Reg. datum: 03 december 2000
Ik ga hem volgende week Woensdag proberenquote:
Er werd hier gevraagd of er al iemand is met 70-620 ervaring. Die heb ik 2 weken geleden gehaald
Wilde wijzigde dit bericht 08-05-2007 10:48 (7%)
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Ik ga hem volgende week Woensdag proberenquote:TF schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:57:
Goed ik heb zojuist de 70-298 gedaan en hem gehaald.
Ik kreeg 5 case-study;s met resp. 4,4,5,9 en 11 vragen. In totaal dus maar 33 vragen. Ik was in een uur klaar.
Sommige antwoorden kon ik geven zonder het verhaal te lezen (herhaling van het eerder geleerde). Ik heb de vragen eerst gelezen en toen gaan zoeken in het verhaal naar het juiste antwoord. Je kunt dan al snel een aantal onzin antwoorden outrulen.
Ik ben nu voorlopig eventjes klaar. Want dit was mijn elective. Ik ben nu MCSA en MCSE 2003 ole ole
Wilde wijzigde dit bericht 08-05-2007 10:48 (7%)
xylonite wijzigde dit bericht 08-05-2007 14:55 (76%)
Certificering http://nl.mcwiki.eu/Gebruiker:Xylonite Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
Suc 6quote:xylonite schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:53:
Gefeliciteerd, ik ga proberen mijn eerste examen (70-270) te doen volgende week hopelijk red ik dat.
Certificering http://nl.mcwiki.eu/Gebruiker:Xylonite Systemspecs http://specs.tweak.to/7643
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
Waar doe je het examen ? Ik ga Woensdag 16 Mei om 12:00 in zwolle 70-298 doenquote:chelleke schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:31:
Ik vind de examens met simulaties is echt zo veel leuker en makkelijker. Zeker omdat een heel groot deel van het antwoord vaak al prijsgegeven wordt, omdat je gewoon heel veel dingen niet aan kunt klikken![]()
Ik heb alleen wel één keer gehad dat ik een bepaalde actie tijdens de simulatie niet kon uitvoeren via de weg die ik altijd bewandelde (mmc openen en snap-in toevoegen) en dat ik echt NIET meer wist hoe ik op een andere manier erbij moest komen. Dat was wel echt k*t![]()
Mijn uur der waarheid is inmiddels ook bijna aangebroken. Woensdag 16 mei a.s., 12.00PM mag ik mij gaan storten op 70-297. Ik hoop zoooo dat ik 'm gewoon in één keer haal. Dan is het klaar, af, over, op!! Voorlopig dan![]()
Zijn er trouwens ergens statistieken over hoeveel mensen MCSE zijn en welk percentage daarvan man en hoeveel vrouw? Ben wel nieuwsgierig naar de verhoudingen(ik ben dus een vrouwtje, voor de duidelijkheid
)
Ik doe examen in Zoetermeerquote:Wilde schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:48:
[...]
Waar doe je het examen ? Ik ga Woensdag 16 Mei om 12:00 in zwolle 70-298 doen
En vwb de percentages: ik denk dat 90% man is eerlijk gezegd
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
Skoezie wijzigde dit bericht 09-05-2007 13:13 (3%)
No production networks were harmed during this posting
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Ik ben sinds enkele maanden MCTS:Vista en heb zojuist even mijn pasje bekeken:quote:TheVMaster schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 02:09:
Wat ik mij nu afvraag he...wie is er MCTS gecertificeerd en wat voor kleur heeft jullie pasje.
Die van mij is namelijk niet (zoals gebruikelijk volgens mij) blauw/groen/wit, maar goudkleurig/groen/wit.... Nu hoorde ik van een collega dat de eerste 'x' honderd een goudkleurig pasje zouden krijgen (per certificering).
paella wijzigde dit bericht 10-05-2007 10:40 (10%)
Ik ben dus ook sinds begin november gecertificeerd dus ik denk dat wij hetzelfde pasje hebbenquote:Yanze schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:14:
[...]
Ik ben sinds enkele maanden MCTS:Vista en heb zojuist even mijn pasje bekeken:
Van boven naar beneden is het wit/groen/mosterd (of goud, wat jij wilt)
70-292 ga ik binnenkort ook doen. Wat werd er zoal gevraagd?quote:blablable schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:25:
Zo nu ik mijn MCSA 2003 binnen heb met 70-292 is mijn volgende examen de 70-293.. Iemand die weet of die in vergelijking met 70-292 moelijker/makkelijker is? Heb voor 70-292 2 maanden + geleerd... wil deze eigenlijk iets sneller gaan doen
AULXJMHR
Van alles watquote:DPhoenix schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:45:
[...]
70-292 ga ik binnenkort ook doen. Wat werd er zoal gevraagd?
Zou iemand hier nog een (minder cryptisch) antwoord op kunnen geven?quote:Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:57:
Zit er trouwens enig verschil tussen het MCSA / MCSE 2000 en het MCSA / MCSE 2003 logo?
Geen schaap.
Zo dan, wat moet dat lang duren daar bij technet. Beloftes om je op de hoogte te houden via mail of telefoon komen ze ook niet echt na. Als het een beetje mee zit kan ik eind van volgende week (als hemelvaart niet te veel roet in het eten gooit) eindelijk gebruik gaan maken van mijn Technet subscription.quote:TheZoo schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:39:
[...]
Don't worry, ik trek wel aan de bel.
Het laatste wat ze vertelden, is dat voor degene die examen op het einde van januari gedaan hadden, het tot 12 weken kon duren
Maarja, wellicht dat ik het niet eens meer nodig heb straks, omdat ik serieus aan het overwegen ben om van baan te veranderen. Heb een aanbod liggen van een MS Gold Partner, dus die hebben zelf alle toegang al.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Hmm...dat wil niet gelijk zeggen dat jij ook individueel toegang hebt. Wij zijn ook Gold Partner en alleen onze contactpersoon heeft de inloggegevens...quote:TheZoo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:56:
[...]
Zo dan, wat moet dat lang duren daar bij technet. Beloftes om je op de hoogte te houden via mail of telefoon komen ze ook niet echt na. Als het een beetje mee zit kan ik eind van volgende week (als hemelvaart niet te veel roet in het eten gooit) eindelijk gebruik gaan maken van mijn Technet subscription.
Dat aanbod heb ik trouwens aangenomen, daar begin ik per 1 juni.
Maar dat maakt nu dus ook niet meer uitquote:TheVMaster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:42:
[...]
Hmm...dat wil niet gelijk zeggen dat jij ook individueel toegang hebt. Wij zijn ook Gold Partner en alleen onze contactpersoon heeft de inloggegevens...Individuele medewerkers kunnen niet zonder meer inloggen...
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Echt wel.quote:TheVMaster schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:42:
[...]
Hmm...dat wil niet gelijk zeggen dat jij ook individueel toegang hebt. Wij zijn ook Gold Partner en alleen onze contactpersoon heeft de inloggegevens...Individuele medewerkers kunnen niet zonder meer inloggen...
Verder zou ik de Study Guide van Cramsession even doornemen. Dit is een aardige samenvatting van de stof en dekt naar mijn mening wel de lading (gratis te downloaden en bevat maar 32 pagina's).quote:guidovb999 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:55:
Ik ga volgende maand 70-290 examen doen bij New Level. Dit wordt mijn eerste MCSE 2003 examen. Hebben jullie nog tips hoe je jezelf het beste kan voorbereiden?
Ik gebruik nu dit al:
TestOUT
CBT-Nuggets
Ms PRESS Readness Review Suite
Testking
mothersfear wijzigde dit bericht 13-05-2007 19:17 (6%)
Ja klopt, ben en al bezig met studeren ervoor.quote:mothersfear schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:15:
[...]
Verder zou ik de Study Guide van Cramsession even doornemen. Dit is een aardige samenvatting van de stof en dekt naar mijn mening wel de lading (gratis te downloaden en bevat maar 32 pagina's).
Jij gaatexamen doen bij NewLevel in Hedel mag ik aannemen? Deze toko valt onder Tulip Edu Centre. Als je slaagt krijg je ook nog een mooie rode Tulp.
http://www.danasoft.com/vipersig.jpg
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona