Dit kan jammer genoeg niet veranderd worden. Deze instelling is daarvoor nergens te vinden. Je kan proberen om in de instelligen directory van tomtom te kijken, maar ik denk dat je daar niet wijzer uit wordt. Misschien dat deze optie in de toekomst wordt toegevoegd.quote:
Nope kan niet. Tussen 5 en 10 kilometer te hard wordt ie rood en bij meer dan 10 kilometer te hard wordt ie rood + knipperen. Enige oplossing; niet te hard rijdenquote:Takie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:14:
Ik draai TT6 op mijn HTC P3300. Alles werkt prima, ik zou een ding veranderd willen hebben en ik hoop dat iemand me kan helpen. Als ik harder rij dan de maximum snelheid wordt dit netjes aangegeven in beeld, dan gaat de snelheid knipperen en worden de cijfers rood van kleur. Dit is echter overdag niet leesbaar dus wil ik graag die rode cijfers gewoon wit hebben. Iemand een idee waar ik dat kan veranderen?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Reg. datum: 10 februari 2006
Wil je minder landen, dan moet je mappen van de aparte landen hebben.
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Reg. datum: 05 mei 2007
pgordijn wijzigde dit bericht 05-05-2007 21:34 (3%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Vanavond is de Benelux kaart op de microSD kaart in m'n HTC P3300 corrupt geraakt. Ik heb de SD-kaart geformatteerd in de veronderstelling dat ik via Home wel opnieuw kon installeren. Niet dus! M'n HTC P3300 wordt als een nieuw apparaat herkend en je mag maar eens per 6 maanden wisselen van apparaat.
Ik kan wel opnieuw die gratis kaart van Utrecht downloaden en installeren, maar daar ken ik de weg wel.
Heeft iemand anders weleens na een hard reset en/of formatteren van de geheugenkaart de kaarten opnieuw kunnen installeren via TomTom Home?
Het is idd jammer omdat de id van tomtom en het apparaat op de geheugenkaart staat. Echter is TomTom altijd erg coulant en is de service goed. Dus ik raad je aan om TomTom te bellen en dan moet je de memkaart misschien opsturen en dan krijg je een nieuwe terug. Ik heb dat vaak genoeg mee gemaakt.quote:Canaria schreef op zondag 06 mei 2007 @ 01:05:
Vanavond is de Benelux kaart op de microSD kaart in m'n HTC P3300 corrupt geraakt. Ik heb de SD-kaart geformatteerd in de veronderstelling dat ik via Home wel opnieuw kon installeren. Niet dus! M'n HTC P3300 wordt als een nieuw apparaat herkend en je mag maar eens per 6 maanden wisselen van apparaat.
Ik kan wel opnieuw die gratis kaart van Utrecht downloaden en installeren, maar daar ken ik de weg wel.
Heeft iemand anders weleens na een hard reset en/of formatteren van de geheugenkaart de kaarten opnieuw kunnen installeren via TomTom Home?
quote:Welke TomTom Map werkt met welke TomTom versie?
BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + Intel® 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm
- Je kunt je scherm nu niet meer kantelen? (gaat alleen automatisch, qtek 9100, maar dan moet hij open staan, wat NIET handig is)
Waarom slopen ze zoiets er nou uit? Dat snap ik echt niet.
Roberto wijzigde dit bericht 06-05-2007 15:39 (72%)
Notebooktotaal.nl Degelijk advies, redelijke prijzen, top service!
Notebookadvies.nl
Voor al uw laptop / notebook vragen en/of problemen!
Kon dit in versie 5 dan vanuit de Tom Tom software?quote:Roberto schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:53:
- Je kunt je scherm nu niet meer kantelen? (gaat alleen automatisch, qtek 9100, maar dan moet hij open staan, wat NIET handig is)
Ik heb de HTC p3600 en als ik op mijn telefoon op kantelen druk, dan kantelt Tom Tom ook hoor. Dus het lijkt mij eerder iets wat je terug moet vinden in je telefoon. In Tom Tom heb ik de optie niet gevonden.
@TS: Pakket werkt met de HTC p3600, misschien waard om dit te vermelden in de topicstart?
Mike,
Nee, in tomtom 5 moest je handmatig scherm kantelen kiezen.quote:mikeya schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:38:
[...]
Kon dit in versie 5 dan vanuit de Tom Tom software?
Ik heb de HTC p3600 en als ik op mijn telefoon op kantelen druk, dan kantelt Tom Tom ook hoor. Dus het lijkt mij eerder iets wat je terug moet vinden in je telefoon. In Tom Tom heb ik de optie niet gevonden.
@TS: Pakket werkt met de HTC p3600, misschien waard om dit te vermelden in de topicstart?
Nu gaat dat automatisch als ik de 9100 open klap ... echter ... dat wil ik niet want die scharnieren zij nniet meer zo stevig dus dan valt hij weer dicht waardoor het scherm zegmaar scheef staan ...
Notebookadvies.nl
Ik heb het nu geinstalleerd maar ik kan het niet gebruiken; ik kan de opties niet selecteren omdat ik geen touchscreen heb... Wat doe ik fout ?quote:DaannO schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:51:
[...]
Het is gewoon TT5, maar dan even opgefrist dus er zou geen verschil in moeten zijn. Ik zou zeggen probeer het eens.
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
Jij doet niets fout, van Navigator 6 is gewoon geen versie voor Windows Mobile Smartphones. Alleen voor PocketPC's, S60 en UIQ.quote:DaWaN schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:20:
Ik heb het nu geinstalleerd maar ik kan het niet gebruiken; ik kan de opties niet selecteren omdat ik geen touchscreen heb... Wat doe ik fout ?
Je bedoelt voor modellen zoals de qtek 8020, en 8300?
Dan kan wel kloppen, maargoed.
Ik mis sowieso het (instelbaar) draaischerm, en ping ping geluiden als je een flitsert zou tegenkomen.
Dus ik weet niet of dit nou echt een upgrade is...
Ik ben er dus nog niet uit
Roberto wijzigde dit bericht 07-05-2007 18:03 (4%)
Notebookadvies.nl
Ik dacht aan een zeer volledige pda met Bluetooth, WiFi, GPRS/UMTS/HSDPA, GPS SirfSTAR 3 en Windows Mobile 6.
Dagi wijzigde dit bericht 07-05-2007 19:08 (22%)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Om TomTom 6 te kunnen gebruiken heb je geen internet verbinding nodig. Echter voor de extra diensten zoals file info is dit inderdaad wel vereist.quote:Dagi schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:27:
Heb je voor TomTom 6 een PDA nodig met GPRS/UMTS verbinding? Ik wil binnenkort een Asus PDA gaan halen met GPS en WIFI maar voor TomTom 6 (met filevermeldingen) leek het mij misschien beter om een PDA te hebben waarin ook een SIM kaart past. Welke PDA is hiervoor geschikt?
Welke PDA jij moet kiezen is een te persoonlijke vraag waarbij we je moeilijk kunnen helpen. 100 reacties zullen 100 andere uitkomsten geven. Loop gewoon eens een winkel in en laat je adviseren of neem een kijk je op http://pdadb.net/index.php?m=main
De Qtek 9100 draait de PocketPC variant van Windows Mobile. Daarom werkt het gewoon. Met nagenoeg alle PocketPC's kan je het scherm zelf draaien met een hardware knop of vanuit het menu. Een geluid bij flitsers kan je zelf instellen bij de nuttige plaatsen. Als je de flitsers van TomTom hebt geven ze vanzelf een geluid als ze goed zijn geïnstalleerd.quote:Roberto schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:02:
Qtek 9100 is toch echt een smartphone hoor?
Je bedoelt voor modellen zoals de qtek 8020, en 8300?
Dan kan wel kloppen, maargoed.
Ik mis sowieso het (instelbaar) draaischerm, en ping ping geluiden als je een flitsert zou tegenkomen.
Dus ik weet niet of dit nou echt een upgrade is...
Ik ben er dus nog niet uit
Reg. datum: 27 oktober 2004
Een aantal adressen in een wijk invoeren ( willekeurige volgorde ) en dat tom tom de ideale route dus straten die dicht bij elkaar liggen opzoekt?
Ik gebruik nu route 66 die kan wel meerdere adressen alleen zet deze ze gewoon achterelkaar zoals ik ze invoer zo kross ik dus van de ene hoek naar de andere hoek in de wijk.
Een andere software mag ook
Ja, dat weet ik wel dat dat kan, maar ik wil zelf in tomtom kunnen kiezen wanneer en HOE ik het scherm draai.quote:ATB308 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:37:
[...]
De Qtek 9100 draait de PocketPC variant van Windows Mobile. Daarom werkt het gewoon. Met nagenoeg alle PocketPC's kan je het scherm zelf draaien met een hardware knop of vanuit het menu. Een geluid bij flitsers kan je zelf instellen bij de nuttige plaatsen. Als je de flitsers van TomTom hebt geven ze vanzelf een geluid als ze goed zijn geïnstalleerd.
Dus waarom die functie er nou is uit gehaald ... ik kan er ff niet bij ...
Flitsers van tomtom? ow
Nja, zo zie je maar weer ... nooit te oud om wat te leren
(Ik zit dus nog te dubben of tomtom 6 wat voor me is, nu er behoorlijk wat alternatieven zijn)
Roberto wijzigde dit bericht 07-05-2007 21:24 (5%)
Notebookadvies.nl
Ik zie dat de 6915 voortaan 499 euro kost. Hoe snel en hoe goed werkt dit samen met TomTom 6? Krijg jij wel filenews? Gebruik je het ook voor je pushmail en voor telefoongesprekken? Is zijn GPS antenne vergelijkbaar met SirfStar3?quote:Jazzy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:17:
Ik draai TomTom navigator 6 op een HP iPAQ hw6915. Als ik wil navigeren naar een nuttige plaats (POI), bijvoorbeeld NP in stad, Arnhem, Museum, dan zijn alle namen te lang om helemaal te kunnen lezen. Als ik er eentje aanklik dan heb ik hem meteen geselecteerd. Is daar een betere methode voor?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
De 6915 wordt zelfs met een speciaal TomTom 6 bundel verkocht. Dit apparaat werkt dus zeker met TomTom6. In de ts heb ik een hele lijst opgenomen met apparaten die met dit prog werken.quote:Dagi schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:25:
[...]
Ik zie dat de 6915 voortaan 499 euro kost. Hoe snel en hoe goed werkt dit samen met TomTom 6? Krijg jij wel filenews? Gebruik je het ook voor je pushmail en voor telefoongesprekken? Is zijn GPS antenne vergelijkbaar met SirfStar3?
DaannO thanks. Ik zie alleen dat de 6915 er niet tussen staat. Vandaar ook mijn vraag. Is een 2gb kaart ECHT voldoende om heel europa op je pda te kunnen zetten? Ik dacht namelijk dat je 4gb hiervoor nodig zou hebben.quote:DaannO schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:26:
[...]
De 6915 wordt zelfs met een speciaal TomTom 6 bundel verkocht. Dit apparaat werkt dus zeker met TomTom6. In de ts heb ik een hele lijst opgenomen met apparaten die met dit prog werken.
Ik heb een Asus 636 en een 636n gehad en zij werkten trouwens beide met TomTom 5 en 6.
Woops! Vergeten erin te zetten. Bij deze.quote:Dagi schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:48:
[...]
DaannO thanks. Ik zie alleen dat de 6915 er niet tussen staat. Vandaar ook mijn vraag. Is een 2gb kaart ECHT voldoende om heel europa op je pda te kunnen zetten? Ik dacht namelijk dat je 4gb hiervoor nodig zou hebben.
edit:
Ik heb een Asus 636 en een 636n gehad en zij werkten trouwens beide met TomTom 5 en 6.