Reg. datum: 09 augustus 2006
Reg. datum: 09 augustus 2006
Ik heb het zelfde probleem / de zelfde angst gehad toen ik overstapte van mijn Nokia 6600 naar de MDA compact. Ik had echt CD's en DVD's vol met symbiansoftware. Er is mega veel symbian software te krijgen en naar mijn mening vaak beter dan de Windows Mobile variant. Ik vind zelf juist dat er voor windows mobile juist weinig echt boeiende spellen zijn. De enige nadelen van Symbian vind ik dat er geen editable office standaard bij zit en voor de N-series geen Exchange synchronisatie (dus even roadsync kopen).quote:Ticker schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:14:
Ik dacht al dat als ik spellen op zou noemen dat mensen mij verkeerd zouden begrijpen.
Maar om de spellen gaat hem mij niet speciaal. Het is gewoon dat ik een waanzinnig uitgebreid scala aan software heb voor bijvoorbeeld mijn MDA compact.
De nokia trekt mij gewoon waanzinnig door zijn camera en video functie. Maar is dat ook alles? Ik heb namelijk geen Wifi thuis, omdat mij dit nog niet trekt qua snelheden.
In hoeverre is de Wifi buitenhuis goed te bereiken op 'open' plekken waar men gratis kan gebruiken maken van Wifi.
Hoe zit het met alle andere aspecten.
Ik wil overuigd worden, maar naarmate de reviews wordt ik dat juist minder. Maar ik kan me vinger er niet opleggen wat me nou juist tegenhoudt. Misschien toch wel ook de prijs voor een apparaat wat ik waarschijnlijk niet volledig zal benutten.