Reg. datum: 13 oktober 2004
Is het niet logisch om aan te nemen dat die kees een zoon van truus is? Je zei dat de jongen waarmee je sprak 10-12 jaar is.quote:
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
GoT Index » Internetproviders en Hosting » IP adres van gestolen laptop gevonden, wat kun je doen?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
[Nieuw Topic]Is het niet logisch om aan te nemen dat die kees een zoon van truus is? Je zei dat de jongen waarmee je sprak 10-12 jaar is.quote:.Johnny schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:52:
Vervelende is dus dat ik alleen het adres heb van "Truus", maar truus heeft de laptop niet, maar Kees.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Hoe kun je nou strafbaar bezig zijn als je inlogt op je eigen laptop...quote:Spikey1986 schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:55:
Buiten aangeven aan de Politie kun je niet meer doen denk ik. Als je zelf gaat lopen 'hacken' ben je zelf ook strafbaar bezig.
Neem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
Dat is niet zo'n slim ding. Stel je voor dat het niet de laptop is van waarvan word gedacht dat het hem is... Nooit het recht in eigen hand nemen!, al is dat vaak - en vooral in dit geval - wel erg aanlokkelijk natuurlijk.quote:Djeen schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:00:
Kloppen totdat hij het adres geeft, zijn laptop meenemen,...
met zoveel info zou ik niet meer achter mijn pc zitten, proberen een keylogger of whatever te installeren, maar al lang onderweg zijn...
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
ut_alpha wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:18 (8%)
da's hier dus o.a. 1850 (voorheen 118)quote:ut_alpha schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:15:
Een lokaal telefoonnummer zei je? Hier in België hebben wij iets als 1207, waarmee je gemakkelijk adressen kan achterhalen, zo zou je kunnen kijken of deze overeen stemmen met wat je verteld is op msn.
Verder hoop ik het beste voor je laptop!
EWK wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:32 (38%)
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
http://www.zoeknummerinfo.nl/quote:ut_alpha schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:15:
Een lokaal telefoonnummer zei je? Hier in België hebben wij iets als 1207, waarmee je gemakkelijk adressen kan achterhalen, zo zou je kunnen kijken of deze overeen stemmen met wat je verteld is op msn.
Gaitman wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:35 (4%)
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
Check mijn pc: http://specs.tweak.to/10403
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
DinX wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:57 (16%)
ಠ_ಠ
﴾͡๏̯͡๏﴿
quote:Ramon156 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:35:
[...]
Interessant verhaal. MIsschien is het handig om erbij te vermelden dat een mobiel nummer ook in de vorm van een abonnement kan zijn.
0614 is bijv. van T-Mobile, enz.
Toshiba Tecra A7-243 / Hitachi Travelstar 7K200, 200GB (7200rpm, SATA, 16MB)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Toshiba High Capacity Battery Pack (Li-Ion, 12 Cellen, 8600mAh)
Leuk bedacht, hier zou je mischien nog wel success mee kunnen boeken.quote:Edmund schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:12:
Background wisselen en er een bericht achter laten dat de gebruiker zich achter een gestolen laptop bevind. Dat hij naar de politie moet gaan of contact op moet nemen met *je telefoonnummer*. Evt er nog erbij zetten dat het ip-adres gelogd is. Schrikt ie zich iig wezeloos.
Er zit waarschijnljik zelfs een windows licentie sticker op de bodem?quote:.Johnny schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:35:
de laptop is niet van mij maar van mijn vader. En nu is de laptop in handen van een stel jeugdige onverlaten die denken dat iemand die dat ding aan hun gaf em gekocht heeft. Lijkt me stug dat er echt iets voor betaald is, anders geef je em niet weg. Maar anyway; mijn tweakers posts zullen ze dus niet snel vindenen al te snugger zijn ze kennelijk ook niet, dan formatteer je toch sowieso zo'n computer lijkt me? dat is uberhaupt het eerste dat ik zou doen en dan koop ik zo'n ding nog legaal..
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Poe, ik zou naar de ISP van die gast toegaan, de politie inschakelen, en als je eenmaal die laptop terug hebt, die dief ook nog eens goed op z'n donder geven.quote:.Johnny schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:35:
de laptop is niet van mij maar van mijn vader. En nu is de laptop in handen van een stel jeugdige onverlaten die denken dat iemand die dat ding aan hun gaf em gekocht heeft. Lijkt me stug dat er echt iets voor betaald is, anders geef je em niet weg. Maar anyway; mijn tweakers posts zullen ze dus niet snel vindenen al te snugger zijn ze kennelijk ook niet, dan formatteer je toch sowieso zo'n computer lijkt me? dat is uberhaupt het eerste dat ik zou doen en dan koop ik zo'n ding nog legaal..
- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.
Kan je beter in de States wonen, iemand komt op jouw land en jij mag en straffeloos afschieten.quote:MensionXL schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:49:
[...]
Maarja, dan heb je weer die kromme wet heZeg maar: een dief breekt bij jou in, hij bedreigt je met een mes in jouw eigen huis, en jij slaat hem zijn hersens in dan heb jij een boete/gevangenisstraf
I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs
Geweldig die wetten daar jaquote:TRRoads schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:52:
[...]
Kan je beter in de States wonen, iemand komt op jouw land en jij mag en straffeloos afschieten.
- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.
Maarja daar wordt je op school zo neer geknalt of het niks is. Lastig die voordelen tegen de nadelenquote:TRRoads schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:52:
[...]
Kan je beter in de States wonen, iemand komt op jouw land en jij mag en straffeloos afschieten.
Iznogoud wijzigde dit bericht 18-04-2007 23:02 (40%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » IP adres van gestolen laptop gevonden, wat kun je doen?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos