Hoofdcategorieën
Topicacties

[MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
quote:
renejo schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:33:
Actieman. Ik ga vrijdag op voor de 70-291. Ben met name benieuwd naar de simulatievragen. Welke kreeg je? Tevens heb ik de pass4sure vragen gebruikt om me voor te bereiden. Kreeg je daar ook een aantal van terug in je examen?
weet niet alle simulaties meer maar deze zaten er zeker in:

RRAS configureren (packet filter, domain admins allowen)
MX records toevoegen in DNS met priority
Paar groepen delegate in maken voor het beheer van accounts in een OU

Over het algemeen waren de vragen bij mij redelijk goed verdeeld over de onderwerpen (dns, dhcp, rras, sus), gelukkig vrijwel geen vragen over vlsm.

Too weird to live, too rare to die

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
Iznogoud schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:53:
[...]

Dat vind ik dan persoonlijk wel een groot nadeel, betekent dat ik thuis alleen boek kan lezen en WebTV kan kijken, maar geen oefeningen |:(
Dat lijkt me wat kort door de bocht ;) Je kan zelf toch wel aan de hand van de vragen/opdrachten van je boeken een opzetje bedenken?
Meestal heb je aan 1 DC , 1 fileserver en 1 client wel genoeg. Trial 2003 zit bij de MSPress boeken, en XP heb je ook wel ergens liggen (hoef je niet te activeren, na 30 dagen weer installeren).

Zo deed ik het in ieder geval :)
Reg. datum: 07 april 2001

quote:
alt-92 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:01:
[...]

Dat lijkt me wat kort door de bocht ;) Je kan zelf toch wel aan de hand van de vragen/opdrachten van je boeken een opzetje bedenken?
Meestal heb je aan 1 DC , 1 fileserver en 1 client wel genoeg. Trial 2003 zit bij de MSPress boeken, en XP heb je ook wel ergens liggen (hoef je niet te activeren, na 30 dagen weer installeren).

Zo deed ik het in ieder geval :)
Ik bedoel dan in de context met de opleiding van New Horizon. Natuurlijk kun je een soort gelijke situatie wel creeëren. Maar wat in mijn inzien de student nog meer helpt is dat onafhankelijk alles zowel thuis kan doen als bij een opleidings instituut.

Stel ik heb nu vakantie en zit heerlijk buiten met mijn flaptop. Ik kan dan WebTV kijken, ik kan het boek gaan lezen, maar op een gegeven moment wil ik toch echt die opdrachten maken om te kijken of ik het allemaal wel snap etc. Naar mijn mening zou het makkerlijker zijn dat je via citrix de juiste oefeningen er bij kan pakken en gaat uitvoeren. (Dit was ook mijn volste veronderstelling dat ik dit kon, vandaar die "zware" tegenvaller)

Humans gross me out!
Reg. datum: 06 juni 2001

Zo gister even 70-227 gedaan, ms isa server 2000 enterprise.

Heb een score gehaald van ... (tromgeroffel) ... 1000 :P :D

eindelijk eens een tien gehaald hehehehe.

was tevens mijn elective dus ben nu MCSA, we gaan uiteraard gewoon vrolijk door voor MSCE+security.

Hey little alternative girl.

Reg. datum: 26 april 2007

Hallo mede studenten!

Ik ben begonnen met 70-620. Over enkele weken wil ik examen doen. Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze examens?

quote:
digit7722 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:48:

was tevens mijn elective dus ben nu MCSA, we gaan uiteraard gewoon vrolijk door voor MSCE+security.
Eh...waarom niet ISA 2004 gedan (70-350)...?
01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
digit7722 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:48:

Nu nog voor MCSE 2000 bezig? Is het niet handiger de MCSA te upgraden en verder te gaan voor MCSE 2003?

Geen schaap.

Reg. datum: 04 juni 2001

isa2000 is gewoon elective voor MCSE/A 2003. Dus geen paniek mensen :) Ik heb dat zelf ook gedaan, met name omdat we 2000 in het bedrijf nog steeds hebben (isa).

No production networks were harmed during this posting

Therapy?
Reg. datum: 27 juli 2001

Ik ga van het weekend maar weer eens beginnen met 70-291

I think i've gone insane, I can't remember my own name. Team garbage? It could be worse, I could be you.

Humans gross me out!
Reg. datum: 06 juni 2001

quote:
paella schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:33:
isa2000 is gewoon elective voor MCSE/A 2003. Dus geen paniek mensen :) Ik heb dat zelf ook gedaan, met name omdat we 2000 in het bedrijf nog steeds hebben (isa).
Precies, Ik ben gewoon bezig voor MCSE +security 2003, en aangezien we hier isa 2000 op de zaak gebruiken heb ik die gedaan.

Hij telt gewoon mee.

Hey little alternative girl.

quote:
paella schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:33:
het is irritant dat ze 2000 nog steeds als elective hebben staan en niet 2006, laat ik die nou net onder mn beheer hebben...
nou ja 2004 scheelt gelukkig niet zo heel veel.

btw goede muzieksmaak digit

actieman wijzigde dit bericht 26-04-2007 14:02 (4%)

Too weird to live, too rare to die

System Administrator
Reg. datum: 26 juli 2004

Enige grote verschil tussen 2004 en 2006 zijn the authenticatie gedeelde/mogelijkheden..... :)

Pedr0 wijzigde dit bericht 26-04-2007 14:08 (5%)

Operator at #BSMFH on irc.tweakers.net

Eindelijk toch maar besloten om de cursus te gaan volgen bij New Horizon. Helaas moet ik het wel zelf betalen, maarja investering in jezelf en toekomst. Hopelijk ga ik dit toch wel weer terug verdienen :P

Ben benieuwd.....

quote:
Iznogoud schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:41:
Eindelijk toch maar besloten om de cursus te gaan volgen bij New Horizon. Helaas moet ik het wel zelf betalen, maarja investering in jezelf en toekomst. Hopelijk ga ik dit toch wel weer terug verdienen :P

Ben benieuwd.....
Wrom moest je dit ook alweer zelf betalen?

quote:
TheVMaster schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:46:
[...]

Wrom moest je dit ook alweer zelf betalen?
Omdat dit een investering in mij is, de kennis heb ik mijn leven lang wat aan en mijn werkgever niet. Zijn mening is dat hij dat moet laten zien d.m.v. het loon. 8)7

Uiteindelijk om bij andere bedrijven in aanmerking te komen en hopelijk qua loon wat verbetering.

Die kennis heb je niet je hele leven wat aan. Daar heb je alleen wat aan in de life-cycle van windows 2003. :)

Okee, kort door de bocht. Maar dan op z'n minst dat je er geld bij krijgt als je de examens gehaald heb? Anders is het toch wel een beetje gierig daar. Meteen naar monsterboard gaan! Ik deed het vorige week voor de gein en er komen bijna aan de lopende band van die bureaus mailen. Nou heb ik daar niet echt interesse in, maar als je wel echt wil...

quote:
paella schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:05:
Die kennis heb je niet je hele leven wat aan. Daar heb je alleen wat aan in de life-cycle van windows 2003. :)

Okee, kort door de bocht. Maar dan op z'n minst dat je er geld bij krijgt als je de examens gehaald heb? Anders is het toch wel een beetje gierig daar. Meteen naar monsterboard gaan! Ik deed het vorige week voor de gein en er komen bijna aan de lopende band van die bureaus mailen. Nou heb ik daar niet echt interesse in, maar als je wel echt wil...
Ik heb tijdje terug, niet zo heel lang geleden though, wel een loonsverhoging gehad en er is mij verteld dat ik hetzelfde bedrag ook krijg als ik mijn cursus klaar heb. Nu vind ik dat alsnog te weinig voorhet werk wat ik doe en qua andere lonen die ik overal zie.

Nu zijn er mensen die zeggen je moet blij zijn met wat je hebt, maarja dit is wel extreem de onderste uit de kan halen.

quote:
Iznogoud schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:09:
[...]

Ik heb tijdje terug, niet zo heel lang geleden though, wel een loonsverhoging gehad en er is mij verteld dat ik hetzelfde bedrag ook krijg als ik mijn cursus klaar heb. Nu vind ik dat alsnog te weinig voorhet werk wat ik doe en qua andere lonen die ik overal zie.

Nu zijn er mensen die zeggen je moet blij zijn met wat je hebt, maarja dit is wel extreem de onderste uit de kan halen.
Niet tevreden?? Dan gewoon ff naar Monsterboard gaan, heb ik iets meer dan een jaar geleden ook gedaan en idd als je wat papiertjes hebt stromen de mailtjes binnen :+

Maar om nu zelf te investeren in een cursus van eh...10.000 euri (of wat kost een beetje mcse achtige cursus tegenwoordig?) pfff..no way....'k zou hem dan in zelfstudie gaan doen...boeken zijn rond de 50 euri per stuk en examen 140 euri per keer...dussuh..da's vele malen goedkoper ;)
Rude awakening
Reg. datum: 16 augustus 2001

Zo, de 70-294 is ook binnen, ik mag mezelf nu dus MCSE 2003 noemen :) Nu inderdaad maar eens in het studiemateriaal voor mijn CCA duiken :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

quote:
BFS schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:50:
Zo, de 70-294 is ook binnen, ik mag mezelf nu dus MCSE 2003 noemen :) Nu inderdaad maar eens in het studiemateriaal voor mijn CCA duiken :)
Gefeliciteerd.

Wat mag je nou ook alweer doen toch iets van MCSE achter je naam schijven ofzo?

Op je CV zetten is een stuk effectiever :P

ye olde farte

Ik zet het echt niet op m'n kaartjes ofzo hoor :P
Rude awakening
Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
alt-92 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:52:
Ik zet het echt niet op m'n kaartjes ofzo hoor :P
Ik zie het soms wel in de sign/handtekening van tech personen staan...beetje zinloos imho?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

ye olde farte

Staat er dan waarvoor ik gecertificeerd ben? :P
Reg. datum: 02 maart 2006

Ik ga volgende maand 70-290 examen doen bij New Level. Dit wordt mijn eerste MCSE 2003 examen. Hebben jullie nog tips hoe je jezelf het beste kan voorbereiden?
Ik gebruik nu dit al:
TestOUT
CBT-Nuggets
Ms PRESS Readness Review Suite
Testking

http://www.danasoft.com/vipersig.jpg

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: