Precies!quote:haradahold schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:33:
even over de games die op de N 95 gespeeld kunnne worden...
Eerder werd aangegeven dat deze kwalitatief aan de lage kant waren (ivm) Toch vind ik dat de games er top uitzien:
http://youtube.com/watch?...;mode=related&search=
Die mensen snap ik ook niet helemaal!
Check dit filmpje maar eens: http://youtube.com/watch?v=IlbckgOnj7E
PSP eat your heart out (en ja ik heb er eentje)!
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Reg. datum: 12 augustus 2005
Reg. datum: 12 augustus 2005
het is accessoiresquote:jreijmer schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:50:
Belzaak.nl houdt ook nog altijd de 27ste aan. Ik ga er vanuit dat ik m'n toestel ook niet voor die periode zal krijgentot die tijd heb ik al een aantal ass. gekocht waar ik lekker naar aan 't kijken ben ;-) *sigh*
Reg. datum: 09 februari 2007
Dan stond er heel waarschijnlijk op de doos: w/o minisdquote:dcell schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:46:
[...]
confirm
want mijn neefje had vorige week een N73 gekocht en daar zat geen kaartje bij.
Reg. datum: 17 april 2004
heb hem nu vanaf vanmorgen 9 uur in gebruik. uurtje gebeld, 20 MB met internet en mail binnengehaald. Stuk of 10 foto's gemaakt en wat gesmst. Nu net een blokje van de batterijstatus af. Valt dus niet tegen. Heb geen last van ruis, mijn collega ook niet trouwens. Er zat geen memorycard in de doos, maar we gebruiken toch onze eigen kaarten van 2 Gig. GPS nog niet geprobeerd, maar die zal ik ook niet echt gaan gebruiken. Hoogstens voor de fun een keer.
Reg. datum: 23 februari 2004
Reg. datum: 23 februari 2004
Nee, alleen de ME versie had de 'wel/niet SD-kaartje' optie. De standaard N73 (Silver/Plum enz) had nooit die optiequote:gewonecolalight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:56:
[...]
Dan stond er heel waarschijnlijk op de doos: w/o minisd
Reg. datum: 22 februari 2007
Een bericht waar ik het mee eens kan zijn!!!quote:Darkwolf_1982 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:18:
Wat mij een beetje opvalt in alle reviews die ik de laatste tijd lees is dat iedere review een aantal aspecten tegenspreekt.
Gizmodo vind ik buiten gewoon negatief over het toestel en zijn review is volledig uit proporties.
Zeker de vergelijking qua prijs dat je er ook een laptop van kan kopen als afsluiter van zijn "review".
Wat een onzin zeg!
Tevens wist iemand aan het eind van het vorige Nokia N95 topic mij te vertellen dat mijn vertrouwde Mobile-Review.com nogal pro Sony Ericsson was (althans de meneer die het muziek gedeelte onder de loep heeft genomen) want dat was ook al niet echt positief.
Het mooiste vind ik nog wel dat er word gezegd dat het OS echt volwassen is geworden en vooral zeer snel is.
Vervolgens zegt mister Giz dat het OS mega laggy is.
Hmmm juist.
Het geluid zou harder moeten zijn uit de speakers van de N73 en bij Mobile-Review (dacht ik) zeggen ze weer precies het tegenovergestelde.
Nu weet ik dat reviews met een korreltje zout genomen moeten worden.
Maar ik moet zeggen dat de N95 wel heel veel verschillende meningen en visies heeft gekregen over bepaalde aspecten van het toetsel.
Die accu duur battle onder de reviewers is daar het bewijs van.
Wat een drama gedoe.
Het was ook zeer verfrissend om te lezen dat AAS het ook even zat was betreft dat batterij geneuzel en een concrete realistische (praktijk) kijk op de accu maakte.
En dan lees ik hier (en elders) dus mensen die gewoon op dat soort reviews toch maar besluiten het toestel niet te halen.
Zonde.
Want ook al schrik ik van sommige dingen merk ik dat het waarschijnlijk allemaal veel minder ernstig is als word geschreven.
Zeker omdat veel dingen elkaar tegenspreken.
De N95 is niet perfect, maar het maakt wel haar beloften waar betreft alle functies die deze bied!
En daar gaat het om, want geen enkele telefoon is perfect!
Reg. datum: 19 maart 2007
Reg. datum: 19 maart 2007
Is zeker mooi, maar betreft een oud (!) filmpje. Dat spel heeft iedereen al gezien denk ik, als je net als ik op video.google alle filmpjes over de N95 in de gaten houdt. Nou vind ik de games op een toestel persoonlijk het minst belangrijk, alhoewel ze wel steeds mooier worden....maar goed...zoals al vaker is gezegd...met een portable gameconsole van goedekwaliteit is weer niet te bellen, internetten, navigeren, mp3's afspelen etc. etc.quote:haradahold schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:33:
even over de games die op de N 95 gespeeld kunnne worden...
Eerder werd aangegeven dat deze kwalitatief aan de lage kant waren (ivm) Toch vind ik dat de games er top uitzien:
http://youtube.com/watch?...;mode=related&search=
ik ookquote:djrelph schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:17:
[...]
Een bericht waar ik het mee eens kan zijn!!!
Reg. datum: 14 november 2003
Reg. datum: 14 november 2003
http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/n95/features.html
Dat is apart, in de TS wordt MicroSD aangehaald als mogelijke media en op de site van Nokia zelf staat MiniSD
Welk type kaartje gaat hier nou in?
Dat is apart, in de TS wordt MicroSD aangehaald als mogelijke media en op de site van Nokia zelf staat MiniSD
Welk type kaartje gaat hier nou in?
www.rijschool-him.nl
Klinkt goed!quote:john-hendriks schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:57:
heb hem nu vanaf vanmorgen 9 uur in gebruik. uurtje gebeld, 20 MB met internet en mail binnengehaald. Stuk of 10 foto's gemaakt en wat gesmst. Nu net een blokje van de batterijstatus af. Valt dus niet tegen. Heb geen last van ruis, mijn collega ook niet trouwens. Er zat geen memorycard in de doos, maar we gebruiken toch onze eigen kaarten van 2 Gig. GPS nog niet geprobeerd, maar die zal ik ook niet echt gaan gebruiken. Hoogstens voor de fun een keer.
En wat kost nu een microSD kaartje. Niet enorm veel toch... rond de 40e... Als je dan zon toestel kan kopen, dan kan dat kaartje er nog wel bij!
telecom.nu heeft trouwens echt goede prijzen hoor! T-mobile verlengen incl web n walk hoef je niet veel bij te leggen hoor...
Weet iemand of er nog autoladers zijn voor n95 die je in het luchtrooster kan doen. Vraag is al eerder gesteld.. Ik ben alleen de zuignapversies nog tegengekomen.
is die informatie net zo betrouwbaar als de betrouwbare bronnen dat op 2e paasdag de dealers zijn bevoorraad en dat hij eind deze week in de winkel ligt?quote:DaannO schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:08:
De Nederlandse winkels zullen hem met 1GB gaan verkopen.
Gaan we weerquote:john-hendriks schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:22:
[...]
is die informatie net zo betrouwbaar als de betrouwbare bronnen dat op 2e paasdag de dealers zijn bevoorraad en dat hij eind deze week in de winkel ligt?
quote:DaannO schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:08:
De Nederlandse winkels zullen hem met 1GB gaan verkopen.
Daarom pin ik mij daar niet op vast.quote:is die informatie net zo betrouwbaar als de betrouwbare bronnen dat op 2e paasdag de dealers zijn bevoorraad en dat hij eind deze week in de winkel ligt?
Zie het wel als hij daadwerkelijk op mijn deurmat ligt en niet eerder.
Johnnie5 wijzigde dit bericht 11-04-2007 16:38 (12%)
Reg. datum: 30 november 2003
Reg. datum: 30 november 2003
Is dat dan een autolader op windenergie die je zoekt ofzo? Ik heb alleen nog die autoladers gezien die je aan moet sluiten op de sigaretten-aansteker.quote:djrelph schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:22:
[...]
Weet iemand of er nog autoladers zijn voor n95 die je in het luchtrooster kan doen.
Wii code: 3962-5537-5226-0232
Reg. datum: 11 april 2007
Reg. datum: 11 april 2007
Besteld..:) eindelijk na veel wikken en wegen...kan niet wachten.
Met 2call gesproken, die weten niet wanneer hij komt, kan volgende week zijn maar ook nog 2 weken duren...
Met 2call gesproken, die weten niet wanneer hij komt, kan volgende week zijn maar ook nog 2 weken duren...
hahaha! Weer scherp hoor!quote:DoubleD1980 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:48:
[...]
Is dat dan een autolader op windenergie die je zoekt ofzo? Ik heb alleen nog die autoladers gezien die je aan moet sluiten op de sigaretten-aansteker.
Zou wel duurzaam zijn!!! Misschien is er een markt voor. Opladers op lucht en zonne-energie in de auto in plaats van de sigaretten-aansteker...
Inderdaad eentje met BEVESTIGING aan het luchtrooster! Iemand een idee?
Reg. datum: 29 januari 2006
Reg. datum: 29 januari 2006
Bestaat/heb ik al, dat ding van Vodafone, beswel stoer en handig ding hoorquote:djrelph schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:25:
[...]
hahaha! Weer scherp hoor!
Zou wel duurzaam zijn!!! Misschien is er een markt voor. Opladers op lucht en zonne-energie in de auto in plaats van de sigaretten-aansteker...
Inderdaad eentje met BEVESTIGING aan het luchtrooster! Iemand een idee?
Btw, een Nokia Service Point die een kennis van me belde bevestigde dat de N95 bij de leveranciers ligt. Verwachte verkoopdatum wisten ze niet.
Cendris_Fisher wijzigde dit bericht 11-04-2007 17:32 (14%)
Ik vraag mij af of je hier mee kunt navigeren en zo ja, hoe dit moet? Ik lees dat je met de ingebouwde GPS alleen een map ziet waar je staat, dus niet zoals TomTom.
Wat voor extra's moet ik aanschaffen om hiermee te kunnen navigeren in de auto, want dat is eigenlijk wat ik ermee wil doen? En wat voor software zou erop kunnen?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Wat voor extra's moet ik aanschaffen om hiermee te kunnen navigeren in de auto, want dat is eigenlijk wat ik ermee wil doen? En wat voor software zou erop kunnen?
Mzzl
Onder welke steen hebben ze jou vandaan getrokken. Dit staat al allemaal beschreven in dit topic (deel1)quote:BlueBaron schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:35:
Ik vraag mij af of je hier mee kunt navigeren en zo ja, hoe dit moet? Ik lees dat je met de ingebouwde GPS alleen een map ziet waar je staat, dus niet zoals TomTom.
Reg. datum: 24 september 2005
Reg. datum: 24 september 2005
Tegen mij zeiden ze waarschijnlijk deze week!! Waar haal je die info vandaan?quote:ococ schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:13:
bc mag ze vanaf 22 april pas verkopen en niet eerder.
De TS is gewoon een pure copy paste 
Idd heel flauw, alle informatie uit deel1 gaat zo verloren. Modje had trouwens beter gewacht tot ie gereleased was en dat er in deel2 enkel ervaringen gezet konden worden...quote:
Vandaag zei een verkopertje van nokia store dat de N96 pas in mei uitkomt
carthorian wijzigde dit bericht 11-04-2007 18:27 (68%)
http://www.carthorian.com
Bij mij zeiden ze JULI 2007 (zie vorige topic)quote:carthorian schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:48:
[...]
Idd heel flauw, alle informatie uit deel1 gaat zo verloren. Modje had trouwens beter gewacht tot ie gereleased was en dat er in deel2 enkel ervaringen gezet konden worden...
Vandaag zei een verkopertje van nokia store dat de N96 pas in mei uitkomt
Reg. datum: 30 oktober 2006
Reg. datum: 30 oktober 2006
ja inderdaat mischien een iets aan die topic start doen.. zoveel vragen worden weer opniew gesteld omdat ze niet op de SP staan.
just my 2 cents
Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last
Dit topic is gesloten.