Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:12:
10 | Netherlands - 200

mede-GoTers bedankt _/-\o_
Van 107 users (dat aantal was al 2 maanden constant) uit Nederland, met een 18e plaats op de landen'ranking', naar 200 users uit Nederland en een 10e plek. En dat in precies een week tijd :) Mogen er nog vele ons voorbeeld volgen :)
Misschien even registreren of Fok en daar een topic maken ;)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:13:
[...]

Ik zal vanavond ff kijken, had nml ook al met een andere dude op f1time zitten kloten. Zit nu op mn werk en daar is de pagina geblocked, maar zoek het vanavond wel ff uit en post dan wel ff.

Wat voor rev (90-100) is trouwens aan te raden voor de race, heb het nu al opgezet op 98 volgens mij.
Maar hoeveel scheelt het in benzine, tijd, banden en meest belangrijk schade en slijtage aan de wagen. Heb namelijk geen flauw benul wat dit schadetechnisch zal doen :?
Ik had de eerste race alles op rev 100 gedaan en toen plofte na 32 rondjes mijn motor. Maar misschien dat dit op 98 ook gebeurd was, ik probeer het nu gewoon weer op 100 :)

My minicity

Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Marzman schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:43:
[...]

Ik had de eerste race alles op rev 100 gedaan en toen plofte na 32 rondjes mijn motor. Maar misschien dat dit op 98 ook gebeurd was, ik probeer het nu gewoon weer op 100 :)
Hmm ik vang geheime informatie op die mijn team weer kan gebruiken. :P

quote:
Argos schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:17:
[...]

Zo'n geheim is het meestal niet dat iemand die wil winnen, daarvoor bereid is het onderste uit de kan te halen :9

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

quote:
Joss schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:37:
[...]

Zo'n geheim is het meestal niet dat iemand die wil winnen, daarvoor bereid is het onderste uit de kan te halen :9
en als z'n motor dan ploft, wint ie niet >:)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:55:
[...]

en als z'n motor dan ploft, wint ie niet >:)
Kans dat je motor ploft is 1 op 12 ongeveer, 100% revs verhoogt dat met 0.01% ofzo, verwaarloosbaar :9. Mijn motor is iig pas één keer geploft in 26 wedstrijden ofzo.

waarom kan je het dan instellen?

quote:
Nee het scheelt vast meer, maar motor ploffen hangt veel meer af van pech/geluk dan dat je hem op 100% zet. Bijna iedereen rijdt 100%.

Verder scheelt het brandstof en je wagen/banden slijten minder hard als je minder revs draait.

quote:
Argos schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:17:
[...]

Zo'n geheime informatie is het niet dat ik in ronde 31 ben uitgevallen :P

My minicity

quote:
Marzman schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:36:
[...]

Zo'n geheime informatie is het niet dat ik in ronde 31 ben uitgevallen :P
Ach joh, morgen nieuwe kansen :)

Best leuk is dit, doet me denken aan Grand Prix Manager 2 van Microprose, waar je ook al je onderdelen moest ontwerpen, fabriceren en repareren.
Ik heb nu ook iets beter door waar alle getalletjes voor staan, ik heb m'n DQP nog niet hoger gekregen dan 55%, maar ik begrijp nu wat het is :)

Doet weer iets met vezels...

Dit lijkt me wel een leuke online game. Ik heb me geregistreerd en rijd in C4G33. Ik ga eerst maar 's op zoek naar een howto zodat ik een beetje op weg geholpen word :)

Imitation is the sincerest form of flattery

@ Joss,

er staat een foutje in de TS ik zit nl niet in C4G29 maar C4G30

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Ik heb me ook aangemeld. Het lijkt me een erg mooi spel.

Wel is het allemaal nog een flinke abracadabra???!
Ik ben flink aan 't lezen. Maar uit mijn 10 practice rondjes kon ik weinig wijzer worden. Ik zal vooral met mijn afstelling te knoeien.. Wat weinig resultaat leek te hebben... Voor de race van vanavond heb ik een veilige afstelling. De race uitrijden zou top zijn!

Laten we het eens worden..

quote:
Thije schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:44:

Ik ben flink aan 't lezen. Maar uit mijn 10 practice rondjes kon ik weinig wijzer worden. Ik zal vooral met mijn afstelling te knoeien.. Wat weinig resultaat leek te hebben... Voor de race van vanavond heb ik een veilige afstelling. De race uitrijden zou top zijn!
In principe is alle info nodig, wel uit dit topic te halen. Zeker mbt de setup en race staat de basis hier duidelijk. Mbt management en upgrades en onderdelen etc is het voor mij ook nog wel wat acacadabra, maar daarom noem ik dit nog mooi m'n testseizoen :)

Welke groep zit je in?

quote:
Thije schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:44:

Thije *O*
Ik ben bereid om veel vragen te beantwoorden, tenzij ik het te concreet vind worden (op F1Time is het ook niet toegestaan om teveel info te geven, omdat het spel bedoeld is om jezelf te ontwikkelen. Echter, bijna iedereen in het spel heeft wel een maatje die hem info geeft, vandaar :) )

Ik denk sowieso dat jij vergeten bent om je revs op 100 te zetten Thije, want je tijd is inderdaad erg langzaam.

Ik weet trouwens ook niet of je een beetje een F1 fan bent, maar iedere echte fan weet wat de baan Old Hockenheim inhoud. Dat is namelijk: SNELHEID! :) En wat is snelheid? Weinig vleugel (0-1). En wat is snelheid nog meer? Veel punten naar topspeed in je DQP :)

Joss wijzigde dit bericht 04-05-2007 11:54 (40%)

Joss is voor mij ook een oude bekende natuurlijk ;)

Ik zit in Class 4, Group 35

Vragen volgen na vanavond wel denk ik ;)

edit: klopt die revs was ik vergeten :P

Thije wijzigde dit bericht 04-05-2007 12:01 (14%)

Laten we het eens worden..

Just a sweety :)
Reg. datum: 29 november 2004

Heb me net ook maar aangemeld, lijkt me een leuk spelletje :) nu nog even wachten op mn office...

Hoe laat wordt er vanavond ook alweer geraced? (wil het wel opzoek, maar site is geblocked)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:37:
Hoe laat wordt er vanavond ook alweer geraced? (wil het wel opzoek, maar site is geblocked)
Voor jou om 20.00. :)

Na gister alles gelezen te hebben heb ik me vanmorge thuis ook vast ingeschreven.

Ziet er goed uit als ik alles zo lees. Na bijna 5 jaar Hattrick ben ik wel toe aan wat nieuws. Dit komt het nog het dichtsbij. Veel opties en groeiende community (relatief nieuw spel neem ik aan?)

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

quote:
Eerst 2 min stil staan dan? O-)

quote:
Bluepanther schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:59:
Na gister alles gelezen te hebben heb ik me vanmorge thuis ook vast ingeschreven.

Ziet er goed uit als ik alles zo lees. Na bijna 5 jaar Hattrick ben ik wel toe aan wat nieuws. Dit komt het nog het dichtsbij. Veel opties en groeiende community (relatief nieuw spel neem ik aan?)
Het spel is al vrij oud, 2003 geloof ik. Maar van eind 2005 tot eind 2006 heeft het volledig stil gelegen voor deze (finale) versie, die nu bijna 2 seizoenen oud is.
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:01:
[...]
Eerst 2 min stil staan dan? O-)
De eerste liveupdate is om 20.01, dus maar 1 minuutje dat je niet hoeft te kijken :9

Joss wijzigde dit bericht 04-05-2007 14:26 (17%)

*gaat op zoek naar het commando om z'n rijder 2 min. op de vluchtstrook te laten parkeren*

;)

edit: en jongens, dus niet vloeken als je rijder er in de 1e ronde afkegeld :o

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 04-05-2007 15:49 (30%)

Als dat gebeurt zorg ik er persoonlijk voor dat jouw coureur de komende drie weken op die vluchtstrook staat. -O-

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws