Gathering of Tweakers

Quicksearch
Da's Mi [ctrl-alt

nieuws: AMD lanceert Phenom-merknaam voor quadcoreprocessors
quote:
Deze processors zijn uitgerust met vier rekenkernen en kunnen samenwerken met een andere Phenom FX-chip om zo een octoprocessorsysteem te realiseren.
U bedoelt "core"? :)

offtopic:
Part of the "Saturnus, wwwhizz & Mi©hel GoT Terro® Squad" :+
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Alles aangepast, behalve
quote:
Overigens staat er op de eerste pagina in de tabel dat alleen de 2900XT 2x DVI met HDCP heeft? Uit bovengenoemde alinea leid ik af dat de hele R600-reeks het ondersteunt, dus dat is een beetje verwarrend. Maar dit is verder geen typo, dus sorry dat ik het hier neergooi
Ik zou het niet weten, en dat is inderdaad geen tikfoutje. Graag in een nieuw topic :)

4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!

Get Up Y'all!

nieuws: Samsungs ddr3 nadert voltooing met validatie door Intel
Gigabit/Gigabyte moet zijn gigabit en gigabyte (consequentie over alle T.net artikelen).
nieuws: Onderzoekers maken nieuw type magnetisch geheugen
quote:
De magnetische gebiedjes kunnen door elektrische pulsen met een lengte van enkele nanoseconden
lengte -> duur. Op zich kan lengte, maar het is al gauw verwarrend aangezien eerder in de tekst over draden gaat.

There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.

Intentionally Left Blank

nieuws: Nokia: 'iPhone maakt markt warm voor hogere prijzen'

Toch lijken veel consumenten met smart op de iPhone te wachten. .... Waarschijnlijk bedoeld René Gerritsen dat er consumenten met smacht op zitten te wachten. :)

Óf het moet zijn dat er "Smart" rijders bedoeld worden

wimmel_1 wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:27 (9%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

quote:
The__Virus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:11:
nieuws: Samsungs ddr3 nadert voltooing met validatie door Intel
Gigabit/Gigabyte moet zijn gigabit en gigabyte (consequentie over alle T.net artikelen).
Aangepast

P_de_B wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:36 (57%)

4 dagen werken als .Net ontwikkelaar en de 5e dag gegarandeerd besteden aan training en R&D? DM voor info!

Intentionally Left Blank

P_de_B schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:32:
quote:
Denk je het nu nog :P
Smachten is een synoniem voor likkenbaarden..... dus JA ;)

quote:
wimmel_1 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:36:
[quote]P_de_B schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:32:

[...]

Smachten is een synoniem voor likkenbaarden..... dus JA ;)
Ja, ik wilde het al aanpassen. Hoewel ik zelf ook smart geschreven zou hebben denk ik toch dat smacht inderdaad correct is.

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
..De aanval was het gevol van een Estlandse beslissing om een oorlogsmonument...
in nieuws: Estland beschuldigt Rusland van ddos-aanval moet gevolG zijn.

Je bent niet zat zolang je op de grond kan liggen, zonder je vast te moeten houden.

Je bent me voor op die maarrr

nieuws: Estland beschuldigt Rusland van ddos-aanval
de aldaar wonende Russen massaal de straat opging om hiertegen te demonstreren.
Zij ervoeren dit namelijk => is ervaarden niet een de toegestane vorm?

$me;

Intentionally Left Blank

Het Estlandse besluit had primair het gevolg dat een deel van de aldaar wonende Russen massaal de straat om ging om hiertegen te demonstreren.

Verder lezen durf ik al niet meer

Het Estlandse? besluit had primair tot gevolg dat een deel van de aldaar wonende Russen massaal de straat op gingen om hier integen te demonstreren

wimmel_1 wijzigde dit bericht 15-05-2007 03:21 (21%)

Reg. datum: 13 september 2000

Grmblgrmbl, waarom lukt het me nooit om fouten te vinden in nieuwsposts van Yoeri :P
Restecp!

Acties: [view]

Door: Yoeri Eindredacteur
Dan ga ik de fouten van anderen maar fixen he 8) :7

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

quote:
wimmel_1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:12:
[URL=http://tweakers.net/nieuws/47539/Estland-beschuldigt-Rusland-van-ddos-aanval.html]nieuws:

dat een deel van de aldaar wonende Russen massaal de straat op gingen om hier integen te demonstreren
'een deel' ging, niet gingen.

Yohan wijzigde dit bericht 15-05-2007 11:25 (24%)

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

quote:
wimmel_1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:12:

Het Estlandse besluit had primair het gevolg dat een deel van de aldaar wonende Russen massaal de straat om ging om hiertegen te demonstreren.

Het Estlandse? besluit had primair tot gevolg dat een deel van de aldaar wonende Russen massaal de straat op gingen om hier integen te demonstreren
quote:
Het Estlandse besluit had primair tot gevolg dat een deel van de aldaar wonende Russen de straat op ging om hier tegen te demonstreren.
Dit is het geworden. 'Een deel van' kan gevolgd worden door een ww in enkelvoud. Zie de topicstart. Massaal wel weggehaald. Integen lijkt me niet correct.
quote:
Is al klaar
quote:
MrNGm schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:52:
Je bent me voor op die maarrr

de aldaar wonende Russen massaal de straat opging om hiertegen te demonstreren.
Zij ervoeren dit namelijk => is ervaarden niet een de toegestane vorm?
Volgens mij (en Yoeri :P ) is het ervoeren
quote:
Yoeri schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:17:
Dan ga ik de fouten van anderen maar fixen he 8) :7
:z

Reg. datum: 13 september 2000

quote:
dinges schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:14:
Grmblgrmbl, waarom lukt het me nooit om fouten te vinden in nieuwsposts van Yoeri :P
Restecp!
Blijkbaar is het me toch ooit gelukt :P
dinges in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."

http://tweakers.net/nieuws/47542/Hitachi-stelt-storageplatform-voor.html
quote:
Terwijl concurrenten volgens Hitachi nog 'worstelen' met 64 front-end Fibre Channel-poorten, biedt de UPS V er 224; bovendien ondersteunt de opslagoplossing 112 Ficon-poorten en 112 Escon-poorten. Halverwege juni moet de USP V beschikbaar komen voor een kwart miljoen dollar
Het moet in beide gevallen USP V zijn.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

quote:
Oei, een d/t-fout zelfs >:)

P_de_B wijzigde dit bericht 15-05-2007 11:33 (81%)

Acties: [view]

Door: Olaf Nieuwscoördinator
Reg. datum: 19 maart 2007

quote:
Oei, een d/t-fout zelfs >:)
Ts, dat dat door de eindredactie komt :N

meuktracker: eMule 0.48a

Several GUI improvments like smiley support for IRC and messages, nicer file tooltips and so on

Several GUI improvements like smiley support for IRC and messages, nicer file tooltips and so on

quote:
Magnoon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:36:
meuktracker: eMule 0.48a

Several GUI improvments like smiley support for IRC and messages, nicer file tooltips and so on

Several GUI improvements like smiley support for IRC and messages, nicer file tooltips and so on
Hoewel het een quote is van een andere site heb ik het toch even aangepast.

nieuws: Heftige reacties op patentclaims Microsoft
quote:
De critici leiden hier uit af dat het bedrijf geen solide case zou hebben tegen de opensourcewereld....
Neem aan dat dat solid case moet zijn... (of anders een solide zaak, dan heb je het geheel Nederlands) :P

DivxLover wijzigde dit bericht 15-05-2007 14:40 (9%)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

nieuws: Delftse p2p-onderzoeker getuigt in RIAA-zaak
quote:
[...]moest de belangenberhartiger voor de[...]
Een lettertje :)

Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
DivxLover schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:35:
nieuws: Heftige reacties op patentclaims Microsoft

[...]

Neem aan dat dat solid case moet zijn... (of anders een solide zaak, dan heb je het geheel Nederlands) :P
Dimitri gaat er even mee goochelen.
quote:
Is inmiddels al mysterieus verdwenen :o

* Rataplan laat het hele topic verdwijnen 8)

all those moments will be lost in time
like tears in the rain...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws