Xbox Live nickname: Floepie [FIFA 11]
Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 06 juli 2004
Reg. datum: 24 april 2007
Ik ga hem denk ik ook daar bestellen, laat het even weten hoe het loopt.quote:sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call![]()
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet?Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung
Hmm oke, da's jammer!quote:sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:36:
Je kunt geen themes downloaden voor de U600. Je kunt alleen kiezen tussen de standaard witte en zwarte. Helaas, maar waar.
En what about animated backgrounds á la de standaard ? (die al vrij geniaal is imo).
Hier heeft iemand wel een linke gedumpt naar zo'n site maar die zijn bij lange na niet zo goed als die met die molen
Xbox Live nickname: Floepie [FIFA 11]
Vond 'm niet zo heel erg mooi als ik dacht, dat hij zou zijn, vooral het slide-mechanisme vond k niet 1 2 3 relaxed en persoonlijk vond ik de kleur niet heel erg mooi! Wel hele mooie functies en zeker 'n aanrader voor mensen die slide apprecieren, maar dus niet voor mij en ben heel blij met m'n W880i
MSI GX640 15,4" @ 1680x1050/ ATI Radeon 5850 1GB GDDR5 / Intel Core i5 450M 2,66GHz/ 4096MB DDR3 1066MHz
750GB @ 7200 rpm Momentus XT/ DVD+-RW/ Integrated BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI & eSata/ Windows 7 Home Premium 64bit
Als je ergens mee bezig bent, en je raakt al heel licht de C/Ophang toets, keert hij terug naar het hoofdscherm. Ik vind die knop wel erg gevoelig voor aanraking. Voor de rest vind ik het een schitterend ding, oogt wat fragiel, veel functies, mooie stijl.
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 25 april 2007
alvast bedankt.
Reg. datum: 06 juli 2004
Anyone?quote:sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call![]()
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet?Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung
Volgens mij kun je daar je antwoord wel vinden.... IK heb hem ook net besteld (zonder abbo want die had ik al) en ik mag hem binnen 2 werkdagen verwachten.
EDIT:
Nu is het de vraag .. wie krijgt hem het eerst?
Jij of ik?
Aangezien ik hem na 16:00 uur heb besteld zou het voor mij wat langer duren, maar mijn bestelling was wel vandaag verwerkt!
djmitchthe1 wijzigde dit bericht 25-04-2007 22:16 (46%)
Reg. datum: 26 april 2007
Heb alleen wel een vraagje: Hoe kan (als het kan) je een profiel aanmaken, bijvoorbeeld dat je s'nachts alleen bereikbaar bent voor familie/vriendin en niet voor je vrienden? zonder hem uit te hoeven te zetten.
Viel me nog 1 ding op, wanneer je hem in je broekzak hebt (op toetsblokering) kan hij toch bij het bellen al sneller dan gewilt "opnemen" doordat je de "i" toets indrukt en (per ongeluk) een toets aanraakt, iemand hier nog een tip voor?
Verder zeker een aanrader!!
Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?quote:Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?
Reg. datum: 30 maart 2002
jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.quote:Exorcist schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:50:
[...]
Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Ik ben er nu ff wat dingen op aan het zetten, misschien later een 2 GB kaartje kopen..
Reg. datum: 26 april 2007
Dan ga je naar: Contactpersonen beheren en meer
Vervolgens ga je naar: telefoonlijst (links onder)
Je ziet nu in de linker balk:
Telefoon
ME
SIM
PC
Nu kun je op SIM drukken en alles mee slepen naar ME (dan heb je wel alles dubbel volgens mij).
Reg. datum: 13 oktober 2004
Ik zit dit topic aandachtig door te lezen. Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon en zit te twijfelen tussen de Nokia N73 en de Samsung U600. Waar ik maar niet achter schijn te komen is of de U600 ook MS Office documenten, PDF-jes, etc. kan weergeven? De Nokia kan dat met zekerheid wel, maar bij de Samsung blijft het voor mij onduidelijk.
Bij voorbaat dank voor de info.
Gr.
AMD Opteron 146; DFI Lanparty NF3 Ultra; 2 x Corsair 512mb pc3200 xms pro; Gainward 6800GT Golden Sample 256mb; Western Digital 120GB JB & Maxtor DiamondMax 10 160GB SATA; TT Tsunami BWA; Tagan EasyCon 530W; TT Big Typhoon
Reg. datum: 13 oktober 2004
Mooi! Thanx voor je snelle reactie!quote:
AMD Opteron 146; DFI Lanparty NF3 Ultra; 2 x Corsair 512mb pc3200 xms pro; Gainward 6800GT Golden Sample 256mb; Western Digital 120GB JB & Maxtor DiamondMax 10 160GB SATA; TT Tsunami BWA; Tagan EasyCon 530W; TT Big Typhoon
dit werkt inderdaad! eerst de usb drivers en dan de suite software.quote:amsterdammertje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:49:
heb je wel van de cd los de usb drivers geinstalleerd en toen de pc suite? op die manier werkte het bij mij meteen ( op xp..op vista niet )
ik kan alleen niet via usb mijn telefoon gebruiken als massaopslag. er zit een 2 gig kaartje in, maar windows doet stomweg niets als ik de telefoon aansluit in massaopslag modus.
als ik mijn pc opnieuw opstart en het dan weer doe, dan wordt "het usb apparaat niet herkend".
echt vreemd.
andere usb poort geprobeerd en nu werkt het prima
Fubaruba wijzigde dit bericht 27-04-2007 14:17 (28%)
Reg. datum: 05 januari 2007
Als je een nieuwe mobiel hebt gekocht moet je hem eerst opladen en dan gebruiken?
OF moet je hem eerst leeg maken en dan opladen?
Batterij schijnt langer te werken als je een van de bovenste manieren uitvoert.
Zelf laad ik 'm bij tot 100%, laat 'm dan helemaal leeglopen, laadt 'm weer helemaal op enzovoort
Na 'n xtje of 3,4 laad ik 'm gewoon op, wanneer ik dat wil, al denk ik niet dat ik veel moet gaan opladen.
(Heb vandeweek 'n SonyEricsson W880i gehaald, maar die standbytijd daarvan slaat echt alles
MSI GX640 15,4" @ 1680x1050/ ATI Radeon 5850 1GB GDDR5 / Intel Core i5 450M 2,66GHz/ 4096MB DDR3 1066MHz
750GB @ 7200 rpm Momentus XT/ DVD+-RW/ Integrated BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI & eSata/ Windows 7 Home Premium 64bit
capaciteit van 1000 in het tel.geheugen.quote:digichris schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:00:
Hoeveel smsjes kan je eigenlijk opslaan? Onbeperkt aantal als je geheugenkaartje gebruikt of is het beperkt tot 200?
Ik heb geen mogelijkheid gezien om SMS op de geheugenkaart op te slaan.
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
Reg. datum: 05 oktober 2006
door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.quote:Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisteren
bij mij zegt hij dat eerst ook maar 2 seconden later kan ik er toch bij via mn verkenner. Kijk daar eens en je zal zien dat je een nieuw verwisselbare opslagplaats hebt. Als je die pc software eerst wel geinstalleerd hebt toch.quote:Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:02:
[...]
jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.
wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.quote:Pyr0 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:25:
[...]
door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisterenNu moet ik telkens op stop drukken, terug gaan en een ander liedje kiezen ipv gewoon alles te laten afspelen ... Erg zwak maarjah .. iemand een oplossing?
update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.
Fubaruba wijzigde dit bericht 27-04-2007 22:01 (11%)
Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?
Ik wou net zeggen, zelfs op de E900 (ja, ik vergelijk alles daarmeequote:Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]
wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.
update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.
Is het echt nodig? Ik bedoel, net zoals bij die 1000 smsjes, wil je die allemaal bewaren? Wat is men ermee van plan?quote:djmitchthe1 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:11:
Hmm iets wat ik ook nergens kon vinden:
[edit]
Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?
Booth wijzigde dit bericht 28-04-2007 04:03 (22%)
Dus als ik outlook laat sychroniseren dan zit hij direct vol
Alleen blijft bij mij het GPRS icoontje op het scherm staan,kan ik dit uitschakelen?
Nikon D40 | Nikkor 18-55 | Nikon D90 | Nikkor 18-105 | Nikkor 35 f1.8 | Tokina 11-16 f2.8 | SB400
Reg. datum: 03 maart 2004
[edit]O, en de bijgeleverde oortelefoontjes zijn ruk en ze blijven niet in m'n oren zitten... zijn er ook betere vervangers tekoop met dezelfde aansluiting?
straider wijzigde dit bericht 28-04-2007 17:59 (19%)
Playlist maken, dan heb je er haast geen last van
En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.
Was wrs een bugje, bij mp3 speler kan ik ze wel allemaal achter mekaar afspelenquote:Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]
wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.
Alleen voor mijn aparte mapjes moet ik wel een playlijst ofzo maken aangezien je niet rechstreeks een ganse map kan laten afspelen van je geheugenkaart
Reg. datum: 27 januari 2006
Reg. datum: 26 januari 2005
Edit: o ja, je kon ook nog een F300 of een ander ouder samsung (ik geloof de D830) gratis krijgen bij een dergelijk abo.
donaldo wijzigde dit bericht 28-04-2007 21:55 (18%)
Reg. datum: 29 april 2007
De mp3 speler ondersteunt het afspelen van labelinformatie als de albumcover van het liedje, die dan tijdens het beluisteren van je telefoon wordt weergegeven.
Het lukt mij echter niet de albumcover op de telefoon weer te laten geven, is iemand anders dat wel gelukt? Zo ja, hoe doe je dat dan?
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.
Iemand?
Reg. datum: 26 januari 2005
Volgens mij niet mogelijk. Op andere telefoons zette ik altijd die geluidjes uit, maar met die touch-knoppen is enige feedback als een klikje of piepje wel handig. Die verschillende geluidjes bij dit toestel zijn redelijk irritant en het laagste toetsenvolume te luid naar mijn mening.quote:Byzanthy schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:17:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het navigeren door het menu "gewone" pieptoontjes kan horen ipv de hele tijd "tu-du-tu" melodietjes.
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.
Iemand?
Een totaal andere vraag, met welk programma (Nero Recode?) kun je een DVD het beste omzetten naar mp4 om vervolgens af te spelen op de U600? Weet iemand welke resolutie, codec, bitrate (bestandsgrootte is minder belangrijk voor mij) het beste resultaat geeft?
donaldo wijzigde dit bericht 01-05-2007 01:19 (0%)
Reden: typo
En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.
En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.
aex351 wijzigde dit bericht 01-05-2007 03:05 (11%)
< dit stukje webruimte is te huur >
Me vriendin heeft hem ook sinds zaterdag, supermooi ding.quote:aex351 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 03:04:
Deze week ga ik denk ik ook de U600 kopen. Wilde eerst de D900 kopen als vervanging voor mijn D500. Hoe is de sliding mechanisme in de U600? De knoppen onder het display zijn niet zoals die van de E900 hè? Ik wil namelijk gewoon normale toetsen.
En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.
En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.
Maar er zitten inderdaad touch knoppen onder het scherm, dat is even wennen, maar went wel snel (de cijfers zijn wel gewone toetsen).
Slide scherm werkt goed, alleen zou IK het toestel wel verzekeren voor 7euri per maand.. (zo degelijk voelde het allemaal niet echt aan, ben een Nokia gewent
De batterij kan ik nog niets over zeggen, en de kleur het is donkerblauw/grijs metallic.
http://mob-com.nl/product...9_268&products_id=741quote:Booth schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:39:
En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.
ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.
Reg. datum: 01 mei 2007
Reg. datum: 29 april 2007
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager
Aargh, hij moet vandaag of morgen komen
@Sukiyaki > ik zal het *als ik hem eindelijk heb* eens proberen met iTunes.
In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naarquote:Fubaruba schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:45:
[...]
http://mob-com.nl/product...9_268&products_id=741
ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.
- gevoeligheid van de "touchscreenknoppies" (komt regelmatig voor dat ik perongeluk iemand bel wanneer ik zijn/haar sms lees)
- t9-woordenboek is beetje onhandig, staat een woord niet listed, zoekt ie naar het dichtsbijzijnde woord wat erop lijkt, en moet je goed kijken of je pijltje up/down moet kiezen.
verder relaxed telefoontje!
"Your problem is you've got no rhythm."
Reg. datum: 02 mei 2007
Reg. datum: 02 mei 2007
Dit had ik eerst ook. Heb het toestel omgeruild ( en in de winkel gechekt of de nieuwe het ook had) de nieuwe heeft het helemaal niet als deze open is.quote:Nesnaj schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:23:
Klopt het dat er speling zit tussen het scherm en de knopjes vooral als die open is merk je het goed...
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
T-Mobile is dan voordeliger.quote:sverschuren schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:38:
Bij KPN (zie KPN) hebben ze hem nu met 2jarig abo voor 15 euro p/m met 50 euro bijbetalen! Prima deal lijkt me.
Ben nu echt aan het twijfelen. De D900 kopen of de U600 beide bij een 1 jaars abonnement.
< dit stukje webruimte is te huur >
*****De signature kan niet worden weergegeven*****
Ik heb het wel werkende gekregen weet alleen niet percies hoe, want het zat bij een cd al standaard erbij. als je ze in windows mediaplayer ziet staan dan staan ze ook bij mp3speler op je telefoon, maar ik weet niet hoe je een albumhoes bij een cd kan plakkenquote:Sukiyaki schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:04:
Heeft iemand de "Album art" functie werkend gekregen? Die geeft een album hoes weer tijdens het luisteren van een liedje.
Zo ja, hoe dan? Het lukt mij niet via WMplayer11 en ook niet met de Samsung Multimedia Manager
Dirkonly wijzigde dit bericht 03-05-2007 00:20 (3%)
Reg. datum: 13 juni 2006
Staan bluetooth en infrarood uitgeschakeld? Gebruik je een bewegende achtergrond? Ook hoe minder helder je je scherm instelt, hoelanger je batterij meegaat...quote:Dirkonly schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:15:
Ik zag al eerder in het forum dat de batterij niet geweldig is, maar nadat ik de mijne al een paar keer helemaal heb opgeladen, haalt hij maar rond de 12 uur (in standby mode) en dan moet ik hem alweer opladen!!! Ik neem aan dat er iets mis is met mijn batterij? Zal ik hem terugsturen?
bij m'n nokia was die optie er wel.
Zie ik iets over het hoofd?
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!quote:Booth schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:14:
[...]
In het E900 topic had iemand ook zo'n ding gehaald maar bleek niet helemaal lekker te werken, iets met geluid maar aan 1 kant werken ofzo.. En of hij compatible is met U600 ben ik ook benieuwd naar
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!
Reg. datum: 18 mei 2005
MK_banaan wijzigde dit bericht 03-05-2007 16:14 (6%)
Reden: typo
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??
Reg. datum: 25 mei 2004
dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.quote:edwinhgv schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:03:
Als ik een foto probeer te maken met mijn u600
duurt het heel lang voor dat hij de foto neemt
(als jullie begrijpen wat ik bedoel)
Ik wil bijvoorbeeld een foto maken maar het duurt zeker een seconde of 3 voordat hij hem neemt!
heb ik de instellingen niet goed staan ??
ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.
waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?
Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz).quote:Fubaruba schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:03:
[...]
heb hem gisteren binnen gekregen en hij werkt perfect! gewoon pluggen en gaan!
geluid is wel niet zo goed als mijn iaudio m3l, maar boeiend. het is in de zomer wel relaxt om niet teveel shite in je broekzak te hebben.
ik heb ook al 2 seizoenen south park geconverteerd naar mp4 met MovAvi converter, dus ik ga lekker south park kijken in de trein. Ideaal!
Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300
En dan had ik nog een vraag: is er een manier om bij de spelletjes te komen zonder de smartsearch? (stonden bij mij 3 demo's op, hoewel ik die in het menu nergens kan vinden).
The world is your ashtray.
Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bvquote:Ict-sale schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:07:
[...]
dat doet de autofocus, hij stelt hem eerst scherp en zodra hij vind dat het goed is neemt ie de foto.
ik vind dit ook erg irritant en weet niet of daar wat aan te doen is.
waar neem je trouwens je foto's mee? met de middelste i knop of moet de knop op de rechter zijkant?
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser
dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten
bedankt voor de info.quote:Dirkonly schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 04:03:
[...]
Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bv
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser
dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten
Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?
ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.
Ga dadelijk mijn 2gb microsd er in plaatsen
Weet alleen niet of ik de batterij helemaal moet opladen eerst?
Wat ik ook jammer vind is dat je bij een SMS niet kan laten trillen + sms toon, wat bij een oproep wel kan.
-Thunder- wijzigde dit bericht 04-05-2007 12:33 (98%)
Wyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ???????????
Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.
iemand een idee?quote:digichris schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:23:
Hallo, ik kan een U600 kopen en de speling ervan zou identiek aan de D900 zijn. had de D900 last van veel speling (ik bedoel niet vergelijkbaar met degene die hun toestel zijn gaan omwisselen?)
Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?
Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsen
MikeyT85 wijzigde dit bericht 04-05-2007 13:49 (19%)
Reg. datum: 11 januari 2006
De knop aan de zijkant heeft twee functies; als je half indrukt doet ie scherp stellen dus neemt nog geen foto. Het rechthoekje wordt dan groen. Zo kan je kiezen of je het goed vind of niet. Als je dan door drukt neemt ie echt de foto. Als je de middelste knop gebruikt dan neemt ie gelijk een foto.quote:Ict-sale schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:14:
[...]
bedankt voor de info.
Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?
ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.
Dit idee had de SE K750 al dus Samsung heeft een beetje afgekeken en had dit al in de D900 moeten zetten eik. Het is wel een fijne functie die zijknop. Wel even wennen in het begin maar dat is ook met die touch toetsen. Die zijn in ieder geval wel beter afgesteld nu dan de E900 want die waren echt te gevoelig.
Zit inderdaad wat speling op de twee helften zowel dicht als open. Per toestel is de hoeveelheid speling verschillend, de ene wat meer dan de ander. Komt door de veer denk ik van het schuifsysteem. Niks ergs denk ik. Hebben alle slides van Samsung.quote:MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:08:
Ik kan het bovenste gedeelte van het toestel wanneer ie is dichtgeschoven wat naar links en rechts bewegen, niet echt stevig gebouwd dusKan dat bij jullie ook?
Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?
Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsenweet iemand daar een oplossing voor?
Smsjes kan niet op de geheugenkaart worden geplaats voor zover ik weet. Ook nooit gekund dat ik weet. Gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Had de allereerste serie al en sindsdien om de half jaar a 1 jaar steeds een ander dus heb er genoeg gehad en heb er nog geen 1 gehad die dit kon.
En dat per ongeluk iemand bellen heb ik ook gehad in het begin maar hier moet je gewoon even aan wennen en opletten bij gebruik. Kan je niet instellen ofzo.
Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...quote:MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:52:
Bij het installeren van Samsung PC Studio vraagt ie nog naar een bepaald bestand op de cd dat ie blijkbaar niet kan vinden....wat moet ik hiermee doen?
Kijk even op de Orange-site voor de instellingen of bel ze anders even, dan sturen ze je de instellingen!
en hier;
http://web.orange.nl/appl...EB2B7E8422E5D91EBA1146A7F
staat geen U600 bij
straider wijzigde dit bericht 04-05-2007 16:49 (44%)
Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownloadquote:Asiamania schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:03:
[...]
Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...
windows vista of xp? Voor VISTA zijn voor dit toestel nog geen usb drivers beschikbaar .quote:MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:48:
[...]
Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownload
Bij XP adviseer ik zoals eerder gepost door mij om eerst de usb drivers te insatlleren vanaf CD (apparte optie in menu) daarna pc studio er over heen en dan zou het moeten Werken.
Nu wil ik graag nog iets weten.
- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffen
Bedankt
Wyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ???????????
Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.
quote:-Thunder- schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:39:
Ik zag dit toestel op www.debitel.nl voor 17,50 euro per maand, toestel gratis.
Nu wil ik graag nog iets weten.
- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffenZijn de touch knopjes net zo erg gevoelig als de E900 ?
Bedankt
- Gelijkwaardig. Het is maar net welk os je aanstaat. Samsung heeft een nieuwe menu, maar werkt verder prima en vlot. De E900 had een bug dat als je meer mem erin propt dat hij traag wordt. Ik weet niet of dat met de U600 zo is.
- Even snel als je W810.
- Weet ik zo 1.2.3 niet.
- Dat kan tegenwoordig met bijna elke telefoon van boven de 200 euro.
- U700 is iets hoger geplaatst inderdaad. Maar het is nog lastig te zeggen of hij echt beter is. Hij lag wel erg lekker in mijn hand moet ik zeggen, maar het is nog even op de final wachten.
- Op zich wel, maar misschien dat hij dus de genoemde memory bug heeft.
- Nav4All in principe, maar java aps installeren op een samsung is erg lastig dus eigenlijk Nee!
- Ja, wel iets minder maar nog steeds irri.

Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?quote:BurningDog schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:16:
[...]
Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz).
als je aan het bellen bent vergrendelt ie automatisch de toetsen omdat je anders met je wang de tiptoetsen aanraakt en dus ophangt midden in een gesprek. zo'n moeite is het toch niet om hem dicht te schuiven?quote:Ict-sale schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:23:
ik vind het echt een super toestel, wat me wel opviel vandaag is dat als je aan het bellen bent met iemand en je wilt ophangen, dan gaat dat niet omdat hij zijn toetsen vergrendeld heeft.
Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.
Daar heb je een aparte kabel voor nodig.quote:Vinniebase schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:44:
Hallo allemaal,
Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.
Blijkbaar, want dat kabeltje is niet specifiek voor de U600, maar werkt dus wel. Aansluiting is precies hetzelfde ws. Let er wel op dat er bij dat verloopje natuurlijk geen radio-antenne inzit, dus radio luisteren moet via die crappy oordopjes, of met die oordopjes erin via je foonquote:Booth schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:22:
[...]
Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?
Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300
Reg. datum: 05 mei 2007
De FM radio kan gewoon over de speakers, wel moet je de oordopjes aangesloten hebben omdat deze fungeren als antenne
Overigens heb k geen last van een "losse" schuifklep zoals sommigen melden. Verder --> Supertelefoontje!
Weet iemand waar dat kabeltje te verkrijgen is??quote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last