Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Desperadoz schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:12:
ligt het aan mij of is het heel rustig? Ik heb de game nu..maar ik zoek wel iemand om mee samen te werken enzo...maar deze site is inactief it seems :P is EVE online al verleden tijd ofzo ?
welke site is inactief ?

eve is nog zeer levendig hoor echt :)

je kan me convoen op eve ingame name : albert jan

angel00008 wijzigde dit bericht 22-04-2007 15:16 (6%)

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Reg. datum: 06 januari 2005

quote:
Erikie schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:16:
heeft iemand die intro tune van eve 1.0 nog (tenminste, vanaf de release gemini). die vond ik ik zo chill maar me cd is kaput boohooo!! (of iemand weet de song title daarvan).
Als ik me niet vergis is het Jon Hallur - stellar shadows

Ik heb em nog ergens op een cd-tje gefikt met alle andere eve tracks.

hoe kan ik iemand bij mijn buddies toevoegen ? ik ben net nieuw met het spel enzo

je kunt ze toevoegen door op hun te gaan staan en dan rechtermuisknop --> add to adressbook.
Reg. datum: 14 juni 2002

Ik heb het idee dat EVE levendiger is dan ooit. Vorig jaar waren er gemiddeld 14-20k max online per dag. nu gaan we naar de 30k toe. Ik vind de week dat ik nu weer ben begonnen zeer gaaf. Mijn corp zit nu net in 0.0 en de alliance is ook lekker gebied aan het verdedigen/veroveren. Hoewel het mij meer op politieke speletjes lijkt dan echt "space combat"

Vanavond mining ops met de corp (mijn eerste echte) ik ben er benieuwd. Ik denk wel dat het heel erg leuk gaat zijn.

Ben nu aan het skillen voor de basic electronics enzo. Maar ik moet nog wat skils halen in empire denk ik. Veel van de advanced learning skils zijn niet te krijgen. Hoe gaat dat eigenlijk met jumpclones? Als ik een JC maak in empire en daarnaar toe spring als ik skils ga trainen/leren kan ik die dan weer gebruiken in mijn 0.0 clone? want dan spring ik naar empire om skils te kopen/leren. Het scheelt me toch weer 50 jumps en waarschijnlijk wat scheepjes :P

Skills worden gedeeld tussen jumpclones, dus je hoeft niet per clone skills te gaan doen. Implants zijn alleen niet gedeeld per clone.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
Desperadoz schreef op maandag 23 april 2007 @ 07:17:
hoe kan ik iemand bij mijn buddies toevoegen ? ik ben net nieuw met het spel enzo
Ik heb ook R.O.S.E. gespeelt.
Ik speel voorlopig geen EVE-online meer omdat me account is verlopen.
En gaat het pas active maken over 2 weken (dan is me skill pas klaar en dan meer dan 5 drones \o/). Ga wel weer een trail aan maken.
Je naam komt wel bekent voor.
Mij naam is ING het zelfde als hier en als R.O.S.E.( ik heb zelf iRose, NaRose en eRose gespeelt.)
In EVE heb je geen GoT clan. Maar er zitten wel wat mensen van GoT in NL corp's
Ik zelf zit in www.eve-darklite.com.

EVE is a way of life

quote:
(dan is me skill pas klaar en dan meer dan 5 drones \o/).
Je weet toch wel dat de enige manier om meer dan 5 drones op een schip te hebben is OF een Carrier/Mothership te vliegen OF een Guardian Vexor. Alle andere schepen kun je niet meer dan 5 krijgen.

ik wil geen signature! :(

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

quote:
Maverick-X schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:09:
[...]

Je weet toch wel dat de enige manier om meer dan 5 drones op een schip te hebben is OF een Carrier/Mothership te vliegen OF een Guardian Vexor. Alle andere schepen kun je niet meer dan 5 krijgen.
dat meen je niet! ben blij dat ik hier op tijd achter kom. andere schepen kunnen wel meer dan 5 drones in, bijvoorbeeld 6 light drones, maar dan kan je maar maximaal 5 drones gebruiken?
heb ik net heel veel tijd in drone interfacing zitten :-(

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

quote:
tazitiz schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:24:
[...]

dat meen je niet! ben blij dat ik hier op tijd achter kom. andere schepen kunnen wel meer dan 5 drones in, bijvoorbeeld 6 light drones, maar dan kan je maar maximaal 5 drones gebruiken?
dat is om bv groepjes van 3 te maken 3 fighters en 3 repairers
(of miners of iets anders.)

vandaar dat je groeps aan kan maken

zelf vind ik het ook zeer jammer maar wel begrijpelijk want wat nu als er opeens 100 drones uit je schip komen + je vijand ook dan ga je een lag krijgen van hier tot in tokio...

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
tazitiz schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:24:
[...]

Als je de moeite had genomen om de skill fatsoenlijk te lezen, had je zelf gezien dat er niet '+1 drone control per lvl' maar '+1 drone control unit per lvl'.

En dat vind je hier:

http://www.eve-online.com...s/droneupgrades/24283.asp

Ik wil ook wel graag in een corp ofzo..ik weet niet precies wat het is ofzo maar echt ik ben nog een echte noob in dit spel :D ik heb het 1 dag gespeeld en zit nog in de tutorial..ik heb net mn eerste vluct gemaakt, gemined enzo..maar hoe kom ik bij een corps en wat moet je daar bijdoen? Kan iemand mij ingame vooruit helpen ofzo? Ik ben dit soort spellen niet gewend enzo :D ook met die levels enzo :)

Thanks in advance!

dbprutser
Reg. datum: 21 augustus 1999

quote:
Pirate-Bozz schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:31:
[...]

Als je de moeite had genomen om de skill fatsoenlijk te lezen, had je zelf gezien dat er niet '+1 drone control per lvl' maar '+1 drone control unit per lvl'.

En dat vind je hier:

http://www.eve-online.com...s/droneupgrades/24283.asp
naast het feit dat ik duidelijk niet de moeite heb genomen noch dat ik fatsoenlijk kan lezen ben ik ook mensch hoor. het is leuk om nieuwelingen niet zo snel dubbel te veroordelen, zodat we met zijn allen hier kunnen genieten. Ik ben in ieder geval blij dat er meer mensen hier zitten, zodat ik er van leer. Helaas leer ik het meeste van mijn fouten.

okay. cool. dusseuh dit is een sig. wow.

Ik dacht dat er iets anders stond ja.
Maar het is toch weer 20% damage er bij.

Calamor wijzigde dit bericht 23-04-2007 17:00 (26%)

quote:
Desperadoz schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:50:
Ik wil ook wel graag in een corp ofzo..ik weet niet precies wat het is ofzo maar echt ik ben nog een echte noob in dit spel :D ik heb het 1 dag gespeeld en zit nog in de tutorial..ik heb net mn eerste vluct gemaakt, gemined enzo..maar hoe kom ik bij een corps en wat moet je daar bijdoen? Kan iemand mij ingame vooruit helpen ofzo? Ik ben dit soort spellen niet gewend enzo :D ook met die levels enzo :)

Thanks in advance!
hoe heb je je skills ingezet ben je miner pvp missions logistics ?

btw je mag me ingame convoen mn ingame naam staat heirboven ergens ben alleen ff aan het eten dus

ja moet ook eten :D nouja ik ben vooral gespecialeerd in handelen enzo...ik wist aan het begin van het spel nog niet echt wat het allemaal betekende. Ja ik wou je al eerder toevoegen maar ik wist niet hoe ik offline personen kan toevoegen of checken dat ze online zijn :P erg moeilijk spel maar wel cool

Reg. datum: 06 september 2005

Dat het een vrij moeilijk spel is maakt het des te meer interessant vind ik. En het houdt ook nog eens het grootste deel van de vervelende kinderen weg :P

Als je (of iemand anders hier) nog eens vragen hebt over vooral mining en andere industriele zaken, schroom dan niet om mij een conversatie te sturen (ingame naam: Barbaar). Meestal toch zat tijd om te chatten als ik aan het minen ben ;)

Barbaar

quote:
Barbaar schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:14:
Dat het een vrij moeilijk spel is maakt het des te meer interessant vind ik. En het houdt ook nog eens het grootste deel van de vervelende kinderen weg :P

Als je (of iemand anders hier) nog eens vragen hebt over vooral mining en andere industriele zaken, schroom dan niet om mij een conversatie te sturen (ingame naam: Barbaar). Meestal toch zat tijd om te chatten als ik aan het minen ben ;)
moet je wel on-line zijn (all lijden de servers nu volgens mij onder een zware lag want het is nu niet speelbaar op het moment..)

Daar kwam ik ook al achter :P Maar inderdaad , dit spel vraagt wat volhoudingsvermogen en als je dat kunt kom je er pas achter dat dit spel zo gaaf is. Ikzelf begin het spel nu een beetje te begrijpen mbv de tutorials, maar ik had nog een vraag. Ik weet hoe ik iemadn kan toevoegen, maar hoe kan ik zien of diegene online is en hoe kan ik offline personen adden? :)

Spijt me zeer van deze vragen hoor :) En is er een corp waar ik bij kan? alvast bedankt :)

Ik had er inderdaad ook al last van. Nou ja, vanavond maar een potje C&C Renegade spelen met wat vrienden dan :D

Barbaar

Ow ps: hoe kan ik mijn schip eigenlijk trainen of een nieuwe kopen? Of krijg ik dat nog uitgelegd in de tutorial? Ik ben pas bij de Fligh tutorial enzo.

Spijt me om zoveel te vragen hoor :)

Ik dacht dat dat nog wel kwam in de tuturial, maar anders:

Voor elk schip heb je bepaalde skills nodig om het te vliegen. Kijk bijvoorbeeld bij de info van een schip ingame (zoek er naar via de market) of out of game op de eve-online website. Check de Incursus bijvoorbeeld: Incusrsus
Hier zie je onder het kopje Required Skills dat je Gallente Frigate op lvl 3 moet hebben en Spaceship Command op lvl 1. Deze skills kan je bijvoorbeeld kopen via de Market.

Verder krijgt bijna elk schip bepaalde bonussen. In het geval van de Incursus staat er:
Special Ability: 10% bonus to Small Hybrid Turret falloff and 5% bonus to Small Hybrid Turret damage per skill level.
Hierbij hebben ze het dan over de primary skill (in dit geval Gallente Frigate). Je kan dus beter worden met een bepaald schip door de primary skill hoger te trainer zodat je een betere bonus krijgt.

Barbaar

Albert Jan sorry dat ik zomaar offline ging :P mijn pc liep vast :P bedankt voor de tips enzo!

quote:
Desperadoz schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:33:
Albert Jan sorry dat ik zomaar offline ging :P mijn pc liep vast :P bedankt voor de tips enzo!
np ben het gewend dat mensen zomaar d/c gaan zeer bekend fenomeen bij de UK mensen :) (en toevallig heel vaak bij een vrouwlijk lid in onze corp slechte isp enzo :)

quote:
Barbaar schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:14:

Ik add je als ik weer online ga wat vanavond rond tienen wel zal zijn :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws