Gathering of Tweakers

Quicksearch
Waar kun je precies de instellingen van je medecoureur vinden? Tenminste....ik dacht dat je elkaars setup kon zien.

_=Team-NGS=_ Working @ TSC__________________=Elisha Cuthbert Nr. 1 Fan!!!=_____

quote:
Jeroen87 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:17:
Waar kun je precies de instellingen van je medecoureur vinden? Tenminste....ik dacht dat je elkaars setup kon zien.
Nee, dat kan niet :) Je zult over de PM moeten communiceren.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Stomme vraag, maar waar kun je vinden hoeveel je tankinhoud is? :P

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

quote:
Exitium schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:06:
Stomme vraag, maar waar kun je vinden hoeveel je tankinhoud is? :P
Aan het begin van de race kan je er maximaal 150 in doen, maar op het moment is het nog zo dat je door onverwachte stops (door verlies van voorvleugel bijv) meer dan 150l in de tank kan hebben.

Hé Exitium, zullen we ff samen een teampje vormen in onze groep?
2 leren sneller dan 1 denk ik zo

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Zo :D

Sloomste in de Practice.
Veruit de sloomste in de Warmup.

Net quali gedaan, en van de 7 coureurs sta ik nu 5e, met 0.8 op #6, en 2.9 op #7, en maar 0.2 op de #4.

De #1 reed 1.13.698, en ik 1.14.708

Toch goed gegokt, 3e quali rondje was nog 1.17 :*)

Angeloonie wijzigde dit bericht 02-05-2007 21:47 (13%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Angeloonie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:46:
Zo :D

Sloomste in de Practice.
Veruit de sloomste in de Warmup.

Net quali gedaan, en van de 7 coureurs sta ik nu 5e, met 0.8 op #6, en 2.9 op #7, en maar 0.2 op de #4.

De #1 reed 1.13.698, en ik 1.14.708

Toch goed gegokt, 3e quali rondje was nog 1.17 :*)
Ik was ook heel langzaam bij het testen en de warmup, qualificatie heb ik nog niet gereden. Ik hoop dat dit komt doordat mijn revs lager stonden en of ik meer benzine bij had, maar dat moet nog blijken. Voorlopig ben ik al blij als ik de tweede wedstrijd wel uit rijdt :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Marzman schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Ik was ook heel langzaam bij het testen en de warmup, qualificatie heb ik nog niet gereden. Ik hoop dat dit komt doordat mijn revs lager stonden en of ik meer benzine bij had, maar dat moet nog blijken. Voorlopig ben ik al blij als ik de tweede wedstrijd wel uit rijdt :)
Revs hebben heel veel invloed op je benzinevebruik. Denk dus twee keer naar voordat je warmup met minder revs rijdt dan dat je in de race van plan bent.
Tevens kost 1% revs minder, ongeveer 0.7, dusss.... ;)

quote:
Joss schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Revs hebben heel veel invloed op je benzinevebruik. Denk dus twee keer naar voordat je warmup met minder revs rijdt dan dat je in de race van plan bent.
Tevens kost 1% revs minder, ongeveer 0.7, dusss.... ;)
Hmmm, dat wordt lastig dan. Ik had op het forum op f1time ergens een draadje gevonden waarin iemand stats poste dat het niks uitmaakt voor je verbruik.

My minicity

quote:
Marzman schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:00:
[...]

Hmmm, dat wordt lastig dan. Ik had op het forum op f1time ergens een draadje gevonden waarin iemand stats poste dat het niks uitmaakt voor je verbruik.
Nou dat doet het wel hoor :9 Ik heb het zelf een aantal keren beproefd. Ok, als je 99 rijdt en 100 in de race, dan scheelt het niet zo veel nee, dan kom je er wel af met je veiligheidsmarge. Het is niet zo dat je op een race 20 liter meer gebruikt. Maar ik werk met veel kleinere marges dan jullie nu doen, ik wil na de race maximaal 7 liter over hebben en dat lukt voorlopig bijna altijd, ook nog nooit out of fuel sinds dat ik drie maal daarmee in de fout ben gegaan in mn eerste seizoen.

Nou, heb ff vrolijk aangeprutst en kom tot een DQP van 80% (klaag niet voor een 1e keer) en in 13 ronden tot een practise tijd van 1.29.946 in de regen en een warmup van 1.26.699. Hiermee zet ik mezelf 2 keer op de 2e plaats. :)

Nu maar eens gaan spelen met brandstof en pitstopstrategie, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat uitpakken. Heb tot dusver iig veel gehad uit de lessen alhier ;)

edit: hoe groot zijn trouwens de verschillen tussen droge en natte setup?!

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-05-2007 22:39 (9%)

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:36:
Nou, heb ff vrolijk aangeprutst en kom tot een DQP van 80% (klaag niet voor een 1e keer) en in 13 ronden tot een practise tijd van 1.29.946 in de regen en een warmup van 1.26.699. Hiermee zet ik mezelf 2 keer op de 2e plaats. :)

Nu maar eens gaan spelen met brandstof en pitstopstrategie, ben benieuwd hoe dat allemaal gaat uitpakken. Heb tot dusver iig veel gehad uit de lessen alhier ;)

edit: hoe groot zijn trouwens de verschillen tussen droge en natte setup?!
Wat ik gemerkt heb is dat je in de regen +- 2sec langzamer bent als in droog droog.

1:11.106 21.211 29.655 20.240 (droog)
1:13.741 22.257 30.512 20.972 (regen)

Heb voor de komende race een DQP van 95 % gehaald, jippie! Inmiddels heeft iemand anders zich voor 2.5 miljoen ingekocht bij mijn team. Things are looking bright :).

Murray: There's a fiery glow coming from the back of the Ferrari - James: No Murray, that's his rear safety light

quote:
rammsteinfan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:50:
[...]

Wat ik gemerkt heb is dat je in de regen +- 2sec langzamer bent als in droog droog.

1:11.106 21.211 29.655 20.240 (droog)
1:13.741 22.257 30.512 20.972 (regen)
damn ik schrok van je tijden in vergelijking met die van mij, maar na een kijkje zag ik dat je op een andere baan rijd (pffff), maar dat tijdsverschil had ik ook ongeveer.

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:09:
Hé Exitium, zullen we ff samen een teampje vormen in onze groep?
2 leren sneller dan 1 denk ik zo
I'm up for it. :)

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Vraagje, gaat je kwalificatie ook van de start hoeveelheid brandstof af of niet?
Ik ging er vanuit dat de rondjes die ik in de kwalificatie zou rijden van mijn totaal af zouden gaan, maar ik zie die resultaten nergens. Hij heeft het bij race strategie nog steeds over dezelfde hoeveelheid brandstof om mee te starten.

quote:
Sempy schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:40:
@Argos: laat die droogweerbanden niet te lang eronder zitten, anders heb je niks aan je mooie kwalificatie. ;)
Gap +0.001 :)
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:09:
Vraagje, gaat je kwalificatie ook van de start hoeveelheid brandstof af of niet?
Ik ging er vanuit dat de rondjes die ik in de kwalificatie zou rijden van mijn totaal af zouden gaan, maar ik zie die resultaten nergens. Hij heeft het bij race strategie nog steeds over dezelfde hoeveelheid brandstof om mee te starten.
Hij wordt weer afgetankt tot het niveau van voor je kwalificatie.

Marzman wijzigde dit bericht 02-05-2007 23:14 (51%)

My minicity

Ruim 1e met practice, DQP kwam op 82%.

Vergat bij qually regenbanden eronder te doen 8)7 , dus slechte plek (scheelt min. 2 sec. zag ik net, had ik 3e gestaan ipv 7e van de 8)

Nog 2 vragen:
Begrijp ik goed dat je je DRP alleen achteraf bij de race kan zien?
De suppliers voor volgend seizoen: Ik heb in het begin voor ze gekozen, maar als ik alvast voor volgend seizoen ga kiezen zegtie "You already have signed contract with gearbox supplier for current season", maar ik kan maar uit 1 kiezen... :?

En dan nog iets. Klein bugje volgens mij: Als je naar "RACE ORDERS pit stops" gaat, en over dat vraagtekentje gaat, staat er de help text van de "RACE ORDERS driver orders". Bij "RACE ORDERS car setup" staat er trouwens ook de hulp text van "driver orders".

vinnyb wijzigde dit bericht 03-05-2007 00:39 (0%)
Reden: typo's

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

quote:
vinnyb schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:38:
Nog 2 vragen:
Begrijp ik goed dat je je DRP alleen achteraf bij de race kan zien?
Jep.
quote:
vinnyb schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:38:
De suppliers voor volgend seizoen: Ik heb in het begin voor ze gekozen, maar als ik alvast voor volgend seizoen ga kiezen zegtie "You already have signed contract with gearbox supplier for current season", maar ik kan maar uit 1 kiezen... :?
Suppliers voor volgend seizoen kan je pas aan het begin van het nieuwe seizoen contracteren. Het kan namelijk zo zijn dat je promoveert naar C3 en daar zijn er andere (betere) suppliers :)

Huub Huub, Barbatruc!

DQP lukt me nog niet zo, wat ik aan 't begin haal verbeter ik nooit zo heftig :&#039;) naja kwam nu al gelijk op ergens in de 70 :P

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

ik heb een team gemaakt.
Ik heb alleen nog geen 2 driver, Wie o Wie wil er in mijn team komen???

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

quote:
Ik zal vanavond ff kijken, had nml ook al met een andere dude op f1time zitten kloten. Zit nu op mn werk en daar is de pagina geblocked, maar zoek het vanavond wel ff uit en post dan wel ff.

Wat voor rev (90-100) is trouwens aan te raden voor de race, heb het nu al opgezet op 98 volgens mij.
Maar hoeveel scheelt het in benzine, tijd, banden en meest belangrijk schade en slijtage aan de wagen. Heb namelijk geen flauw benul wat dit schadetechnisch zal doen :?

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:13:
[...]

Ik zal vanavond ff kijken, had nml ook al met een andere dude op f1time zitten kloten. Zit nu op mn werk en daar is de pagina geblocked, maar zoek het vanavond wel ff uit en post dan wel ff.

Wat voor rev (90-100) is trouwens aan te raden voor de race, heb het nu al opgezet op 98 volgens mij.
Maar hoeveel scheelt het in benzine, tijd, banden en meest belangrijk schade en slijtage aan de wagen. Heb namelijk geen flauw benul wat dit schadetechnisch zal doen :?
Eigenlijk kan ik alleen maar "trial and error" zeggen, want ik rij zelf altijd met 99 of 100%. Qua tijd scheelt het ongeveer 0.3 tot 0.6 per %.

Joss wijzigde dit bericht 03-05-2007 13:35 (3%)

damn, had ik dan toch 100% moeten rijden, dan had ik met 0,6 de pole in handen gehad ;)
Ik kijk wel wat het resultaat is na de race en dan ga ik de volgende race wel volle bak en zien we het verschil meteen :)

10 | Netherlands - 200

mede-GoTers bedankt _/-\o_
Van 107 users (dat aantal was al 2 maanden constant) uit Nederland, met een 18e plaats op de landen'ranking', naar 200 users uit Nederland en een 10e plek. En dat in precies een week tijd :) Mogen er nog vele ons voorbeeld volgen :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws