Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Reg. datum: 08 augustus 2005
hardware-lover wijzigde dit bericht 02-06-2008 00:40 (94%)
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
En sommige van die -1's bevatten geen afgeronde transacties en zouden eigenlijk 0 moeten zijn toch?
Kixtart wijzigde dit bericht 11-06-2008 20:33 (25%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
hij wees me er terecht op dat dit niet volgens het systeem is.
powerflux wijzigde dit bericht 14-06-2008 22:14 (3%)
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Reg. datum: 08 augustus 2005
1) C²Q Q6600, 8800GTX768, 4Gb, 500GB+500GB, Dell 2407WFP-HC@1920x1200, Win Vista Ultimate 64b NL. 2) HTPC, Silverstone SST-LC14M black, single FloppyDTV+Alphacrypt CI i.c.m. @home and Windows Vista Ultimatie 32b NL.
-2 omdat ik hem mijn systeem niet wil verkopen, ook heeft hij me geen geld overgemaakt dus wat is hier oplichten aan?
Ik heb al meerdere dingen verkocht op V&A en zoals gewoonlijk worden alleen negatieve feedbacks gegeven en dat gaat me heel erg dwars zitten met verdere verkopen.
Oplichten is als ik geld van hem steel, dat heb ik dus niet gedaan.
Balen dit.
Hit Me!
V&A aangeboden: MSI TV nywhere A/D
Mijn bod, het hoogste bod van de veiling, heeft Little_Bear in de wind geslagen en zonder verdere mededeling aan mij de ad verwijderd en tv-kaart aan een andere koper verkocht. Dit is blijkbaar buiten de veiling om via e-mail geregeld.
Ik heb Little_Bear toen negatief beoordeeld. Leek me mijn goed recht. Little_Bear mij daarom ook negatief heeft beoordeeld:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/122329
Ik heb hier toen geen aandacht aan gegeven maar zie nu dat Little_Bear weer een dergelijk trucje heeft uitgehaald bij Gutteguttegut:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/31252
Graag wil ik bij deze een Mod vragen dit te beoordelen en graag de negatieve feedback van Little_Bear in mijn Userstats te verwijderen.
Toch zie ik het net iets anders. De veiling is er juist om mensen te laten bieden. En om vervolgens voordat de veiling ten einde is een bod via e-mail te accepteren en zonder verdere informatie aan bieders de ad te verwijderen is mijn inziens niet netjes.quote:lism schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:53:
Zowiezo is een bod niet bindend. De verkoper is vrij om te beslissen of hij die verkoopt aan jou als bijv hoogste bieder of per mail iemand die meteen de Buynow bijv betaald. Dan is de verkoop toch verder ook rond? Het is niet netjes maar om daarvoor nu -2's te gaan zitten uitdelen
Ik zou dit alleen door een Mod beoordeeld willen zien.
quote:Microkid schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:06:
Aangezien beoordelingen alleen toegestaan zijn op basis van een afgeronde transactie (en dus niet op het bieden, mailen of wat dan ook) zijn deze -2's niet terecht en dus verwijderd.
Dan mailt er een via marktplaats.. en bied gewoon veel hoger dan die van tnet. ik zeg is goed... volgende dag adres gemaild. en is dus toestraks gekomen.
Ik vanmorgen gemaild van, er iemand met een veel beter bod, als die niet doorgaat, dan ben jij de eerste. Ik krijg dan (begrijpelijk) een boos mailtje terug, maar in een nogal dreigerige manier (Ik had verder geen NAW gegevens gemaild, dus komen kon deze persoon via t.net sowieso nog niet).
Erg netjes is het van mijn kant niet nee, maar of dit een -2 waardig is? -2 zou je imho geven als de hardware kapot is, ofzoiets dergelijks.
Ik ben zowieso geen held in V&A/koopkunsten, dus mjah...
Vinnie wijzigde dit bericht 05-08-2008 01:52 (5%)
Reg. datum: 07 januari 2002
Ik bleek een oud en niet langer werkzaam mailadres in mijn profiel te hebben staan. Vond het al raar dat de verkoper niets meer van zich liet horen, had het artikel graag gekocht.
Ook op mijn reactie in zijn profiel gallery: fonias geen antwoord meer gehad.
Wat mij betreft is de feedback dus onterecht.
Reg. datum: 14 maart 2006
Meneer (Dutchphoto) had geboden en liet de avond voordat de veiling afliep ineens weten geen geld meer te hebben, hierop reageerde ik met:
"Dan zou ik mezelf maar eens afvragen of je wel helemaal op de juiste wijze bezig bent, ook in de V&A...".
Sindsdien volgt er een erg vervelende mailwisseling zo'n 2 weken geleden. Na.v. die mailwisseling heb ik een V&A user feedback ingevuld met een neutrale score, puur om mensen te informeren. Had ik niet moeten doen aangezien dat dus niet mag (kwam ik iets te laat achter, sorry!)
Vandaag krijg ik ineens een mailtje van die persoon, dat ik een -1 krijg omdat ik zo zeur?! (mailwisseling is al langere tijd gestopt?!).
User feedbacks gaan toch alleen over gedane transacties? De transactie die die beoordeeld heeft is daaronder door bieder nummer 2 al beoordeeld met een +2, zie:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/170928
Kortom, de desbetreffende persoon heeft mij werkelijk waar doen verbazen, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt terwijl ik toch wel redelijk wat ge- en verkocht heb in de V&A. Daarnaast heb ik een fout gemaakt door een user feedback in te vullen en zou het terecht vinden als die verwijderd wordt. Ook heeft die persoon bij mij een user feedback ingevuld, die naar mijn inziens ook verwijderd zou moeten worden.
HackZois wijzigde dit bericht 10-08-2008 11:05 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last