Als er hier iemand "bijzonder zielig" overkomt dan is dat er maar 1, en dat ben jij, "gast". Met je kinderachtige "wegblaas" conclusie. Goed verzonnen ook dat je de Samsung M86 gecalibreert heb volgens de instellingen van hdtvtest, want die instellingen die gebruikt zijn door de reviewer zijn nog helemaal niet door hem bekend gemaakt grapjas. Verder mag iedereen van mij zijn mening hebben en ik blaas dan ook helemaal niemand af, maar geef je mening dan wel op een normale manier die enigzins op correcte wijze onderbouwd is.
Hey, als jij de Samsung zo geweldig vindt moet je hem vooral kopen. Er is niet kinderachtig aan een conclusie trekken zoals ik gedaan hebt, het is pas kinderachtig dat jij er tegenin gaat met "De Samsung is toch beter dan de Sharp want ik koop hem" conclusie. Als je Vincent mailt, dan geeft ie je ze zo hoor, heb je daar wel eens over nagedacht?

Ik vond mijn mening behoorlijk correct onderbouwd, maar misschien lees je steeds over dat stuk heen. Beeldprestaties zijn het belangrijkste toch? Misschien moet je eens beter naar de Samsung kijken (vraag me af of je niet steeds naar een stilstaand beeld hebt gekeken trouwens) dan zie je meteen dat de Samsung weinig tot GEEN shaduwdetail heeft. BLACK CRUSH?? Oftewel als er iets zwart is geeft ie 90% alles zwart weer. Misschien is er iets mis met je ogen? Niet met die van mij gelukkig
Lezen is ook een vak, ik schreef dat ik de Sharp en Samsung gezien had onder "dezelfde omstandigheden", en niet zoals jij zegt "normale omstandigheden". Oftewel, ik heb deze beide uitgebreid in de winkel mogen testen, en nee dat was niet in de Mediamarkt.
wow! dezelfde omstandigheden? En waar was dat, bij de Expert? Of je het nou in de Mediamarkt ziet of een ander Electronicabedrijf, het maakt geen bal uit, je hebt em nog steeds niet thuis staan.
Zo "gewoon" heb jij dat hier niet aangegeven hoor. Het valt mij vooral op dat jij net nieuw de Sharp lcd tv aangeschaft hebt en hier volledig de nieuwe Samsung M serie af komt kraken, vind je het gek dat dit bij de meeste mensen hier in het verkeerde keelgat schiet.. vooral jou manier van overdrijven is misselijkmakend. Ben jij lekker blij met je superaankoop, maar doe dit in het Sharp topic.
Goed opgevallen, ik heb namelijk nog niks thuis staan en ook niet besteld. Daar vervalt je argument, jammer

Volgens mij zijn er hier maar twee mensen waarbij het in het verkeerde keelgat geschoten, dat zijn jij en "zwembroek". Waarschijnlijk zijn jullie zeer snel op de tenen getrapt en moeten jullie als de wiedeweerga jullie aankoop verdedigen. Wat moet je ook met een tv thuis die door anderen als minder wordt ervaren. Misschien moet je nog een paar cursussen volgen waarin enorm veel feedback op je wordt gegeven zonder dat je meteen in de verdediging schiet
Ik heb de review goed doorgelezen hoor, jij vast ook wel maar volgens mij begrijp je het allemaal niet meer zo wat erin beschreven staat nu je in het bezit bent van een Sharp. De Sharp heeft betere zwartwaardes volgens jou? Uit de Samsung M86 review: "Best black level among all the LCD TVs we've tested so far". En "Less-defined shadow detail" betekend niet dat er zoals jij zegt "geen schaduwdetail" is op de Samsung. Lekker blijven overdrijven joh?
Je kunt ook al kopiëren en plakken zie ik. Misschien weet je niet wat "Less Defined Shadow Detail" voor een LCD betekent, omdat je altijd naar een CRT hebt gekeken. Ik denk dat je nog voor een leuke verassing komt te staan als je de Samsung calibreert, dan kom je er wel achter dat het "Less Defined Shadow Detail" eigenlijk gewoon 90% zwart is en je dus geen onderscheid opmerkt. Waarschijnlijk zijn er hier ergere videophiles dan mensen zoals jij

Blijkbaar weet je niet hoe een LCD werkt...
Naast wat minpunten van de Samsung zijn er een heleboel pluspunten die in de review staan, ik zeg het maar even voordat men hier denkt dat de Samsung maar niks is na het lezen van al jou negatieve praat. Lees ook nog maar eens de review van de Sharp, daar staan niet de minste minpunten, die was je zeker vergeten voor het gemak?
Ongetwijfeld heeft elke tv zijn plus en minpunten, alleen wegen de minpunten van de Samsung iets zwaarder dan die van de Sharp, maar als je daar mee kunt leven, prima (Y) Oversaturated colours, Movie Plus kan niet volledig uit, clouding, nightvision effect met PS3 tegenover lichte banding, electronische buzz (alhoewel ik 3 mensen ken die het allemaal niet hebben) en een Limited viewing angle.
Dat gezegd, ik was allang klaar totdat jij er weer op in moest gaan, zullen we het hier maar bij laten dan?