Gathering of Tweakers

Quicksearch
is deze telefoon wel stevig?? en niet zo belabberd dun als de x820 van samsung? dat dunne is wel gaaf, maar ook zo breekbaar.

Reg. datum: 06 januari 2001

ok, ben eruit wat de slechte video betreft; er zijn 2 standen; MMS, dit is in 3GP formaat en tot een maximale size beperkt (om als MMS te sturen). Het andere formaat is onbeperkt in grote en in .MP4, dit ziet er goed uit :)

hier een voorbeeldje, de rust van ADO's officiele degradatie :'(

en hier een fotootje. Prima kwaliteit imo.

en, voor wie het wil weten; hij laadt op als ie op de USB is aangesloten. Ook wel prettig.

eRR_ wijzigde dit bericht 14-04-2007 22:27 (22%)

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

@hutmannetje:
De telefoon is 10.9mm dun, dus behoorlijk dun. Hij schijnt wel stevig te zijn, maar dat zul je aan eRR_ moeten vragen.

@eRR_
*Few :)

Reg. datum: 10 januari 2001

@eRR

Hoe is het beltoonvolume,zacht of net zo hard als van de D500?

quote:
talita schreef op zondag 15 april 2007 @ 09:56:
@eRR

Hoe is het beltoonvolume,zacht of net zo hard als van de D500?
kan erg hard. Staat nu op 5, kan nog op 6. Hangt er wel van af of het polyfoon of mp3 is, de laatste is wat zachter

quote:
hutmannetje schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:11:
is deze telefoon wel stevig?? en niet zo belabberd dun als de x820 van samsung? dat dunne is wel gaaf, maar ook zo breekbaar.
ik hoop dat ik m nooit laat vallen, laat ik t zo zeggen. Ook zitten er nu al wat krasjes op de (aluminium) achterkant, enkel van het op de tafel liggen.

¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 12 augustus 2001

Ik vind de filmpjes van de U600 toch nog wat tegenvallen hoor. Maar dingen als downloadable smstones en trillen&ringtone tegelijk doet me wel deugd. Vraagje voor de U600 bezitters: kun je ook je wekker customizen door bv een mp3tje af te laten spelen? Mijn huidige Samsung (E900) doet alleen eigen toontjes maar die zijn rete-irritant.

¯¯\:)/¯¯¯\>:)/¯¯¯¯¯\o/

Gsus is my homeboy

Als ik zo de eerste indrukken lees lijkt 't me een mooi telefoontje, maar toch nogal crappy qua robuustheid en dergelijke.. Daarom denk ik ook dat deze telefoon 't net niet is pour moi en ik nu voor de (veel) goedkopere Samsung D840 om af te wachten waar Samsung over 'n half jaartje mee aankomt.

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

er zit een vreemde bug in deze telefoon, je kunt de toetstoon niet wijzigen of uitzetten; dit geeft de melding; kan niet wijzigen: zet het lettertype in de beldisplay op normaal :?
Wat ik ook probeer met het lettertype, hij blijft dit zeggen.

ik snap zowiezo niet wat het lettertype in godsnaam te maken heeft met een geluidje.

eRR_ wijzigde dit bericht 15-04-2007 20:31 (15%)

¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 12 augustus 2001

quote:
eRR_ schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:29:
er zit een vreemde bug in deze telefoon, je kunt de toetstoon niet wijzigen of uitzetten; dit geeft de melding; kan niet wijzigen: zet het lettertype in de beldisplay op normaal :?
Wat ik ook probeer met het lettertype, hij blijft dit zeggen.

ik snap zowiezo niet wat het lettertype in godsnaam te maken heeft met een geluidje.
Je kunt bij de E900 een lettertype "handschrift" ofzo kiezen, dan zie je zo'n veer mooie letters tekenen en daar hoort een speciaal geluidje bij (dat je het krassen van die veer hoort), volgens mij.

Denk dat dat er iets mee te maken kan hebben maar als het zoals jij zegt niet uitmaakt wat je met lettertype doet weet ik het ook niet..

¯¯\:)/¯¯¯\>:)/¯¯¯¯¯\o/

Nou, de telefoon staat nu ook in de pricewatch

Jammer dat 2call zijn prijzen gelockt heeft anders had ik die even toegevoegd.

quote:
Booth schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 08:23:
[...]

Je kunt bij de E900 een lettertype "handschrift" ofzo kiezen, dan zie je zo'n veer mooie letters tekenen en daar hoort een speciaal geluidje bij (dat je het krassen van die veer hoort), volgens mij.

Denk dat dat er iets mee te maken kan hebben maar als het zoals jij zegt niet uitmaakt wat je met lettertype doet weet ik het ook niet..
klopt via instellingen -> 3 display -> 5 beldisplay -> 1 lettertype , lettertype op normaal zetten dan lukt het wel.

Ik heb het toestel nu net een paar uurtjes zeer fijn toestel en bevalt me erg goed een compleet nieuwe ervaring met mijn vorige d500. Het schuiven gaat bij mij gewoon heel soepel. (in de winkel had ik een andere u600 gevoelt, en die was zeer stroef in het schuiven, kan dus wat verschil in zitten).
Verder heb ik nog een vraagje heeft iemand PCstudio al kunnen installeren op vista x64? De driver lukt bij mij wel maar de sofware zelf niet. Als het bij iemand gelukt is wil ik het graag horen anders pak ik een andere pc.

quote:
Jawel ;) in de TS, onder "En nog een YouTube filmpje voor de liefhebber"

Edit: update TS

unkown8000 wijzigde dit bericht 17-04-2007 19:04 (3%)

Stond idd ook al in de TS ;)

quote:
masterguido62 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:
[...]

klopt via instellingen -> 3 display -> 5 beldisplay -> 1 lettertype , lettertype op normaal zetten dan lukt het wel.
thanks, that worked.

Neem aan dat jij ook geen geluid + tril voor sms kan instellen?

hier nog wat plaatjes

-weg-

eRR_ wijzigde dit bericht 18-04-2007 10:28 (53%)

quote:
Stonden deze niet al op de eerste pagina van deze topic?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Jup, wordt allemaal een beetje dubbel hier als iedereen maar naar willekeur plaatjes en filmpjes gaat posten. Die hierboven staan namelijk al een tijdje op de 1e pagina/TS.

Heb hem net besteld bij een contract verlenging. Ben erg benieuwd naar dit toestel. Op het bovenstaand filmpje ziet hij er erg goed uit.

www.wehaterobots.com

Ik heb me dit toestel ook maar eens besteld via www.studentmobiel.nl. Ik ben eens benieuwd!!

Reg. datum: 27 september 2006

Iemand enig idee tot hoever het geheugen maximaal is uit te breiden?

Mijn gok is gewoon tot hoeveel GB de geheugenkaartjes gaan..

Is het bij deze telefoon trouwens ook zo dat je maar 4 mappen met 30 liedjes kan afspelen in je playlist? Bij mijn wijlen D600 was dat het maximum.

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
sverschuren schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:41:
Mijn gok is gewoon tot hoeveel GB de geheugenkaartjes gaan..
Zou het wel zeker willen weten, het is zo zonde als ik straks een kaartje koop wat niet werkt.

f.torres wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:15 (19%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws