Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 05 oktober 2006

http://www.gsmarena.com/samsung_u600-1851.php#
daar staat dan weer een andere standby en talktime. Ik vraag me toch af hoe die sites aan verschillende stand by times enzo geraken

quote:
Pyr0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:35:
ik had gelezen op een ander forum dat trillen en ringtone wel gaat bij ontvangen telefoongesprekken maar niet bij ontvangen smsjes.

en bij filmpje van de videokwaliteit van de u600 schijnt betere kwaliteit te zijn maar youtube verlaagt de kwaliteit daarmee ... staat ook op dat forum ;)
Het eerste staat er gewoon goed hoor. Trillen en ringtone gaat wel bij bellen maar niet bij smsen.

En het tweede lijkt me vrij logisch, zet het er wel even bij :)

Reg. datum: 12 april 2007

quote:
Pyr0 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:35:
ik had gelezen op een ander forum dat trillen en ringtone wel gaat bij ontvangen telefoongesprekken maar niet bij ontvangen smsjes.
Dat heb ik ook gelezen.

quote:
sverschuren schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:34:
Heb maar even de TS aangepast. Staat nu een filmpje bij van video-opneem-kwaliteit, en de FAQ staat wat meer bij. Allemaal van dit topic af.

Oh trouwens. Van het weekend bestel ik de telefoon via www.simshop.nl, met een Debitel via KPN abo 20 ¤ p/m. Dus als ik hem binnenheb kun je een enorme review verwachten :)
ik ben benieuwd!!!!

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Herstel jongens, je kunt óók je smstoon zelf instellen :)
quote:
...I can use my music and downloaded tones for both the sms alert and alarm...
Linkje

quote:
sverschuren schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:14:
Herstel jongens, je kunt óók je smstoon zelf instellen :)

[...]

Linkje
hehehehe pluspunt!!!!

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

Reg. datum: 10 januari 2001

Verkrijgbaar bij gsmtrack.nl _/-\o_

2call.nl heeft de U600 inmiddels op voorraad :)

EOS 30D | MacBook | Playstation 3 | PSN: LT_Dirty_Harry

Is de blauwe de meest voorkomende trouwens? Want dat is degene bij gsmtrack en 2call.

quote:
sverschuren schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:34:
Is de blauwe de meest voorkomende trouwens? Want dat is degene bij gsmtrack en 2call.
Ik heb hem net zien staan bij BC, wat een geil toestel zeg :P :D

Stond naast een D900, dus kon de dikte en het scherm goed met elkaar vergelijken. Scherm lijkt een sukje groter, zal ook wel zo zijn? En hij is idd dunner dan de D900, dat was goed zichtbaar.

Ook hier stond de blauwe, erg mooie kleur :)

EOS 30D | MacBook | Playstation 3 | PSN: LT_Dirty_Harry

Reg. datum: 05 oktober 2006

zwart is moooier

Ik ben heel erg benieuwd of het touch verbeterd is vergleken bij de E900 gold,die was wel heel erg gevoelig.......Niet eens aanraken was al terug naar hoofdmenu,erg irritant.En of het beltoon volume harder is als bij de E900,vond ik namelijk ook véél te zacht vergleken bij een SE W800i of K750i

heb de telefoon gister gehaald, en wat een super ding, hij is echt dun, scherm is goed en lekker groot. Touch sensitive buttons veel beter als bijv de chocolate. Zal vanmiddag even wat foto's met het toestel gemaakt zijn uploaden.

vragen? stel ze maar!

Vet man!
Heb je de blauwe? Kun je een paar foto's van het ding zelf maken? Misschien een filmpje met de UI enzo? :)

quote:
john.tillema schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 08:02:
heb de telefoon gister gehaald, en wat een super ding, hij is echt dun, scherm is goed en lekker groot. Touch sensitive buttons veel beter als bijv de chocolate. Zal vanmiddag even wat foto's met het toestel gemaakt zijn uploaden.

vragen? stel ze maar!
Ik ben heel erg benieuwd of het touch verbeterd is vergleken bij de E900 gold,die was wel heel erg gevoelig.......Niet eens aanraken was al terug naar hoofdmenu,erg irritant.En of het beltoon volume harder is als bij de E900,vond ik namelijk ook véél te zacht vergleken bij een SE W800i of K750i

Finally, custom sms alerts and alarms. It took Samsung long enough to do that.

Kan je nu wel of niet zelf een mp3 als berichttoon nemen,volgens MR namelijk wel.In de TS staat van niet :?En heeft de camera nou wel of geen autofocus?

talita wijzigde dit bericht 14-04-2007 11:15 (10%)

How, sorry, vergeten up-te-daten. Het is dus wél mogelijk :)

Edit: nog een update, kijk even bij de foto's. Ik maak thumbnails atm.
Dit is mooie kwaliteit v/d camera :)

unkown8000 wijzigde dit bericht 14-04-2007 13:37 (64%)

Reg. datum: 06 januari 2001

ik heb de U600 nu een uurtje of 2 in m'n bezit...erg wennen. Ten opzichte van mijn vorige, de D500, vind ik de navigatie toets niet fijn, met name naar links en rechts bewegen is te krap waardoor je gauw de tiptoetsen erboven indrukt. Tevens is er niet zoals de D500 een rand waardoor je de telefoon makkelijk kunt dichtschuiven. Deze ontbreekt min of meer waardoor je met je vingers via de display moet schuiven. Er is geen klok in de display wanneer de telefoon ingeklapt zit - jammer. Er zit wat speling in het toestel als ie is opengeklapt, overall vind ik m wat goedkoop aanvoelen - ieg een stuk minder robuust dan de d500.

Verder vind ik de film camera functie echt zeer slecht, deze fimpjes zijn echt niet om aan te gluren! heel klein en vreselijk blokkerig. Hij gebruikt maar de helft van de display bovendien. Er kan geen ander formaat worden gekozen, dit valt mij erg tegen. De foto functie is wel erg goed en de display haarscherp. Ook fijn is de handsfree functie en de tril/afspeel mogelijkheid.

-edit: toevoegingen

eRR_ wijzigde dit bericht 14-04-2007 16:11 (13%)

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Hmm, dat klinkt niet zo best. Wat vind je er totaal van? Alles bij elkaar opgeteld?

Op 't forum van MR klinkt het totaal andersom..

quote:
sverschuren schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:13:
Hmm, dat klinkt niet zo best. Wat vind je er totaal van? Alles bij elkaar opgeteld?

Op 't forum van MR klinkt het totaal andersom..
daarvoor heb ik 'm nog te kort. Dit was slechts mijn eerste indruk, ik zal er verder op ingaan als ik m een paar dagen heb. Maar de video functie is in elk geval gewoon slecht te noemen; heb net hetzelfde gefilmd met beide telefoons. Het filmpje van de D500 met bluetooth overgestuurd naar de U600 en vergeleken; de U600 is een stuk slechter. Er zit overigens ook een bug in de bluetooth overdracht; de ja/nee functie (voor accepteren) is er soms wel, soms niet. Maar dat is een kleinigheidje die wellicht met een nieuwe FW wordt verholpen.

Waar is 't MR forum trouwens?

Zie de TS, daar staan een aantal links ernaar. Ook naar ervaringen van die mensen.

Forum vind je hier

Vreemd dat je D500 slechter is als je U600. Misschien dat er toch instellingen fout staan, want dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen. In de TS staat ook een filmpje gemaakt met de U600 (weliswaar met verminderde beeldkwaliteit door Youtube), is het ongeveer hetzelfde?

Edit:
quote:
...in terms of speed, quality of pics (at the same res), and size; I choose the u600...
Deze jongen verkiest op bovenstaande punten zelfs de U600 boven de Nokia N95, zegt toch wel wat lijkt me. Lijkt me sterk dat de video dan zó erg tegenvalt. Maargoed, kan altijd natuurlijk.

unkown8000 wijzigde dit bericht 14-04-2007 16:42 (26%)

ik zal nog 's goed kijken..

nog een nadeel; voor sms berichten is alleen óf tril óf geluid in te stellen :(
Dat kon op de D500 beiden.

zojuits gekocht, maar ik krijg de mms instellingen niet ingesteld (telfort).
Persoonlijk vind ik de blauwe mooier om te zien, dan de zwarte, toont wat stylevoller.
Erg mooi toestel. Vond de knoppen niet echt fijn. Ook het simkaartje zit erg stevig vast en is niet makkelijk los te krijgen. Als hij erin zit, dan zit hij vast ook.... voor eeuwig.

Foto's zijn van zeer hoge kwaliteit, beeldscherm is ook goed, geen ghosting, goede refresh etc.

Ik heb nog geen filmpje gemaakt, maar ik verwacht dat deze van goede kwaliteit is gezien de eerdere ervaringen met samsung videocamera's in telefoons.

[webhero.nl]

quote:
koekiemonster schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:21:
Ik heb nog geen filmpje gemaakt, maar ik verwacht dat deze van goede kwaliteit is gezien de eerdere ervaringen met samsung videocamera's in telefoons.
dat dacht ik ook, gezien mijn eerdere ervaringen..

heb jij het voorelkaar om sms met tril en melodie in te stellen?

ter vergelijking, simpele opname van mijn draaitafels (even kijken in Quicktime)

U600

D500

doe ik iets verkeerd of...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws