quote:
Bushidoho schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:59:
Ik heb nog nooit een mmorpg gespeelt mede door de maandelijkste kosten. Ik heb al veel gezocht op het internet en screenshots en trailers bekeken, toch heb ik nog een aantal vragen:
1. Voor de lifetime membersship moet je dus perse de pack van ¤250,- kopen?
2. Hoeveel characters kan je maken?
3. Ik weet hoe het zit met het maken van een character, de vele verschillende opties voor de look, maar hoe zit dit met het armor? Ik heb namelijk nog niet echt een armor of kleding gezien waarvan ik echt dacht van "WOW", misschien dat iemand een paar screens heeft die mij kunnen doen overtuigen?
4. Het maximum level is 50 nu, zal deze later nog verhoogd worden als het spel al lang draait?
5. Als je eenmal level 50 gehaald hebt, is er dan nog wel genoeg te doen, of ben je dan totaal uitgespeeld?
Sommige vragen zullen misschien raar klinken maar ik heb gewoon nog nooit een MMORPG gespeeld dus vandaar
Alvast bedankt
Ik had zelf ook nog nooit een MMORPG gespeeld... LOTRO is voor mij de eerste, ik heb er ook lang over nagedacht en zat met ongeveer dezelfde vragen

Ik ga mijn best doen om je vragen te beantwoorden...
1. Je hoeft de collectors edition niet te kopen (ik heb hem wel gekocht, zijn er hier nog meer mensen die hem hebben gekocht

???), je kan ook proberen de hand te leggen op een preorder pack

Deze is in sommige winkels nog te koop, voor meer informatie zie,
http://www.dvd.co.uk/Game...r/LOTROL10DAY/product.htm Dit is een versie waarbij je tien dagen het hele spel kan spelen. Tevens zit er een kaartje bij met een code, met die code kan je er dus voor kiezen om een life time subscription te ''kopen''.
2. Ik meen me te herinneren dat ik ergens tien heb gelezen... maar ik kan me vergissen
3. Ik vind dat je wel redelijk veel aan je karakter kan aanpassen... van huidskleur, neus tot ogen, plastische chirurgie is er niets bij

. De armor vind ik er mooi uitzien. Weet niet wat WOW spelers hier van vinden... ?
4. Geen idee... misschien komt er een uitbreiding.. ooit... niemand kan hier een gegrond antwoord op geven.
5. Als je level 50 bent zijn er waarschijnlijk nog wel een aantal quests over die je nog niet hebt gedaan

Verder kan je, je dan nog meer gaan verdiepen in het craften (het maken van bijvoorbeeld wapens). Ik heb gehoord dat wapens/armor etc. die door mensen in het spel zijn gemaakt (veel) beter zijn dan de spullen die je kan kopen. Daarnaast kan je altijd nog mensen helpen met het halen van bepaalde quests, je kan ook monster vs. person battle gaan doen... Of je begint gewoon opnieuw met een ander karakter
Ik hoop dat je hier wat mee kan

Zijn vast genoeg mensen die nog meer te vertellen hebben....
edit. Mocht je een echte Lord of the Rings fan zijn... dit en het feit dat er een life time subscription is, hebben bij mij toch wel de doorslag gegeven

Golivier wijzigde dit bericht 30-04-2007 20:06 (4%)