Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 21 december 2004

quote:
Det0w schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:11:
ik order um bij pdashop, goeie service, heb mun asus umpc er ook laatst bestelt, wel beetje jammer, wordt nu een beetje overbodig met deze foon
Noemen ze een luxeprobleem...

Reg. datum: 24 januari 2007

quote:
gi005 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:17:
als je nu eens teveel had betaalt zouden ze je dan emailen en zeggen je krijg nog geld terug??????
ik las ook dat tomtom nog niet op de nokia95 werk zou een ander navigatie systeem er dan wel op werken route 66 b.v.
Als het toestel goedkoper wordt, dan houden ze ook gewoon aan die prijs vast. Ik zag namelijk dat de prijs bij www.belzaak.nl zo'n 30 euro gedaald was en heb vervolgens een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan minder hoefde te gaan betalen. (Ik heb hem namelijk al in januari gepre-ordered).
quote:
Beste xxxxx,

Helaas hebben wij geen invloed op de productprijs en de netwerkkorting. De provider bepaald aan de hand van het abonnement wat afgesloten wordt de korting die van toepassing is op het product.

Op het moment van uw aanvraag is de hoogte van de korting bepaald voor het toestel en welke netwerkkorting er actief was.

Nu is het geval dat Vodafone op dit moment een hogere korting op de Nokia N95 geeft in combinatie met een abonnement. Ook geeft Vodafone een hogere netwerkkorting op het abonnement deze periode.

Deze kortingen wijzigen maandelijks, het kan zomaar volgende maand een veel lagere korting zijn, waardoor klanten weer meer voor het toestel moeten betalen. Op dat moment blijft uw korting staan en hoeft u niet ineens bij te betalen.

Ik begrijp dat u graag een tegemoetkoming zou willen zien, maar de provider bepaald op het moment van aansluiten de kortingen. Wij kunnen hier helaas niet van afwijken.

De officiële lancering in Nederland voor de N95 staat gepland voor 27 april.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl
Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd dat de subsidie van de provider er niks mee te maken had, aangezien de prijs van een los toestel ook met hetzelfde bedrag gedaald was.
quote:
Beste xxxxx,

Het klopt dat de prijs voor het toestel zonder abonnement ook omlaag is gegaan. Dit heeft te maken met de prijzen die op dit moment worden gehanteerd. Toen het toestel nog niet leverbaar was, werd deze duurder aangeboden. Nu de levering er aan zit te komen, zijn de prijzen omlaag gegaan.

Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Miranda Rodermond

BELZAAK.nl
Ik ben het er nog steeds mee oneens, maar ik heb niet zoveel zin om een erorm drama te gaan maken van die 30 euro.

quote:
N-95 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:14:
[...]

Als het toestel goedkoper wordt, dan houden ze ook gewoon aan die prijs vast. Ik zag namelijk dat de prijs bij www.belzaak.nl zo'n 30 euro gedaald was en heb vervolgens een mailtje gestuurd met de vraag of ik dan minder hoefde te gaan betalen. (Ik heb hem namelijk al in januari gepre-ordered).

[...]

Vervolgens heb ik een mail teruggestuurd dat de subsidie van de provider er niks mee te maken had, aangezien de prijs van een los toestel ook met hetzelfde bedrag gedaald was.

[...]

Ik ben het er nog steeds mee oneens, maar ik heb niet zoveel zin om een erorm drama te gaan maken van die 30 euro.
Je bent in januari akkoord gegaan met die prijs dus dat moet je ook betalen. NIet meer dan logisch. Wel vervelend voor jou misschien maar dan had je maar niet in januari moeten pre-orderen :)

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Reg. datum: 21 december 2004

Ik vind helaas bij maar weinig webshops de korting van 4,95 op PIT terug... zijn er maar heel weinig die dat er wel bij hebben staan.

quote:
kenniani schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:50:
[...]

Informatie is aangepast, verlenging kan nu ook.

Link
Ik weet niet waar jij dit ziet hoor...ik zie bij mij alleen voor de actie nieuw abo of los toestel....bij de verlenging krijg ik niet de BT headset enzo

Cinemaskoop - Dé Site voor filmnieuws

Reg. datum: 28 september 2001

ik kreeg ook bericht dat ie ¤21 duurder zou gaan worden door die 1GB sd erbij, had em nog niet besteld, maar ze hebben de prijs al wel aangepast op hun site, dure onzin zeg, maar kennelijk voor nog niet eerder ge-pre-orderden onvermeidelijk nu...

hier veel close-up pix:

http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=9008
quote:
Cinemaskoop schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:39:
[...]

Ik weet niet waar jij dit ziet hoor...ik zie bij mij alleen voor de actie nieuw abo of los toestel....bij de verlenging krijg ik niet de BT headset enzo
Het staat er gewoon onder, als je nieuw abbo neemt staat er ook niet bij dat je headset krijgt, maar die krijg je wel.

Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
N-95 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:14:
[...]

[...]

[...]

Ik ben geen jurist, maar ik geloof dat in het consumentenrecht de consument beschermt wordt. De leverancier (belzaak.nl) mag blij zijn dat er toestellen zijn gepre-orderd. Als de prijs toch lager blijkt lijkt het mij meer dan logisch dat het verschil vergoed moet worden. Anders om geld dit echter niet indien er al betaald is. De klant heeft zijn/haar onderdeel van de overeenkomsrt beklonken met de betaling, de leverancier dient te leveren.

Stupid should hurt!!!!

je kunt je toestel na ontvangst terugsturen en opnieuw bestellen...als je hiermee dreigt krijg je waarschijnlijk je 3 tientjes toch wel...het is tenslotte een hoop rompslomp om alles 2 keer te doen....
Heb gelezen op een belgische forum dat de N95 in Bochum ( Duitsland ) los ligt voor 699e
Moet bij de NSP liggen, maar ik kan op de nokia site niet het adres vinden.
Voor mij is het maar een klein eindje rijden daar heen

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:59:
Ik vind helaas bij maar weinig webshops de korting van 4,95 op PIT terug... zijn er maar heel weinig die dat er wel bij hebben staan.
Zoals bij www.telecom.nu ??? Daar staan goede prijzen. Nu begreep ik dat het bij T-mobile zogenaamde web n walk weken zijn. Ik zag dit ergens aangeplakt. Geldt deze korting dan dus overal of is dit exclusief bij telecom.nu ??? Bij BC kon ik trouwens nergens PIT aangeven...

Telecom.nu lijkt me namelijk interessanter dan blecompany. BC vraagt wel heel veel voor zijn telefoons. En dan krijg je er een BT-headsetje + 1GB kaart bij... Ik zit zelf niet te wachten op een 1GB kaart, aangezien ik zelf al een 2 GB kaart binnen heb...

quote:
kenniani schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 07:06:
[...]

Het staat er gewoon onder, als je nieuw abbo neemt staat er ook niet bij dat je headset krijgt, maar die krijg je wel.
Alleen heb ik gebeld en daar zeiden ze dat het alleen bij nieuw abo en los toestel was...

Cinemaskoop - Dé Site voor filmnieuws

Reg. datum: 09 augustus 2000

quote:
djrelph schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:50:
[...]
Telecom.nu lijkt me namelijk interessanter dan blecompany. BC vraagt wel heel veel voor zijn telefoons. En dan krijg je er een BT-headsetje + 1GB kaart bij... Ik zit zelf niet te wachten op een 1GB kaart, aangezien ik zelf al een 2 GB kaart binnen heb...
Telecom.nu: Goede zaak ! Heb mn N95 daar ook besteld, en wordt altijd snel gereageerd op mails. (Niet 2 werkdagen wachtten zoals bij gsm.nl)

En scherpe prijzen.. Trouwens die 1GB kaart zit standaard in het pakket, dus de prijs gaat nog omhoog.

quote:
[b][message=27845612,noline]bla bla bal

hier veel close-up pix:

http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?t=9008
beetje overdreven veel pics moet ik zeggen, veel herhaling van hetzelfde. Maar wel een erg duidelijk beeld van de telefoon!

wat me opvalt is dat het camera'tje aan de voorkant er echt bovenop zit inplaats van er netjes in weggewerkt. Dat kan bij mij nog wel eens snel beschadigen. Verder een telefoon om op te kwijlen!!!

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
Jarnoootje schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:50:
[...]

beetje overdreven veel pics moet ik zeggen, veel herhaling van hetzelfde. Maar wel een erg duidelijk beeld van de telefoon!

wat me opvalt is dat het camera'tje aan de voorkant er echt bovenop zit inplaats van er netjes in weggewerkt. Dat kan bij mij nog wel eens snel beschadigen. Verder een telefoon om op te kwijlen!!!
Ja inderdaad...dat van het voorste cameraatje viel me ook op...lijkt me erg kwetsbaar...

quote:
[...]

Wat me ook opvalt van het scherm... Je ziet toch wel redelijk goed de pixels... iets wat ik met mijn N80 toch niet heb. misschien een beetje jammer, maar toch wil ik em.

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96

quote:
mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:34:
Heb gelezen op een belgische forum dat de N95 in Bochum ( Duitsland ) los ligt voor 699e
Moet bij de NSP liggen, maar ik kan op de nokia site niet het adres vinden.
Voor mij is het maar een klein eindje rijden daar heen
Dit is een Nokia Service Point in Bochum wat ik kon vinden

Comshop Kerski
Kurt-Schumacher-Platz 3-7
44787 Bochum

en dat heb ik hiervandaan gehaald;
http://www.inside-handy.de/forum/thread.php?threadid=11175

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

quote:
gewonecolalight schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:03:
[...]

Wat me ook opvalt van het scherm... Je ziet toch wel redelijk goed de pixels... iets wat ik met mijn N80 toch niet heb. misschien een beetje jammer, maar toch wil ik em.
Ja ik snap echt niet dat ze die resolutie van de N80 niet in alle modellen erna implementeren. Dat vond ik echt een hele vooruitgang..... Maak je zo een top-of-the-bill model waarom dan niet meteen je vooruitgangen uit voorgaande modellen meenemen.....

/edit/
Sorry.......dubbelpost......niet de bedoeling
/edit/

martincm wijzigde dit bericht 13-04-2007 10:22 (6%)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
martincm schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:13:
[...]

Dit is een Nokia Service Point in Bochum wat ik kon vinden

Comshop Kerski
Kurt-Schumacher-Platz 3-7
44787 Bochum

en dat heb ik hiervandaan gehaald;
http://www.inside-handy.de/forum/thread.php?threadid=11175
In Bochum worden die toestellen ontwikkeld. Daarom liggen ze waarschijnlijk daar al :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
martincm schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:21:
Ja ik snap echt niet dat ze die resolutie van de N80 niet in alle modellen erna implementeren. Dat vond ik echt een hele vooruitgang..... Maak je zo een top-of-the-bill model waarom dan niet meteen
Omdat de norm over het algemeen 320x240 is.
Nokia heeft er goed aan gedaan om die norm (weer) op te pakken en aan te houden.
Je hoort anders ook genoeg mensen klagen dat die resolutie veel te hoog is voor sommigen daar bepaalde tekst gewoon veel te klein is om prettig te lezen.
Maar de voornaamste reden is dus het feit dat het ook prettiger is voor developers en cross-platform zooi.

Minder pixels betekend ook minder energie verbruik en CPU power.
En het type scherm kan tevens meer kleuren weergeven en heeft veel meer helderheid dan die van de N80.
Misschien bestaat er dus niet eens een scherm met de resolutie van de N80 EN dus de hogere kleurdiepte die de N95 WEL kan weergeven.
Ook de contrast / helderheid verhouding is veel beter op de N95 vergeleken met het hogere resolutie gebeuren van de N80.
Ik heb liever meer helderheid, contrast en vooral kleurdiepte dan meer pixels!
Het scherm heeft de perfecte maat voor die resolutie.

Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 13-04-2007 11:19 (17%)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
[...]

http://www.tesa.nl/consumer/products/8870/209978.html

1 zon stickertje op metaal gedeelte en klaar.. zag ik iemand in een ander forum doen

Modbreak:
Spam! :(

TinuX wijzigde dit bericht 18-04-2007 16:23 (101%)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:17:
[...]

Omdat de norm over het algemeen 320x240 is.
Nokia heeft er goed aan gedaan om die norm (weer) op te pakken en aan te houden.
Je hoort anders ook genoeg mensen klagen dat die resolutie veel te hoog is voor sommigen daar bepaalde tekst gewoon veel te klein is om prettig te lezen.
Maar de voornaamste reden is dus het feit dat het ook prettiger is voor developers en cross-platform zooi.

Minder pixels betekend ook minder energie verbruik en CPU power.
En het type scherm kan tevens meer kleuren weergeven en heeft veel meer helderheid dan die van de N80.
Misschien bestaat er dus niet eens een scherm met de resolutie van de N80 EN dus de hogere kleurdiepte die de N95 WEL kan weergeven.
Ook de contrast / helderheid verhouding is veel beter op de N95 vergeleken met het hogere resolutie gebeuren van de N80.
Ik heb liever meer helderheid, contrast en vooral kleurdiepte dan meer pixels!
Het scherm heeft de perfecte maat voor die resolutie.
Ok duidelijk verhaal! Met die redenering (behalve dat van dat het "de norm" is) kan ik me dan ook wel vinden in de keuze voor de lagere reso.....

IK heb hem !!!

de NL versie.

Ga zo wel foto's maken en een korte review ;)

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
mregeling2005 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:41:
IK heb hem !!!

de NL versie.

Ga zo wel foto's maken en een korte review ;)
SUPER! laat ook even weten waar je hem vandaan hebt :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws