Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
-Pling-

Ik vind de kosten van een MMO niet het probleem (bij LOTRO zeker niet omdat ik fouders key heb :)) zeker omdat het maandelijks betalen veel voordelen bied.

1. Geen 13 jarigen die OMFG j03 n00b lopen te roepen in een chat kanaal en lopen te zieken
2. Je mag gewoon eisen stellen aan de service aangezien je er voor betaald
3. Ze blijven met een team werken aan het spel
4. Je zit ook weer eens bij een clubje :) (dit is onzin natuurlijk maar 3 punten is zo sneu)

Dit maakt het spelen van MMO's echt beter dan het spelen van runescape of GuildWars aangezien daar wel allemaal van die 13 jarige knulletjes hun hormonen lopen af te reageren op het spel en ik speel RPG's voor het RP element dus ik zou zeggen koop een retail pack en een prepay kaartje kost het je 80 euro kan je 3 maanden spelen speel je het daarna nog dan vind je het leuk speel je het eerder al niet meer... dan is't niets voor jou...

Nou komop met die server ik wil in midden aarde rondlopen... (verdraaide server down :()

= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap

Reg. datum: 28 januari 2006

hm, ik heb net zeker 2 uur rondgelopen, 't werkte bij mij gewoon, al is het wel redelijk rustig inderdaad

Zijn er nog andere manieren om aan bijvoorbeeld hout te komen als je het zelf niet kan vinden, ik val nu de hele tijd spelers lastig bij een werkbank, maar dat is tot nu toe nog niet echt succesvol en heb ook nog geen NPC gevonden die het verkoopt :(

Reg. datum: 08 juni 2000

ik heb wel wat houd voor je
toevallig bronze plate in de aanbieding?

Reg. datum: 03 november 2003

quote:
Roberttt schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:49:
[...]

Bij WoW heb ik nog nooit problemen gehad, behalve rondom tbc toen lag de server er soms nog uit al was dat nooit lang. Ik zit ook te twijfelen om deze game te kopen echter wil ik hem eerst uitproberen. Iemand toevallig een trial key voor mij? Ik heb de beta helaas niet kunnen spelen en vrienden spelen het spel niet :(.
Ik moet helaas precies het tegenovergestelde verklaren. Ik heb WoW gespeeld vanaf de release date tot TBC. Regelmatig waren er enkele weken (ja inderdaad, weken) dat het volledig onspeelbaar was. Natuurlijk waren er bij WoW wat meer servers en zullen de problemen wat meer gespreid zijn.

Ik denk dat ik een totaal van 15 "gratis" dagen heb gehad voor alle problemen die de WoW server opleverde. Dit aantal staat in schraal contrast tegenover het aantal werkelijk onspeelbare dagen. Ik heb genoten van WoW, maar ik vind het een beetje kortzichtig van sommige mensen om direct "kutzooi dit, kutzooi dat" te gaan verkondigen.

Voor zover ik me kan voorstellen is het runnen van een MMORPG een behoorlijk lastige taak. Het zal dus inderdaad vaker voorkomen dat er problemen zijn. Is natuurlijk niet leuk, maar het komt nou eenmaal voor. Tot nu toe ben ik constant direct (lees: binnen 10 minuten) geholpen door een gamemaster als ik een probleem via een help-ticket had opgestuurd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg blij mee ben, en ik hoop dat ze die service vol kunnen houden.

Probleem met de servers, das balen.. maar doet voor mij verder niet af aan de game op dit moment. Ze kunnen nog geprobeerd hebben om met alles rekening te houden, maar dat is natuurlijk onmogelijk. Laten we hopen dat ze leren van de gigantische hoeveelheid nieuwe mensen en de problemen die het met zich meebrengt.

Reg. datum: 02 oktober 2004

quote:
rik86 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:20:
hm, ik heb net zeker 2 uur rondgelopen, 't werkte bij mij gewoon, al is het wel redelijk rustig inderdaad

Zijn er nog andere manieren om aan bijvoorbeeld hout te komen als je het zelf niet kan vinden, ik val nu de hele tijd spelers lastig bij een werkbank, maar dat is tot nu toe nog niet echt succesvol en heb ook nog geen NPC gevonden die het verkoopt :(
Hout is voor mij ook lastig ;) Het volgende leek mij dan ook een slim plan

Golivier in "[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 2"

Helpen we als GOTers elkaar een beetje :) Goed voor de community ;) Kortom,
meldt de server waar je op speelt, class, race, huidige level, vocation en naam in het spel even :) Ik ben bezig met het samen stellen van een lijst. Als de problemen verholpen zijn, kunnen we elkaar in Middle Earth wellicht helpen :) Is nog gezellig ook ! 8)

Enneuh... kijk allemaal even naar Whatpulse... WhatPulse - deel 22 als de subteams daar een feit zijn, ben ik in voor een LOTRO subteam :) !!!

edit. Ik ben trouwens ook bezig met een lijst waar alle Collectors Editions naar toe zijn gestuurd... mocht iemand er eentje hebben, http://community.codemast...php?p=2512883#post2512883 . Ben heel erg benieuwd waar alle CE's zich bevinden :)

Golivier wijzigde dit bericht 30-04-2007 22:46 (11%)

Reg. datum: 26 april 2007

Als het goed is stuurt cd-wow vandaag de game naar me op. Ben benieuwd! Maar als ik het goed begrijp spelen bijna alle spelers in het zelfde wereld deel? Iets met " burn" ? Zullende de andere delen wel leeg zijn :)

Woef!
Reg. datum: 08 september 2003

Nee, GoT heeft een kinship (guild) op de server Snowbourn. Daar kan je dus wel gewoon over de hele wereld heen. :)

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik had dwarven armor gevonden maar als ik die wou equippen dan stond er dat je deze niet meer kon verwijderen. Is dit echt zo, ik heb ze maar meteen verkocht want ik wil niet het hele spel met hetzelfde armor rondlopen. Of is het zo dat als je ze weer afdoet dat ze dan meteen weg zijn?

quote:
Infinchible schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:28:
Nee, GoT heeft een kinship (guild) op de server Snowbourn. Daar kan je dus wel gewoon over de hele wereld heen. :)

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik had dwarven armor gevonden maar als ik die wou equippen dan stond er dat je deze niet meer kon verwijderen. Is dit echt zo, ik heb ze maar meteen verkocht want ik wil niet het hele spel met hetzelfde armor rondlopen. Of is het zo dat als je ze weer afdoet dat ze dan meteen weg zijn?
Ik denk dat er bedoelt word dat als je het aantrekt je het niet meer kan verkopen aan andere spelers zodat er niet een overvloed aan uber items komt. (zelfde heb je bv bij WoW, Bind on Equip was zodra je het aantrok niet meer te verhandelen en Bind on Pickup al zodra je het geloot hebt)

Overigens heb ik nog een vraagje: Wat is er te doen in Lotro als je het maximum level bent want ik heb zelf eigenlijk nog helemaal niets gevonden over endgame dingen (raids ed.).

M1lamb3r wijzigde dit bericht 01-05-2007 10:34 (9%)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Ga denk ik toch verdder met mn Captain, heb geen zin om al die quest weer te gaan doen
ben allang blij dat ik nu Great Barrows uit ben
Raiden kun je wel, max met 4 felowships, dus 24 mensen, of je kan gaan monsterplayen
Carn Dum ofzo schijnt de moeilijkste instance te zijn atm, paar mensen uit mn kinship zijn er in de Beta geweest

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Reg. datum: 29 maart 2000

quote:
freezer schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:03:
[...]

Bedankt voor je reply kun je misschien vertellen op welke settings je Lotro speelt en eventueel met welke resolutie i.e. 1280x1024 1680x1050

BVD
Ga ik vanavond even checken voor je.

System: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo E6600, XFX GeForce 8800, 2 x Kingston DChannel 2Gb Kit, Seagate Barracuda 7200.10, Zalman CNPS9500LED, Logitech MX Revolution Laser Mouse, Logitech G15 Gaming Keyboard, Samsung 940BF 19"TFT

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
FunkyTrip schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:47:
[...]

Als je nooit een mmorpg gespeeld hebt moet je ZEKER geen 250 euro gaan uitgeven. Maar waarom zoveel twijfelen? Koop het spel gewoon en als je het na een maandje niet leuk vindt kap je ermee. Kost je 40 euro. Die maandelijkse kosten vallen reuzemee. Wat is nou 13 euro per maand? da's 3 euro per week. Drink je 1 breezertje in de week minder zeg...big deal.
13 Euro is inderdaad niet zoveel, maar ik weet wel bijna zeker dat er tijden komen dat ik bijv. 3 maanden niet speel omdat ik het dan te druk heb met andere dingen. Een lifetime lijkt me daarom veel handiger, na een jaar ongeveer heb ik het geld dan terug verdient en kan ik voor derest de game gratis spelen. Ik denk wel dat ik dus de 250 euro edition koop.

Heeft iemand hier trouwens een paar screens van characters die er echt geweldig uit zien?

Edit: Bij de limited editions van 250,- is de lifetime membership toch al inbegrepen, k kwam net namelijk dit tegen:

Wat vind je in de doos:
45 dagen gratis abonnement
Volledige game en hard-back handleiding
7 Dagen Buddy Code
Exclusief In-Game voorwerp
Exclusieve Figurine
Collectors Cloth Map van Middle-earth
Genummerde edities
Unieke verpakking
Lifetime Subscription
Special Edition, "making of" DVD
Interviews, filmpjes, exclusieve game art en nog veel meer

Bron: http://www.nl.bol.com/is-...p;ContentType=DESCRIPTION

Er staat dus dat je 45 dagen gratis abonnement hebt, maar het is toch zo dat het dan lifetime gratis is? of moet je dan NOG eens 150 euro bij betalen voor de lifetime membership? dan zou het dus in totaal op ¤400,- komen?

Bushidoho wijzigde dit bericht 01-05-2007 12:40 (33%)

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Bushidoho schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:36:
[...]

13 Euro is inderdaad niet zoveel, maar ik weet wel bijna zeker dat er tijden komen dat ik bijv. 3 maanden niet speel omdat ik het dan te druk heb met andere dingen. Een lifetime lijkt me daarom veel handiger, na een jaar ongeveer heb ik het geld dan terug verdient en kan ik voor derest de game gratis spelen. Ik denk wel dat ik dus de 250 euro edition koop.
Als je 3 maanden niet speelt, zeg je toch je betaling op?

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Reg. datum: 02 oktober 2004

quote:
Bij de Collectors Edition zit een code, die code voer je in en je hoeft nooit meer te betalen :) Voor die 250 euro heb je dus ook een life time subscription :) Ik ben er heel erg tevreden over, geen gezeur meer, geen problemen als ik het een paar weken/maanden te druk heb.

Er zijn nog wel een paar kanttekeningen wat betreft de inhoud van de Collectors Edition, voor meer informatie zie http://community.codemast...5304&page=1&pp=10

Het is geen ramp, ik baalde er eerst wel van, maar ook dat kom je wel weer te boven ;)

Reg. datum: 12 maart 2002

Ik zou graag LOTRO eens proberen, want ik begin WoW wat beu te worden.
Aangezien ik pas net een systeem heb dat op iets trekt heb ik de beta nooit deftig kunnen draaien :'(

Kan iemand me mischien zijn trial key geven, zodat ik het kan uit testen? Ik zou het erg aprecieren!
Ik zou dan ook graag met de GoT Kinship spelen :)

Ik hoop dat een trial key vragen niet tegen de regels is?

The Dud3 wijzigde dit bericht 01-05-2007 13:56 (3%)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Reg. datum: 10 februari 2001

Ik zou ook LoTRo willen proberen, dus mocht iemand nog een trial key over hebben.

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
Bushidoho schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:36:
[...]

Heeft iemand hier trouwens een paar screens van characters die er echt geweldig uit zien?

Edit: Bij de limited editions van 250,- is de lifetime membership toch al inbegrepen, k kwam net namelijk dit tegen:

Wat vind je in de doos:
45 dagen gratis abonnement
Volledige game en hard-back handleiding
7 Dagen Buddy Code
Exclusief In-Game voorwerp
Exclusieve Figurine
Collectors Cloth Map van Middle-earth
Genummerde edities
Unieke verpakking
Lifetime Subscription
Special Edition, "making of" DVD
Interviews, filmpjes, exclusieve game art en nog veel meer

Bron: http://www.nl.bol.com/is-...p;ContentType=DESCRIPTION

Er staat dus dat je 45 dagen gratis abonnement hebt, maar het is toch zo dat het dan lifetime gratis is? of moet je dan NOG eens 150 euro bij betalen voor de lifetime membership? dan zou het dus in totaal op ¤400,- komen?
Dit zal wel een fout zijn van BOL, die specificaties zijn namelijk van de SE die normaliter 60-70 euro kost.

Je moet je geen zorgen maken, in de CE van 250 euro zit de lifetime er bij !!

-Pling-

Als je je betaling stopt blijft je character gewoon bestaan als je dan weer later alles aanslingert kan je zo verdergaan hoor.

Zo speel ik ook WoW af en toe koop ik even een maand dan ben ik het weer beu en dan stop ik weer (net als EVE online dat speel ik ook zo).

Maar daar hoef ik me nu geen zorgen over te maken LOTRO wil ik helemaal zien aangezien ik heel midden aarde wil zien en dus alle uitbreidingen ook wel ga kopen. Is een lifetime account voor mij de beste optie.. Ook het feit dat ik em gekregen heb van codemasters omdat ik wat promoteidingen heb gedaan speelt daar ook een positieve rol in (/me is een mazzelpikkie :) )

= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap

Carpe Noctem
Reg. datum: 01 juni 2001

Ja, bij die 250 piek zit dat lifeabbo bij in, de CE kost niet voor niks 250 euro ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
FunkyTrip schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:45:
[...]

WoW had zo'n beetje de beste release ooit. En dat terwijl er in een paar dagen net zoveel mensen het spel kochten als dat Blizzard dacht dat het spel totaal in zijn hele lifetime aan spelers zou trekken.

Dit leidde tot veel database lag in de servers. Interactie met je inventory en met looten was klote ivm de lange delays/lag. Maar na een weekje was het allemaal opgelost.

Wat Codemasters presteert vind ik slecht. Sinds de release is het al de 3e keer dat er uren, zeg maar de hele dag niet gespeeld kan worden. Als dit door blijft gaan... :(
Jullie schijnen allemaal vergeten te zijn, hoe vaak de servers op het begin uitlagen bij WoW. Login en realms. Was op een gegeven moment bijna dagelijks. En niet alleen de eerst weken na de EU release. Blizzard had af te rekenen met hardwarematige problemen in hun serverpark. Ze hebben toen verschillende dagen speeltijd extra toegekend. Denk dat de problemen nu eenmaal bij een release horen. Hoe goed je ook voorbereid bent. Ook moeilijk in te schatten hoeveel succes een spel zal hebben. Op dat vlak doet Codemasters het niet abnormaal slecht, hoor.

Hurtebise wijzigde dit bericht 01-05-2007 22:29 (5%)

Woef!

Dit is mijn elfje, Ariya.

Ze is onderhand lvl 13 en houdt nogal van kattekwaad 8)

http://i11.tinypic.com/6btojk5.jpg

Ok, ook nog 1 iets minder rare screenshot :)

http://i19.tinypic.com/6cf95cp.jpg

Infinchible wijzigde dit bericht 02-05-2007 00:31 (26%)

Reg. datum: 06 oktober 2005

Ik heb dezelfde video kaart en ook 2G geheugen en draai gewoon op high met een resolutie van 1920×1200. Heb alleen problemen als ik veel torrents heb aanstaan.
quote:
freezer schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:44:
Klein vraagje mbt video kaart voor LotrO

Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten maar aangezien ik graag feedback wil hebben van mensen die dit spel ook spelen doe ik het even hier.

Mijn probleem is dat ik Lotro niet fatsoenlijk kan spelen. Spel is erg schokkerig zowel onder Windows XP (met laatste drivers) en Windows Vista Ultimate.

Hieronder even mijn specs.

P5B-Deluxe
E6600 @ 3,2 Ghz (8 x 400).
Kingston 2 x 1Gb ram 667 Mhz
Raptor 36 Gb start up disk
320 Seagate voor opslag
7900 GS 256 Mb (niet oc'ed) wel met zalman v900 erop.
Provider Xs4all only.
Resolutie waarmee ik speel (1680x1050)

De bottleneck is dus hoogst waarschijnlijk video kaart.

Als ik het spel zelf laat kiezen dan zet hij de meeste settings op high en is het spel onspeelbaar. Zelfs op medium settings draait het spel niet lekker.

Ik zit dus te denken om een 8800 GTS aan schaffen en wil graag feedback hier of met deze kaart de meeste (of zelfs wel alle settings) op High kan zetten.

Of dat het mogelijk cq nuttig is om mijn huidige kaart een stuk te oc'en aangezien deze met de zalman erop nu erg koel blijft.

Shuttle st20g5

Woef!

Ik heb op dit moment dat ik niet kan updaten. Is dat een algemeen probleem?
Hij vind een nieuwe update en dan gaat hij checken naar de versies, maar hij kan niet connecten. 404 not found. :(

er komt geen end 'an
Reg. datum: 31 augustus 2000

Ik heb gisteren de knoop toch maar doorgehakt en een 8800 GTS 320 MB aangeschaft en ik moet zeggen dat ik nu heerlijk kan spelen. Alles op max en heb nu alleen nog maar last als de HD iets moet doen.

Heb nu wel nog een vraagje over de champion class. Heb inmiddels een champion naar lvl 20 gebracht maar die repair costs zijn echt belachelijk hoog. Niet dat ik echt vaak dood ben maar ik ben nu zo ver dat na het betalen van alles skills van lvl 20 en 1 keer dood ben gegaan naar 6 questen ik die repair costen gewoon niet meer kan opbrengen.

Ben nu maar opnieuw begonnen als Lore-master en tot nu toe bevalt mij dit idd beter.

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
freezer schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:20:
Ik heb gisteren de knoop toch maar doorgehakt en een 8800 GTS 320 MB aangeschaft en ik moet zeggen dat ik nu heerlijk kan spelen. Alles op max en heb nu alleen nog maar last als de HD iets moet doen.

Heb nu wel nog een vraagje over de champion class. Heb inmiddels een champion naar lvl 20 gebracht maar die repair costs zijn echt belachelijk hoog. Niet dat ik echt vaak dood ben maar ik ben nu zo ver dat na het betalen van alles skills van lvl 20 en 1 keer dood ben gegaan naar 6 questen ik die repair costen gewoon niet meer kan opbrengen.

Ben nu maar opnieuw begonnen als Lore-master en tot nu toe bevalt mij dit idd beter.
Ik gebruik meestal quest rewards om gear te vervangen. Ben level 18 Champion en moet iets van 70 silver betalen om alles te repareren. Maar die earring die 8s repaircosts heeft vervang ik gewoon door een vergelijkbare earring die ik krijg van een quest ook al is een andere quest reward een lichte upgrade van mijn gloves ofzo. Kortom, ik repareer alleen zaken die moeilijk vervangbaar zijn.

Op zich valt het dus wel mee. Heb iets van 400s en koop soms een wapentje of gear piece op de AH als het niet te duur is. Spullen op de AH verkopen heb ik nog nooit gedaan.

Toch vind ik het spel een beetje tegenvallen. Ik log in, speel wat, wordt gestoord van al dat eeuwige geren (in WoW was dat minder), speel wat muziek in de inn en log weer uit. De combat vind ik niet zo goed. Er zit zo veel delay in je actions. WoW was gewoon direct uitvoeren. Als ik als champion een blade wall doe duurt het soms tot 2 seconden voor hij hem uitvoert. Dat queue systeem werkt echt niet goed, moeten ze vanaf. Combat moet gewoon direct en intuitief zijn:
Ik druk op een knop -> de move wordt DIRECT uitgevoerd. En als ik aan de requirements niet voldoe wil ik DIRECT een melding 'cannot do that' krijgen. Nu is combat gewoon niet echt 'immersive'. Je spamt wat buttons en that's it.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Reg. datum: 06 oktober 2005

Ik repair dingen alleen als ze echt bijna stuk zijn (of vervang ze). Als guardian had ik rond level 20 na een sessie in the great barrows repair kosten van 314s.
quote:
freezer schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:20:

Shuttle st20g5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: