< dit stukje webruimte is te huur >
Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 86 87 88 89 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 05 oktober 2006
Reg. datum: 22 april 2007
Me broer heeft k800i dus dat is mooi vergelijken
Ik heb de hele review op neowin staan zometeen met meer pics enzo, omdat hier al reviews staan alleen de comparison spul.
Volgorde Pics
slot macro
tuin normaal
bloem Macro
Kat (L)
u600
Plaatje op imageshack (popups!)
k800i
Video comparison
Bandwith bij ripway is ooit een x op eh.. dus alsie et niet doet ja.. ff wachten
brrr bandwith is op na half uurtje online te hebben gezet sgeit neem dan maar rapidshare.com
http://rapidshare.com/files/27378841/clipsu600k800i.rar.html
http://h1.ripway.com/Leecher/k800.3GP <--k800i 3gp ik heb quicktime om af te spelen
http://h1.ripway.com/Leecher/u600.mp4 <--u600 mp4 ik heb vlc gebruikt om af te spelen
k800i wint het bij foto
u600 bij film
u600 is zo fijn mooi lief
Props gaan helemaal naar mezelf
*edit*
ik zit nou te kijken en de verschillen bij de k800i vallen best mee, bij foto's vind ik k800i niet de absolute winnaar.
http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=555499&s voor de hele review(niet echt grondig wel pics ^^ als dit niet mag dan moeten de mods et maar weghalen
*zoveelste edit*
Bij orange(internet of gewone winkel) is die het goedkoopst tenminste wat voor mij fijn was(bel+sms in 1 bunde 20eu/pm)
hij kost bij een 2 jarige contract dan 20 euro + je krijgt de 1e 3 maanden een gratis bundel + een bluetooth headset die prima werkt
BassieDeBaptist wijzigde dit bericht 22-04-2007 22:00 (25%)
Reden: leesbaarder maken
This item boasts a standard set of options inside - font color in the standby mode, password protection of selected sections (messages, short messages, organizer, etc.), backlighting duration and brightness, dialing display. Calling up Security item allows protecting certain functions and menus with password.
Hiermee kun je dus bv. je sms-inbox kunt 'locken' met 'n password!
Ben benieuwd of de U600 deze functie ook bezit!?
EDIT @ Hierboven: 3gp is wel heel wat anders dan mp4 natuurlijk
CLB wijzigde dit bericht 22-04-2007 22:16 (12%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
ik weet maar dit was et wat dat ding uitpoept en dat kan je niet veranderen (zover ik weet)quote:CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:09:
EDIT @ Hierboven: 3gp is wel heel wat anders dan mp4 natuurlijk
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Reg. datum: 06 juli 2004
Is tegenwoordig nogal standaard toch? Bovenstaande dingen?
Booth wijzigde dit bericht 23-04-2007 08:17 (4%)
Reg. datum: 19 april 2007
Ik vind je foto's niet dusdanig genomen dat het echt vergelijkingsmateriaal is.. Ze zijn van verschillende afstanden genomen; bijvoorbeeld die van je kat... bij je K800i foto is er veel meer te zien van je deur aan de onderkant, sowieso een foto nemen door een glas heen is niet echt representatief aangezien een klein lichtverschil al een heel andere soort weerspiegeling kan geven ...quote:BassieDeBaptist schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:47:
Check Check dubbel check: 1e post in me leven hier. na ~1 jaar te hebben gesurft toch maar geregistreerd.
Me broer heeft k800i dus dat is mooi vergelijkenhelaas issie nu weg.
Ik heb de hele review op neowin staan zometeen met meer pics enzo, omdat hier al reviews staan alleen de comparison spul.
klopt, maar het geeft enig sinds het beeld. en me broer moest weg.quote:biggidi schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:26:
[...]
Ik vind je foto's niet dusdanig genomen dat het echt vergelijkingsmateriaal is.. Ze zijn van verschillende afstanden genomen; bijvoorbeeld die van je kat... bij je K800i foto is er veel meer te zien van je deur aan de onderkant, sowieso een foto nemen door een glas heen is niet echt representatief aangezien een klein lichtverschil al een heel andere soort weerspiegeling kan geven ...
Google maps en gmail werken perfect en nu ik wat meer sites heb gevonden die telefoon friendly zijn is het best een hele leuke toevoeging.
Voor de liefhebbers staan op dit forum nog zo'n 4 x 67 pagina's aan 240x320 wallapers: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=782098
www.wehaterobots.com
quote:CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:33:
Hebben jullie geen probleem met het scherm.. 't Is 'n beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel..
[afbeelding]
Het scherm is natuurlijk rechthoekig, maar dat glas/ plastic laagje loopt om die navigatie-toets zeg
maar, in twee hoeken... Is dat niet irritant volgens jullie...? Lijkt mij namelijk vrij raar om te zien..!?
Iemand hier nog antwoorden op..!?quote:CLB schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:09:
Uit de review van Mobile-review.com over de Samsung D840:
This item boasts a standard set of options inside - font color in the standby mode, password protection of selected sections (messages, short messages, organizer, etc.), backlighting duration and brightness, dialing display. Calling up Security item allows protecting certain functions and menus with password.
Hiermee kun je dus bv. je sms-inbox kunt 'locken' met 'n password!
Ben benieuwd of de U600 deze functie ook bezit!?
En weet iemand of de U600 in 'n Orange Shop branded is of niet..!?
CLB wijzigde dit bericht 23-04-2007 17:31 (41%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Nu wilde ik net echter Samsung PC Studio installeren en deze word niet door Windows Vista ondersteund helaas, heeft iemand hier een oplossing voor?
nvm. de meegeleverde versie werkt niet, die op de website gelukkig wel
edit: "telefoon niet ondersteund"
Tha-PC-Legend wijzigde dit bericht 23-04-2007 18:15 (20%)
Reg. datum: 10 maart 2002
Ah, mooi om te lezen dat deze telefoon web'nwalk ondersteuntquote:minipolopikoler schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:52:
Heb sinds zaterdag web 'n' walk op deze telefoon. Moet zeggen dat ik de eerste dag niet zo tevreden was, maar dat dat nu wel veranderd is.
Google maps en gmail werken perfect en nu ik wat meer sites heb gevonden die telefoon friendly zijn is het best een hele leuke toevoeging.
Voor de liefhebbers staan op dit forum nog zo'n 4 x 67 pagina's aan 240x320 wallapers: http://www.howardforums.com/showthread.php?t=782098
Ondersteunt de tel ook gmail via POP3? Of brows je je gewoon via de tel naar de website van gmail?
Ik heb momenteel een programma van gmail zelf dat je op de telefoon installeert. Als je die opent gaat hij gelijk naar je mailbox. Werkt erg goed, alleen zit hij op nogal een irritante plek aangezien je eerst naar je menu moet, dan naar extra's, dan naar java / games en dan naar het programma.quote:iKremers schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:45:
[...]
Ah, mooi om te lezen dat deze telefoon web'nwalk ondersteuntIk heb nu zo'n MDA, maar dat ding vind ik te groot, plus dat ik hem met mijn Macbook niet kan synchen.
Ondersteunt de tel ook gmail via POP3? Of brows je je gewoon via de tel naar de website van gmail?
Zou mooi zijn als je hem onder een toets zou kunnen plaatsen.
www.wehaterobots.com
Reg. datum: 19 april 2007
Je kan eventueel je Java Games bij "Mijn menu" op de eerste plek zetten, dan zit je binnen easy accessible 2 klikken in je Java games menu, scheelt weer ietsquote:minipolopikoler schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:50:
[...]
Ik heb momenteel een programma van gmail zelf dat je op de telefoon installeert. Als je die opent gaat hij gelijk naar je mailbox. Werkt erg goed, alleen zit hij op nogal een irritante plek aangezien je eerst naar je menu moet, dan naar extra's, dan naar java / games en dan naar het programma.
Zou mooi zijn als je hem onder een toets zou kunnen plaatsen.
Toestel: U600
Standbytijd: 210 uur
Beltijd: 150 minuten
Th0mmie wijzigde dit bericht 23-04-2007 22:46 (10%)
ik heb exact hetzelfde. echt irritant! hebben jullie je telefoons wel werkend in pc studio?quote:
Via windows zelf lukt het me wel om bestandjes te sturen via Bluetooth (wat op zich vrij logisch isquote:Fubaruba schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:54:
[...]
ik heb exact hetzelfde. echt irritant! hebben jullie je telefoons wel werkend in pc studio?
Ik denk dat we op een update moeten wachten van PC Studio
Tha-PC-Legend wijzigde dit bericht 24-04-2007 10:49 (6%)
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 86 87 88 89 last