Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Niet zo slim dat jullie allemaal een eigen team aanmaken, straks heeft iedereen een team, maar geen teamgenoot :9

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Mooooooo
Reg. datum: 07 januari 2005

* osxy zoekt teamgenoot (andre kemmeren)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog

FC Strijen

Vijf Nederlands, alle vijf een eigen team opgestart. Zo schiet het niet op heren, dat is gewoon 5miljoen weggooien.

Graag wil ik jullie allen er op wijzen dat jullie voor volgend seizoen nog een:
- Coureur
- Marketing/Commerce Director
- Designer
moeten contracteren, op de desbetreffende markets.

En nog een tip, let op de tips http://www.f1time.com/images/icons/help.png. Overal staat dit icoontje zo'n beetje, en je schiet daar al heel veel mee op. Ook de guide en rules lezen heeft natuurlijk nut.

Joss wijzigde dit bericht 27-04-2007 09:49 (26%)

Reg. datum: 29 september 2000

Ik zit in Class 4 - Group 28...

Ik heb alles van het raceweekend doorgenomen.. 2e startplek voorlopig... vanavond dus een race!
Teamnaam: Blanken Racing
Manager naam: V. Blanken

Wie zitten er bij mij in de group?

Edit:
Heeft iemand een word documentje o.i.d. van de rules? Als ik op een stukje klik links verandert er rechts nix en geeft de browser een error in javascipt (IE7.0 en FF2.0).

vinnyb wijzigde dit bericht 09-05-2007 10:40 (26%)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Elisha Cuthbert!!!!

* Jeroen87 heeft zich zojuist aangemeld en moet maximaal 24 uur wachten op een toelating.....

_=Team-NGS=_ Working @ TSC__________________=Elisha Cuthbert Nr. 1 Fan!!!=_____

FC Strijen

quote:
vinnyb schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:23:
Edit:
Heeft iemand een word documentje o.i.d. van de rules? Als ik op een stukje klik links verandert er rechts nix en geeft de browser een error in javascipt (IE7.0 en FF2.0).
Alles staat gewoon recht onder elkaar. Op die links klikken werkt inderdaad maar één keer, maar hij verbergt dan alleen maar de andere tekst. Je kan dus gewoon naar Game Rules gaan en niet op de links klikken, maar gewoon scrollen :)

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Hoe belangrijk is het dat je tijdens de races online bent of kan je ook van tevoren de strategie bepalen en dan achteraf zien hoe het uit heeft gepakt? Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen, maar als het een fors nadeel is als je niet tijdens de race achter je pc zit, gaat de lol er vlug af.

FC Strijen

quote:
Sempy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:00:
Hoe belangrijk is het dat je tijdens de races online bent of kan je ook van tevoren de strategie bepalen en dan achteraf zien hoe het uit heeft gepakt? Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen, maar als het een fors nadeel is als je niet tijdens de race achter je pc zit, gaat de lol er vlug af.
Tijdens de race kan je niks meer doen. Alle orders voor de race moeten een uur voorafgaand aan de race zijn ingevoerd.

quote:
However, a team is only allowed to participate in Team Championshiop if it has TWO members. So in case of 30 managers having created 20 teams in your group, 5 of them will have to join other teams to participate in Team Championship. No money will be awarded to teams with only 1 member and no points or statistics will be collected for those teams.
At any point in your career you may want to establish your own team. This will cost you 5 Million, after which your team will stay yours for ever. However, each season when you want your team to participate in the Team Championship, you will have to renew its' licence ant this renewal costs 1 Million. You may decide on some seasons to join other team and participate in a team created by someone else, which is fine, your own team will take an "off season" and you will be able to renew its' licence again next season. Teams will have their statistics and history, so all that hard work and success will be recorder for future generations. After it was crated, you can change the name of your team for free.
If you decide to join another team, you can make an offer to the team owner which can be up to 2.5 Million. After all, team costs to create, renew licence and in some cases some teams may even be prestigeous to race for. After offer is made, owner can accept your offer or may decide to wait for better ones from you or other managers. Keep in touch with owner by private in game messages and you will know wheather you have a change of making the team or not. At the end of the season, team money is awarded and for the next season you have to look for a new (or the same) team to join.
You do not have to race in a team, and you may decide not to, that is fine, but that season you will not participate in Team Championship as well.
Ik snap iets niet. Ik heb nu in mijn eentje een team. Maar, ik kan niet meedoen in mijn eentje aan een 'team championship' in mijn eentje. Dan krijg ik dus geen geld? Of...? :?
Maar, als ik 2e member van een team wordt, wat kan ik dan nog doen bij het team? Het is immers niet mijn team?

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

FC Strijen

Ik heb hier duidelijk een stuk of 5 keer gezegd dat je geen prijzengeld krijgt als je in je eentje een team bezit, het enige voordeel dat je dan haalt uit je 5miljoen investering is dat je een teamnaam hebt.

Nogmaals, voordelen van een team met twee racers:
- Prijzengeld einde seizoen
- Data uitwisselen over wings.
- Je hebt één persoon om tactieken mee te bespreken
- De persoon die bij je in het team komt, kan een bod doen van 0 tot 2.5miljoen euro, om in jouw team te komen
- De eigenaar van het team (oprichter) kan zijn team-licentie aan het begin van het volgende seizoen verlengen voor 1M, in plaats van de 5M opstartkosten.

Als je helemaal geen team hebt, kan je ook prima overleven. Sterker nog, het prijzengeld dat aan teams wordt uitgereikt is niet kostendekkend. Bij 5 teams, met ongeveer gelijke stand, krijgt ieder team aan het einde van het seizoen 2M, dus 1M per persoon.

Joss wijzigde dit bericht 27-04-2007 13:37 (42%)

Reg. datum: 25 juni 2004

quote:
vinnyb schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:23:
Ik zit in Class 4 - Group 28...

Ik heb alles van het raceweekend doorgenomen.. 2e startplek voorlopig... vanavond dus een race!
Teamnaam: Blanken Racing
Manager naam: Vincent Blanken

Wie zitten er bij mij in de group?

Edit:
Ik zit in je group... (Maarten De Cock)
Heb nog geen team

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

FC Strijen

Klinkt best racistisch zo, je teamnaam :X Weet dat het gewoon je achternaam is natuurlijk, maargoed :9

Ik zou zeggen, Maarten, doe hem een redelijk aanbod ;)

quote:
Joss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:56:
Ik zou zeggen, Maarten, doe hem een redelijk aanbod ;)
Ik zal het 'Let your teammate pass' boxje zelfs aanvinken :P

quote:
ByteMe72 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:58:
[...]
Ik zal het 'Let your teammate pass' boxje zelfs aanvinken :P
Ah, jij bent de Belg in ons midden! >:)

Lijkt me goed :) ik heb zojuist ook al een mailtje (in de game) gehad van een of andere dude uit Litouwen... Die doe ik hetzelfde bod als jou.. Voor 1M mag je meedoen ;) Deal?

Wie het eerst komt die het eerst maalt, dus reageer snel!

vinnyb wijzigde dit bericht 27-04-2007 14:16 (20%)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Ik heb me ook aangemeld. Alleen nog even wachten tot iemand mijn aanmelding goedkeur..

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

quote:
vinnyb schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:12:
[...]

Ah, jij bent de Belg in ons midden! >:)

Lijkt me goed :) ik heb zojuist ook al een mailtje (in de game) gehad van een of andere dude uit Litouwen... Die doe ik hetzelfde bod als jou.. Voor 1M mag je meedoen ;) Deal?

Wie het eerst komt die het eerst maalt, dus reageer snel!
And proud of it ;)
1M... check...

quote:
Joss schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:30:
[knip]
En als je nu al door je geld heen zit dan doe je het niet helemaal super nee :9 Maar je krijgt per race dus wel gewoon inkomsten, vergeet dan niet om even op de Marketing pagina een sponsor te contracteren voor de race.
Ik had bij het maken van mijn team automatisch al 5 sponsors staan... Dat is het max volgens mij? Dus daar kan/hoef ik niets meer te doen.. toch?

Reg. datum: 17 juni 2002

ik heb me ook aangemeld voor F1time

ingame naam Darkdemon (Mike Schatens)

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

En jawel, nog een vraag van mijn kant.. Ik zou evt. graag mikjn huidige rijder behouden voor dit seizoen, maar ik zie nergens waar ik hem een contract kaan aanbieden... waaro staat dat?

FC Strijen

quote:
vinnyb schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:28:
En jawel, nog een vraag van mijn kant.. Ik zou evt. graag mikjn huidige rijder behouden voor dit seizoen, maar ik zie nergens waar ik hem een contract kaan aanbieden... waaro staat dat?
Je hebt dit seizoen een random driver, die is voor iedereen ongeveer hetzelfde en is erg goed in verhouden tot je league. Dit zodat iedereen aan het begin een eerlijke kans heeft.
Hem een nieuw contract aanbieden is daarom niet mogelijk, je zult een nieuwe moeten contracteren op de markt, net als een director en designer.

EDIT: Iedereen veel succes vanavond. We rijden allemaal Imola (tracks zijn overigens random, dus volgende week rij ik ergens anders dan jullie :9 )

Joss wijzigde dit bericht 27-04-2007 18:09 (10%)

Angelina Jolie Addict

Zo m'n account is eindelijk goedgekeurd.

Iemand nog een teamgenoot nodig? :P

Voeg me dan meteen maar toe op MSN :Y)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX

FC Strijen

Echt een butrace hier. Zat 16 ronden vast achter de nummer 4, gepit, 3 vrije ronden, vervolgens 12 ronden vast achter de nummer 3. Gepit, 6 vrije ronden, 8 ronden vast achter nummer 3. Gepit, toen eindelijk weer vrij, beste rondetijd neer gezet.... Hydraulische problemen, terwijl ik 2e leek te gaan worden, op 8 ronden van het eind :'(

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
Joss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:25:
Echt een butrace hier. Zat 16 ronden vast achter de nummer 4, gepit, 3 vrije ronden, vervolgens 12 ronden vast achter de nummer 3. Gepit, 6 vrije ronden, 8 ronden vast achter nummer 3. Gepit, toen eindelijk weer vrij, beste rondetijd neer gezet.... Hydraulische problemen, terwijl ik 2e leek te gaan worden, op 8 ronden van het eind :'(
waar zie je dat?? ik kan niets vinden krijg telkend de mededeling dat het kantoor dicht is een uur voor en twee na de race

He who laughs last.. Thinks slowest

FC Strijen

quote:
Daan® schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:29:
[...]

waar zie je dat?? ik kan niets vinden krijg telkend de mededeling dat het kantoor dicht is een uur voor en twee na de race
Race weekend > Live race.

Edit: Jij hebt flink zitten prutsen met je brandstof zie ik |:(

Joss wijzigde dit bericht 27-04-2007 20:32 (11%)

Reg. datum: 26 maart 2005

quote:
Joss schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:30:
[...]

Race weekend > Live race.

Edit: Jij hebt flink zitten prutsen met je brandstof zie ik |:(
Yep, heb ergens het brandstof verbruik gemist bedacht ik me vanmorgen...

He who laughs last.. Thinks slowest

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: