Hoofdcategorieën
Topicacties

[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
quote:
BFS schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:04:
Ik ga nu om de tijd naar het CCA/CCEA traject te overbruggen beginnen met Vista en als ik een beetje op tijd ben en de boeken voor Exchange 2007 zijn er al wil ik die er achteraan gaan doen. Is er uberhaupt al iemand die het examen voor Exchange 2007 gedaan heeft?
Ja ik heb hem gedaan, maar ben helaas niet geslaagd (was overigens in de BETA tijd)....
Reg. datum: 17 juli 1999

Vanmorgen 70-291 gehaald. Geen monsterscore (720), maar dat boeit me voor geen meter.

Magic words: Testking vragen maken en maken en maken en maken.

Kwam er zo wel een stuk of 25 tegen die ik zonder te lezen aan kon vinken :X (Vandaar ook de score denk ik) Stond binnen 3 kwartier ook alweer buiten :P

Nu verder met 70-270 en dan nog kijken welke elective.

Skoezie wijzigde dit bericht 25-05-2007 10:12 (6%)

Reg. datum: 04 juni 2001

Als je zelfs MET testking zo'n lage score haalt... zou ik je nooit aannemen bij een sollicitatie...

No production networks were harmed during this posting

Net alsof het boeit wat voor score je haalt. :z

Maar misschien dat jij daar wel op geilt? :w
Reg. datum: 03 december 2000

Het boeit niet dat je zo'n score haalt.. Het is alleen vrij triest (mijn mening) dat je door alleen testkings te leren nog met de hakken over de sloot het examen haalt...

Zegt voor mij genoeg over je kennis... En het is denk ik niet erg dat je de kennis blijkbaar niet hebt, alleen vraag ik me af voor wie je die examens doet.. Om zelf meer kennis op te doen of om je papiertje waarje zonder kennis straks niks mee kunt in de praktijk :O

Wilde wijzigde dit bericht 25-05-2007 10:53 (33%)

quote:
paella schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:35:
Als je zelfs MET testking zo'n lage score haalt... zou ik je nooit aannemen bij een sollicitatie...
:z En jij vraag vast ook bij een sollicitatie : Mag ik uw scorereport even inzien...
Ik bewaar die dingen niet eens ;) Je kunt online zien welke modules ik heb....het gaat er volgens mij ook om dat je de papiertjes heb en dat je dmv je ervaring/klussen/projecten (die je in het verleden gedaan hebt) op je cv kunt aantonen dat je ook over de kennis beschikt waarvoor je gecertificeerd bent ;)

Ik leg gewoon bij een sollicitatie een aantal technische vragen voor. Zo haal je de paper-MCSEs er zo uit.

quote:
paella schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:09:
Ik leg gewoon bij een sollicitatie een aantal technische vragen voor. Zo haal je de paper-MCSEs er zo uit.
Da's idd vaka wel de manier. En men hoeft natuurlijk ook niet alles te weten, als je maar waar je het moet opzoeken (of wie in je netwerk je moet hebben :+)...

Je hoeft niet per se een goed antwoord te geven, als het in ieder geval maar ergens op slaat.

Reg. datum: 23 augustus 2006

quote:
paella schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:08:
Je hoeft niet per se een goed antwoord te geven, als het in ieder geval maar ergens op slaat.
Je moet dus waarschijnlijk niet vragen in welke versie van Testking het antwoord staat of gaan vragen naar de multiple choice antwoorden waaruit je kan kiezen. 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Reg. datum: 13 januari 2004

heeft iemand een telefoon nummer zodat ik me acces code kan aanvragen voor dat mcp gebeuren te koppelen aan me live id

btw me 70-271 gehaald met 900 punten dinsdag me 70-272 doen.

jorisw86 wijzigde dit bericht 25-05-2007 17:36 (21%)

quote:
jorisw86 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:32:
heeft iemand een telefoon nummer zodat ik me acces code kan aanvragen voor dat mcp gebeuren te koppelen aan me live id

btw me 70-271 gehaald met 900 punten dinsdag me 70-272 doen.
Ehh...gewoon naar http://www.microsoft.com/learning/mcp/mcpmembersite.mspx en dan goed lezen :+
quote:
Temporary access code troubleshooting
If you have misplaced your temporary access code or it has expired, you may request a new code online from the first-time logon page, which you will reach after trying to sign in to the member site. This service is only for first-time visitors to the Microsoft Certification member site.

If you requested a new code and did not receive it within 48 hours, we may not have your correct e-mail address on file. If you have difficulty accessing the site with your Windows Live ID, or if you need to update your e-mail address, please contact your Regional Service Center.
En dan krijg je deze pagina, als je op het linkje klikt : http://www.microsoft.com/learning/support/europe.mspx
Reg. datum: 03 december 2000

Als je geen zin hebt om te bellen kan je ook mailen(mail adres staat daar ook ergens). Ik had in een paar dagen een access code terug :)

Reg. datum: 07 november 2004

quote:
Skoezie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:11:
Vanmorgen 70-291 gehaald. Geen monsterscore (720), maar dat boeit me voor geen meter.

Kwam er zo wel een stuk of 25 tegen die ik zonder te lezen aan kon vinken :X (Vandaar ook de score denk ik) Stond binnen 3 kwartier ook alweer buiten :P

Ik moet in augustus 70-290 en 70-291 maken, welke versie van TK heb je juist gebruikt om te oefenen?

Gebruik visual certexam manager en heb daar de examens die op www.certfiles.com staan in geladen.

Heb voor beide modules eerst het boek gelezen alle vragen en opdrachten gedaan. Daarna examens geoefend en examen gedaan.
Reg. datum: 27 december 2001

Het volgende examen is mij voorgeschoteld om voor mijn werkgever te behalen.

Het valt onder een van de competenties van microsoft om als bedrijf zijnde de status "OEM Partner" te behalen

Iemand van jullie ervaring met dit examen?

Ik heb al even gecontroleerd wat voor materie ik moet leren voor het examen
http://www.microsoft.com/learning/exams/74-134.mspx

Dit alleen de materie voor Installatie en deployen van XP en SBS2003

maar dit lijkt me een beetje weinig, volgens mij is er iets wat vergeet

(--=) Peace For Everybody (=--)

Nee, ik denk dat dat alles is. het is ook echt voor het pre-installeren van PCs, en dus handig om te weten voor "OEM Partners". Maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik concludeer ook alleen maar uit wat ik lees.

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Skoezie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:11:

Moeilijk he? Gewoon echt studeren. Ik kots op testkinggepeupel.

Moet je minder bier zuipen :z

Cursus gedaan, boek volledig doorgenomen en alle opdrachten eruit gemaakt. Daarna testking oefenvragen tig keer gedaan. Werkt voor mij, dat een ander het niets vind moet ie zelf weten.
Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Skoezie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:22:
Moet je minder bier zuipen :z

Cursus gedaan, boek volledig doorgenomen en alle opdrachten eruit gemaakt. Daarna testking oefenvragen tig keer gedaan. Werkt voor mij, dat een ander het niets vind moet ie zelf weten.
Waarom dan trots op het resultaat? 720 punten met 25 vragen die je zo aan kunt vinken???
Betekent volgens mij dat je van de stof geen zak begrepen hebt.

Maar snap het wel hoor. Als de competenties niet aanwezig zijn moet je natuurlijk wel frauderen.

Want dat is het wel he? FRAUDE!

Je vooropleiding?? Ook op die manier voor elkaar gekregen??

Maarja, met de nieuwste Rayban op je snufferd de ICT'er uithangen heeft natuurlijk ook waarde.
Heb je al stoere zonnebril uitgezocht voor 2007?

bierliefhebber wijzigde dit bericht 31-05-2007 09:01 (25%)

Reg. datum: 06 januari 2003

Heeft iemand toevallig een idee of er uberhaupt documentatie is voor 70-621?
Ik kan geen boek vinden voor deze upgrade ...

Volgens mij kan ik net zo goed 70-620/622 gaan lezen en dan upgraden.
Hoewel ik de laatste tijd merk dat ik wel heel veel wil. :P

Nu nog tijd vinden om alles af te ronden, maar ik ga voor minimaal nog 2 examens (70-290 & 291) voor Oktober, en 70-431 voor December. Maargoed zal wel veel meer worden, Vista kan wel tussendoor.

Reg. datum: 27 december 2001

quote:
paella schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:00:
Nee, ik denk dat dat alles is. het is ook echt voor het pre-installeren van PCs, en dus handig om te weten voor "OEM Partners". Maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik concludeer ook alleen maar uit wat ik lees.
Vreemde is wel, dat er een aantal Practice tests te downloaden zijn.
Maar die wijken helemaal af van de materie die ik geleerd hebt.

Daar gaan ze dieper in op de Windows PE kant ipv OPK.

(--=) Peace For Everybody (=--)

Dus...
Reg. datum: 24 maart 2000

quote:
bierliefhebber schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:39:
[...]

Waarom dan trots op het resultaat? 720 punten met 25 vragen die je zo aan kunt vinken???
Betekent volgens mij dat je van de stof geen zak begrepen hebt.

Maar snap het wel hoor. Als de competenties niet aanwezig zijn moet je natuurlijk wel frauderen.

Want dat is het wel he? FRAUDE!

Je vooropleiding?? Ook op die manier voor elkaar gekregen??

Maarja, met de nieuwste Rayban op je snufferd de ICT'er uithangen heeft natuurlijk ook waarde.
Heb je al stoere zonnebril uitgezocht voor 2007?
Man man maak je niet zo druk zeg. Wat een overdreven reactie. Ben je zelf gezakt ofzo?
Hij is gewoon erg blij met het halen van het examen. Klaar!

DeeJee wijzigde dit bericht 31-05-2007 09:48 (4%)

*** Vicksburg ***

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

Zullen we wel gewoon netjes met elkaar blijven omgaan aub? :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Reg. datum: 18 januari 2004

quote:
Thiaz schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:40:
Heeft iemand toevallig een idee of er uberhaupt documentatie is voor 70-621?
Ik kan geen boek vinden voor deze upgrade ...

Volgens mij kan ik net zo goed 70-620/622 gaan lezen en dan upgraden.
Hoewel ik de laatste tijd merk dat ik wel heel veel wil. :P
Wat lees jij dan voor 70-622 ???

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: