Reg. datum: 07 november 2006
Specs: de Gamert
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
[Nieuw Topic]Bronquote:Geldrop-Mierlo krijgt glasvezelnetwerk!
Met trots kunnen we u melden dat er inmiddels ruim 9.000 aanmeldingen binnen zijn en dat het glasvezelproject in Geldrop-Mierlo door kan gaan.
De komst van OnsBrabantNet binnen Geldrop-Mierlo is, op zijn zachtst gezegd, niet onopgemerkt gebleven.
Onze informatieavonden, de winkels in Geldrop en in Mierlo, het speciale telefoonnummer; overal is het even druk.
Het enthousiasme waarmee OnsBrabantNet verwelkomt is binnen Geldrop-Mierlo en de beleving bij de mensen is overweldigend.
Dit blijkt ook wel uit het feit dat ruim 50% van de inwoners zich inmiddels aangemeld heeft.
Dit aantal moest ook gehaald worden om het glasvezelnetwerk rendabel te maken en een start te maken met de aanleg hiervan.
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
Een collega van me is op de bijeenkomst geweest en hij stelde de vraagquote:thafusion schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:38:
We hebben het zelf ook thuis aangevraagd, iemand enig idee hoeveel GB per maand je kan verstoken volgens hun "fair use policy". Want die term is nogal "vaag", ik begrijp dat hier niet onder valt dat je constant met 100mbit moet gaan up/downloaden. Iemand enige concrete cijfers?
Nikon D70 / Nikkor 18-70 AF-S 1:3.5-4.5G ED / Sigma 50-500 F4.0/6.3 DG (bigma) / Nikkor 50mm 1.8d + Fuji S602z
TommyGun wijzigde dit bericht 21-05-2007 20:23 (5%)
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
In Nuenen is dat iig geen probleem...quote:razorhead schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:14:
[...]
Een collega van me is op de bijeenkomst geweest en hij stelde de vraag
" Wat vinden jullie ervan als ik 4TB per maand door die kabel heen jaag?"
"-Geen enkel probleem, sterker nog, we meten niet eens - dit gebeurt pas wanneer er echte problemen zijn"
Pingelmonster wijzigde dit bericht 22-05-2007 12:50 (15%)
Odium Generis Humani
PauseBreak wijzigde dit bericht 30-05-2007 11:56 (66%)
Altijd een risico, met een 'onderneming' die eigenlijk alles doorsluist naar andere BV's. Als men inderdaad betalingsproblemen heeft zal het lastig zijn om iets van het geld terug te zien.quote:hhints schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:45:
Het gerucht gaat dat de aannemers er plotseling mee gestopt zijn omdat de opdrachtgever, de NEM, betalingsproblemen heeft.
Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
TweakerMaps - Zet je zelf op de kaart!
Pats maar met je Brandevoortquote:-PatrickO- schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:01:
En in Helmond-Brandevoort hebben we nu ook de brief gekregen...![]()
Ik heb inderdaad nog wat vragen, dus mocht er hier iemand zijn die deze kan beantwoorden, dan graag...
Ze hebben een FUP, en ik heb persoonlijk slechte ervaringen met FUP's. Nu las ik hier dat 4TB geen probleem was... Kan iemand dat bevestigen
Kan iemand me vertellen wat de kwaliteit is van de telefoon en de televisie signalenGaat de telefonie trouwens via VoIP of doen ze het op een andere manier
Nog mensen met horror verhalen, of juist hosanna verhalen
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti || WDS Does The Job!
Brandevoort behoort al vanaf het begin (net zoals heel Eindhoven) tot Kenniswijk... Ze hadden eigenlijk direct bij de bouw al glasvezel in de grond moeten stoppen... Het heeft nog veels te lang geduurd... Heb eerst 2 jaar lang aan UPC vastgezeten en nu 4 jaar lang te veel betaald aan Planet Internet (80 euro voor 8Mb)quote:remy007 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:19:
[...]
Pats maar met je Brandevoort...
Hopen dat BreedbandHelmond optijd met glasvezel naar de consumenten gaat
Ja huizen van X tonquote:-PatrickO- schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:04:
[...]
Brandevoort behoort al vanaf het begin (net zoals heel Eindhoven) tot Kenniswijk... Ze hadden eigenlijk direct bij de bouw al glasvezel in de grond moeten stoppen... Het heeft nog veels te lang geduurd... Heb eerst 2 jaar lang aan UPC vastgezeten en nu 4 jaar lang te veel betaald aan Planet Internet (80 euro voor 8Mb)
Breedband Helmond is in eerste instantie bedoeld voor bedrijven... Ik zie die nog niet zo snel naar consumenten gaan... En dan weet je ook nog niet eens wat de voorwaarden gaan zijn... Maar, ik hoop voor jou dat jij ook snel mag overgaan... En anders kun je altijd nog verhuizen...

Als je een foto/spec's van zo'n modem/router kunt posten kunnen we je iets verder helpen... (ook handig voor overige OBN-gebruikers).quote:PauseBreak schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:49:
Snelle vraag, welke niet beantwoord wordt door de helpdesk/support van OnsBrabantNet en ook in de FAQ niet geheel duidelijk beantwoord is:
Heb je nou wél of níet een router nodig om de verbinding te delen? Volgens mijn ouders is er namelijk op zo'n avond gezegd dat het modem een ingebouwde router heeft en een 'eigen' router dus niet meer nodig zou zijn.
Heb de support begin vorige week al gemaild maar die mensen zijn volgens mij overleden, er wordt gewoon totaal niet gereageerd
remy007 wijzigde dit bericht 12-06-2007 13:26 (20%)
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
Volgens mij graven ze holle buizen de grond in, waarin dmv perslucht de glasvezel wordt aangebracht. En volgens mij hoef je zelf niet te gaan graven.quote:Blueone schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 01:21:
Weet eigenlijk iemand of het schieten van de kabels een beetje fatsoenlijk gaat? Ik ben namelijk geneigt om straks gewoon een gleufje naar de meterkast te graven. het stuk van de straat naar de voorgevel is namelijk 20 meter en ik vraag me af of die afstand ook nog gewoon met schieten kan.
Odium Generis Humani
Blueone wijzigde dit bericht 20-06-2007 20:27 (11%)
Ik neem aan van wel anders zouden ze in Nuenen ook wel meerdere malen hebben moeten gravenquote:Blueone schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:51:
in princiepe graven ze niets (volgens iemand uit nuenen) maar schieten ze hem volledig naar de voordeur/meterkast. Ik vraag me dus af of dat over een afstand van 20 meter wel goed gaat
PauseBreak wijzigde dit bericht 21-06-2007 17:38 (8%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus