Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
ravenger schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:55:
[...]

Klinkt dan ook wel dom eigenlijk, t2 fitted ships verliezen tegenover een t1 fleet ? :) Het lijkt me ook ietwat sterk dat een alliance als D2 van zijn members eist t2 fitted ships te vliegen eerlijk gezegd.
Over RA, BOB are nice guys in vergelijking met RA. RA is echt te smerig :(
hehe, I'm a nice guy :D

RA is inderdaad een stelletje tuig. Er gaan genoeg geruchten rond dat RA vooral een stelletje ebay isk sellers is. Maar harde bewijzen heb ik daar nog niet voor gezien.
Het is wel zo dat RA voornamelijk op jacht is naar lucratieve 10/10 complex in 0.0
Daar is per week wel een paar 1000m mee te verdienen.
Als je dan weer kijkt naar de fittings die op hun dreads zit zie je weer niet zoveel terug van al die isk en deadspace loot die ze zouden moeten hebben.
Waarschijnlijk komen daar ook de ebay geruchten vandaan.

Maargoed, het zijn interessante tijden in Eve nu!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

hoe komt het dat ik nooit een *war* zie in EVE, ik ben volgens mij nog niet eens een tegenstander tegengekomen of in een 0.0 area tot een 0.5 area geweest :P

Misschien moet je dan eens een grote corp of alliance joinen.

Voor een wardec moet je inderdaad bij een corp of alliance zitten.
Dan zie je vanzelf wel eens een war of je wardec zelf een andere corp of alliance.
quote:
Mach schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:01:
[...]

Wat dat betreft is het net het echte leven, nietwaar.

Mijn nieuwe ervaringen in Eve heb ik van de week bekroond met een mooie megathron.

Iemand nog tips voor het outfitten hiervan, en daar bedoel ik met name op de beste close-range-weapons.

Ik moet het nog met medium turrets doen, dus ik heb vier 250 mm railguns, ik denk in ieder geval aan 1, misschien 2 missilelaunchers, maar wat te doen voor de close range??
Niet mee gaan vliegen tot je fatsoenlijke skills hebt. Closerange= blasters.

Yee ik heb zojuist een velator aangeschaft, en zometeen even een betere mining laser erbij fitten en een shield ofcourse :)

Als je gaat minen is een Navitas voor jou de meest geschikte frigate volgens mij.
Reden:
quote:
Special Ability: 5% bonus to cargo capacity and 20% bonus to mining laser yield per level. -60% mining laser capacitor use.

quote:
[...]
Yup :)
quote:
Mijn nieuwe ervaringen in Eve heb ik van de week bekroond met een mooie megathron.

Iemand nog tips voor het outfitten hiervan, en daar bedoel ik met name op de beste close-range-weapons.

Ik moet het nog met medium turrets doen, dus ik heb vier 250 mm railguns, ik denk in ieder geval aan 1, misschien 2 missilelaunchers, maar wat te doen voor de close range??
Als je closerange wilt gaan moet je iig geen rails nemen maar blasters. Zeker op een Megathron werkten die echt goed. Wat wil je er precies mee gaan doen ?

YouWhat is echt een potje zieligerds van niks om maar ff met de deur in huis te vallen...uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Wij waren net bezig om naar cloudring te verhuizen ten tijde van het goonswarm/outbreak/rise/youwhat debakel..besloten maar om residentstatus aan te nemen met YW toen ze CR in trokken..vrijwel het enigste wat die gasten daar deden was XZH uitmelken en de verdediging van CR werdt overgelaten aan ons (de residents in totaal) er kwamen steeds meer blauwe bij en het gebeurde dan ook maar zelden dat ze XZH ook maar uitkwamen om mee te helpen verdedigen als er een zooitje reds binnen kwam vallen, terwijl je wel steeds meer mensen in dure schepen rond zag vliegen.
Wat dat betreft vind ik het niets anders dan terecht dat ze eruit gekicked zijn.

RA is inderdaad de grootste pot met cheaters die er rond vliegt in EvE..toen we in SMASH zaten was dus het gezeik met miz die RA had gescammed voor 10 bil met z'n mothership..uiteindelijke doel? Totale controlle over de 10/10 die Goons aan SMASH hadden...talk about het hebben van een eigen agenda.verder genoeg login traps en lame tactics meegemaakt van RA in de tijd van LV.

@ Mach...ga geen megathron vliegen als je niet de skills hebt om large hybrids (blasters) te gebruiken..hell gebruik geen megaT als je m niet kan fitten zoals hij gefit hoort te zijn..anders ben je m zeker zo kwijt of heb je er gewoon niets aan.
voor tips moet je http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=435941 hier even kijken..

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Als je een schip hebt is het handig om te kijken wat voor bonus je kan krijgen voor modules/wapens.

In geval van een mega:
Special Ability: 5% bonus to Large Hybrid Turret damage and 7.5% bonus to Large Hybrid Turret tracking speed per level.

Maw large hybrid trainen en dan kun je blasters en/of rails fitten.
En als je blasters neemt is het ook handig om snel kortbij te komen dus een AB of MWD helpt dan ook wel. En aanvullende gunnery skills zijn dus ook handig om beter met je guns te worden.

En het is handiger om pas een mega te vliegen als je die large hybrid hebt getrained. (En je hem kan verzekeren als je in onveilige gebieden aan de slag gaat.)

Als je een Domi pakt heeft die extra drone bonus dus is het handiger om voor drones te gaan en voor de rest aan te vullen met NOS/blasters/rails/drone mods.

Elysium Hoplite Forever

De large hybrids kan ik als het goed is vanaf dit weekend fitten, tot die tijd blijft de mega in de hangar onder een dekentje :)

Alleen, de grote rails zijn prima voor de lange afstand en ik heb in mijn thorax gemerkt dat npc's sneller dan vroeger (althans dat is mijn gevoel) op korte afstand komen (1 a 2 duizend meter), daar doen die grote rails niks aan en buiten mijn drones kan ik er dan vervolgens niet veel aan doen. Ik zal die blasters eens checken, die heb ik vroeger nooit gebruikt :)

Zijn missilelaunchers ook goed voor de korte afstand of moet ik die maar vergeten ?

Voorlopig ben ik lekker aan het traden/haulen met m'n iteronIV....nog even sparen en dan een ItV :)

Toch wel grappig dat Eve echt op meerdere niveaus gespeeld word. On top of the hill heb je de grote, stoere corps en alliances die dreads en titans uit hun mouw schudden alsof het niets is at the bottom heb je de casual spelers (zoals ondergetekende) die lekker genieten van de kruimels die overblijven.....mooi vind ik dat :)

DUGG

Reg. datum: 06 februari 2000

Ik ben ook zo'n casual speler, maar ik wil toch weer een corp joinen.
Aangezien ik nogal een miner ben is het leuker om met een groep te minen, en ik zou graag in < 0.5 gaan minen. Maar daar ga ik nu met een barge echt niet naartoe.

Eigenlijk wil ik ook wel aan pvp beginnen, aangezien het toch best zonde is om een beetje lvl2 missions te doen met een char uit 2003.

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

quote:
redwing schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:15:
[...]
Verder blijf ik het lame vinden om een aliance aan te vallen omdat een cheatende dev toevallig in die alliance zat. 99.9% van BoB wist hier niet eens wat van. De enige die daar iets te verwijten valt is CCP. Zowiezo blijf ik het vreemd vinden dat zovelen met RA tegen BoB gingen vechten omdat die zouden cheaten. Blijkt wel weer dat er heel veel mensen zijn die maar met de grote groep meedoen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit :P
BoD leadership wist er sowieso van, en die cheatende dev was "toevallig" degene die de cap ships bij ze coördineerde.
Bovendien zijn er meer dan genoeg andere redenen om BoB aan te vallen, bijvoorbeeld dat ze heel 0.0 willen inpikken dus uiteindelijk kom je ze toch tegen, of de andere voorbeelden van BoB's cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he :+

quote:
Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:33:
[...]

BoD leadership wist er sowieso van, en die cheatende dev was "toevallig" degene die de cap ships bij ze coördineerde.
Bovendien zijn er meer dan genoeg andere redenen om BoB aan te vallen, bijvoorbeeld dat ze heel 0.0 willen inpikken dus uiteindelijk kom je ze toch tegen, of de andere voorbeelden van BoB's cheatenmetagamen die ik mocht ervaren (inbreken op een ts server en iederen kicken tijdens een fleet gevecht, ...), goh net een node-crash nadat BoB zwaar outnumbered een bubblecamp binnen-jumpt...dit met slechts 30 mensen in local etc. etc. Tja, het hoort er allemaal bij, he :+
Paranoia en slecht tegen je verlies kunnen ook he :*) En dat met die TS-server is geen metagaming, dat noem ik eerder Out-of-game-warfare

In iedere alliance zitten rotte appels. In sommige wat meer dan andere. Zelfs in RA zitten gezellige gasten die graag een 1v1 doen of altijd wel in zijn voor een gezellige chat. Het nadeel van een alliance is dat bijna iedereen naar de alliance ticker kijkt tegenwoordig en niet naar de corp ticker of naam wat meer zegt over de persoon dan een alliance naam. De meeste alliances zijn carebear heavens en zulke mensen zijn snel geneigd om te loggen op jumpin als ze een hostile zien hangen en het smacktalken in local/evemail nadat ze het zoveelste NPC schip kwijt zijn omdat ze niet opletten. ZUlke mensen bepalen de alliance beeld tegenwoordig lijkt het op en niet de opmaak van alles. PvP gedeelte, industrial backbone en zelfs de empire salesmen die je bijna nooit in 0.0 ziet.

Er zijn heel veel mensen bang voor mijn corp (0utbreak) en zeggen dat we niks anders doen dan ganks. Maar als ze verder zouden kijken dan hun neus lang is dan zouden ze zien dat ook wij talloze fouten maken in onze taktieken en timings. We hebben tot nu toe het 'geluk' gehad om nog maar 1x gedoomsdayed te worden, door Evil Thug zijn Erebus (gallente <3), puur omdat we hem niet verwachtte om te komen omdat het al 1:4 was in -aAa-/IAC's voordeel.

Kleine gangs vind ik nog steeds het leukst, jammer dat er weinig groeperingen zijn in eve die zoiets counteren met een gelijke of net iets grotere groep in plaats van een 'wipe them out gang'. Uiteraard is een leuke fleetbattle ook erg leukop zijn tijd. Paar dagen terug nog 1 gehad met IAC, ze probeerde heel de tijd om bovenop ons te warpen en ons te bubblen maar zelfs closerange lukte het ons om het veld te houden en te looten want loot = isk = mer dure schepen!
Elysium Hoplite Forever

quote:
SiErRa schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:27:
Ik ben ook zo'n casual speler, maar ik wil toch weer een corp joinen.
Aangezien ik nogal een miner ben is het leuker om met een groep te minen, en ik zou graag in < 0.5 gaan minen. Maar daar ga ik nu met een barge echt niet naartoe.

Eigenlijk wil ik ook wel aan pvp beginnen, aangezien het toch best zonde is om een beetje lvl2 missions te doen met een char uit 2003.
lol, mijn char is ook uit 2003 en heeft daarvan meer dan een jaar in winterslaap gelegen, dus ik ken het gevoel :)

DUGG

quote:
Meister schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Dat klinkt als ex-ASCN grief....

quote:
Brainwaste schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:07:
[...]

Dat klinkt als ex-ASCN grief....
Heh, toch niet (altijd met veel plezier ASCN gegankt ;) )

In ieder geval, als je een spy op je TS heb....eigen schuld. Dan moet je je security maar wat beter op orde hebben. En dat geld ook voor forums waar tactische zaken besproken worden.
Het is namelijk niet echt handig dat het een aantal maanden tot een half jaar duurt voordat dergelijke zaken geregeld zijn.
Helemaal belachelijk is het unregistered gebruik van TS. Dan heb je dus echt helemaal geen controle over wie er wel en niet op je TS mogen.

Node-crashes zijn nou eenmaal part of the game. Op een node draaien meerdere systems dus het is niet echt een maatstaaf om te zeggen...en zaten er maar zoveel in system.
Het is gewoon een feit dat je als je met een flinke groep in 1x jumpt dat het jump-in system het gewoon niet lekker trekt in sommige gevallen. Zeker niet als er al een aardige groep op de gate hangt te campen.
Er komen/kwamen trouwens al emergency-warp-off voor als je met 40 man aan het travellen bent door 0.0

Deal with it!

quote:
Brainwaste schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:42:
In ieder geval, als je een spy op je TS heb....eigen schuld. Dan moet je je security maar wat beter op orde hebben. En dat geld ook voor forums waar tactische zaken besproken worden.
Het is namelijk niet echt handig dat het een aantal maanden tot een half jaar duurt voordat dergelijke zaken geregeld zijn.
Helemaal belachelijk is het unregistered gebruik van TS. Dan heb je dus echt helemaal geen controle over wie er wel en niet op je TS mogen.
PS het was niet onze ts maar van een bevriende alliance waar we toevallig allemaal op zaten voor één op, en het was geen spy maar een invasie van een heel stel kleuters tegelijk. En al lag het aan slechte security...sommigen van ons beschouwen Eve als een spelletje, het zou niet bij me opkomen om de TS van mijn tegenstander proberen uit te schakelen :z
quote:
Deal with it!
No worries, see you in space O+

-haal maar weg-.

MM wijzigde dit bericht 04-05-2007 17:22 (91%)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

quote:
[...]

je mega fitten? Blasters erop en aanvullen met nossen. Armor tanken, daar is 'ie voor gemaakt, dus de lows gebruik je voor je armortank. Mids kun je gebruiken zoals je wilt, tracking mods, EW etc.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws