Gathering of Tweakers

Quicksearch
Elysium Hoplite Forever

quote:
angel00008 schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:12:
[...]

jup low sec is niet zo safe anymore (all ligt het er maar aan waar je zit overgens)
Het betrof een soort van PvP camper die bij een warpgate lag en die mijn iteron direct onder vuur nam, no questions asked. Kan me dat van vroeger niet herinneren.

Die thorax was meer mijn eigen schuld. Ik was benieuwd naar wat zo'n Guritas outpost dingetje was (in 0,4). Daar aangekomen werd ik meteeen gewarpscrambeled en met missiles bestookt door een PvP'er.

Vroeger, werd vaak nog vriendelijk gevraagd of je wilde gangen tegen de npc-pirates, maar goed. Vroeger was mijn Thorax ook top of the bill :)

Maar ff nieuw kapitaal opbouwen en eens een megathron aanschaffen :)

DUGG

quote:
Mach schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:14:
[...]

Het betrof een soort van PvP camper die bij een warpgate lag en die mijn iteron direct onder vuur nam, no questions asked. Kan me dat van vroeger niet herinneren.

Die thorax was meer mijn eigen schuld. Ik was benieuwd naar wat zo'n Guritas outpost dingetje was (in 0,4). Daar aangekomen werd ik meteeen gewarpscrambeled en met missiles bestookt door een PvP'er.

Vroeger, werd vaak nog vriendelijk gevraagd of je wilde gangen tegen de npc-pirates, maar goed. Vroeger was mijn Thorax ook top of the bill :)

Maar ff nieuw kapitaal opbouwen en eens een megathron aanschaffen :)
Daar zou ik dan ook goed mee opletten want voordat de lowsec leger werd, heb ik regelmatig camps van 10-15 man gezien. Dan red je het ook niet met een megathron. :)

Reg. datum: 27 september 2006

Nou ik heb een eve online acces pass :P. Eens kijken of ik me kan vermaken in 14 dagen.

Xdoos Gamertag: Postius

Elysium Hoplite Forever

quote:
Donny343 schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:25:
[...]

Alle Drone size is verkleind en ook de dronebay is mee verkleind met alle schepen. Drone control bonussen zijn verandert in dronedamage en hitpint bonussen en dat was het wel zo'n beetje dronewise wat er is verandert.
Betekent dat drones nu niet meer de moeite waard zijn, of valt dat nog mee ?

DUGG

quote:
Mach schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:07:
[...]

Zeker wel hoor, als de drones verkleind zijn en de drone bay ook heft dat elkaar op he :).
En drones nutteloos maken zou lullig zijn, met name voor de wat grotere schepen. Dat zou de balans ontwrichten.

quote:
Mach schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:07:
[...]

5 drones van nu doen dezelfde damage basicly als 10 drones vroeger

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:51:
[...]

5 drones van nu doen dezelfde damage basicly als 10 drones vroeger
Dat komt omdat de drone interfacing skill verandert is in 20% damage per lvl in plaats van 1 meer drone control.
quote:
Donny343 schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:07:
[...]

Dat komt omdat de drone interfacing skill verandert is in 20% damage per lvl in plaats van 1 meer drone control.
Maar waarom hebben ze dat dan verandert, werd het overzichtelijker met minder drones of scheelde het met lag en fps?

quote:
Pirate-Bozz schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:22:
[...]

Maar waarom hebben ze dat dan verandert, werd het overzichtelijker met minder drones of scheelde het met lag en fps?
voornamelijk idd lag en fps :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Elysium Hoplite Forever

mooi, dan zal ik mijn beserkers en wasps nog maar niet weggooien :)

DUGG

quote:
Mach schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:17:
mooi, dan zal ik mijn beserkers en wasps nog maar niet weggooien :)
Zou ik inderdaad maar niet doen. Mits je de goede skills hebt werken drones een stuk beter als vroeger :)

EVE is a way of life

t2 heavy drones (Beserkers/Ogres) in een Moros met lv4 Gallente Dread :9~ (lv5 is beter maar dat heb ik niet ;))

ik wil geen signature! :(

quote:
Maverick-X schreef op maandag 30 april 2007 @ 04:37:
t2 heavy drones (Beserkers/Ogres) in een Moros met lv4 Gallente Dread :9~ (lv5 is beter maar dat heb ik niet ;))
welke schepen mogen nu eigenlijk niet boven 0,5 ?

carriers
titans
dreads ?
echt weer zo klote moet zodirect ff van region veranderen want in essence ligt de market eruit :(

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
angel00008 schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:14:
[...]

carriers
titans
dreads ?
echt weer zo klote moet zodirect ff van region veranderen want in essence ligt de market eruit :(
Volgens mij mogen alle schepen in secure regions. Het ligt alleen van de security standing van de piloot af of er door concord op hem geschoten wordt. En dat die schepen een beetje nutteloos in empire zijn, tenzij er een een major empire battle is. Wat waarschijnlijk niet zal voorkomen. :>

Volgens mij mogen Carriers, Dreads en Titans niet in empire.
quote:
archetta schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:38:
Volgens mij mogen Carriers, Dreads en Titans niet in empire.
Ja, je hebt gelijk.

http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=449484

Vind het toch wel vaag waarom niet..

quote:
wss omdat concorde dan gaat verliezen en er dus in feite een system kan overgenomen worden door een corp..

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
Als carriers in highseco zouden mogen komen dan zoude privateers in carriers jita 4-4 campen. Daarom mogen ze er niet komen :P

En omdat je geen cyno op mag zetten in empire, en niet een carrier mag bouwen in empire (wel de components maar niet de carrier zelf).
quote:
angel00008 schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:14:
[...]

carriers
titans
dreads ?
Alle schepen die een cynosural field nodig hebben om naar een ander systeem te jumpen kunnen niet in empire komen. Er vliegen trouwens nog wel een paar capitals rond in empire maar die kunnen dus hun systeem niet verlaten tenzij ze dicht genoeg bij een lowsec systeem zitten om daarheen te kunnen via een cyno field.

quote:
Maverick-X schreef op maandag 30 april 2007 @ 04:37:
stomme vraag maar hoe star is die 20 mil regel ?
aangezien ik nu zonder een corp zit en echt weer aan de echte pvp wil ipv de carebare way van D2.
ik zit zelf alleen aan de 13 mil sp. maar vlieg nu wel Commandships (heb zo goed als geen BS skills omdat ik niet graag met een BS pvp) alles zit dus van de 13 mil in cruiser en BC skills.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

EVE is a way of life

Sorry dat ik het moet zeggen maar wij zijn er strak mee, we krijgen al teveel recruitaanvragen binnen.

ik wil geen signature! :(

quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 02:25:
Sorry dat ik het moet zeggen maar wij zijn er strak mee, we krijgen al teveel recruitaanvragen binnen.
np ik learn wel ffe door dan zit ik tegen die tijd rond de Amar Commandships gok ik zo.
(ik ga niet voor battleships ik kan die dingen echt niet uit staan)

Game PC

Hey shunt misschien een klein ideetje om mijn corp voorlopig te joinen...kan wel wat ondersteuning gebruiken in de europesche uurtjes hehe..
We zijn maar een kleine corp maar wel gericht op zo weinig mogelijk blauwen aan te houden en zoveel mogelijk mensen pissig te maken.Op dit moment doen we wat raids tegen Hydra,Pure,Smash,en alle andere die in de buurt zitten :P .de activiteit ligt meerendeels helaas in de amerikaanse tijdzone maar dat probeer ik toch een beetje te veranderen...zoek anders ff op eve-o naar onze recruitmentpost : Axe Gang starts recruitment once more
ik moet alleen nog ff de startpost aanpassen naar de nieuwe situatie (nog steeds)

en als het je niet interessant lijkt...hey kon t toch proberen :+

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

quote:
Shunt schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:34:
[...]

np ik learn wel ffe door dan zit ik tegen die tijd rond de Amar Commandships gok ik zo.
(ik ga niet voor battleships ik kan die dingen echt niet uit staan)
Ik ben bang dat je toch zowiezo een fleet BS moet kunnen vliegen in 0utbreak. We hebben niet altij dfeelt ops maar wel vrij regelmatig. Ik weet niet hoe de regels daarvan zijn tho.
quote:
Donny343 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Ik ben bang dat je toch zowiezo een fleet BS moet kunnen vliegen in 0utbreak. We hebben niet altij dfeelt ops maar wel vrij regelmatig. Ik weet niet hoe de regels daarvan zijn tho.
wel fleet bs is slechts een anderhalve week ofzo tot ik die kan vliegen. mare het hele punt met fleet ops is natuurlijk dat je een aantal commandships hebt die gang bonuses geven zoals speed resistances range en dat soort stuff dat gaat mijn primary goal zijn met een command ship teminste na ik voledig klaar ben met T2 large drones.
quote:
Deathscythehell schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:00:
Hey shunt misschien een klein ideetje om mijn corp voorlopig te joinen...kan wel wat ondersteuning gebruiken in de europesche uurtjes hehe..
We zijn maar een kleine corp maar wel gericht op zo weinig mogelijk blauwen aan te houden en zoveel mogelijk mensen pissig te maken.Op dit moment doen we wat raids tegen Hydra,Pure,Smash,en alle andere die in de buurt zitten :P .de activiteit ligt meerendeels helaas in de amerikaanse tijdzone maar dat probeer ik toch een beetje te veranderen...zoek anders ff op eve-o naar onze recruitmentpost : Axe Gang starts recruitment once more
ik moet alleen nog ff de startpost aanpassen naar de nieuwe situatie (nog steeds)

en als het je niet interessant lijkt...hey kon t toch proberen :+
wel het probleem is dat ik uit mijn huidige corp wil vanwege de US timezone ;) ik heb daar wat conflicten mee en dat blijft in iedere corp waar ik join terug komen met de US timezone.

Game PC

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws