Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 10

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
is er niet iemand hier die voor mij de corp waarmee we in war zijn kunnen aanpakken ? vanochtend om 7 uur (24 non stop gaming) na all mn harde werk een lvl 4 opp alles verloren aan loot en salvage + mn vexor :( (mn hauler was nog safe en de persoon die de missie deed was all gelogd en had de missie geeindigd (vandaar dat ze met dus met zn 4en!!! konden bespringen omdat het geen deadspace meer was..)

wie o wie gaat deze arme jongen helpen heb nu echt all zoveel isk verloren aan de war.. volgens hun heeft onze corp aan schepen alleen all 1,5 biljoen verloren :( voel me echt zwaar depri nu...

overgens vragen ze 300 mill om de wardec te droppen maar niemand van onze corp heeft uberhoud dat geld elke keer moeten we nieuwe schepen kopen nadat zij ze hebben weggeknald..

overgens zijn het alleen us players dus meestal zijn ze 's avonds pas actief...

anyhow ik ga ff douchen heb paar uur slaap gehad maar we gaan zo maar weer wat lvl 4's doen om beetje geld en equipment op te bouwen voor de corp..

eve-online

Reg. datum: 25 februari 2005

Allereerst;
Wat is de naam van de corp die jullie lastig valt?
Ten tweede;
met z'n hoevelen zijn jullie?en met hoeveel zijn hun?

@shunt;

Het is inderdaad lastig om aan de US timezone te ontkomen...ikzelf ben nu al een jaar lid van de Axegang en de meeste tijd van dat jaar was ik de enigste of 1 van 3-5 personen in europese timezone..het was lastig af en toe maar voor mij heeft de sfeer in de corp ervoor gezorgd dat ik ben gebleven..geluk is wel dat de amerikanen in mijn corp meestal rond 9 uur s'avonds al online waren dus een groot probleem was het niet..

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

quote:
Deathscythehell schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:32:
Allereerst;
Wat is de naam van de corp die jullie lastig valt?
Ten tweede;
met z'n hoevelen zijn jullie?en met hoeveel zijn hun?

@shunt;

Het is inderdaad lastig om aan de US timezone te ontkomen...ikzelf ben nu al een jaar lid van de Axegang en de meeste tijd van dat jaar was ik de enigste of 1 van 3-5 personen in europese timezone..het was lastig af en toe maar voor mij heeft de sfeer in de corp ervoor gezorgd dat ik ben gebleven..geluk is wel dat de amerikanen in mijn corp meestal rond 9 uur s'avonds al online waren dus een groot probleem was het niet..
corp : friendly hostility

members :

veeaye
neriya
sasha krah'n
IgnorantBliss
Analia Hlena
Sagarakun
seraphi Nyx
is van wie we weten dat ze bij fh horen (Deze vallen ons dan ook altijd aan)
volgens de info van hun corp hebben ze overgens 11 players.

wij zijn zelf met ongeveer 17 mensen in de corp waarvan er mischien 3 mensen 5-6 mill sp punten hebben (CEO heeft er 6,5)

meerendeels is helaas niet meer on-line ik heb nu meestal maar een stuk of 3 members on-line 's avonds en een stuk of 6 (waarvan er weer 4 net in hun trial zitten) die dan on-line zijn.

met anderen woorden zij zijn easy pickings voor hun en we kunnen dan ook niks tegen hun ravens iskhurs enz doen..

ook spelen ze graag op safe en gisteren wilde ze dus mij en de raven van mn CEO kapen en kwamen ze met 5 members binnen warpen om _helaas_ mijn vexor naar de galemieze te schieten omdat de ceo gelogd had (en we hebben dus ook een room vol met lvl 4 spullen verloren :()

het probleem is dat zij simpelweg 100x meer ervaring hebben dan ons en ons dan ook letterlijk als vliegen neerknallen...

angel00008 wijzigde dit bericht 01-05-2007 14:00 (9%)

eve-online

Reg. datum: 18 augustus 2006

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:52:
[...]

corp : friendly hostility

members :

veeaye
neriya
sasha krah'n
IgnorantBliss
Analia Hlena
Sagarakun
seraphi Nyx
is van wie we weten dat ze bij fh horen (Deze vallen ons dan ook altijd aan)
volgens de info van hun corp hebben ze overgens 11 players.

wij zijn zelf met ongeveer 17 mensen in de corp waarvan er mischien 3 mensen 5-6 mill sp punten hebben (CEO heeft er 6,5)

meerendeels is helaas niet meer on-line ik heb nu meestal maar een stuk of 3 members on-line 's avonds en een stuk of 6 (waarvan er weer 4 net in hun trial zitten) die dan on-line zijn.

met anderen woorden zij zijn easy pickings voor hun en we kunnen dan ook niks tegen hun ravens iskhurs enz doen..

ook spelen ze graag op safe en gisteren wilde ze dus mij en de raven van mn CEO kapen en kwamen ze met 5 members binnen warpen om _helaas_ mijn vexor naar de galemieze te schieten omdat de ceo gelogd had (en we hebben dus ook een room vol met lvl 4 spullen verloren :()

het probleem is dat zij simpelweg 100x meer ervaring hebben dan ons en ons dan ook letterlijk als vliegen neerknallen...
Gewoon docken als iemand van hen in local is, of helemaal niet meer undocken een weekje lang. Scheelt in geld en ze zullen wardec niet verlengen als ze geen targets hebben.

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Ik had medelijden totdat ik dat las.

quote:
Donny343 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Hehe, dat is gewoon geen stijl inderdaad. Loggen en je corpmates achterlaten. Shame on him :Y :Y

quote:
Donny343 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:56:
[...]

hoho

hij was klaar met de missie en is gaan docken(en heeft de missie ''afgemeld'' en heeft toen gelogd (ik zou de zooi vervolgens gaan salvagen) de plek was dus geen deadspace meer en 5 minuten later (dus 5 minuten nadat de CEO gelogd had) kwamen ze binnen gejumpt

wij hebben een policy om NIET uit te loggen als je aangevallen word want dat is gewoon lame!

angel00008 wijzigde dit bericht 01-05-2007 16:44 (5%)

eve-online

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:43:
[...]

hoho

hij was klaar met de missie en is gaan docken(en heeft de missie ''afgemeld'' en heeft toen gelogd (ik zou de zooi vervolgens gaan salvagen) de plek was dus geen deadspace meer en 5 minuten later (dus 5 minuten nadat de CEO gelogd had) kwamen ze binnen gejumpt

wij hebben een policy om NIET uit te loggen als je aangevallen word want dat is gewoon lame!
Zeg het dan op een manier dat het zo opgevat kan worden :P

Salvagen tijdens een war is misschien niet zo heel slim. Ga meteen mee en blijf 1 stage achter degene die de missie cleared of doe het niet als je in een war bent. Veiligheid van je schip is ook wel erg handig. Een missie is erg moeilijk uit te proben dus je kan 'veilig' 1 jumpgate achter je CEO blijven terwijl je salvaged.
Als ze altijd van 1 kant komen, probeer een noobalt aan te maken die de corp in kwestie op -10 zet en je dan kan waarschuwen. Is erg handig als je nog onervaren bent, later pak je uiteraard coverts daarvoor :)

wat is je ingame naam?

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

quote:
staat paar posts terug

albert jan

eve-online

k ik neem vanaaf wel ff contact met je op..denk rond uur of 9-half 10..

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:50:
[...]

staat paar posts terug

albert jan
Hmm, dit staat in je corp description:

Leap Corp - Defender of the weak!
Mining, ,Salvaging, Manufacturing, Frieght, Security
Founded by Lord Evangelian & Ayden Pride

En dan om hulp vragen _/-\o_

Ik vind het trouwens ook stom dat in die corpdescription staat wat je nog niet kan maken of waar je naar toe werkt. Zo geef je de tegenstander gewoon extra info.

quote:
Pirate-Bozz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Hmm, dit staat in je corp description:

Leap Corp - Defender of the weak!
Mining, ,Salvaging, Manufacturing, Frieght, Security
Founded by Lord Evangelian & Ayden Pride

En dan om hulp vragen _/-\o_

Ik vind het trouwens ook stom dat in die corpdescription staat wat je nog niet kan maken of waar je naar toe werkt. Zo geef je de tegenstander gewoon extra info.
ware het niet dat ik die discription niet gemaakt heb

en die info is geen informatie geven aangezien ze daar toch niets mee kunnen je kan er hooguit mensen mee krijgen die vragen of je ammo of schepen kunt maken voor hun.

nogmaals ik zit nog maar net een maand bij de corp en ik zit nu gewoon te twijfelen om de ''boot'' te verlaten omdat ik simpelweg niet gewoon missies kan doen om mn standings omhoog te krijgen en dus verder in het spel te komen.
ik ben niet iemand die zomaar weggaat maar deze oorlog nekt gewoon iedereen en niemand schiet er wat mee op.

eve-online

quote:
angel00008 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:54:
[...]

ware het niet dat ik die discription niet gemaakt heb

en die info is geen informatie geven aangezien ze daar toch niets mee kunnen je kan er hooguit mensen mee krijgen die vragen of je ammo of schepen kunt maken voor hun.

nogmaals ik zit nog maar net een maand bij de corp en ik zit nu gewoon te twijfelen om de ''boot'' te verlaten omdat ik simpelweg niet gewoon missies kan doen om mn standings omhoog te krijgen en dus verder in het spel te komen.
ik ben niet iemand die zomaar weggaat maar deze oorlog nekt gewoon iedereen en niemand schiet er wat mee op.
Nouja, als je weet dat ze nog geen cruisers kunnen maken, dan pak je die en hogere classes extra aan. Want kopen is nog altijd duurder dan zelf maken.

Reg. datum: 02 mei 2007

Hoe snel gaat 'isk' verdienen als beginner nou gemiddeld per uur? Ik las dat je voor isk ook speltijd kan kopen, maar hoever in het spel moet je zijn om continue gratis te kunnen spelen?

Reg. datum: 27 augustus 2002

30 dagen speeltijd kost ongeveer 150 mil. In het begin zul je niet veel isk maken. Hoe langer je speeld en hoe meer skills je krijgt, hoe meer isk je verdient.

Ik zit op ongeveer 2 mil per uur. Speel nu iets meer dan 1,5 maand. Corpmembers van mij zitten al op 18 mil / uur.
Reg. datum: 07 oktober 2006

Angel:

Zodra je oorlog hebt zul je altijd je war targets in local zien. Zie je dit weetje dat je moet uitkijken en ervoor moet zorgen dat je niet iets vliegt wat je niet kan verliezen.

Verder wat tips:

Add mensen in je buddy list waarmee je oorlog hebt, zo kan je hun aantal zien.
Maak een gang met je corp members en zorg dat je een ship vliegt die je mag verliezen.

Ga een fight aan ga niet docken en wees geen pussy.

Nu denk je maar hoe doe ik dat?!

Iedereen in je corp pakt een frig en zoek je targets maar op:

Scrambler mwd en genoeg firepower en have fun. Je kan een T1 frig cheap fitten maar genoeg firepower geven. Zorg dat je met zon alle op teamspeak of ventrilo bent. Laat 1 iemand de gang leiden door targets te noemen. Heb een scout aanwezig die kijkt waar je targets zit.

PVP is het meest leuke wat EVE te bieden heeft.

quote:
Dennis_k schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:38:
30 dagen speeltijd kost ongeveer 150 mil. In het begin zul je niet veel isk maken. Hoe langer je speeld en hoe meer skills je krijgt, hoe meer isk je verdient.

Ik zit op ongeveer 2 mil per uur. Speel nu iets meer dan 1,5 maand. Corpmembers van mij zitten al op 18 mil / uur.
dus je zou in theorie 14 day trails kunnen blijven gebruiken en isk tussen deze doorruilen tot je genoeg hebt voor gratis speeltijd? (ik ben een beetje krap bij kas nu ik een nieuwe basgitaar heb gekocht)

geloof het ofniet maar de wardec is ingetrokken en we kunnen weer veilig mission runs doen :)

recruits worden nog steeds gezocht we zoeken voornamelijk mission runners en minners :)

apliccations kunnen ingevuld worden in oursulaert IV

eve-online

Reg. datum: 27 augustus 2002

quote:
Aides schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:22:
[...]

dus je zou in theorie 14 day trails kunnen blijven gebruiken en isk tussen deze doorruilen tot je genoeg hebt voor gratis speeltijd? (ik ben een beetje krap bij kas nu ik een nieuwe basgitaar heb gekocht)
Nope, met een trail account kun je geen isk overmaken naar een ander account.
Reg. datum: 31 oktober 2004

quote:
Dennis_k schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:35:
[...]

Nope, met een trial account kun je geen isk overmaken naar een ander account.
Je kan wel EQ kopen en dat door geven. Tot je genoeg en dan alles verkopen en dan een timecard nemen.
Maar dan kan je wel beter voor een paar keer inslaan. Anders heb je er bijna niks aan.
Of je moet heel wat spelen.

Ik heb heb ook weer een trial aangemaakt omdat me account verlopen is. Over een paar dagen ga ik het weer activeren en de spullen en geld wat ik verdient had koop ik allemaal dure skills die me main account nog nodig heeft. De rest koop ik gewoon ore van en en heb nu alles al door gegeven naar me broertje.
Je kan geen 2 trail account op 1 PC hebben. Ook niet trial en betaalt.

edit : Spelling correctie.

Calamor wijzigde dit bericht 03-05-2007 13:00 (3%)

Lekker hoor!
Reg. datum: 26 januari 2005

quote:
Calamor schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:22:
[...]
Je kan geen 2 trail account op 1 PC hebben. Ook niet trail en betaalt.
Kan wel hoor. Gewoon de de Eve-map kopieren en die dan gebruiken voor je 2e account. Ik heb hier de mappen EVE, EVE2 en EVE3 voor m'n 3 accounts 8)

WoW - Wildhammer - Cordon, 70 Hunter | Mehron, 70 Warrior | Shezamehron, 61 Priest | Adél, 44 Warlock

Trail accounts bestaan niet!

TRIAL!

quote:
Dennis_k schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 07:35:
[...]

Nope, met een trail account kun je geen isk overmaken naar een ander account.
Maar na zeg drie maanden spelen hoor je wel genoeg inkomsten te hebben voor time cards?

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

kan je ook timecards verkopen voor ISK? dat zou me een boel mission grinden schelen :P of is dat cheaten?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: