Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hey mensen volg het hier al een tijdje heb een paar vragen. Heb wat rond gekeken maar ik kreeg behalve 2 seconden op een youtube filmpje niet echt een goed idee van de headset, is deze hetzelfde als bijvoorbeeld de e900? Mijn neefje heeft die en dan zit er zo bij je oor z`n vierkantje om in te praten. Zag er niet echt super uit :) Het is dat mijn w900i behalve de usb kabel niets meer binnenhoud dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuwe en dat deze en de k800i m`n interesse hebben.

Als ik zo naar de prijzen kijk zitten er veel verschillen bij een 1 jarige verlenging van 27,50 ergens voor 120 gezien en ergens anders weer voor 210. Iemand in de buurt van de 25-30 euro voor 1 jaar verlengd en wat heb je betaald? :P

Bedankt alvast.

Heeft iemand een idee wanneer de u700 gaat komen? Want die vind ik toch wat mooier.

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
f.torres schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:26:
Iemand enig idee tot hoever het geheugen maximaal is uit te breiden?
ik heb er nu een microSD van 1 gb inzitten, die werkt prima. 2gb zal het ook vast doen.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Ik zat net te kijken in de pricewatch, en een 2GB kaartje van Sandisk is gewoon nog maar 19 euro! Nog even en je krijgt ze gratis bij een zak chips :+

quote:
tumketom schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:45:
Hey mensen volg het hier al een tijdje heb een paar vragen. Heb wat rond gekeken maar ik kreeg behalve 2 seconden op een youtube filmpje niet echt een goed idee van de headset, is deze hetzelfde als bijvoorbeeld de e900? Mijn neefje heeft die en dan zit er zo bij je oor z`n vierkantje om in te praten. Zag er niet echt super uit :) Het is dat mijn w900i behalve de usb kabel niets meer binnenhoud dat ik aan het rondkijken ben voor een nieuwe en dat deze en de k800i m`n interesse hebben.

Als ik zo naar de prijzen kijk zitten er veel verschillen bij een 1 jarige verlenging van 27,50 ergens voor 120 gezien en ergens anders weer voor 210. Iemand in de buurt van de 25-30 euro voor 1 jaar verlengd en wat heb je betaald? :P

Bedankt alvast.
Ik zat bij Vodafone maar kreeg vrijwel geen korting bij verlenging. Ben voor T-mobile gegaan, 129 euro bijbetalen en 1 jarig ab. van 19,50 per maand. Komt neer op totaal E363 wat ik nog wel een redelijk bedrag vindt voor een nieuwe foon en 1 jaar bellen :)

Vraag me trouwens af of iemand weet hoe ik uit kan zetten dat 'ophangen' gelocked is als ik iemand bel... moet eerst op een ander knopje drukken voor ik op de rode 'annuleren' knop kan drukken.

Verder bevalt die wel goed tot nu toe, alleen wel jammer dat de max reso voor filmpjes 352 bij 288 is

quote:
biggidi schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:59:
[...]

Ik zat bij Vodafone maar kreeg vrijwel geen korting bij verlenging. Ben voor T-mobile gegaan, 129 euro bijbetalen en 1 jarig ab. van 19,50 per maand. Komt neer op totaal E363 wat ik nog wel een redelijk bedrag vindt voor een nieuwe foon en 1 jaar bellen :)

Vraag me trouwens af of iemand weet hoe ik uit kan zetten dat 'ophangen' gelocked is als ik iemand bel... moet eerst op een ander knopje drukken voor ik op de rode 'annuleren' knop kan drukken.

Verder bevalt die wel goed tot nu toe, alleen wel jammer dat de max reso voor filmpjes 352 bij 288 is
klopt het dat je nog steeds geen thema szelf kan installeren?

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Batsu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:01:
[...]

klopt het dat je nog steeds geen thema szelf kan installeren?
Helaas is dit nog niet mogelijk, je kan alleen instellen of je menu zwart of wit moet zijn.

quote:
f.torres schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:23:
[...]

Helaas is dit nog niet mogelijk, je kan alleen instellen of je menu zwart of wit moet zijn.
ZUCHT!!
ik snap samsung niet zo. Maken ze een vet mooie telefoon met een prima scherm, maken ze er geen gebruik van... voor mij dus een reden om deze niet te kopen (naast: geen oplopende mp3 beltoon en trillen tegelijk)

ik heb hem besteld via de webshop van t-mobile. die zijn echt helemaal niet duur! sterker nog, ik heb nu een cheaper abo dan dat ik bij studentmobiel ofzo zou krijgen. anyway, binnen 10 dagen heb ik dit pareltje ook in bezit. ben erg benieuwd!

quote:
Batsu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:49:
[...]

ZUCHT!!
ik snap samsung niet zo. Maken ze een vet mooie telefoon met een prima scherm, maken ze er geen gebruik van... voor mij dus een reden om deze niet te kopen (naast: geen oplopende mp3 beltoon en trillen tegelijk)
Je kan wel een oplopende mp3 toon kiezen. Ook is het mogelijk de telefoon te laten trillen en beltoon tegelijk af te spelen. Beltoon kan trouwens ook een mp3 zijn.

quote:
f.torres schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:07:
[...]

Je kan wel een oplopende mp3 toon kiezen. Ook is het mogelijk de telefoon te laten trillen en beltoon tegelijk af te spelen. Beltoon kan trouwens ook een mp3 zijn.
dus, oplopende beltoon en trillen tegelijk kan??

quote:
Batsu schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:19:
[...]

dus, oplopende beltoon en trillen tegelijk kan??
Nee dat kan dan weer niet.

quote:
f.torres schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:27:
[...]

Nee dat kan dan weer niet.
oke dank je!

diepe zucht!

Ik begrijp die problemen niet zo. Oké het zijn opties die er eigenlijk wel in moeten zitten, maar waarom zou je zo graag een oplopende beltoon+trillen willen hebben? Ik bedoel, gewoon beltoon+trillen is minder goed? Daar kun je toch wel aan wennen?

quote:
sverschuren schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:30:
Ik begrijp die problemen niet zo. Oké het zijn opties die er eigenlijk wel in moeten zitten, maar waarom zou je zo graag een oplopende beltoon+trillen willen hebben? Ik bedoel, gewoon beltoon+trillen is minder goed? Daar kun je toch wel aan wennen?
mwa als ik op mijn werk zit wil ik niet dat mijn ringtone keihard afgaat
en als ik buiten of thuis ben wil ik niet dat het volume zo laag is dat ik het niet hoor.

Voor mij is die optie dus wel interessant en ik zou hem zeker missen.

Gsus is my homeboy

Zet je het volume op je werk toch wat zachter... En als je thuisbent op z'n hardst...
Of je gooit er twee MP3'tjes op, eentje met normaal volume en eentje die je op de computer hebt opgepompt tot 200%, je maakt twee profielen aan op je Samsung (neem aan dat dat kan..?) voor 'thuis' en 'werk' en stelt de goede beltoon in bij het goede profiel en Basta (of Batsu!)

Dit zijn van die non-problemen die alleen door de mens zelf worden 'gemaakt' imho...

Kan iemand misschien wat reallife foto's posten van de U600? Ik bedoel: al die fabrikanten-foto's zijn natuurlijk wel erg leuk, maar vernoiken meestal de kleur van het toestel imho. Ik vind 't een aardig mooi toestel, maar wel meer als de kleur naar grijsachtig/antraciet neigt dan naar donkerblauw...

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
CLB schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:41:
Zet je het volume op je werk toch wat zachter... En als je thuisbent op z'n hardst...
Of je gooit er twee MP3'tjes op, eentje met normaal volume en eentje die je op de computer hebt opgepompt tot 200%, je maakt twee profielen aan op je Samsung (neem aan dat dat kan..?) voor 'thuis' en 'werk' en stelt de goede beltoon in bij het goede profiel en Basta (of Batsu!)

Dit zijn van die non-problemen die alleen door de mens zelf worden 'gemaakt' imho...
Precies!
quote:
Kan iemand misschien wat reallife foto's posten van de U600? Ik bedoel: al die fabrikanten-foto's zijn natuurlijk wel erg leuk, maar vernoiken meestal de kleur van het toestel imho. Ik vind 't een aardig mooi toestel, maar wel meer als de kleur naar grijsachtig/antraciet neigt dan naar donkerblauw...
U vraagt wij draaien: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=63207

Heb m net vastgehad en hij ziet er erg goed uit, ik heb m ook maar besteld :) Ben benieuwd !

Reg. datum: 06 januari 2001

mensen die dit toestel gaan aanschaffen; contoleer even hoeveel die wiebelt als die opengeklapt is. De een wiebelt een stuk meer dan de andere. Heb de mijne net omgeruild. Hij wiebelt minder en voelt een stuk steviger aan.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Gsus is my homeboy

Is denk wel bij elke slider 't geval...

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

quote:
eRR_ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:28:
mensen die dit toestel gaan aanschaffen; contoleer even hoeveel die wiebelt als die opengeklapt is. De een wiebelt een stuk meer dan de andere. Heb de mijne net omgeruild. Hij wiebelt minder en voelt een stuk steviger aan.
Die ik heb wiebelt een klein beetje naar rechtsonderen toe als ik linksbovenin aandruk (zo'n 1 mm. speling gok ik).

Dit had m'n D500 ook toen ik em 2 jaar geleden haalde, een vriend van me zat toen te ouwehoeren dat die vast erg snel kapot zou gaan.... Me D500 slided nog steeds precies hetzelfde als 2 jaar terug. Ik vertrouw het wel :)

Ik denk dat een beetje wiebelen er wel bij hoort om zo'n ding een beetje lekker te laten sliden :)

Kan niemand ff een pic posten van de headset of issie ala e900? thx

quote:
tumketom schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:50:
Kan niemand ff een pic posten van de headset of issie ala e900? thx
Geen idee hoe die van de e900 eruit ziet, dus bij deze :

http://members.chello.nl/g.ameijden/fok/headset.JPG

thx biggidi ongeveer hetzelfde. Aansluiting ziet er solide uit niet zo crappy als SE. Kan alleen nog maar opladen via de usb :( Maaruh irriteert dat "blokje" niet bij het korte einde?

Dat zal wel de microfoon zijn ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws