Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last
Reageer Nieuw TopicFire69 wijzigde dit bericht 03-09-2008 09:41 (99%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Reg. datum: 26 juni 2002
Wou je nog even bedanken, werkt als een speer op mijn nieuwe touch diamondquote:MySjah schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:11:
Om map share werkend te krijgen voer de volgende handelingen uit:
lijst met hoop blabla....
Reg. datum: 09 december 2006
weet iemand het verschil tussen de kaarten van tomtom 7.20 en 7.25 want deze kun je nu kopen op hun site(versie7.25)
is het de moeite om de 7.25 aanteschaffen
dank u
Heb hem (7.25) vandaag op mijn phone gezet, maar krijg mapshare nog niet aan de praat.
Geen foutmelding ofzo, hij zegt gewoon dat er 33.200 mapshares (0.1MB) zijn en dat mijn kaart 51 weken oud is (!!), en als ik dan op "werkt mijn pocket pc bij' klik, dan doet hij net of hij gaat updaten om vervolgens weer te melden dat mijn kaart 51 weken oud is en er 33.200 mapshare updates zijn.
Dit geldt ook voor mijn eastern europe kaart (7.20).
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Reg. datum: 06 juni 2001
Net weer geprobeerd, maar weer hetzelfde probleem.
Reg. datum: 08 mei 2002
kort: Alle instellingen van de waarschuwing blijft erin staan, behalve het geluidje!
Wat ik gedaan heb:
- TomTom opnieuw geinstalleerd
- Nieuwe kaarten geinstalleerd.
Software versie:
TomTom: 7.450(9028)
Kaarten: v725.1981
roma0803 wijzigde dit bericht 10-09-2008 23:33 (4%)
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Kun jij wel mapshare gebruiken?quote:thrickie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:18:
Software versie:
TomTom: 7.450(9028)
Reg. datum: 08 mei 2002
Wat ik gewoon vreemd vind is dat het alleen het geluidje betreft, dus niet de andere instellingen zoals het aantal meters voor de waarschuwing en tevens het "aanvinken" van de poi.
Ik dacht laat ik de TT maar meenemen, want ik ken wel een beetje de weg binnendoor maar niet helemaal.
Maar dat gaat dus niet lukken dat fietsen met TT.
even de route demo laten lopen;
Hij stuurd me na een klein stukkie fietsen zomaar de autoweg op en laat me daar weer af gaan vlak voordat de autoweg overgaat in een snelweg. (ik heb hem wel op fietsen gezet)
Dan maar proberen met gematigde snelheidsinstelling,....minimum snelheid die je kan intoetsen is 40km/u en ook dan wil ie over die autoweg.
Ik heb wel daarna mijd snelwegen geprobeerd etc. maar met het zelfde gevolg.
Zijn er opties om toch een goede (snelle,korte) fietsroute in mijn TT te krijgen?.
Ik kwam een zelfde soort vraag op een ander forum tegen en daar stond een antwoord van een TT medewerker bij dat het in de toekomst wel mogelijk zou worden. Dit bericht was als ik het goed heb van 2003, in iedergeval al een hele tijd terug.
Maar recent kan ik er niet veel over vinden.
voor als het interessant mocht zijn, mijn TT versie is 6.010 kaart: Westeuropa v675.1409
OliverBB wijzigde dit bericht 11-09-2008 19:43 (5%)
Reg. datum: 25 oktober 2001
TNX! ik zat nog op 720.1801!quote:thrickie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:18:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive?
Dat zeg ik!
Wat is niet goed? Ik red me er altijd prima mee, als hij me naar een grote weg (waar fietsers niet welkom zijn) stuurt, dan zoom ik uit om te kijken welke richting ik uit moet en pak ik alsnog gewoon een fietspad.quote:cdl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:41:
Ik heb TT N7 op m'n Tytn II staan. Maar begrijp ik goed dat fietsroutes nog niet goed werken?
Wat ik gewoon wil is een route uitzetten (punten uitzetten mbv Google maps, ook al lopen deze over fietspaden) en deze laden in Tomtom. Zodat ik op m'n schermpje een lijn te zien krijg hoe ik moet fietsen. Iemand die weet hoe ik dit moet doen?
Dat zeg ik!
intern geheugen en extern maar bij allebei herkend hij geen kaarten ?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ik heb het dus ook dat de poi afbeeldingen heel klein zijn. De afbeeldingen groter maken helpt helaas nietquote:eRR_ schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:44:
[...]
Porbleem 2 heb ik ook op mijn TTN 2, en die heeft qvga. Zou ik ook graag een oplossing voor horen.
Wat betreft probleem 1, dat heb ik niet, dus ik denk dat je resolutie te hoog is voor de plaatjes die bij de POIs horen. Misschien kun je die plaatjes vervangen voor grotere?
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
Reg. datum: 21 juli 2008
Okay hoe zit het nu?quote:MSalters schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:50:
Nou ja, de officiële manier mag je wel bespreken. Dat is een nieuwe HTC kopen. TomTom verkoopt Navigator 7 namelijk alleen aan HTC. En HTC heeft liever dat je een nieuwe mobiel koopt dan je bestaande TyTN II upgradet.
Situatie:
Op mijn werk verstrekken ze HTC telefoons. Nu ben ik toe aan een nieuwe en wil ik graag de daimond. Maar mijn werk geeft aan: we hebben nog een x aantal licenties voor tomtom 6, dus we kunnen je geen daimond geven. Daar draait alleen 7 op. En we kopen geen nieuwe licenties als we nog oude hebben.
Vraag:
Je kan geen losse licenties kopen voor tomtom7. Betekent dit dat elke daimond wordt geleverd met een licentie voor tomtom? Als dat niet het geval is, hoe kan je dan, als je al in bezit bent van de daimond, een licentie kopen. Via de tomtom.nl site kom kom ik niet verder.
Bedankt voor reacties!
Reg. datum: 21 juli 2008
Stel dat de situatie zich voordoet dat je een daimond hebt aangeschaft maar niet met tomtom, en je een paar maanden later tot inzicht komt dat je wel tomtom op je daimond wil hebben. Is dat dan nog mogelijk?
Reg. datum: 12 oktober 2008
Ik heb sinds 2 weken de samsung omnia en heb sinds 2 dagen tomtom navigator 7 geïnstalleerd. Heb dit eerst geprobeerd met het programma GPS Proxy, maar daarvoor moest ik een hoop andere bestanden installeren en dat is niet gelukt. Heb het nu aan de praat gekregen met portsplitter. Alleen het probleem is nu dat ik heel slecht verbinding krijg met de satellieten. Soms verbind hij met 3 of 4 satellieten (eigenlijk nooit 5), maar meestal maar 1 of 2 waardoor hij regelmatig op 1 positie blijft hangen of ineens 50 meter naast de straat beland. Heb de baudrate al op 4800 en 9600 gehad maar dat maakt geen verschil. Mijn telefoonversie is: i900XXHH1. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Bij vooraat dank!
Pagina: 1 2 3 4 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 last