Gathering of Tweakers

Quicksearch
na ik geef op :) blijkbaar mag ik gewoon niet een keer rustig gamen..spreek jullie nog wel eens!

Zeg mensen, om te slowchatten kun je beter een eigen forum nemen of het via msn of weet-ik-veel wat doen. Houd het niveau inhoudelijk eventjes omhoog aub.

alhoewel ik het met Pirate-Bozz eens ben, heb je al geprobeerd het geluid uit te zetten Desperadoz? niet alleen alle balkjes verschuinen in het geluidsmenu, maar de hele functie geluid uitschakelen

edit: oh ik zie net dat angel00008 jou al dezelfde tip heeft gegeven...

GamemasterByte wijzigde dit bericht 25-04-2007 22:49 (15%)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

quote:
StarLite schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:20:
Hmzz, als ik de patch notes terug lees, kost het ze zelfs nog veel meer geld dan dat.
Van de e-o forums:
quote:
post patch:

last mail I saw was

"The weekly cost is 9,000,000,000.00 ISK and you will receive a bill which needs to be paid promptly to maintain the war. If the bill is not paid before it is due then the war will be cancelled. If the war is cancelled then do not pay any outstanding bills for that war."
Dat * het aantal wars wat ze hebben is dus het wekelijkse bedrag wat ze moeten betalen voor de wars.
Dus 180 wars * 9 miljard isk....

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op donderdag 26 april 2007 @ 01:10:
[...]

Van de e-o forums:

[...]

Dat * het aantal wars wat ze hebben is dus het wekelijkse bedrag wat ze moeten betalen voor de wars.
Dus 180 wars * 9 miljard isk....
Werd ook eens tijd, waar de Privateers de laatste tijd mee bezig waren was natuurlijk ook complete onzin. Wars waren bedoelt om ervoor te zorgen dat mensen zich niet konden verschuilen in empire, niet om van empire ook een soort 0.0 te maken :P

ik vind het wel een goeie zaak zo :)

ik ben nu bezig richting t2 drones te skillen en je moet straks een ras kiezen en die gaan lvlen welke van de 4 rassen is het beste met de drones ik heb nu gallante maar als ik de gallante t2 drones bekijk zijn die niet de beste volgens mij eerder midelmatig. dus welke t2 drone is het beste ?

quote:
Defector schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:00:
ik vind het wel een goeie zaak zo :)

ik ben nu bezig richting t2 drones te skillen en je moet straks een ras kiezen en die gaan lvlen welke van de 4 rassen is het beste met de drones ik heb nu gallante maar als ik de gallante t2 drones bekijk zijn die niet de beste volgens mij eerder midelmatig. dus welke t2 drone is het beste ?
vergeet niet dat je met een Guardian-Vexor (carriers uitgesloten) de meeste drones kunt beheren.

gallante heeft dus in het drone opzicht de ''beste'' ook omdat je de meeste drones kunt beheren :)

edit

sorry pirate bozz je hebt gelijk

je moet dus wel de guardian vexor hebben.. (men volgens mij heeft de corp hier een bpo van _/-\o_ )

angel00008 wijzigde dit bericht 26-04-2007 14:11 (11%)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
angel00008 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:20:
[...]

vergeet niet dat je met een vexor (carriers uitgesloten) de meeste drones kunt beheren.

gallante heeft dus in het drone opzicht de ''beste'' ook omdat je de meeste drones kunt beheren :)
Euuh, Guardian-Vexor he, niet de gewone.

quote:
Pirate-Bozz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:
[...]

Euuh, Guardian-Vexor he, niet de gewone.
helemaal gelijk

valt me trouwens op dat het on-line komen na de patches sinds de grote patch nogal laat is..

en van de zoveel minuten voor on-line klopt ook geen zak want nu neemt ie geen connections aan..

sigh..

men hoop dat ie wel binnen het half uur on komt anders mis ik weer wat minuten voor mn skill..

overgens zoek ik nog steeds een goeie trader die weet hoe eve werkt en nog een corp zoekt

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Discovery Channel

iemand van jullie weet hoe ik kan betalen in USD ipv euro? met CC?
ik heb 1 account die betaal ik in USD en nog een in euro maar die wil ik ook overzetten in USD, want dat is TIG malen goedkoper ivbm de zwakke dollar >:)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

Meeeh

Ze hebben soms weleens probleempjes he ;)
quote:
We currently have an issue preventing us from starting up Tranquility - ETA 13:00 GMT
Dat wordt dus nog wel ff wachten tot 15:00/15:30 voordat je er goed op kan.
quote:
ThaHandy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:19:
ik heb 1 account die betaal ik in USD en nog een in euro maar die wil ik ook overzetten in USD, want dat is TIG malen goedkoper ivbm de zwakke dollar >:)
paypall accountje maken?
quote:
cooolkast schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:20:
Ze hebben soms weleens probleempjes he ;)

[...]

Dat wordt dus nog wel ff wachten tot 15:00/15:30 voordat je er goed op kan.
zie het net staan ja balen..

waarom moeten ze nou eigenlijk elke dag die server doen ? ik bedoel kan dat niet wekelijks ofzow ?

angel00008 wijzigde dit bericht 26-04-2007 14:23 (34%)

EVE is a way of life

quote:
ThaHandy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:19:
Is niet mogelijk, ik had het ook betaalde al 3 jaar in USD toen kreeg ik nieuwe CC en had gewacht tot account uitgelopen was om te vernieuwen en toen kreeg ik dus in USD :|

Denk dat ik maar alles via gametimecards ga doen, die kan je nog wel voor USD kopen :)

ik wil geen signature! :(

Discovery Channel

quote:
angel00008 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:21:
[...]

paypall accountje maken?

[...]
die heb ik al, maar schiet ik er nog niets mee op als de transactie alsnog in "euro" is (euro->euro)
wat ik wil is USD->euro (131USD->98EURO) ipv 131euro :)

ow enne, dit is CCP, alsze zeggen 1300(1500) ga er maar vanuit dat het dan 1 a 2 uur langer kan duren, CCP kennende :z

/edit 13:30(15:30) nu, zie je wel :z
/edit 13:45 online, nu nog ingame komen :z
/edit 13:58 ingame \o/

ThaHandy wijzigde dit bericht 26-04-2007 15:56 (26%)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

dit suckt :P server maintenance for the lose :P

Elysium Hoplite Forever

zat me vanmiddag te vervelen en heb voor de gein mijn account/character gereactiveerd.

Een gallente trader (born in 2003) met 4 mill skillpoints en sinds ruim een jaar in winterslaap :)

Eve is veel veranderd, maar blijft er onverminderd mooi uitzien :)

Voorlopig ga ik rustig rondkijken, rondvliegen en toeristje spelen :)

DUGG

quote:
Mach schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:11:
zat me vanmiddag te vervelen en heb voor de gein mijn account/character gereactiveerd.

Een gallente trader (born in 2003) met 4 mill skillpoints en sinds ruim een jaar in winterslaap :)

Eve is veel veranderd, maar blijft er onverminderd mooi uitzien :)

Voorlopig ga ik rustig rondkijken, rondvliegen en toeristje spelen :)
netjes :)

als je nu toerist gaat spelen in ours dan kan je me miss spotten :)

maar trader ? deed je dat als proffesion of gewoon ?

btw max skill points om te joinen is 5 dus :)

Elysium Hoplite Forever

quote:
angel00008 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:22:
[...]

netjes :)

als je nu toerist gaat spelen in ours dan kan je me miss spotten :)

maar trader ? deed je dat als proffesion of gewoon ?

btw max skill points om te joinen is 5 dus :)
Ja, wat is profession. Ik ben geen supergoede fighter, en met traden kon ik vrij snel isk's verdienen, dus noem het een profession.

Aan de andere kant, ik ben ook niet zo'n super-strakke-skill-schema-speler, dus mijn skills zullen wel niet de optimale skills zijn die behoren bij een traden, but who cares :)

btw, wat is ours ? [let wel, heb me een jaar niet met eve bezig gehouden, dus veel kennis is weggezakt :)

DUGG

EVE is a way of life

Ours zal wel afkorting voor Oursaleart zijn? Grote trading hub in Gallente Space.

Max skillpoints 5m om te joinen? Grappig wij hebben een minimum van 20 :D Toch wel leuk zo aparte corpjes :)

ik wil geen signature! :(

quote:
Mach schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:20:
[...]

Ja, wat is profession. Ik ben geen supergoede fighter, en met traden kon ik vrij snel isk's verdienen, dus noem het een profession.

Aan de andere kant, ik ben ook niet zo'n super-strakke-skill-schema-speler, dus mijn skills zullen wel niet de optimale skills zijn die behoren bij een traden, but who cares :)

btw, wat is ours ? [let wel, heb me een jaar niet met eve bezig gehouden, dus veel kennis is weggezakt :)
dat is helemaal geen probleem we zijn op zoek naar iemand die dus isk wilt verdienen voor zichzelf en natuurlijk voor de corp (zie dat je van de winst een x percentage krijgt)

neem maar even ingame contact op dan praten we verder
quote:
Oursaleart ja
quote:
Maverick-X schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:09:
Ours zal wel afkorting voor Oursaleart zijn? Grote trading hub in Gallente Space.

Max skillpoints 5m om te joinen? Grappig wij hebben een minimum van 20 :D Toch wel leuk zo aparte corpjes :)
tja iedereen heeft zo zn minimum's..

max 5mln? das like n00bs only :P
20mln minimum is natuurlijk ook wel vrij hoog, maar het werkt wel erg goed moet ik zeggen, gebrek aan applications zijn er ook niet verder :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:45:
20mln minimum is natuurlijk ook wel vrij hoog, maar het werkt wel erg goed moet ik zeggen, gebrek aan applications zijn er ook niet verder :P
20 mil is idd vrij hoog
met mijn 13 mil heb ik een redelijk char maar pas bij 15 mil benik een beetje met mezelf tevreden :P heb ik T2 heavy drones en dan zou ik de command modules voor armor bij mijn Astarte kunnen gebruiken. pas dan ben ik enigsinds tevreden lekker met OgresT2 in mijn myrm Battleships ganken heerlijk.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

quote:
ravenger schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:45:
vergeet niet dat je die n00bs wel helemaal kan trainen naar jou inzicht (ook laten we ze wel vij in hun eigen training) maar ze krijgen een goeie ondersteuning

wat gebruiken jullie overgens voor voice gebeuren ? het ingame eve voice / teamspeak / ventrillo ?

ik ben op zoek naar een proggie wat meerdere kanalen kan hebben waarin weer een persoon in dat kanaal met de kanaal ''ops'' kan praten, en dat je ook nog eens ingame kan zien wie er praat en/of van kanaal veranderen.

hoorde iemand ventrillo roepen maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

teampspeak kan het meeste maar die heeft weer geen ingame funtie..

quote:
angel00008 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:24:
[...]

vergeet niet dat je die n00bs wel helemaal kan trainen naar jou inzicht (ook laten we ze wel vij in hun eigen training) maar ze krijgen een goeie ondersteuning

wat gebruiken jullie overgens voor voice gebeuren ? het ingame eve voice / teamspeak / ventrillo ?

ik ben op zoek naar een proggie wat meerdere kanalen kan hebben waarin weer een persoon in dat kanaal met de kanaal ''ops'' kan praten, en dat je ook nog eens ingame kan zien wie er praat en/of van kanaal veranderen.

hoorde iemand ventrillo roepen maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

teampspeak kan het meeste maar die heeft weer geen ingame funtie..
Er zijn uiteraard meer dan alleen de 20m SP minimum om te joinen. Gestapo verhoren en tactical uitwerkingen worden allemaal getest. 20m in industry en mining kom je niet bij 0utbreak binnen :)

We gebruiken als voice Teamspeak. Ik vind persoonlijk Ventrilo makkelijker en iets duidelijker door de codecs maar nadeel van ventrilo is dat het meer data verkeer heeft en dat je een 'channel commander' functie mist waardoor je alleen in je eigen channel kan praten.

Ingame vivox is niet echt wat voor een grotere corp. TS en ventrilo blijft gewoon werken bij een eveclient crash en de ingame voice is ook niet echt helder voor target calling imo.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws