Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
Stimpy001 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:31:
Verwachte datum volgens BC: 18 april
Prijs: ¤ 729 (los)
Levering met gratis Bluetooth headset en 1 GB geheugen met Beneluxkaarten

Bron: http://www.belcompany.nl/NL/nokia_n95.htm
Kijk dat is nog eens goed nieuws, prijs valt mee is maar ongeveer 60 euro duurder dan webwinkel.

Volgens mij kan je via site niet verlengen, weet iemand of dit wel kan?

Reg. datum: 29 maart 2005

Nee, ik zat ook al te kijken of ik verlengen ertussen zag staan.

Wat ik niet snap is dat op die belcompany site staat voucher voor 7 dagen GRATIS Nokia navigatie. Navigeren is toch gratis???

Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
lauw8 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:51:
Nee, ik zat ook al te kijken of ik verlengen ertussen zag staan.

Wat ik niet snap is dat op die belcompany site staat voucher voor 7 dagen GRATIS Nokia navigatie. Navigeren is toch gratis???
nee je kunt gratis GPS gebruiken en bekijken op de map waar je je bevindt etc, en volgens mij kan hij ook gratis de route voor je uitstippelen op de kaart.
Maar wanneer je wil dat hij je navigeert dus dmv spraak etc dan moet je een abonnement afsluiten. Is allemaal al besproken in vorige deel dus kun je daar beter ff nalezen.

Reg. datum: 09 augustus 2000

quote:
In mn mail..

Trouwens vandaag een filmpje gezien dat via de TV-Out gewoon heel de telefoon beschikbaar is.
Dat betekent goedkoop Navigatie in de wagen op mn TFT Scherm..
Super optie !
En dus ook Internet in mn wagen haha..

Heb net de BC lijn gebeld en die leuke actie van hun geldt dus alleen op nieuwe abo's en losse toestellen :(

Verlengen kan dus niet me die speciale actie :-S

Cinemaskoop - Dé Site voor filmnieuws

Reg. datum: 09 februari 2007

Als de informatie van BC klopt..... dan... dan... dan.... WHAAAAA :D:D:D
Dan duurt het geen week meer!!!!!

Reg. datum: 13 augustus 2006

In de meeste gevallen zullen een aantal retailers dit toestel zaterdag / maandag binnen krijgen. Er waren wat logistieke problemen bij de leverancier / transporteur.
Ik zou vanaf dinsdag langs de winkel gaan wil je hem hebben, want de leverancier heeft er bepaald niet veel binnen gekregen..

Reg. datum: 10 december 2003

Hoe zit dat eigenlijk met het hele navigatie gebeuren? Ik zie in de link van belcompany staan dat je dan die 1 GB erbij kreeg met benelux kaarten er op en een voucher voor 7 dagen gratis Nokia navigatie. Wat is dat laatste dan? Gewoon een dienst voor actuele verkeersinformatie en kaartupdates?

quote:
Johnnie5 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:51:
Ik heb in maart de N95 bestelt en tevens betaald.
Nou krijg ik vandaag een email dat het toestel
22¤ duurder is geworden, dus of ik dit nog even wil
bijbetallen.

Mag dit???
Nee, dit mag niet. Je krijgt ook geen lagere prijs op een product als je hier al een maand op wacht, en dat inmiddels al enkele tientjes is gezakt.
Mijn ervaringen bij salland zijn dat de indicatietijd vaak niet klopt. :( Dus ik hoop voor je dat je hem snel binnen hebt, maar heb zo m'n twijfels.
Lees de reviews maar in de shopsurvey.

Werd vandaag gebeld door de winkel waar ik besteld heb,of ik even 28¤ wil bijbetalen voor een 1gb kaartje erbij waar de kaarten de benelux opstaan. heb verteld dat ze die kaart mogen houden en dat ik bijbetalen voor een 2gb kaartje.

levertijd: twee weken dus geen nieuws slechts bevestiging. Die belcompany draait weer een dikke marge op de n95.

een bluetooth headsetje kost natuurlijk geen drol inkoop. maar hij is wel 60-70¤ duurder dan op het internet.

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
RobertRedCap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:13:
Werd vandaag gebeld door de winkel waar ik besteld heb,of ik even 28¤ wil bijbetalen voor een 1gb kaartje erbij waar de kaarten de benelux opstaan. heb verteld dat ze die kaart mogen houden en dat ik bijbetalen voor een 2gb kaartje.

levertijd: twee weken dus geen nieuws slechts bevestiging. Die belcompany draait weer een dikke marge op de n95.

een bluetooth headsetje kost natuurlijk geen drol inkoop. maar hij is wel 60-70¤ duurder dan op het internet.
Welke winkel?
28 euro voor een 1GB kaartje.. Ik vind t nogal.. Voor hetzelfde geld heb je een 2GB kaartje!

DoubleD1980 wijzigde dit bericht 12-04-2007 19:16 (7%)

Wii code: 3962-5537-5226-0232

ja dat kaartje wordt gelevert door nokia zelf! niet een extra verkoop dus, doordat nokia de prijs verhoogt verwachten ze dat ik meega. pcsnel.nl

Reg. datum: 22 februari 2007

Ik denk dat ik hem voor het eerst via internet ga kopen. Kan vanaf 20e verlengen...

Nu heb ik bij http://www.telecom.nu een mooie aanbieding voor verlenging gezien. Hij is tot 27e geldig, prima dus. Kun je hem nu al bestellen via internet (bedoel dus formulier invullen op internet) zodat ik rond 20e alles rond heb, of moet ik wachten tot de 20e en dan pas via internet bestellen (formulier invullen.) Ik begreep namelijk dat je eerst een aantal dingen toegestuurd krijgt, deze terug moet sturen. Ik kan toch de dingen pas de 20e terug sturen... Of zie ik dat nu verkeerd??

Indien je geen gebruik maakt van de navigate functie krijg je trouwens op deze manier (zie link hieronder) je route in beeld te zien... Op zich prima... Had gehoopt dat je puur en alleen de STEM moest missen, maar ik geloof dat je dus ook het beeld moet missen. Kan zijn dat ik het mis heb... Laat horen als ik het mis heb!!!

Link:
http://www.mobileburn.com...+border%3D%220%22+pos3%3E

Ach ik betaal wel een paar tientjes voor navigatie. of ik zet tomtom erop.

bij pcsnel 670¤

Reg. datum: 12 april 2007

Heb em maar besteld via internet bij belcompany... :)

Reg. datum: 11 april 2007

[http://www.smartphoneshop.be/product/38641/nokia-n95-deep-plum-%2B-2-gb-microsd.html

hier met een 2gb kaart lijkt me beter dan een 1gb omdat tomtom west europa al meer dan 1 gb vraagd

een vraagje ..zou ik de nokia n95 ook kunnen gebruiken als gps voor mijn htc tytn???

Reg. datum: 19 mei 2003

volgens mij kan je de interne gps van de N95 niet via een extern apparaat benaderen dus dat zal niet lukken.

Ik lees hier trouwens al 2 berichten dat shops om een extra betaling vragen .. hoop niet dat dit een trend wordt voor mensen die een pre-order hebben staan ( en al hebben betaald ).

als je nu eens teveel had betaalt zouden ze je dan emailen en zeggen je krijg nog geld terug??????
ik las ook dat tomtom nog niet op de nokia95 werk zou een ander navigatie systeem er dan wel op werken route 66 b.v.

gi005 wijzigde dit bericht 12-04-2007 21:20 (57%)

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
RobertRedCap schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:36:
Ach ik betaal wel een paar tientjes voor navigatie. of ik zet tomtom erop.

bij pcsnel 670¤
Dat is dus een beetje jammer, voor zover ik heb begrepen gaat TomTom 6 nog niet communiceren met de interne GPS. Het is wachten op een fix hiervoor. Maar correct me if i'm wrong.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

nou ik had ook een pre-order én al betaald begin maart

Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
Cinemaskoop schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:08:
Heb net de BC lijn gebeld en die leuke actie van hun geldt dus alleen op nieuwe abo's en losse toestellen :(

Verlengen kan dus niet me die speciale actie :-S
Informatie is aangepast, verlenging kan nu ook.

Link

Weet nu niet wat ik moet doen.

Belcompany : tel +65 euro, headset kado a 60 euro, grote kans van levering op 18 april.
Webwinkel: tel -65, waarschijnlijk geen headset, levering onbekend.

Als webwinkel heb ik 2call genomen, heeft gewoon een winkel dus voor garantie maakt het niks uit.

ik ga nog niks kopen ik wil dat apparatje eens in mijn handen gehad hebben.ik lees hier teweinig reacties van mensen die hem al in hun bezit hebben .zouden ze in spanje goedkoper zijn?,of daar bij eeen indieer???

Reg. datum: 11 juni 2002

ik order um bij pdashop, goeie service, heb mun asus umpc er ook laatst bestelt, wel beetje jammer, wordt nu een beetje overbodig met deze foon

het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit

waw en al een winkel in antwerpen das goed van ze.maar wel 20¤ duurder dus moet ik deze toch via nederland bestellen.scheelt weer 1gb kaart

gi005 wijzigde dit bericht 12-04-2007 22:56 (47%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: