Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Marzman schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:49:
Dat was het dan "Marcel Schaap engine explodes. There is really not much more to say about this dissapointing failure.". Jammer, ik reed 3e, bijna een volle seconde sneller dan de rest en had best een groot stuk leegte waar ik een paar rondes flink op door kon rijden zonder achterblijvers tegen te komen.

[...]

Welke waardes had je opgegeven? De schaal gaat namelijk tot 100 voor inhalen en blocken, maar 30 schijnt al superhoog te zijn. Mijn teamgenoot is ook al zijn voor en achtervleugel kwijtgeraakt.
ooh, ik heb voor alles ongeveer hetzelfde ingevuld, netjes alles verdeeld :)
Dan zal ik daar de volgende keer eens even beter naar kijken.
Best jammer dit, want ik ben 2 seconden sneller dan de rest op de baan, maar ondertussen hobbel ik rond op positie 11 op 3 ronden achterstand :X

overigens rij ik in poule 32

Boktor wijzigde dit bericht 01-05-2007 20:54 (9%)

quote:
Boktor schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:52:
[...]

ooh, ik heb voor alles ongeveer hetzelfde ingevuld, netjes alles verdeeld :)
Dan zal ik daar de volgende keer eens even beter naar kijken.
Best jammer dit, want ik ben 2 seconden sneller dan de rest op de baan, maar ondertussen hobbel ik rond op positie 11 op 3 ronden achterstand :X

overigens rij ik in poule 32
De meeste toprijders rijden op dit moment met 0 overtaking, 0 blocking. Dit omdat de kans op brokken exponentieel toeneemt. Sowieso zou ik aanraden om met 0 blocking te rijden, omdat dat je hele race verneukte als je daar schade hebt. Aan je voorvleugel is te repareren, maar het verpest natuurlijk wel je strategie.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Heb er nu al 3 pitstops op zitten :X Telkens door kapotte banden :(

En dat terwijl die guide zegt dat ze 90-170-260 km mee gaan. Maarja, zal wel gewoon net pech qua klapbanden zijn oid.

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

Joss zou je mij ook in de topicstart willen zetten? Class 4 G28.

1 rijders is trouwens volledig verdwenen uit de race... opgelost in het niets.
Hij reed een tijd eerste, E. Altena.

Ik had verwacht dat je wat meer kon behalve alleen naar de tijden kijken tijdens de race. Zo moet het toch ook mogelijk zijn om je strategie te wijzigen, of om de coureur aanwijzingen te geven?

7 uitvallers, 6 door "Out of Fuell" en dan ik met mijn ontplofte motor. Ik zou me kapot lachen als een F1 race echt zo zou verlopen :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

f1time C2G2
Reg. datum: 16 april 2004

Het gaat lekker, die supersnelle portugees op p1 blaast z'n motor op. Jammer voor hem, maar ik rij voorlopig op p2. :) Ik vermoedt dat ik te veel benzine meezeul of zo, want m'n rondetijden na een pitstop zijn echt waardeloos.

Waardeloze coureur, gecrasht. :(

Sempy wijzigde dit bericht 01-05-2007 21:10 (8%)

quote:
Sempy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:08:
Het gaat lekker, die supersnelle portugees op p1 blaast z'n motor op. Jammer voor hem, maar ik rij voorlopig op p2. :) Ik vermoedt dat ik te veel benzine meezeul of zo, want m'n rondetijden na een pitstop zijn echt waardeloos.

Waardeloze coureur, gecrasht. :(
10 uitvallers al van de 16, ben je toch nog 7e ;)

Marzman wijzigde dit bericht 01-05-2007 21:16 (2%)
Reden: ik kan niet rekenen

My minicity

quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:56:
Heb er nu al 3 pitstops op zitten :X Telkens door kapotte banden :(

En dat terwijl die guide zegt dat ze 90-170-260 km mee gaan. Maarja, zal wel gewoon net pech qua klapbanden zijn oid.
Lees eens goed. Dat zijn de waarden voor IDEALE omstandigheden (dat houdt in: perfecte setup, perfecte DRP%, 15 graden). Alles wat daar vanaf wijkt, verandert de duur van je banden.

@Nowhereman78380: Wat is je naam?

Joss wijzigde dit bericht 01-05-2007 21:14 (3%)

quote:
Joss schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:13:
[...]
@Nowhereman78380: Wat is je naam?
Richard Eijkenbroek
Edit: Dank u!

Nowhereman78380 wijzigde dit bericht 01-05-2007 21:25 (4%)

en toen was m'n motor geploft .....
Jammer

Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
Marzman schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:13:
[...]

10 uitvallers al van de 16, ben je toch nog 7e ;)
Maar meer dan 10 ronden achterstand op de nummer 1. Wordt je dan nog wel geklasseerd?

2e in me eerste race *O*

quote:
Argos schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:45:
[...]

Maar meer dan 10 ronden achterstand op de nummer 1. Wordt je dan nog wel geklasseerd?

2e in me eerste race *O*
Haha, F1Time heeft geen 107% regel enzo nee :9 Je moet nou eenmaal leren van je fouten :)
Iedereen succes met het uitvogelen van hun fouten en het verbeteren van tactieken enzovoorts. Ik hoop niet dat jullie de moed nu al opgeven, ik heb mn eerste races ook niet bepaald goed gereden :9 Sla je er doorheen, nog 4 races ofzo :)

toch nog 4e geworden :) :)

_=Team-NGS=_ Working @ TSC__________________=Elisha Cuthbert Nr. 1 Fan!!!=_____

f1time C2G2

Volgens de spelregels zou een zevende plek 2 punten zijn, ik kan niks vinden over het moment van uitvallen. Voor het geld (ook niet onbelangrijk) is er wel de regel dat het bedrag naar rato van het aantal gereden ronden gaat.

Mooie tweede plek, scoren we toch nog in het teamklassement. :)

quote:
Sempy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:52:
Volgens de spelregels zou een zevende plek 2 punten zijn, ik kan niks vinden over het moment van uitvallen. Voor het geld (ook niet onbelangrijk) is er wel de regel dat het bedrag naar rato van het aantal gereden ronden gaat.

Mooie tweede plek, scoren we toch nog in het teamklassement. :)
Ja jammer dat je in ronde 45 van de baan spinde. Hopelijk krijg je toch nog je 2 punten :) dan hebben wij als team de 1e plaats denk ik.

quote:
Argos schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Ja jammer dat je in ronde 45 van de baan spinde. Hopelijk krijg je toch nog je 2 punten :) dan hebben wij als team de 1e plaats denk ik.
Er zijn nog maar twee teams ;)

My minicity

De racereports zijn inmiddels beschikbaar (Race Weekend > Race Report) dus ik zou zeggen, heren, zoek de fouten :)

f1time C2G2

3 teams zijn er. De punten staan online, en idd 2 voor mij en 9 voor Argos. Helaas geen eerste plek. Die twee gasten die zo snel gingen hebben ondanks dat die ene z'n motor opblies net een puntje meer.

Wat gebeurt er overigens met alle mensen die zich hebben opgegeven maar niet meerijden. Komen daar nieuwe voor in de plaats of blijf je gewoon elke race met 16 van de 30 aan de start verschijnen?

quote:
Marzman schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:57:
[...]

Er zijn nog maar twee teams ;)
Ja ik weet het :P Dat wordt kassa. Jullie zijn onze grootste concurrent.

quote:
Sempy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:04:
3 teams zijn er. De punten staan online, en idd 2 voor mij en 9 voor Argos. Helaas geen eerste plek. Die twee gasten die zo snel gingen hebben ondanks dat die ene z'n motor opblies net een puntje meer.

Wat gebeurt er overigens met alle mensen die zich hebben opgegeven maar niet meerijden. Komen daar nieuwe voor in de plaats of blijf je gewoon elke race met 16 van de 30 aan de start verschijnen?
Volgensmij heeft Argos geen 9 punten, maar 8? :P

En de mensen die zijn ingeschreven maar nooit hebben ingelogd (of geen leveranciers hebben gekozen) worden niet vervangen, nee. Maar die personen kunnen later in het seizoen, of volgend seizoen nog wel gewoon meedoen.

f1time C2G2

Analyse van mijn race is gauw klaar, een drp% van 28%. :( Daar ga ik me voor vrijdag maar eens verder in verdiepen, want voor de rest lijkt het redelijk in orde (misschien iets minder ruime veiligheidsmarge bij het tanken). Moet je bij die drq/drp nu vooral kijken naar wat jouw coureur goed/minder goed kan of is dit met name afhankelijk van het soort circuit ?

Wel een record in de eerste 2 ronden 12 keer geblockd door m'n teamgenoot. :D

Zo :Y) 1e race 8e van de 14 geworden.

had nog veel beter gekund :| De 4 coureurs boven mij waren allemaal uitgevallen, maar ik had bij de finish nog 1 rondje achterstand op hun :( (+3 en ik +4)

Jammer, maar toch niet verkeerd.

Alleen m'n hele pitstrategie naar de knoppen, ipv in rondje 15 in rondje 8 al naar binnen voor 140L, en daarna in rondje 17 ALWEER een pitstop die pas in rondje 45 had moeten komen, waardoor ik nog eens 60L benzine er bij had. Dus in feite dik 38 ronden met 180L oid rondgereden :( En dan nóg een keer moeten pitten in lap 40 oid. Allemaal omdat die banden veels te snel slijten en klappen :'(

Uiteindelijk 48L benzine over..

Angeloonie wijzigde dit bericht 01-05-2007 22:22 (5%)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

quote:
Sempy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:15:
Analyse van mijn race is gauw klaar, een drp% van 28%. :( Daar ga ik me voor vrijdag maar eens verder in verdiepen, want voor de rest lijkt het redelijk in orde (misschien iets minder ruime veiligheidsmarge bij het tanken). Moet je bij die drq/drp nu vooral kijken naar wat jouw coureur goed/minder goed kan of is dit met name afhankelijk van het soort circuit ?

Wel een record in de eerste 2 ronden 12 keer geblockd door m'n teamgenoot. :D
Ja dat vraag ik me ook af. Kan ik nu verder met het finetunen van de drq/drp of moet ik opnieuw beginnen omdat het anders is op een ander circuit?

My minicity

Huub Huub, Barbatruc!

lol 4e geworden, had 3 stopper willen maken op medium maar werden er 5, kwam wel uit qua feull alleen tig ontplofte banden, zonder dat had ik wel 1e geworden denk...

verder over die afstelling, ging op de coureur af wat volgens de balken fout was maar ging toch sneller?
moet het nog maar eens goed uitdokteren

de drp hoe je die achterhaald snap ik 0 van, zat voor dqp op 69% en in de race op 48 qua drp :P

GoldenSample wijzigde dit bericht 01-05-2007 23:07 (13%)

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws