Gathering of Tweakers

Quicksearch
hij chrashd als ik in een asteroid belt ben met 3 npc's dus ik denk dat dat het probleem niet si..

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
angel00008 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:20:
hij chrashd als ik in een asteroid belt ben met 3 npc's dus ik denk dat dat het probleem niet si..
zou kunnen dat het aan je geluidskaart ligt, ik heb hetzelfde probleem :| zodra ik iemand lock, of een aantal modules aanzet, krijg ik ook een reboot. Probeer het nog eens, zonder het geluid aan.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs

quote:
GamemasterByte schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:24:
[...]

zou kunnen dat het aan je geluidskaart ligt, ik heb hetzelfde probleem :| zodra ik iemand lock, of een aantal modules aanzet, krijg ik ook een reboot. Probeer het nog eens, zonder het geluid aan.
lol zie net je reply..

speel nu in windowed mode op de laptop surfen msn en eve tegelijkertijd
heb net op de knop van delete partition gedrukt dus helaas niet meer mogelijk wel bedankt voor de tip alvast !!

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

Het is wel tegen de regels om een char te verkopen.
Volgens mij als ze er achter komen kunnen ze het account of de char verwijderen.
Al je het account koop kan je beter gelijk de char over zetten anders kan hij het terug eisen het account.
quote:
angel00008 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:58:
[...]

over zetten lijkt me ook het beste ja maar weet iemand of de tijd dan ook meegaat ?(die 150 dagen dus)
Nee dat gaat niet.
De playtime is aan het account gebonden.
En dat kan zover ik weet niet over zetten naar een ander account.

Calamor wijzigde dit bericht 18-04-2007 15:57 (42%)

quote:
Calamor schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:52:
Het is wel tegen de regels om een char te verkopen.
Volgens mij als ze er achter komen kunnen ze het account of de char verwijderen.
Al je het account koop kan je beter gelijk de char over zetten anders kan hij het terug eisen het account.
over zetten lijkt me ook het beste ja maar weet iemaand of de tijd dan ook meegaat ?(die 150 dagen dus)

Daft Punk!

quote:
angel00008 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 14:58:
[...]

over zetten lijkt me ook het beste ja maar weet iemaand of de tijd dan ook meegaat ?(die 150 dagen dus)
lijkt me niet he, je koopt playtime voor je account niet voor je char.

quote:
angel00008 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:13:
[...]

overgens ben ik er nog steeds niet achter waarom mn pc nou steeds chrashde als ik gelockt werd door een npc dus all paar dagen op mn laptop aan het gamen maar nu maar ff de grote jongen weer reinstallen zodat ik straks mischien mooi kan genieten van mn nieuwe char >:)
Waarschijnlijk een van je files corrupt. Heb zelf gehad dat iedere keer dat ik iemand lockte of andersom mijn PC crashte. Reden was toen een HDD die aan het overlijden was :)

Andere mogelijkheid is inderdaad geluidskaart, maar dan moet je ff met ctrl-shift F12 je geluid uitzetten en kijken of dat helpt.

redwing wijzigde dit bericht 19-04-2007 09:28 (10%)

quote:
DrProctor schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:18:
bwah, elke keer als ik thuis kom moet ik weer weg (fitness autorijden weet ik veel wat) Nu heb ik 5 skills met elk +- 1 uur training tijd over :( En zijn allemaal skills die rond de 1 dag training time hadden in totaal. LAME!!!

Nou donderdagavond dan al die skillls maar even afmaken :P

Kan iemand mij een goede manier geven om geld te verdienen? Ik heb er al een paar gelezen maar dit ware hele ruwe voorstellen, iets concreters zou helpen :)
Ik heb nu 2.9 mil SP en vlieg in een goed gefitte caracal. Ben op het moment aan het skillstrainen voor een drake met tier 2 fittings, duurt nog rond de 10-15 dagen (10 volgens evemon maar dan heb ik et minimum). En dat ding kost bakken geld met zn fittings. En lvl 2 missies zijn saai ookal heb ik standings nodig ;p
Heb je de connections skill?
Dit zorg ervoor dat je sneller lvl 3 missies krijgt.
Daft Punk!

quote:
Dennis_k schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:54:
[...]

Heb je de connections skill?
Dit zorg ervoor dat je sneller lvl 3 missies krijgt.
mja ik heb em op lvl 3 zelfde voor social skill. Ik zit nu op 2.9 standing bij caldari navy dacht ik dus ik zou binnenkort lvl 3s kunnen doen (zie net dat 3,2 minimum is). Maar ik denk niet dat mn caracal een lvl 3 overleeft. Heb nog nooit een lvl 3 gedaan maar sommige lvl 2s zijn al irritant (als er teveel frigates zijn).

dus vandaag weer wat macro miners lopen fucken :)

iemand die dat nog meer doet ?

mn CEO heeft zelfs meegeholpen zodat ik niet geplet zou worden door een of anderen opzichter oid maar was wel ff leuk..

quote:
DrProctor schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:11:
[...]

mja ik heb em op lvl 3 zelfde voor social skill. Ik zit nu op 2.9 standing bij caldari navy dacht ik dus ik zou binnenkort lvl 3s kunnen doen (zie net dat 3,2 minimum is). Maar ik denk niet dat mn caracal een lvl 3 overleeft. Heb nog nooit een lvl 3 gedaan maar sommige lvl 2s zijn al irritant (als er teveel frigates zijn).
nee idd, voor level 3s kan je beter een BC pakken :)
Connections skill is wel handig, die stuwt je standing iets omhoog initieel, en met social skill hoog krijg je meer standing per missie basicly.
quote:
angel00008 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:19:
dus vandaag weer wat macro miners lopen fucken :)

iemand die dat nog meer doet ?

mn CEO heeft zelfs meegeholpen zodat ik niet geplet zou worden door een of anderen opzichter oid maar was wel ff leuk..
Macrominers fucken is boring en het levert niets op. Feit blijft dat ze je toch niet gaan aanvallen wanneer je loopt te fucken, en zelf aanvallen zorgt ervoor dat concord op je aars komt. Its just a waste of time.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
ravenger schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:27:
[...]

nee idd, voor level 3s kan je beter een BC pakken :)
Connections skill is wel handig, die stuwt je standing iets omhoog initieel, en met social skill hoog krijg je meer standing per missie basicly.

[...]

Macrominers fucken is boring en het levert niets op. Feit blijft dat ze je toch niet gaan aanvallen wanneer je loopt te fucken, en zelf aanvallen zorgt ervoor dat concord op je aars komt. Its just a waste of time.
ach de ore looten in je eigen can en dan wachten op de hauler die vervolgens jou can pakt.. mwa is wel leuk :)

all vinden die chineze gozers het niet zo cool geloof ik :+

quote:
angel00008 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:29:
[...]

ach de ore looten in je eigen can en dan wachten op de hauler die vervolgens jou can pakt.. mwa is wel leuk :)

all vinden die chineze gozers het niet zo cool geloof ik :+
Een macro miner die zijn geld met eve verdient is niet zo stom om cans die niet van hem zijn (niet +standing) op zijn overview te hebben. je hebt dus te maken gehad met een fanatieke miner. Leuk als je wars op je klote wil maar kijk eerst of het wel een echte macrominer is. Ik ben ook ooit voor macrominer uitgescholden. Jammer dat die 'orethief' wel even zijn caracal navy issue eraan is kwijt geraakt en toen tie terug kwam ook nog es zijn scorpion.
quote:
Donny343 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:29:
[...]

Een macro miner die zijn geld met eve verdient is niet zo stom om cans die niet van hem zijn (niet +standing) op zijn overview te hebben. je hebt dus te maken gehad met een fanatieke miner. Leuk als je wars op je klote wil maar kijk eerst of het wel een echte macrominer is. Ik ben ook ooit voor macrominer uitgescholden. Jammer dat die 'orethief' wel even zijn caracal navy issue eraan is kwijt geraakt en toen tie terug kwam ook nog es zijn scorpion.
dit waren 100% macro's

5 miners met 5 haulers met alles erop en eraan..

quote:
angel00008 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:54:
[...]

dit waren 100% macro's

5 miners met 5 haulers met alles erop en eraan..
Ik deed het dan niet mer 10 accounts maar als ik minde was het altijd volgens een bepaald schema wat ik in me kop heb zitten en dat volgde ik altijd. Ik wist precies om de hoevel tijd ik moest gaan haulen enzo en dat deed ik ook. prefecte instas enzo ook. Niet dat insta's nodig zijn tegenwoordig maar om ff te laten zien hoe je er uit kan zien als een macro zonder er 1 te zijn.
Een andere geweldige truuk uit de anti-macro doos is een beetje ore van jezelf in de can van de macro miner stoppen. Hij loot de can instant agro.
iig dat is wat ik me heb laten vertellen.

Reg. datum: 06 februari 2000

Laatst zat iemand m'n retiever van een can weg te duwen omdat ze dachten dat ik een macrominer was :)

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

ondertitel? wa'sdat?

heeft iemand die intro tune van eve 1.0 nog (tenminste, vanaf de release gemini). die vond ik ik zo chill maar me cd is kaput boohooo!! (of iemand weet de song title daarvan).

traktor scratch!

Reg. datum: 06 februari 2000

Mijn eve CD doet het ook niet meer, zit geen krasje op maar hij blijft maar laden. Erg vreemd

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

http://vnuuk.typepad.com/photos/uncategorized/tinfoil_hat_wearers_for_bush_1.jpg
It's a consipracy I tell you!
Ik heb nu Navigation 4 af en ben nu AB 4 het skillen voor MWD op mijn thorax :)

Ik wil starten met EVE online. Ik ben altijd een fan geweest van WoW, GW, Rose online , etc. Ik vind Star Trek series leuk en ik hou van de ruimte..is dit spel dan wat van mij? Ik snap alleen niet echt de functies en nut van het spel? Wat moet je doen om level up te gaan enzo ? Thanks already

quote:
Desperadoz schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:26:
Ik wil starten met EVE online. Ik ben altijd een fan geweest van WoW, GW, Rose online , etc. Ik vind Star Trek series leuk en ik hou van de ruimte..is dit spel dan wat van mij? Ik snap alleen niet echt de functies en nut van het spel? Wat moet je doen om level up te gaan enzo ? Thanks already
je hebt geen levels maar skills tegen kosten tijd (of je nu wel of niet gamed dit loopt vanzelf af dus ook off-line ''level'' je

ik zou zeggen probeer de trial en oordeel zelf maar neem het van mij aan je vind het leuk ofniet zit nog veel meer tijd in dan in wow en gw en rose..

overgens word ik nu helemaal gek van die war die mijn corp heeft iedereen is hem of naar low sec gesmeert dat vind ik wel heel erg vervelend.. hoop dat ze wat van plan zijn anders moet ik mischien toch maar een andere corp gaan zoeken..

Bedankt voor de info :) ik probeer de trial gewoon :D

ligt het aan mij of is het heel rustig? Ik heb de game nu..maar ik zoek wel iemand om mee samen te werken enzo...maar deze site is inactief it seems :P is EVE online al verleden tijd ofzo ?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws