Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
lauw8 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:53:
[...]

Hij is wel misschien 70 euro duurder, maar er zit een headset bij en een 1GB kaartje. Dat is bij elkaar al 70 euro waard. Ook wordt ie gratis opgestuurd. Dat scheelt ook nog euro's.
Wel jammer dat het nu weer 2 dagen later wordt, wat er vanmiddag toen ik hem had besteld nog niet stond, maja ik kon hem 18 of 19 april toch niet in ontvangst nemen want dan ben ik er niet.

En met een KPN Hi abo van 25 euro (175 minuten) is ie maar 330 euro. Lijkt me toch wel een goede deal.
Volgens mij zit die 1 GB geheugenkaart er al standaard bij.

Ja precies die geheugen kaart van 1 gb zit er al standaard bij dus je betaald voor een bluetooth headsetsje 70¤ (MINIMAAL)

I've got balls of steel..

En wat kost een mini-sd kaart van 1 gb tegenwoordig? 10 euro in de pricewatch en 10-15 euro in fysieke winkels.

Geen kont dus.

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

dus nogmaals wil je een goede deal? dan kijk je op:
http://www.kieskeurig.nl/...AEC5BC12571FC003881DE.htm

de goedkoopste n95 koop je voor:
¤ 659,-

Belcompany mag dan wel duurder zijn...maar hun vergoedingen bij verlenging van T-mobile zijn ook wel erg hoog...

Heb em net besteld voor 249,99 bij Belcompany... En een winkel is altijd duurder dan een online shop die voor paar euro hun spullen doorstoten omdat ze verder bijna geen kosten hebben....

Cinemaskoop - Dé Site voor filmnieuws

quote:
ferdius schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:47:
En wat kost een mini-sd kaart van 1 gb tegenwoordig? 10 euro in de pricewatch en 10-15 euro in fysieke winkels.

Geen kont dus.
Micro SD gaat erin he... voordat daar weer over gezeken wordt

I've got balls of steel..

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:03:
[...]

fout van mij, maar goed deze zijn amper duurder (ook 10euro in de pw)

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:03:
[...]

Njah.. gezeken?.. komt gewoon omdat op de Nokia site Mini staat en er Micro in gaat.. slordig @ de Nokia zijde.

Vandaag stond ik toevallig in de BC waar een verkoopdude een presentatie gaf van de nieuwe N95. Hij gaf een complete demo en meteen de kans om het toestel uit te proberen.

Viel me erg mee het gewicht, ik had zwaarder/groter en logger verwacht. Top toestel, ook vertelde hij dat TomTom er prima op werkt (ook met de interne gps).

Hij wist mij te vertellen dat de TV reclames en levering @ winkels gelijk aan elkaar liggen. De 20ste van april moeten ze in de winkels te krijgen zijn. Ga er dan vanuit dat de shops traag zijn.. en je ze ergens eind april (week van de 23ste), begin mei kan verwachten.

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 11 april 2007

oei de flits lamp is gewoon een lampje zoals op mijn tynt dus als je in het duister gaat fotos maken zijn ze van slechte kwaliteit .dus mot ik nog mijn gewone digitale camera meenemen.

quote:
gi005 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 07:39:
oei de flits lamp is gewoon een lampje zoals op mijn tynt dus als je in het duister gaat fotos maken zijn ze van slechte kwaliteit .dus mot ik nog mijn gewone digitale camera meenemen.
Dan doe je het toch fout, ik heb een foto gezien die in het donker was gemaakt en zag er goed uit.

quote:
EN95 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 09:37:
[...]

Dan doe je het toch fout, ik heb een foto gezien die in het donker was gemaakt en zag er goed uit.
Ligt aan de afstand tussen tel en object.

Check deze website.
Ik durf er niks te bestellen maar misschien een van jullie.
Ik geloof nooit dat het kan, zulke lagen prijzen. Volgens mij zijn het oplichters.

http://www.european-electronics.net/

quote:
SuperDutch schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:28:
Check deze website.
Ik durf er niks te bestellen maar misschien een van jullie.
Ik geloof nooit dat het kan, zulke lagen prijzen. Volgens mij zijn het oplichters.

http://www.european-electronics.net/
ik heb ze eens gemaild, gevraagd hoe't met betalen zit.. vooraf of dat het ook achteraf kan... zal denk ik wel niet achteraf kunnen maar dan weet je iig genoeg :)

quote:
Razor109 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:44:
[...]

ik heb ze eens gemaild, gevraagd hoe't met betalen zit.. vooraf of dat het ook achteraf kan... zal denk ik wel niet achteraf kunnen maar dan weet je iig genoeg :)
http://www.european-electronics.net/terms_of_use.htm :
quote:
Agreement

We will only accept an order when the registration form has been successfully completed & submitted. All goods remain the property of European-Electronics or it's suppliers until paid in full.

Contract

The terms of sale apply to all goods supplied by European-Electronics (Registered office: Unit 22 Eckland Lodge Business Park, Desborough rd, Market Harborough, Leicestershire , LE16 8HB )

• By way of clarification, an acknowledgement of your order will be sent to you via e-mail when you place your order, but acceptance of your offer to buy the goods will not take place until after your payment is taken and you receive a confirmation e-mail from us or our payment processor. It is at this point that a binding legal contract is created and any contract is subject to these Terms and Conditions.

• We may change these terms of sale without notice to you in relation to future sales.

• This contract is subject to your statutory rights and right of cancellation within 7 days of delivery.

Payment Terms

Goods will not be delivered until cleared funds are received.

• Payment for all goods and associated delivery charges can be made by any method shown on the European-Electronics website at the time you place your order. Payment shall be due before the delivery date and time for payment shall be a fundamental term of this agreement, any breach of which shall entitle European-Electronics to terminate the contract with immediate effect.
Die prijzen kunnen niet legaal zijn ..... Kan 't me niet voorstellen. Of zouden er nog 300 euro verzendkosten bijkomen?

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

quote:
RoelJewel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:50:
[...]

http://www.european-electronics.net/terms_of_use.htm :

[...]

Die prijzen kunnen niet legaal zijn ..... Kan 't me niet voorstellen. Of zouden er nog 300 euro verzendkosten bijkomen?
Inderdaad, zou er me niet eens goed bij voelen als ik daar bestelde.
Heb em bij belcompany besteld, is misschien wat duurder maar is wel vertrouwd.

Daar zou ik hem zeker niet bestellen!
Maak dan dat geld maar naar mij over, komt het nog goed terecht! ;)
Ik heb hem bij Belcompany besteld, als er iets mee is kan ik zo terug. Ik heb gekozen om hem op te halen, scheelt weer een dag...
Ben alleen benieuwd of het daadwerkelijk de 20e zal worden...

When you have a lifestyle to maintain, health's a secondary consideration

hey jongens, heb nog een vraag.

Bij de N73 als ik naar pda.tmobile.nl surfde kreeg ik mooi het nieuws van Nu.nl rechts te staan in kolom en de rest gewoon netjes in 2 kollommen naast elkaar.
Nu bij de N95 krijg ik het nieuws bovenaan te staan en staan de rest van de kolommen onder elkaar.
Heb van alles geprobeert om dit goed te krijgen , of is dit niet meer mogelijk ?

In de manual zie ik alleen iets staan over minimap en fullscreen weergave maar verder zou ik dat niet weten. Ik heb hem nog niet. Wel de N73 gehad.

When you have a lifestyle to maintain, health's a secondary consideration

quote:
mregeling2005 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:30:
hey jongens, heb nog een vraag.

Bij de N73 als ik naar pda.tmobile.nl surfde kreeg ik mooi het nieuws van Nu.nl rechts te staan in kolom en de rest gewoon netjes in 2 kollommen naast elkaar.
Nu bij de N95 krijg ik het nieuws bovenaan te staan en staan de rest van de kolommen onder elkaar.
Heb van alles geprobeert om dit goed te krijgen , of is dit niet meer mogelijk ?
Jawel, bij geavanceerd oid staat een optie om dit in/uit te schakelen.

Jules

quote:
Chutney schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:13:
[...]

Njah.. gezeken?.. komt gewoon omdat op de Nokia site Mini staat en er Micro in gaat.. slordig @ de Nokia zijde.
Klopt hun fout... maar als wij die hier gaan doorzetten.. komt er dus gezeik terwijl het al besproken is en 100% zeker is dat er Micro SD in gaat.

Vandaar die melding

quote:
Chutney schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:13:
[...]

Vandaag stond ik toevallig in de BC waar een verkoopdude een presentatie gaf van de nieuwe N95. Hij gaf een complete demo en meteen de kans om het toestel uit te proberen.

Viel me erg mee het gewicht, ik had zwaarder/groter en logger verwacht. Top toestel, ook vertelde hij dat TomTom er prima op werkt (ook met de interne gps).
Cool maar bij TT krijgen we het niet voor mekaar :(

Heej mensen goed nieuws... Ik werk zelf bij de t for Telecom en en het is daar zeker dat de N95 Eind week 16 in de winkel zal zijn...

Heb ik weer iets om naar uit te kijken :)

quote:
dbleliev schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:43:
Heej mensen goed nieuws... Ik werk zelf bij de t for Telecom en en het is daar zeker dat de N95 Eind week 16 in de winkel zal zijn...

Heb ik weer iets om naar uit te kijken :)
Bij de Belcompany ook hoor ;). Vrijdag heb ik hem. :)

Ideaal!
Als de vriendelijke gsm-verkoop-meneer zijn belofte houdt, krijg ik de eerste die ze binnenkrijgen, en heb ik hem dus hopelijk ook vrijdag :9

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws