Battle met een dread
Pirate-Bozz wijzigde dit bericht 03-05-2007 12:00 (21%)
Hoe is het afgelopen?quote:
-
Reg. datum: 22 december 2004
Als je het wil, dan kan het zeker.quote:Aides schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:00:
[...]
Maar na zeg drie maanden spelen hoor je wel genoeg inkomsten te hebben voor time cards?
A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT
Op het plaatje is hij in 2% structure en heeft een ton aan drones/fighters op zich. Lijkt me niet zo'n enorm mysterie dusquote:
Denk dat het een D2 dread is. Die lui verliezen er nogal wat de laatste tijd.
Great minds think in parallel gutters.
Dread gemold natuurlijkquote:
Was van NoSec, volgens mij is dat geen D2, ik weet het echter niet zeker.
Edit: ff killboard gechecked, NoSec= NorCorp Security.
Is van de alliance The Foundation
Pirate-Bozz wijzigde dit bericht 03-05-2007 12:41 (15%)
wordt het lame bevonden om dat te doen? is dat zoals ze het in het engels zeggen een "moral crime"?quote:
Hmm ik kan geen GTC sellers in NL vinden
haha wij verliezen een hoop ?quote:Count schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:37:
[...]
Op het plaatje is hij in 2% structure en heeft een ton aan drones/fighters op zich. Lijkt me niet zo'n enorm mysterie dus
Denk dat het een D2 dread is. Die lui verliezen er nogal wat de laatste tijd.
moet je maar eens de D2 killboards bij houden wat Youwhat en MC verliezen
we hebben als D2 een aantal zware slagen geleden tru maar atm gaat het zeer redelijk binnen de aliance.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Feit is dat de coalition gisteren 13 caps heeft verloren (ik meen 9 dread en 4 carriers) tegen de alliance maar 4.quote:Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:53:
[...]
haha wij verliezen een hoop ?
moet je maar eens de D2 killboards bij houden wat Youwhat en MC verliezen
we hebben als D2 een aantal zware slagen geleden tru maar atm gaat het zeer redelijk binnen de aliance.
Reg. datum: 23 oktober 2000
De coalitie heeft gewoon teveel momentum verloren en nu moeten ze in de verdediging.
Niet dat dit betekend dat BoB de 'Endsieg' in het vooruitzicht heeft maar ze zijn iig in veilig(er) vaarwater op dit moment. Wat ze in de afgelopen paar maanden hebben laten zien vind ik eerlijk gezegd wel knap.
Beide partijen hebben toch wel momenten gehad waarbij ze meer dan 10 capitals verloren en het werkt toch door. En als je dan wat terughoudender wordt dan heeft het toch zin want met niet capitals heeft POS warfare dus geen zin.
haha vergeet niet dat capitals slechts T1 bootjes zijn.quote:Pirate-Bozz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:25:
[...]
Feit is dat de coalition gisteren 13 caps heeft verloren (ik meen 9 dread en 4 carriers) tegen de alliance maar 4.
als we het nu hebben over Motherships ok.
maar volgens mij heeft MC er 5 verloren.
je moet niet vergeten dat MC gewoon een Hirerd goon is. dus op het moment dat het geld van bod wat begint te wankelen en / of ze zoals gewoonlijk hun partners naaien zijn die binnen 3 tellen weer weg. youwhat is zonder MC en buddies totaal niets waard. ik bedoel die fitten hun Capitals nog T1 niet eens named
Game PC
Je zou op shatteredcrystal.com kunnen kijken, een GTC voor 30 dagen kost daar +/- 11 eurootjes.quote:DrProctor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:39:
[...]
wordt het lame bevonden om dat te doen? is dat zoals ze het in het engels zeggen een "moral crime"?
Hmm ik kan geen GTC sellers in NL vindeniemand een adresje waar ie de zijne vandaan haalt?
Je kunt daar ook betalen met iDeal (via moneybookers.com).
AMD Athlon 64 X2 4200+ | 1,5GB Geheugen | 7900 GTX 512 MB
t1 of niet ze kosten toch wel over de 1b de stuk ook al zijn ze t1 gefit. FIghters en capital gear zijn eenmaal duur.quote:Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:37:
[...]
haha vergeet niet dat capitals slechts T1 bootjes zijn.
Dan heb je MC niet goed gezien denk ik. MC is een capital merc alliance en goon koopt isk voor IRL geld dat is het verschil.quote:je moet niet vergeten dat MC gewoon een Hirerd goon is.
bod wie zijn dat? BOB is de alliance ticker die je zoekt gok ik. En MC die clients naaien? Nooit van gehoord en aangezien BOB ze inhuurt zullen ze wel goed hun werk doen want BOB gaat geen halve gare mercs inhuren.quote:dus op het moment dat het geld van bod wat begint te wankelen en / of ze zoals gewoonlijk hun partners naaien zijn die binnen 3 tellen weer weg.
Dat is wel vaag idd, t1 op een dread. Maarja ik heb een phoenix gezien met een large armor rep in low dus dan heb ik liever t1 gear dan een large rep in je shieldtanked dreadquote:youwhat is zonder MC en buddies totaal niets waard. ik bedoel die fitten hun Capitals nog T1 niet eens named
lezen is een vakquote:Donny343 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:59:
[...]
t1 of niet ze kosten toch wel over de 1b de stuk ook al zijn ze t1 gefit. FIghters en capital gear zijn eenmaal duur.
[...]
Dan heb je MC niet goed gezien denk ik. MC is een capital merc alliance en goon koopt isk voor IRL geld dat is het verschil.
[...]
bod wie zijn dat? BOB is de alliance ticker die je zoekt gok ik. En MC die clients naaien? Nooit van gehoord en aangezien BOB ze inhuurt zullen ze wel goed hun werk doen want BOB gaat geen halve gare mercs inhuren.
[...]
Dat is wel vaag idd, t1 op een dread. Maarja ik heb een phoenix gezien met een large armor rep in low dus dan heb ik liever t1 gear dan een large rep in je shieldtanked dread
BOD Band Of Developers en MC naait niet de clients maar BOD naait zijn buddies wel vaker heb ik zo gehoord en gemerkt
wij hadden een carrier gekilled met 3 XL shieldboosters.
Game PC
De alliance is BoB beetje lame om nu half jaar na dato nog steeds BoD te blijven noemen niet?
ik wil geen signature! :(
Die shieldbooster bug op de killmails kan alleen voorkomen als er ook 1 gefit is. Zelfde gaat ook op voor salvagers, analysers en dat soort meuk.quote:Maverick-X schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:34:
Die XL shieldboosters is een bug in de killboard, das bij ons ook is idd wel lachen omdat te zien, maar klopt alleen niks van
De alliance is BoB beetje lame om nu half jaar na dato nog steeds BoD te blijven noemen niet?
wel dat is er een beetje in gesletenquote:Maverick-X schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:34:
Die XL shieldboosters is een bug in de killboard, das bij ons ook is idd wel lachen omdat te zien, maar klopt alleen niks van
mare ik heb totaal geen respect meer voor youwhat (ook liefkozend Younewb genoemd) na iedere DD komen we er weer achter hoe slecht die gasten hun schepen fitten alles T1 alles gewoon alsof het bijelkaar gegrepen is. select all fit to active ship wise
meerdere fichts gehad gewoon fleet vs fleet ze lacken complete dicepline. ben 3x primary geworden maar geen een keer konden ze genoeg fire focusen om me voledig dood te krijgen.
Shunt wijzigde dit bericht 03-05-2007 20:58 (36%)
Game PC
Reg. datum: 03 mei 2007
En kap eens over BOD, RA zijn de grootste meta gammers and bug misbruikers die er bestaan en daar hoor je niemand over.
MC BOB en D2 fitten hun schepen om te winnen. niet om gewoon maar wat naar de enemy te gooien. en minimaal te verliezen. bij D2 MC en BOB moet je zo ver ik weet een T2 schip fitten om mee te doen in een BS in de fleet ops plus als je youwhat af maakt met een DD en dan de wrecks leeg gaat halen en geen enkele T2 item tegen komt is dat zuur als je dan zelf alleen maar T2 gefitte schepen verliest. aangezien het een van de grootste winsten is die je kan maken de battlefield ownen na een battle dat betekend dat je als aliance / corp of what ever een deel van je losses kan compenseren of minimaliseren met replacement items.quote:The Dokter schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:07:
En in welk opzicht is D2 beter? Er zijn in elke alliance altijd mensen die hun schepen slecht fitten, hoef je niet te denken dat je dan beter bent.
En kap eens over BOD, RA zijn de grootste meta gammers and bug misbruikers die er bestaan en daar hoor je niemand over.
en over RA kan ik niet over oordelen nog niet mee gevochten. maar ze moeten best wel lame zijn om BOB van de troon te stoten met betrekking van creatief gebruik maken van game bugs
Shunt wijzigde dit bericht 03-05-2007 21:25 (8%)
Game PC
Als je nog steeds op zoek bent naar een corp kan ik je misschien we helpen.
De corp waar ik in zit is altijd wel op zoek naar nieuwe mensen.
We zijn een pvp corp (0.0 en pirating).
Wat voor jou vooral positief zal zijn is dat we veel europese spelers hebben.
Voor meer informatie kan je het hebt beste ingame contact opnemen met Abbel Nightroad, Sumatox of Phelaen .
Klinkt dan ook wel dom eigenlijk, t2 fitted ships verliezen tegenover een t1 fleet ?quote:Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:12:
[...]
MC BOB en D2 fitten hun schepen om te winnen. niet om gewoon maar wat naar de enemy te gooien. en minimaal te verliezen. bij D2 MC en BOB moet je zo ver ik weet een T2 schip fitten om mee te doen in een BS in de fleet ops plus als je youwhat af maakt met een DD en dan de wrecks leeg gaat halen en geen enkele T2 item tegen komt is dat zuur als je dan zelf alleen maar T2 gefitte schepen verliest. aangezien het een van de grootste winsten is die je kan maken de battlefield ownen na een battle dat betekend dat je als aliance / corp of what ever een deel van je losses kan compenseren of minimaliseren met replacement items.
en over RA kan ik niet over oordelen nog niet mee gevochten. maar ze moeten best wel lame zijn om BOB van de troon te stoten met betrekking van creatief gebruik maken van game bugs
Over RA, BOB are nice guys in vergelijking met RA. RA is echt te smerig
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
wel natuurlijk verlies je schepen als Youwhat en MC de Titans van BOB bij hebben. en T2 battleships ja ze moeten van een bepaalde range kunnen schieten. met een bepaalde aantal dps dat te voorspellen is.quote:ravenger schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:55:
[...]
Klinkt dan ook wel dom eigenlijk, t2 fitted ships verliezen tegenover een t1 fleet ?Het lijkt me ook ietwat sterk dat een alliance als D2 van zijn members eist t2 fitted ships te vliegen eerlijk gezegd.
Over RA, BOB are nice guys in vergelijking met RA. RA is echt te smerig
ben goede vrienden met aprok irl dus dat aanbod had ik al gekregenquote:craze_ schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:33:
Shunt:
Als je nog steeds op zoek bent naar een corp kan ik je misschien we helpen.
De corp waar ik in zit is altijd wel op zoek naar nieuwe mensen.
We zijn een pvp corp (0.0 en pirating).
Wat voor jou vooral positief zal zijn is dat we veel europese spelers hebben.
Voor meer informatie kan je het hebt beste ingame contact opnemen met Abbel Nightroad, Sumatox of Phelaen .
Shunt wijzigde dit bericht 03-05-2007 22:11 (31%)
Game PC
Shunt wijzigde dit bericht 03-05-2007 22:11 (97%)
Game PC
Ehm, RA is altijd king geweest wat creatief gebruik van game bugs is geweest en is daar nooit ook maar close bij geweest (Ik ben b.v. een keer een Navy Raven verloren terwijl ik cloaked op een -net gemaakte- SS hing en ze op 500 mtr met een gang inwarpten.... en dat soort geintjes heb je bij hun continue)quote:Shunt schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:12:
[...]
Verder blijf ik het lame vinden om een aliance aan te vallen omdat een cheatende dev toevallig in die alliance zat. 99.9% van BoB wist hier niet eens wat van. De enige die daar iets te verwijten valt is CCP. Zowiezo blijf ik het vreemd vinden dat zovelen met RA tegen BoB gingen vechten omdat die zouden cheaten. Blijkt wel weer dat er heel veel mensen zijn die maar met de grote groep meedoen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit
Wat dat betreft is het net het echte leven, nietwaar.quote:redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:15:
[...]
Ehm, RA is altijd king geweest wat creatief gebruik van game bugs is geweest en is daar nooit ook maar close bij geweest (Ik ben b.v. een keer een Navy Raven verloren terwijl ik cloaked op een -net gemaakte- SS hing en ze op 500 mtr met een gang inwarpten.... en dat soort geintjes heb je bij hun continue)
Verder blijf ik het lame vinden om een aliance aan te vallen omdat een cheatende dev toevallig in die alliance zat. 99.9% van BoB wist hier niet eens wat van. De enige die daar iets te verwijten valt is CCP. Zowiezo blijf ik het vreemd vinden dat zovelen met RA tegen BoB gingen vechten omdat die zouden cheaten. Blijkt wel weer dat er heel veel mensen zijn die maar met de grote groep meedoen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit
Mijn nieuwe ervaringen in Eve heb ik van de week bekroond met een mooie megathron.
Iemand nog tips voor het outfitten hiervan, en daar bedoel ik met name op de beste close-range-weapons.
Ik moet het nog met medium turrets doen, dus ik heb vier 250 mm railguns, ik denk in ieder geval aan 1, misschien 2 missilelaunchers, maar wat te doen voor de close range??
DUGG
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.