Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Black Eagle schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:57:
Aangezien er zo weinig screenshots gepost worden, zal ik er maar een paar neer gooien :).
Idd, er komen hier bijna geen screens langs.. ook een paar van mij (be

Plaatje op imageshack (popups!)

Ik ga, als ik een ATI HD 2900 XT in mijn toekomstige rig heb, deze game zeker kopen.. ('t is nu niet echt soepel te spelen op mijn schamele X600 XT)
Daarom heb ik even mijn username geblurred, voor als iemand zo flauw zou zijn mijn naam over te nemen.

quote:
technodrol schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:21:
Gaat het niet te snel dat omhoog lvlen? Lees hier al berichten dat mensen lvl 26 zijn. Spel is amper uit. Hoelang heb je het spel dan wel nie gespeeld?
Lol ik kwam gister een dwarf lvl 45 tegen 8)7

hij connect GVD weer niet :( :( :(

owkay dan wordt het dus mijn geheugen uitbouwen naar 2 GB en een X1950PRO AGP aanschaffen dan kan dit beestje nog best een tijdje mee ben gister weer wezen prutsen en nu ziet het er redelijk uit op 1280x1024 hier met veel dingen op low en mid. Dus als meer dingen naar High kunnen

eerst maar eens kijken hoe het nu gaat ik heb vanacht mijn hele HDgedoe laten defraggen het zou nu sneller moeten gaan :)

Pagefile van windows staat op C:\ spel staat op D:\ (en d is een raid 0 schijf en c is een Sata schijf dus dat moet snel genoeg zijn :)

zie jullie in midden aarde

= Medion Akoya E1210 - 3Dmark 03 - 617 points = member of Het Aeglos Genootschap

quote:
Hier ook niet... grrr... volgens het officiële forum was dit probleem om 13:05 opgelost... Merk er hier weinig van :(

Even nog wat vraagjes O-)

Als ik het goed begrijp is er een kinship van tweakers op 'Snowbourn'', klopt dit ? Zo ja, hoeveel mensen zijn er lid ? Wie zijn er lid ? Is het misschien een idee om een lijstje te maken waarbij iedereen van GOT, die op Snowbourn speelt, zijn ras, class, vocation en level zet ? Ik denk dat dit vooral handig is voor quests die betrekking hebben op het craften. Zo moet ik nog steeds voor een maaltijd zorgen in Bree.. alleen gaan ik en koken niet echt samen ;) Zou handig zijn als iemand even wat eieren voor me wil bakken :P

Ik hoor het wel, hoop dat iedereen weer snel kan connecten !

edit. Weet niet of er hier al mensen lid zijn van het GOT whatpulse team... even zieltjes winnen... zie WhatPulse - deel 22 voor meer informatie :)

Golivier wijzigde dit bericht 30-04-2007 15:22 (9%)

100% pixelated!

Server: Snowburn
Name: Fanya (female, lvl 10 op dit moment)
Race: Men
Class: Champion
Vocation: Armsman (Prospector, woodworker en waponsmith)

Kan niet op de server komen op dit moment..... op geen enkele :(

All of you woman better, Lift up your skirts an' run, 'Cos I aim to shoot my pistol An' fire like a Gatlin gun

Reg. datum: 10 december 2003

Is geen manier om aan een trial-key te komen of wel?

Behalve vrienden hebben met retail-versie met een trial-key erbij? (WTB friends ;( :P)

Alassea: lvl 70 NE Hunter - Tita: lvl 70Human Warlock - Earanë: lvl 70 NE Druid - Damiane: lvl 70 Human Paladin
Serendipity: lvl 70 NE Priest - Elvynn: lvl 6x NE Warrior - Glilyn: lvl 70 Draenei Shaman - Kilvina: lvl 70 Dwarf Rogue @ Outland

quote:
Thx for je reply, zoiets bedoel ik inderdaad :)

Server: Snowbourn
Name: Golivier (man, lvl 14)
Vocation: Armsman (Prospector, Woodworker, Weaponsmith)

Als iemand die gegevens samen wil voegen... weet niet of dit in de startpost kan, al dan niet mag ;), hebben we een overzichtelijk geheel :)

ik heb de 60 days pre paid card gekocht en wil deze op de codemasters site activeren, nu krijg ik de melding dat het geen geldige code is.
de code die ik heb heeft 16 tekens en de buddycode die erbij zit heeft er 25 hoe kan dit?
iemand hier die me wilt helpen?

Server: Snowbourn
Name: Yakuza (man, lvl 17)
Vocation: Armsman (Prospector, Woodworker, Weaponsmith)

quote:
ScrooLoose schreef op maandag 30 april 2007 @ 15:25:

Kan niet op de server komen op dit moment..... op geen enkele :(
Zelfde probleem hier. Inloggen lukt (traag), bij server select wil die inloggen maar doet die niet.
[edit]Inloggen lukt nu zelfs niet meer.

FireFly wijzigde dit bericht 30-04-2007 16:05 (6%)

lol bij mij werkt nu niets meer zelfs inloggen niet wat een kutzooitje daaro

er komt geen end 'an
Reg. datum: 31 augustus 2000

Kan nog wel inloggen maar blijft nadat alle servers op groen zijn hangen op Connecting to Snowbourn.

Ben idd blij dat het niet aan mijn kant zit.

Nou dat gevoel dacht ik ook, je begint namelijk eerst aan je eigen configuratie te twijfelen :)

Net een post gevonden op community forum : http://community.codemast...m/showthread.php?t=179239

FireFly wijzigde dit bericht 30-04-2007 16:41 (36%)

iPod Touch Eigenaar

Server: Snowburn
Name: Thermometer (male, lvl 13 op dit moment)
Race: Hobbit
Class: Burglar
Vocation: Explorer (Prospector, Forester en Tailor)
quote:
Login Server Issues 30/04/07 15:30 GMT +130-Apr-2007Hi all,

We're currently experiencing some issues with the games login servers. Due to the nature of this issue, we'd appreciate it if all players could close down their LOTRO client and refrain from attempting to login for the next hour.

Our NetOps team are working vigorously to resolve the issue, however your support in not attempting to login would be highly appreciated.

We apologise for any inconvenience this may be causing you and hope to update you all shortly.

Thanks,

The LOTRO Europe Team.

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

er komt geen end 'an

Klein vraagje mbt video kaart voor LotrO

Ik weet niet zeker of ik dit hier moet posten maar aangezien ik graag feedback wil hebben van mensen die dit spel ook spelen doe ik het even hier.

Mijn probleem is dat ik Lotro niet fatsoenlijk kan spelen. Spel is erg schokkerig zowel onder Windows XP (met laatste drivers) en Windows Vista Ultimate.

Hieronder even mijn specs.

P5B-Deluxe
E6600 @ 3,2 Ghz (8 x 400).
Kingston 2 x 1Gb ram 667 Mhz
Raptor 36 Gb start up disk
320 Seagate voor opslag
7900 GS 256 Mb (niet oc'ed) wel met zalman v900 erop.
Provider Xs4all only.
Resolutie waarmee ik speel (1680x1050)

De bottleneck is dus hoogst waarschijnlijk video kaart.

Als ik het spel zelf laat kiezen dan zet hij de meeste settings op high en is het spel onspeelbaar. Zelfs op medium settings draait het spel niet lekker.

Ik zit dus te denken om een 8800 GTS aan schaffen en wil graag feedback hier of met deze kaart de meeste (of zelfs wel alle settings) op High kan zetten.

Of dat het mogelijk cq nuttig is om mijn huidige kaart een stuk te oc'en aangezien deze met de zalman erop nu erg koel blijft.

100% pixelated!

quote:
30/04/07 - 17:42

Hello all,

Unfortunately we are still experiencing issues with the login servers and as of yet are unable to give a time when they will be available.

Our goal is to get you all in and playing as soon as possible, to do that we need your co-operation.

As stated earlier, we would like to reinforce the statement made regarding players attempting to login. Please close down your client / launcher and only attempt to login every 30 minutes. This will alleviate the load on the login servers and enable our Network Operations team to carry out work to rectify the situation.

This issue is directly related to the outage that occurred last Thursday and while we did a lot of work improve the problem, the amount of login attempts has increased so much that the temporary work we have done is not enough. We are of course working on a long term solution which will resolve the issue permanently.

Once again, we apologise for any inconvenience this issue is causing players and we’d just like to re-iterate that we will be working non-stop to ensure service returns to normal as soon as possible.

All of you woman better, Lift up your skirts an' run, 'Cos I aim to shoot my pistol An' fire like a Gatlin gun

Ik heb nog nooit een mmorpg gespeelt mede door de maandelijkste kosten. Ik heb al veel gezocht op het internet en screenshots en trailers bekeken, toch heb ik nog een aantal vragen:

1. Voor de lifetime membersship moet je dus perse de pack van ¤250,- kopen?
2. Hoeveel characters kan je maken?
3. Ik weet hoe het zit met het maken van een character, de vele verschillende opties voor de look, maar hoe zit dit met het armor? Ik heb namelijk nog niet echt een armor of kleding gezien waarvan ik echt dacht van "WOW", misschien dat iemand een paar screens heeft die mij kunnen doen overtuigen?
4. Het maximum level is 50 nu, zal deze later nog verhoogd worden als het spel al lang draait?
5. Als je eenmal level 50 gehaald hebt, is er dan nog wel genoeg te doen, of ben je dan totaal uitgespeeld?

Sommige vragen zullen misschien raar klinken maar ik heb gewoon nog nooit een MMORPG gespeeld dus vandaar

Alvast bedankt

quote:
freezer schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:44:

Ik zit dus te denken om een 8800 GTS aan schaffen en wil graag feedback hier of met deze kaart de meeste (of zelfs wel alle settings) op High kan zetten.
Yup, geen problemen hier met de 8800. :)

System: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo E6600, XFX GeForce 8800, 2 x Kingston DChannel 2Gb Kit, Seagate Barracuda 7200.10, Zalman CNPS9500LED, Logitech MX Revolution Laser Mouse, Logitech G15 Gaming Keyboard, Samsung 940BF 19"TFT

quote:
Bushidoho schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:59:
Ik heb nog nooit een mmorpg gespeelt mede door de maandelijkste kosten. Ik heb al veel gezocht op het internet en screenshots en trailers bekeken, toch heb ik nog een aantal vragen:

1. Voor de lifetime membersship moet je dus perse de pack van ¤250,- kopen?
2. Hoeveel characters kan je maken?
3. Ik weet hoe het zit met het maken van een character, de vele verschillende opties voor de look, maar hoe zit dit met het armor? Ik heb namelijk nog niet echt een armor of kleding gezien waarvan ik echt dacht van "WOW", misschien dat iemand een paar screens heeft die mij kunnen doen overtuigen?
4. Het maximum level is 50 nu, zal deze later nog verhoogd worden als het spel al lang draait?
5. Als je eenmal level 50 gehaald hebt, is er dan nog wel genoeg te doen, of ben je dan totaal uitgespeeld?

Sommige vragen zullen misschien raar klinken maar ik heb gewoon nog nooit een MMORPG gespeeld dus vandaar

Alvast bedankt
Ik had zelf ook nog nooit een MMORPG gespeeld... LOTRO is voor mij de eerste, ik heb er ook lang over nagedacht en zat met ongeveer dezelfde vragen :) Ik ga mijn best doen om je vragen te beantwoorden... ;)

1. Je hoeft de collectors edition niet te kopen (ik heb hem wel gekocht, zijn er hier nog meer mensen die hem hebben gekocht :X ???), je kan ook proberen de hand te leggen op een preorder pack :) Deze is in sommige winkels nog te koop, voor meer informatie zie, http://www.dvd.co.uk/Game...r/LOTROL10DAY/product.htm Dit is een versie waarbij je tien dagen het hele spel kan spelen. Tevens zit er een kaartje bij met een code, met die code kan je er dus voor kiezen om een life time subscription te ''kopen''.

2. Ik meen me te herinneren dat ik ergens tien heb gelezen... maar ik kan me vergissen O-)

3. Ik vind dat je wel redelijk veel aan je karakter kan aanpassen... van huidskleur, neus tot ogen, plastische chirurgie is er niets bij :9. De armor vind ik er mooi uitzien. Weet niet wat WOW spelers hier van vinden... ?

4. Geen idee... misschien komt er een uitbreiding.. ooit... niemand kan hier een gegrond antwoord op geven.

5. Als je level 50 bent zijn er waarschijnlijk nog wel een aantal quests over die je nog niet hebt gedaan :) Verder kan je, je dan nog meer gaan verdiepen in het craften (het maken van bijvoorbeeld wapens). Ik heb gehoord dat wapens/armor etc. die door mensen in het spel zijn gemaakt (veel) beter zijn dan de spullen die je kan kopen. Daarnaast kan je altijd nog mensen helpen met het halen van bepaalde quests, je kan ook monster vs. person battle gaan doen... Of je begint gewoon opnieuw met een ander karakter :)

Ik hoop dat je hier wat mee kan :) Zijn vast genoeg mensen die nog meer te vertellen hebben.... O-)

edit. Mocht je een echte Lord of the Rings fan zijn... dit en het feit dat er een life time subscription is, hebben bij mij toch wel de doorslag gegeven :)

Golivier wijzigde dit bericht 30-04-2007 20:06 (4%)

er komt geen end 'an

quote:
Kookie schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:28:
[...]

Yup, geen problemen hier met de 8800. :)
Bedankt voor je reply kun je misschien vertellen op welke settings je Lotro speelt en eventueel met welke resolutie i.e. 1280x1024 1680x1050

BVD

Even een herinnering voor de mensen die hun 60-dagen key niet kunnen registreren :

- Dat kan alleen als je al een volledige retail geactiveer hebt
- Het is dus niet mogelijk een timecard te activeren op ee pre-order key. Deze preorder moet je eerste permanent maken met een retail. Daarna kun je er timecards op zetten of je founder lifetime key activeren.

Verder vraag ik mezelf af of er nu bij WOW ook zoveel problemen met het inloggen waren. Ik heb na Ultima Online eigenlijk alle MMORPG's overgeslagen tot deze. Is het normaal dat de accountservers er zo vaak uitliggen?

ps. Ik heb een e6700, 2Gb en een 8800GTX, speel op 1280x1024 met alles op vol (dus alle grafische instellingen, AA en AF op hoogste stand etc). Loopt als een trein.

empheron wijzigde dit bericht 30-04-2007 20:27 (12%)

quote:
empheron schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:26:
Verder vraag ik mezelf af of er nu bij WOW ook zoveel problemen met het inloggen waren. Ik heb na Ultima Online eigenlijk alle MMORPG's overgeslagen tot deze. Is het normaal dat de accountservers er zo vaak uitliggen?
Bij WoW heb ik nog nooit problemen gehad, behalve rondom tbc toen lag de server er soms nog uit al was dat nooit lang. Ik zit ook te twijfelen om deze game te kopen echter wil ik hem eerst uitproberen. Iemand toevallig een trial key voor mij? Ik heb de beta helaas niet kunnen spelen en vrienden spelen het spel niet :(.

Funky vidi vici!

quote:
empheron schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:26:
WoW had zo'n beetje de beste release ooit. En dat terwijl er in een paar dagen net zoveel mensen het spel kochten als dat Blizzard dacht dat het spel totaal in zijn hele lifetime aan spelers zou trekken.

Dit leidde tot veel database lag in de servers. Interactie met je inventory en met looten was klote ivm de lange delays/lag. Maar na een weekje was het allemaal opgelost.

Wat Codemasters presteert vind ik slecht. Sinds de release is het al de 3e keer dat er uren, zeg maar de hele dag niet gespeeld kan worden. Als dit door blijft gaan... :(

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Funky vidi vici!

quote:
Bushidoho schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:59:
Als je nooit een mmorpg gespeeld hebt moet je ZEKER geen 250 euro gaan uitgeven. Maar waarom zoveel twijfelen? Koop het spel gewoon en als je het na een maandje niet leuk vindt kap je ermee. Kost je 40 euro. Die maandelijkse kosten vallen reuzemee. Wat is nou 13 euro per maand? da's 3 euro per week. Drink je 1 breezertje in de week minder zeg...big deal.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws