Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dit doet me weer denken aan de launch van de Nokia N80, waar ik ook vrolijk aan mee deed. Erg mooi toestel, deze N95, vooral het ingebouwde GPS vind ik een mooie functie. Ik zie ook dat mijn N80 toch nog een mooier schermpje heeft :).

[CiP] Le Régional Built To Last.

Donde estan los conejos?

quote:
Goesiman schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:42:
Dit doet me weer denken aan de launch van de Nokia N80, waar ik ook vrolijk aan mee deed. Erg mooi toestel, deze N95, vooral het ingebouwde GPS vind ik een mooie functie. Ik zie ook dat mijn N80 toch nog een mooier schermpje heeft :).
Dat vind ik ook het grootste nadeel. Heb ik eindelijk een cool scherm met de N80, ga ik er qua grootte op vooruit en qua resolutie op achteruit :(

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

Reg. datum: 11 april 2007

De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 1 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.

Gr.
dit kreeg ik van deze site dus niets kopen.
http://www.european-electronics.net/terms_of_use.htm :

quote:
gi005 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:35:
De prijs voor 1 telefoon is 200eur. De telefoon is gloednieuw, internationality garantie 1 jaar, alle accesories. Zij hebben meer talen (Spaans, Nederlands, Chinees, Frans, Engels).Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.

Gr.
lijkt me vrij duidelijk dat dit te mooi is om waar te zijn. Overal wordt de N95 verkocht voor 650 euro of meer en zeker nu er nog een "tekort" is, lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk dat deze telefoon verkocht wordt voor maar 200 euro ....

Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Vertel me of bent u interessant zo kan ik u de next stap vertellen.
Heeft U interesse laat dit dan weten zodat we de volgende stap kunnen bepalen...

Haha wat een Nederlands!

MacBook 13" / 2.0ghz / 1024mb / 60gb

Ja dat is de grap... waarschijnlijk babbelfish of een ander vertaal programma gebruikt.. duhh...

quote:

Gr.
Ja hoor, ik vind mezelf best wel interessant. Vertel de volgende stap maar...

http://www.carthorian.com

Reg. datum: 10 december 2005

quote:
iRobjuh schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:49:
[...]

Heeft U interesse laat dit dan weten zodat we de volgende stap kunnen bepalen...

Haha wat een Nederlands!
Dat noemen ze fonetisch vertalen (uit het engels wel te verstaan) :$

broodje pda

besteed aub geen extra aandacht meer aan deze site. Misschien dat er mensen zijn die het toch willen proberen en die dan hun geld kwijt zijn.
Er zijn al talloze sites geweest die produkten aanboden zoals laptops en desktop pc's voor 1/3 van de normale prijs en die ook de boel flink hebben opgelicht. Een n95 kan niet voor 200 euro verkocht worden. Dat is waarschijnlijk nog niet eens de kostprijs. Dus doe mij en andere mensen een lol en laat die oplichters in hun sop gaar koken en besteed er hier geen aandacht aan.
Koop gewoon bij een betrouwbare winkel of een webshop met een thuiswinkel waarborg logo. Dan zit het vrijwel altijd goed.

quote:
broodjepoep schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:56:
besteed aub geen extra aandacht meer aan deze site. Misschien dat er mensen zijn die het toch willen proberen en die dan hun geld kwijt zijn.
Er zijn al talloze sites geweest die produkten aanboden zoals laptops en desktop pc's voor 1/3 van de normale prijs en die ook de boel flink hebben opgelicht. Een n95 kan niet voor 200 euro verkocht worden. Dat is waarschijnlijk nog niet eens de kostprijs. Dus doe mij en andere mensen een lol en laat die oplichters in hun sop gaar koken en besteed er hier geen aandacht aan.
Koop gewoon bij een betrouwbare winkel of een webshop met een thuiswinkel waarborg logo. Dan zit het vrijwel altijd goed.
Besteed er juist wel aandacht aan. Om diegene die dat niet zo snel doorhebben te beschermen.. danku

Zal wel dezelfde knurft zijn die op Marktplaats de N95 vele malen voor ongeveer 135 euro aanbiedt....

U bent gewaarschuwd :).

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Reg. datum: 16 juni 2002

quote:
Mau_Maus schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:12:
[...]

Besteed er juist wel aandacht aan. Om diegene die dat niet zo snel doorhebben te beschermen.. danku
Mee eens.
quote:
Nokia N95 Brandmerk Nieuw ¤ 110,00
De telefoon is merk dat nieuw is met volledige garantie (internationality garantie, 2 jaren).
De telefoon is wereldwijd in alle network`s opengemaakt en is gewerkt.
Ik heb de laagste prijs voor koop het nu !! alstublieft contacteer mij dringend !!
Babelfish vertaling ofzo? Aan een kant ook sneu dat mensen daar intrappen, maar gun die oplichters het niet dus als er iets aan gedaan kan worden is dat alleen maar goed.
quote:
Te koop Nokia N95. De telefoon is merk nieuw, opengemaakte, in oorspronkelijke doos met alle accesories en het heeft 2 jaren garantie. Contacteer mij indien u geïnteresseerd bent!
Ook leuk... Misschien een idee om dat soort dingen allemaal aan te melden via die link "in strijd met de regels"?

Beste mensen...ik heb 'm zoals sommige anderen zojuist besteld bij BC. Ik begrijp dat ik hem de 20ste kan ophalen bij het filiaal zelf!! _/-\o_ 8)7 Het is zover!!

Ik lees berichten over zeer "goedkope" exemplaren via marktplaats e.d. Mensen, gooi je geld niet weg..geloof het niet voor een bedrag van 135 euro ofzo. Geloof mij..ik haal die oplichters er altijd zo tussenuit. Wees aub verstandig en laat je niet verleiden door het lage bedrag.

Succes iedereen de komende week....'t wordt nu spannend! :9

quote:
RoelJewel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:15:
Zal wel dezelfde knurft zijn die op Marktplaats de N95 vele malen voor ongeveer 135 euro aanbiedt....

U bent gewaarschuwd :).
klik >:)
De telefoon is merk dat nieuw is met volledige garantie (internationality garantie, 2 jaren).
De telefoon is wereldwijd in alle network`s opengemaakt en is gewerkt.
Ik heb de laagste prijs voor koop het nu !! alstublieft contacteer mij dringend !!

_O-

05-01-2008 / 5:38 uur / 2730 gram - Nu met: Canon 40D - 17-85mm IS USM - Tokina 100mm 2.8 - Canon 70-210mm 3.5-4.5 USM - Grip BG-E2 - Lowepro Slingshot 200AW

Reg. datum: 01 maart 2006

de grap is dat als je iets heel goedkoop aanbiedt, dat er altijd wel mensen zijn die de gok willen wagen....

ja, dit soort gasten maken in 1 week 10.000 euro. Is echt niet normaal hoeveel mensen hier nog intrappen.

Belcompany kan hem vrijdag leveren.. zeggen ze :D

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

quote:
Libbz schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:44:
de grap is dat als je iets heel goedkoop aanbiedt, dat er altijd wel mensen zijn die de gok willen wagen....
Juist...en voor iedereen die dit leest...NIET PROBEREN DUS!!!! :'(

Gisteren toevallig in de buurt van Belcompany Deventer geweest en daar maar eens binnengewandeld. Toestel wordt officieel gereleased op vrijdag 27 april in Nederland. De week erna verwachten de Belcompanies zoetjes aan de eerste toestellen in hun winkels. De verkoper aldaar was vrij pessimistisch over de beschikbaarheid. Hij achtte het vrij reëel dat ieder BC filiaal er bijvoorbeeld maar eentje in de winkel kreeg.

Ach ja, we zullen het zien he :Y

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 24 januari 2004

kan die European-Electronics site niet ergens doorgegeven worden? Die hebben zelfs een VeriSign Secured label op hun site en dat geeft mensen toch wel wat vertrouwen...dit kan gewoon niet...:s :(

a.k.a. Mr. Blonde

een kleine waarschuwing voor de mensen die de n95 met een abbo kopen en gebruik willen maken van VoIP:
op de Truphone Blog hebben ze een video gezet waar ze 2 verschillende n95 testen. De ene is sim-free, en de ander is gekocht met een Orange-abbo. Deze test hebben ze in Engeland uitgevoerd, maar het is zeer goed mogelijk dat het ook in andere landen hetzelfde van toepassing kan zijn.
Wat is nu het geval: op de sim-free toestel kan je gewoon gebruik maken van VoIP/internet telefonie (standaard functie op de n95). En op de Orange toestel is dit verwijderd. Je kan op de Orange toestel Truphone wel installeren, maar je kan er geen gebruik van maken (disabled). |:(
Advies van de tester: "Als je van plan bent om gebruik te maken van VoIP, en de n95 met abbo koopt, vraag dan voor de zekerheid bij je provider of ze ook sommige functies van de n95 hebben uitgeschakeld!"

bron/video: Truphone Blog

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

quote:
bounzer schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:25:
Gisteren toevallig in de buurt van Belcompany Deventer geweest en daar maar eens binnengewandeld. Toestel wordt officieel gereleased op vrijdag 27 april in Nederland. De week erna verwachten de Belcompanies zoetjes aan de eerste toestellen in hun winkels. De verkoper aldaar was vrij pessimistisch over de beschikbaarheid. Hij achtte het vrij reëel dat ieder BC filiaal er bijvoorbeeld maar eentje in de winkel kreeg.

Ach ja, we zullen het zien he :Y
Humm hoe zit het dan als je hem besteld heb op de site van BC. Ik ga er vanuit
dat als je daar besteld heb (zoals ik) dat je hem dan vrijdag hebt. Lijkt mij meer dat de week daarop hij bescikbaar is als losse verkoop in de winkels, zoals je verhaal hierboven.

Maar ja ff afwachten dus, er zijn al zoveel cowboy verhalen omtrent de N95

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

quote:
rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:42:
[...]

dat als je daar besteld heb (zoals ik) dat je hem dan vrijdag hebt. Lijkt mij meer dat de week daarop hij bescikbaar is als losse verkoop in de winkels, zoals je verhaal hierboven.

Ik denk idd ook dat als je hem ge-preorderd (Nederlands woord? :? ) hebt, dat je als eerste aan de beurt bent en hem ook op de release datum kan ontvangen.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Donde estan los conejos?

quote:
Vic Vega schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:40:
een kleine waarschuwing voor de mensen die de n95 met een abbo kopen en gebruik willen maken van VoIP:
op de Truphone Blog hebben ze een video gezet waar ze 2 verschillende n95 testen. De ene is sim-free, en de ander is gekocht met een Orange-abbo. Deze test hebben ze in Engeland uitgevoerd, maar het is zeer goed mogelijk dat het ook in andere landen hetzelfde van toepassing kan zijn.
Wat is nu het geval: op de sim-free toestel kan je gewoon gebruik maken van VoIP/internet telefonie (standaard functie op de n95). En op de Orange toestel is dit verwijderd. Je kan op de Orange toestel Truphone wel installeren, maar je kan er geen gebruik van maken (disabled). |:(
Advies van de tester: "Als je van plan bent om gebruik te maken van VoIP, en de n95 met abbo koopt, vraag dan voor de zekerheid bij je provider of ze ook sommige functies van de n95 hebben uitgeschakeld!"

bron/video: Truphone Blog
Hmm, ik vraag me af of het dan nog wel lukt via een extern progje zoals Fring ofzo.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

Aan de mensen die hem op de site van Belcompany hebben besteld icm T-Mobile:
Klopt het dat je hier geen T-Mobile PIT kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

quote:
rjbenning schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:42:
[...]

Ik zou dit toch wel vreemd vinden. Bedoel ik heb mezelf 2de op een wachtlijst laten zetten (in februari). Dan zouden mensen die hem via internet bestellen eerder zijn? Zou kunne dat ze op die manier worden ingestuwt bij de filialen. Maar wij werd dat niet gemeld. Degene aan de telefon zei dat ze waarschijnlijk wel meer als 2 krijgen die dag en dat ik ervan verzekerd ben... Maarja als iemand mij 100% zeker kan vertellen dat de bestelling via internet sneller is... dan wil ik dat graag horen!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws