Ik gebruik ook al jaren Firefox. Vergeleken met IE6 was Internet Explorer niet eens een optie omdat die zo veel miste aan functionaliteit maar ik moet toegeven dat IE7 nu ook wel erg goed is geworden (ook tabs, ook een uitbreidbaar zoekveld). Toch miste ik de tabs en mijn default theme (
Pimpzilla)
Extensies die ik gebruik (ik heb er pas een hoop weggegooid):
Context search - maakt het makkelijk tekst te selecteren en zoeken in verschillende zoekmachines.
Flashgot - downloadmanager, maar die heeft weer een andere downloadmanager nodig dus ik denk dat ik hem eens ga vervangen voor downloadthemall.
Foxtrick - extentie voor Hattrick. Kan eigenlijk weg omdat ik niet meer zo vaak op Hattrick zit.
GMail Manager - Logt automatisch in op je gmail en laat zien welke berichten er op je te wachten staan
Greasemonkey - Extentie waarmee je scripts kan maken die dingen toe kunnen voegen aan pagina's. Momenteel zit er een "Tvgids.nl -> Googlecalendar" script en een script voor Oink in.
Noscript - Script dat er voor zorgt dat er geen scripts worden uitgevoerd op een internetpagina om Firefox veiliger te maken (ik denk dat ik die er overigens weer af gooi).
Opentaal woordenlijst - Volgens mij het Nederlandse woordenboek.
Stop Hammertime - Totaal nutteloze extentie. Maar wel leuk, geeft een "Stop Hammertime" geluidje als je op de stopknop drukt of op escape drukt.
Talkback - stuurt info over crasher door, zit standaard in Firefox.
quote:
Je kijkt waarschijnlijk op de verkeerde plaats.
Je profiel staat voor het grootste deel bij Documents en Settings\jouw user\Local Settings\Applicationdata, waarschijnlijk kijk jij in program files?
Marzman wijzigde dit bericht 11-09-2007 04:27 (10%)