Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Chutney schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:54:
[...]

Waarschijnlijk is niemand hier nog over uit? De meeste review sites geven ook MicroSD, zou het een slordige koffie_flap van Nokia zijn?
Ja, dat is een fout van Nokia (dezelfde fout met de 8800d, die zou ook MicroSD hebben :? )

N95 heeft gewoon MicroSD

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Ginz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:04:
[...]

Ja, dat is een fout van Nokia (dezelfde fout met de 8800d, die zou ook MicroSD hebben :? )

N95 heeft gewoon MicroSD
Mijn dank is groot.. even een 2GB kaartje op de kop tikken ergens.

Daarna opzoek naar een abbo i.c.m. de N95 waar deze het goedkoopst te krijgen is. Twijfel nog om dit toestel los te kopen of icm een abbo.

Chutney wijzigde dit bericht 12-04-2007 09:20 (18%)

www.rijschool-him.nl

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96
Reg. datum: 23 mei 2002

quote:
quapatet schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:20:
[...]
maar goed...zoals al vaker is gezegd...met een portable gameconsole van goedekwaliteit is weer niet te bellen, internetten, navigeren, mp3's afspelen etc. etc. :)
/offtopic/
Met de PSP (toch redelijk goede kwaliteit portable gameconsole) kan je alles wat je daar in je lijstje noemt behalve het bellen...
/offtopic/

Overigens is de 4GB MicroSDHC van Sandisk volgens hen gewoon compatibel met de N95,
http://www.sandisk.com/Co...vice(8461)-Nokia-N95.aspx

martincm wijzigde dit bericht 12-04-2007 11:18 (15%)

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Reg. datum: 12 april 2007

volg dit topic eigenlijk ook al maanden, erg interessant om alles even van te voren te lezen... nu jullie het hier toch even over die geheugenkaartjes hebben en of er nou wel of niet een 4gb kaartje in kan... zat ff te kijken op de site van sandisk, maar daar staat dus bij sandisk recommends for nokia n95:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

en nog even over de prijs... deze van 2gb kost bij salland maar 31,- eigenlijk best mooi prijsje toch?

http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=27999

*nog steeds aan het dromen over de n95 8)7

The_Gostler wijzigde dit bericht 12-04-2007 11:23 (11%)

quote:
The_Gostler schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:17:
volg dit topic eigenlijk ook al maanden, erg interessant om alles even van te voren te lezen... nu jullie het hier toch even over die geheugenkaartjes hebben en of er nou wel of niet een 4gb kaartje in kan... zat ff te kijken op de site van sandisk, maar daar staat dus bij sandisk recommends for nokia n95:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

en nog even over de prijs... deze van 2gb kost bij salland maar 31,- eigenlijk best mooi prijsje toch?

uuuhmz pricewatch (A)? ---> pricewatch: Secure Digital Card Micro 2GB (Sandisk)

maar begint toch steeds interessanter te worden allemaal! we wachten nog even geduldig af, voor mij nog 1 maand voordat ik kan gaan denken aan verlengen

Reg. datum: 21 december 2004

quote:
The_Gostler schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:17:
SanDisk microSD™ 2GB
SanDisk microSDHC™ 4GB

En die 4 gig kan ik nergens prijzen van vinden...

ff zoeken op het net en je komt op $129.99

http://www.carthorian.com

Reg. datum: 22 februari 2007

quote:
Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:02:
[...]

Meestal zijn die erg duur in het begin! (edit) ja dus!!! (edit) Ik zit nu ook nog te twijfelen tussen een 2 gig en een 4 gig kaartje... Momenteel heb ik nog de voorkeur voor een 27,50e 2 gig microSD kaartje... Als ik dan merk dat ik meer ruimte echt nodig heb, dan kan ik alsnog 4 gig kopen als hij wat goedkoper is. Het viel me op dat de maps van nederland (want meer heb ik meestal niet nodig) weinig geheugen kosten!

a.k.a. Mr. Blonde
Reg. datum: 16 maart 2007

quote:
martincm schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:06:
Overigens is de 4GB MicroSDHC van Sandisk volgens hen gewoon compatibel met de N95,
http://www.sandisk.com/Co...vice(8461)-Nokia-N95.aspx
OMG, OMG! whohoo!... sorry, moest er even uit ;)
Als dit zo is, dan is dit geweldig nieuws. Vooral als je van plan bent om op hoogste kwaliteit filmpjes te maken. Want dat vreet echt aan geheugen.
Als 1 gig standaard in het n95 pakket zit, dan is dit volgens mij genoeg voor de 1e paar maanden. dan kun je gerust ff wachten todat ze wat meer betaalbaar worden (lager dan ¤80 ofzo iets).
ps: weet iemand wanneer deze kaartjes op de Ned. markt komen? ik zie ze niet tussen staan bij pricewatch...

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Reg. datum: 22 februari 2007

Volgens mij duurt het nog wel ff voordat ze te koop zijn inderdaad! Maar is goed nieuws voor de toekomst! Voorlopig maar doen met de 1 of 2 gig kaartjes!

Is er nog verschillen tussen de verschillende merken. Ik heb er al 1 gekocht, sandisk... Want ik begreep dat dat wel een goede zou moeten zijn. Maar vroeg me af of andere merken ook prima zouden zijn geweest? Zit daar verschil in?

quote:
djrelph schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:19:
Is er nog verschillen tussen de verschillende merken. Ik heb er al 1 gekocht, sandisk... Want ik begreep dat dat wel een goede zou moeten zijn. Maar vroeg me af of andere merken ook prima zouden zijn geweest? Zit daar verschil in?
In mijn 6600 gebruikte ik een kingston mmc, was prima nooit problemen mee. In mijn 6680 gebruikte ik een rs-dv-mmc van transcend, ook goed maar had hier wel eens dat de kaart ineens niet gelezen werd, pas na een reboot was ie weer zichtbaar. In mijn 3250 heb ik een sandisk microsd gebruikt, gewoon prima, is alleen iets duurder in prijs. In mijn N80 heb ik een transcend miniSD gebruikt, helemaal nooit problemen mee gehad. Dus conclusie ja van SanDisk kan je wel uitgaan, daar te meer dat zij ook als eerste en waarschijnlijk voor een lange tijd als enige 4GB gaan uitbrengen. Je betaald doorgaans wel een fractie meer voor de SanDisk kaarten dan voor andere merken.

1 ding weet ik wel, althans mijn ervaring, de bijgeleverde geheugenkaarten van Nokia zelf, die zijn echt heel fragile en brak. daar had ik dan in de paar dagen (bij alle modellen) dat ik ze gebruikte wel vage problemen mee zoals corruptie, verwijderde bestanden en compatibiliteits issues.....

Komplett.nl:
3 stuks verwacht op voorraad 2007-04-23.

a.k.a. Mr. Blonde

quote:
djrelph schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:19:
Volgens mij duurt het nog wel ff voordat ze te koop zijn inderdaad! Maar is goed nieuws voor de toekomst! Voorlopig maar doen met de 1 of 2 gig kaartjes!

over het algemeen zit er niet heel veel verschil tussen de goede/bekende A-merken. ik gebruik zelf ook altijd Sandisk producten. Deze zijn heel betrouwbaar, heeft goede garantie en is ook goed compatible. De minder bekende/gangbare B-merken zijn vaak minder compatible. Kortom, een goede keus!
edit: martincm was me voor.. ruim voor.. ;)

Reg. datum: 24 februari 2006

Ik heb in maart de N95 bestelt en tevens betaald.
Nou krijg ik vandaag een email dat het toestel
22¤ duurder is geworden, dus of ik dit nog even wil
bijbetallen.

Mag dit???

quote:
Johnnie5 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:51:
bijbetallen.

Mag dit???
als het een pre-order was lijkt me dat wel gerechtvaardicht. Waarschijnlijk was het een richtprijs die je betaald hebt. Maar dat ze echter om 22 lullige euro's gaan zeuren bij zo'n duur geval vind ik beetje jammer :P

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
Johnnie5 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:51:
bijbetallen.

Mag dit???
Lijkt me niet. Je bent samen een koopovereenkomt aangegaan en daarbij een prijs afgesproken. Nu mag de verkopende partij niet de prijs omhoog doen. Anders zou jij ook kunnen zeggen dat je 50 euro minder gaat betalen. Aangezien je het toestel ook al betaald hebt, mocht je er toen vanuit gaan dat het de correcte prijs was. Dit is wel een niet zo fijne situatie voor je overigens. Die 22 euro bij moeten betalen is niet relaxed.. en de koop annuleren en dan je geld terug zien te krijgen lijkt me ook lastig.

Welke winkel was het trouwens?

DoubleD1980 wijzigde dit bericht 12-04-2007 14:04 (20%)

Wii code: 3962-5537-5226-0232

Reg. datum: 24 februari 2006

http://www.sallandautomatisering.nl

Johnnie5 wijzigde dit bericht 12-04-2007 14:41 (80%)

quote:
Jarnoootje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:53:
[...]

als het een pre-order was lijkt me dat wel gerechtvaardicht. Waarschijnlijk was het een richtprijs die je betaald hebt. Maar dat ze echter om 22 lullige euro's gaan zeuren bij zo'n duur geval vind ik beetje jammer :P
Volgens mij niet! Als de winkel op dat moment het product aanbied in de verkoop tegen die prijs, gaan ze akkoord met die opgave. Met een richtprijs kan je nooit een koop sluiten, de richtprijs is indicatief. Ze zouden dan de prijs kunnen laten zien maar een koopoptie (nog) niet beschikbaar maken. Als ze hem wel beschikbaar maken, dan gaan ze dus akkoord met de voorgestelde verkoopprijs. Als jij op dat moment die prijs hebt betaald, en bevestigd gekregen kunnen ze nooit terugdraaien om meer te laten betalen.

a.k.a. Mr. Blonde

quote:
martincm schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:03:
[...]

Volgens mij niet! Als de winkel op dat moment het product aanbied in de verkoop tegen die prijs, gaan ze akkoord met die opgave. Met een richtprijs kan je nooit een koop sluiten, de richtprijs is indicatief. Ze zouden dan de prijs kunnen laten zien maar een koopoptie (nog) niet beschikbaar maken. Als ze hem wel beschikbaar maken, dan gaan ze dus akkoord met de voorgestelde verkoopprijs. Als jij op dat moment die prijs hebt betaald, en bevestigd gekregen kunnen ze nooit terugdraaien om meer te laten betalen.
ja, volgens mij ook niet.
Echter, mocht je tijdens de koopovereenkomst samen met de verkoper hebben afgesproken dat de prijs later kan veranderen, dan mogen ze een ander prijs gaan vragen. Ik meen dat ze max. 10%-15% aan de prijs mogen knoeien.
In jouw geval is dit volgens mij geen sprake. Jij hebt een prijs afgesproken met salland, en zij hebben als het goed is de overeenkomst bevestigd voor die prijs.
ps: ben geen jurist ofzo, maar heb een soortgelijk geval gezien op Kassa. Kijk ff anders ook op kassa.vara.nl voor meer info. misschien wordt je daar meer wijzer van :)

Reg. datum: 09 augustus 2006

Ook op direqt.nl (smartphoneshop.nl etc., alle coolblue formules) is de datum van 27 april teruggezet naar 20 april. Ziet er naar uit dat de N95 er errug snel aan komt, eindelijk!

quote:
Dropsen schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:02:
[...]

pricewatch: Secure Digital Card 4GB (SanDisk, Ultra II SDHC)

Of is dat die niet? Vind 't anders wel mee vallen ^^

[edit].. nevermind, is geen micro (moet 's leren lezen ^^)

jreijmer wijzigde dit bericht 12-04-2007 14:42 (7%)

Reg. datum: 10 juni 2002

quote:
Hyp Hyper schreef op donderdag 12 april 2007 @ 07:51:
[...]

Vooral blijven verwachten dat de foto's van gelijke kwaliteit zijn als van een Cybershot met 5MP. Dan zien we je teleurgestelde reactie hier vanzelf wel verschijnen. ;)
Ga ik niet van uit. Wel dat ie beter is dan de cam van mijn K750.

Reg. datum: 09 augustus 2000

Iemand had het hier over dat MCC al een voorraad binnen had:
quote:
Volgens MCC is de genoemde informatie onjuist. Het is op dit moment niet mogelijk om het toestel in de Nederlandse versie eerder te krijgen.

Morgen volgt er ook nog een mail waarin wordt aangegeven dat Nokia in Nederland alleen de variant met een geheugenkaart van 1 Gb geleverd gaat worden.

Hierdoor zal de toestelprijs omhoog gaan. We zijn nu de nieuwe prijslijsten aan het voorbereiden om zo iedereen nog de keus te kunnen geven.

Volgens onze informatie is zal de eerste uitlevering eind april begin mei zijn, zoals tot nu toe de informatie nog steeds is geweest.

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
RMX schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:57:
Iemand had het hier over dat MCC al een voorraad binnen had:

[...]
Waar stond dat?

Stimpy has killed Ren
Reg. datum: 04 maart 2000

Verwachte datum volgens BC: 18 april
Prijs: ¤ 729 (los)
Levering met gratis Bluetooth headset en 1 GB geheugen met Beneluxkaarten

Bron: http://www.belcompany.nl/NL/nokia_n95.htm