Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 augustus 2006

quote:
Ticker schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:14:
Ik dacht al dat als ik spellen op zou noemen dat mensen mij verkeerd zouden begrijpen.
Maar om de spellen gaat hem mij niet speciaal. Het is gewoon dat ik een waanzinnig uitgebreid scala aan software heb voor bijvoorbeeld mijn MDA compact.
De nokia trekt mij gewoon waanzinnig door zijn camera en video functie. Maar is dat ook alles? Ik heb namelijk geen Wifi thuis, omdat mij dit nog niet trekt qua snelheden.
In hoeverre is de Wifi buitenhuis goed te bereiken op 'open' plekken waar men gratis kan gebruiken maken van Wifi.

Hoe zit het met alle andere aspecten.
Ik wil overuigd worden, maar naarmate de reviews wordt ik dat juist minder. Maar ik kan me vinger er niet opleggen wat me nou juist tegenhoudt. Misschien toch wel ook de prijs voor een apparaat wat ik waarschijnlijk niet volledig zal benutten.
Ik heb het zelfde probleem / de zelfde angst gehad toen ik overstapte van mijn Nokia 6600 naar de MDA compact. Ik had echt CD's en DVD's vol met symbiansoftware. Er is mega veel symbian software te krijgen en naar mijn mening vaak beter dan de Windows Mobile variant. Ik vind zelf juist dat er voor windows mobile juist weinig echt boeiende spellen zijn. De enige nadelen van Symbian vind ik dat er geen editable office standaard bij zit en voor de N-series geen Exchange synchronisatie (dus even roadsync kopen).

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Ybox schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:36:
Gertje :
Heb jij ook last van ruis op het toestel ?

Nieuwe review :
Gizmodo

Some Talk on battery life:
Talk
Zoals ik in het vorige topic schreef, ik heb zeker last van ruis tijdens het afspelen van muziek. Ik gebruik die speakertjes aan de zijkant niet (alleen handig voor speaker tijdens gesprekken niet voor muziek, vind ik), dus ik weet niet of het daar ook het geval is. Wel dus last van ruis via de oordopjes. Aan de oordopjes kan het niet liggen, dat zijn prima Sennheisers. Ik heb nog wat gespeeld met de instellingen, maar de ruis blijft. Het is op zich niet storend maar je merkt het wel als hij skipt van het ene naar het andere nummer. Dan wordt het even compleet ruisvrij en als het volgende nummer met een fade-in begint, hoor je duidelijk een lichte ruis. Ik hoop dat hier via een update nog wat aan gedaan wordt.

-edit- voordat dit te zwaar wordt opgevat, het is voor mij geen dealbreker. Heb nog steeds geen spijt van de aankoop. Het geluid tijdens telefoongesprekken is helder en geeft geen reden tot klagen. Maar goed, je moet iets hebben om kritiek op te hebben, nietwaar? Er zit nu eenmaal een lichte ruis in (bij mij in ieder geval), dat valt niet te ontkennen.

Gertje wijzigde dit bericht 11-04-2007 11:52 (13%)

Elk woord vernieuwt de stilte die het breekt

Reg. datum: 15 juni 2000

quote:
Gertje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:48:
[...]

Zoals ik in het vorige topic schreef, ik heb zeker last van ruis tijdens het afspelen van muziek. Ik gebruik die speakertjes aan de zijkant niet (alleen handig voor speaker tijdens gesprekken niet voor muziek, vind ik), dus ik weet niet of het daar ook het geval is. Wel dus last van ruis via de oordopjes. Aan de oordopjes kan het niet liggen, dat zijn prima Sennheisers. Ik heb nog wat gespeeld met de instellingen, maar de ruis blijft. Het is op zich niet storend maar je merkt het wel als hij skipt van het ene naar het andere nummer. Dan wordt het even compleet ruisvrij en als het volgende nummer met een fade-in begint, hoor je duidelijk een lichte ruis. Ik hoop dat hier via een update nog wat aan gedaan wordt.

-edit- voordat dit te zwaar wordt opgevat, het is voor mij geen dealbreker. Heb nog steeds geen spijt van de aankoop. Het geluid tijdens telefoongesprekken is helder en geeft geen reden tot klagen. Maar goed, je moet iets hebben om kritiek op te hebben, nietwaar? Er zit nu eenmaal een lichte ruis in (bij mij in ieder geval), dat valt niet te ontkennen.
Thanks for the answer.
Maar je hebt niet last van de ruis waar ik op doel ;) Een aantal andere gebruikers heeft last van continue ruis op de telefoon, ook als er niets aanstaat.

Tot nu toe heb ik gezien dat er 2 dingen in de productie fout kunnen gaan:
  • Een slider die nogal los zit
  • Een continue ruis op de speaker

Sensuàl!

vanochtend een mailtje van Telecom.nu:

Geachte heer,

We hebben uw contract in goede orde ontvangen en zijn nu in afwachting van de eerste levering van het toestel. Volgens verwachting wordt het toestel in week 17/18 geleverd; dit betekent dat wij verwachten vanaf 1 of 2 mei de eerste zendingen zullen gaan versturen. U heeft nog geen kleur opgegeven bij uw bestelling. Indien u wilt kunt u nog een kleurvoorkeur doorgeven.

Mocht u nog vragen hebben kunt u ons uiteraard altijd bellen of mailen.

Met vriendelijke groet,

Eli de Hond
Telecom.nu

(nu nog een kleur kiezen!)

Rhodes, dan heel lang niks, dan de rest.

quote:
Ybox schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:57:
[...]

Thanks for the answer.
Maar je hebt niet last van de ruis waar ik op doel ;) Een aantal andere gebruikers heeft last van continue ruis op de telefoon, ook als er niets aanstaat.

Tot nu toe heb ik gezien dat er 2 dingen in de productie fout kunnen gaan:
  • Een slider die nogal los zit
  • Een continue ruis op de speaker
Oh, nee, daar heb ik geen last van. Ook met de slider is niets mis.

Reg. datum: 22 februari 2007

He Gertje,

Hoe zit het bij jou met de battery-life???

Indien het in de lijn met het verhaal van all about symbian ligt dan heb ik er vrede mee! Ik zal hem nooit zo enorm intensief gebruiken dagelijks. Wanneer ik dat wel doe, moet ik er rekening mee houden, zoals bij GPS (autolader) en bij vele fotos / films op bv vakantie (tussentijds opladen, wat voor manier dan ook..., al is het op zonne-energie :P)

djrelph wijzigde dit bericht 11-04-2007 13:30 (3%)

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96
Reg. datum: 23 mei 2002

Meesterlijke opmerking dit van AAS (100% gesteund door mijn opinie):

"So, your 'old' phone could go several days without a recharge? Well, guess what? With all the things it does, the N95 won't. Get over it."

Verder idd prima review wat betreft battery, grotendeels mee eens ook.

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Reg. datum: 11 april 2007

Ik heb ook bij telecom.nu besteld en zit met smart te wachten op de N95. Helaas zitten er geen extra´s bij..

uit de mail van telecom.nu:
De inhoud van de doos is als volgt;

N95 toestel
Videokabel CA-75U
Datakabel DKE-2
Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
Batterij BL-5F
Reislader AC-5
Er zullen in de toekomst natuurlijk uiteraard extra pakketten geleverd worden met hard cases of extra geheugenkaarten erin. In eerste instantie zal alleen het kale toestel geleverd worden.

jammer maar helaas. Van de week dan maar even op jacht naar geheugenkaarten enzo

Reg. datum: 09 februari 2007

quote:
Jinxy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:54:
Ik heb ook bij telecom.nu besteld en zit met smart te wachten op de N95. Helaas zitten er geen extra´s bij..

uit de mail van telecom.nu:
De inhoud van de doos is als volgt;

N95 toestel
Videokabel CA-75U
Datakabel DKE-2
Stereo Hoofdtelefoon HS-45, AD-43
Batterij BL-5F
Reislader AC-5
Er zullen in de toekomst natuurlijk uiteraard extra pakketten geleverd worden met hard cases of extra geheugenkaarten erin. In eerste instantie zal alleen het kale toestel geleverd worden.

jammer maar helaas. Van de week dan maar even op jacht naar geheugenkaarten enzo
Ik geloof er niks van. Als je het mij vraagt halen ze daar de geheugenkaart gewoon uit de doos ofzo. Alle toestellen uit de N-serie (behalve N91) hebben standaard een geheugenkaart erbij!

In Engeland hebben ook genoeg mensen de N95 zonder geheugenkaart gekregen. Er is juist maar een select groepje die er wel een een kaart bij kreeg. ik geloof niet dat winkels de kaart er uit halen.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

De Nederlandse winkels zullen hem met 1GB gaan verkopen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
djrelph schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:29:
He Gertje,

Hoe zit het bij jou met de battery-life???

Indien het in de lijn met het verhaal van all about symbian ligt dan heb ik er vrede mee! Ik zal hem nooit zo enorm intensief gebruiken dagelijks. Wanneer ik dat wel doe, moet ik er rekening mee houden, zoals bij GPS (autolader) en bij vele fotos / films op bv vakantie (tussentijds opladen, wat voor manier dan ook..., al is het op zonne-energie :P)
Bij intensief gebruik doe ik er een dag mee. Bij normaal gebruik 2 dagen. Video's filmen is wel zwaar, dat zuipt batterijtijd. :).

Reg. datum: 19 maart 2007

quote:
DaannO schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:08:
Da's goed nieuws...beter dan 128mb zullen we maar zeggen, want dan kun je net zo goed niets erbij stoppen! ;)

Verder..ik lees zojuist een stukje terug over telecom.nu. Deze week in de winkel had ik me op vastgepind, maar als ze vanaf 1 of 2 mei pas gaan verzenden vanuit de webshops, gaat het dus kennelijk weer langer duren... :( ...balen!

Reg. datum: 30 maart 2007

Iemand zei dat NokiaStore Antwerpen de toestellen deze week zal gaan verkopen.. ONZIN.. En waar zijn die mensen die zeiden dat ze bijna zeker weten dat N95 deze week zal worden verkocht...
Egt onzin allemaal... ze proberen zkr deze topic in leven te houden ofzo??

quote:
Goede dingen. :). Ik kreeg er niets bij.

Weet iemand trouwens wat er waar is van de berichten dat er grotere kaartjes in gaan kunnen (lees: groter dan 2 gig)?

Reg. datum: 14 september 2006

bc mag ze vanaf 22 april pas verkopen en niet eerder.

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
ryan82 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:08:
Iemand zei dat NokiaStore Antwerpen de toestellen deze week zal gaan verkopen.. ONZIN.. En waar zijn die mensen die zeiden dat ze bijna zeker weten dat N95 deze week zal worden verkocht...
Egt onzin allemaal... ze proberen zkr deze topic in leven te houden ofzo??
We zitten pas halverwege de week ... komt ie eerder dan eind april dan is dat mooi meegenomen. Komt ie later dan is dat zoals verwacht :) ipv mensen bekritiseren omdat ze informatie doorgeven wat misschien niet correct is, kan je ook rustig afwachten.

I love my Pleo!

Wat mij een beetje opvalt in alle reviews die ik de laatste tijd lees is dat iedere review een aantal aspecten tegenspreekt.
Gizmodo vind ik buiten gewoon negatief over het toestel en zijn review is volledig uit proporties.
Zeker de vergelijking qua prijs dat je er ook een laptop van kan kopen als afsluiter van zijn "review".
Wat een onzin zeg!
Tevens wist iemand aan het eind van het vorige Nokia N95 topic mij te vertellen dat mijn vertrouwde Mobile-Review.com nogal pro Sony Ericsson was (althans de meneer die het muziek gedeelte onder de loep heeft genomen) want dat was ook al niet echt positief.

Het mooiste vind ik nog wel dat er word gezegd dat het OS echt volwassen is geworden en vooral zeer snel is.
Vervolgens zegt mister Giz dat het OS mega laggy is.
Hmmm juist.
Het geluid zou harder moeten zijn uit de speakers van de N73 en bij Mobile-Review (dacht ik) zeggen ze weer precies het tegenovergestelde.

Nu weet ik dat reviews met een korreltje zout genomen moeten worden.
Maar ik moet zeggen dat de N95 wel heel veel verschillende meningen en visies heeft gekregen over bepaalde aspecten van het toetsel.
Die accu duur battle onder de reviewers is daar het bewijs van.
Wat een drama gedoe.
Het was ook zeer verfrissend om te lezen dat AAS het ook even zat was betreft dat batterij geneuzel en een concrete realistische (praktijk) kijk op de accu maakte.

En dan lees ik hier (en elders) dus mensen die gewoon op dat soort reviews toch maar besluiten het toestel niet te halen.
Zonde.
Want ook al schrik ik van sommige dingen merk ik dat het waarschijnlijk allemaal veel minder ernstig is als word geschreven.
Zeker omdat veel dingen elkaar tegenspreken.

De N95 is niet perfect, maar het maakt wel haar beloften waar betreft alle functies die deze bied!
En daar gaat het om, want geen enkele telefoon is perfect! :)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Me OS X

Ik kom net van de BelCompany hier in Eindhoven vandaan, ook daar blijft de verkoper stug volhouden aan week 17, dus dat zal dan wel.
Overigens ga ik em daar toch niet meer halen, daar ben ik met hetzelfde abonnement 70 euro meer kwijt dan bij een andere webwinkel die hier al eens voorbij kwam.

@Darkwolf_1982:
Ik moet je gelijk geven inderdaad. Wat me overigens wel opvalt is dat er niemand klaagt over de stabiliteit van de Retail firmware, en daar ben ik bijzonder blij mee!
Persoonlijk denk ik dat Nokia echt goed zijn/haar best heeft gedaan op dit toestel.

--MeAngry-- wijzigde dit bericht 11-04-2007 15:20 (31%)

* Iemand nog suggesties?

Ja klopt wel ja...

quote:
Zo tof vind ik dat niet, ik wil hem toch met meer dan 1 GB gaan gebruiken.. moet dus wel wat extra betalen voor de 1 GB waar ik vervolgens niks meer mee kan (ja wel verkopen maar of dat snel gaat?).

Heb het liefst 4 erin maar dat duurt nog redelijk lang lijkt me en de early adopters betalen er gigantisch veel voor dus zal het wel 2 voor mij worden :+

Ik hier?

even over de games die op de N 95 gespeeld kunnne worden...

Eerder werd aangegeven dat deze kwalitatief aan de lage kant waren (ivm) Toch vind ik dat de games er top uitzien:

http://youtube.com/watch?...;mode=related&search=

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
gewonecolalight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:03:
[...]

Ik geloof er niks van. Als je het mij vraagt halen ze daar de geheugenkaart gewoon uit de doos ofzo. Alle toestellen uit de N-serie (behalve N91) hebben standaard een geheugenkaart erbij!
Dat is trouwens niet waar :)

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Upbeat schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:42:
[...]

Dat is trouwens niet waar :)
confirm

want mijn neefje had vorige week een N73 gekocht en daar zat geen kaartje bij.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 136 137 138 139 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: