Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Armo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:42:
Heb net zitten klooien met wat plugins en eindelijk Windows media player werkend gekregen in Firefox door deze 3 plugins:
Vista? :O >:) :X ;) :>
quote:
Heb net zitten klooien met wat plugins en eindelijk Windows media player werkend gekregen in Firefox door deze 3 plugins:

# Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library (filename: npdsplay.dll)
# Microsoft DRM (filename npdrmv2.dll)
# Microsoft Window Media Services (filename npwmsdrm.dll)

Het werkt nu wel echter als ik ga scroller wordt de weergave goed vern*ukt. Ook zie ik knoppen van player nooit. Waar ligt dit aan ?
Heb je deze geinstalleerd staan? Werkt vlekkeloos bij mij.
Bestaat er ook een plugin waarbij je sites kan groeperen, zodat je maar op 1 knop hoeft te drukken/klikken en dat dan al deze sites tegelijk openen?

Is het al bekend waar dat probleem vandaan komt dat FF soms wel vraagt om het wachtwoord op te slaan, en in de andere situatie niet?

Mo Chuisneoir

quote:
Britske schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:22:
Bestaat er ook een plugin waarbij je sites kan groeperen, zodat je maar op 1 knop hoeft te drukken/klikken en dat dan al deze sites tegelijk openen?
Je bedoelt de standaard 'Open all in Tabs' optie onderaan een sub-folder?

quote:
JoetjeF schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

Je bedoelt de standaard 'Open all in Tabs' optie onderaan een sub-folder?
Hehe ja, foutje. Ik had nooit met de bladwijzers gewerkt, omdat FF ze niet meer op kon slaan. Vaag probleem wat nu opgelost is. Bedankt.

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
sjaakduhuuhl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:51:
[...]

Heb je soms VLC player geïnstalleerd staan? Die installeert bij een standaard installatie namelijk ook een component, maar die doet het heel beroerd. Even VLC de-installeren en dan het ActiveX component niet installeren.
VLC had ik inderdaad, is nu verwijderd maar helpt niet.
quote:
Uhu... :(
quote:
DizzyWeb schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:59:
[...]

Heb je deze geinstalleerd staan? Werkt vlekkeloos bij mij.
Had ik al geprobeerd...

Iemand andere suggesties ?

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

a.k.a. Oogje

quote:

# Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library (filename: npdsplay.dll)
# Microsoft DRM (filename npdrmv2.dll)
# Microsoft Window Media Services (filename npwmsdrm.dll)

Het werkt nu wel echter als ik ga scroller wordt de weergave goed vern*ukt. Ook zie ik knoppen van player nooit. Waar ligt dit aan ?
Wat is er mis met de Windows Media Player Firefox Plugin? Die heb ik geinstalleerd staan, en verder nergens problemen mee....

Edit: never mind, was al gepost........

Edit2:
Dit heb ik verder geinstalleerd staan:
Aangemaakt: Sat Aug 04 2007 10:19:12 GMT+0200

Ingeschakelde extensies: [25]
- Adblock Filterset.G Updater 0.3.1.0 - Synchroniseer Adblock met Filterset.G
- Adblock Plus 0.7.5.1 - Voortaan geen reclames meer!
- Adblock Plus: Element Hiding Helper 1.0.1 - Helps you create element hiding rules for Adblock Plus to fight the text ads.
- AI Roboform Toolbar for Firefox 6.9.4 - Allows the use of Roboform in Firefox.
- Better Gmail 1.0 - Enhances Gmail with over 25 additional features.
- Dictionary Switcher 0.8 - Wisselt woordenboeken automatisch of handmatig, en geeft het geselecteerde woordenboek weer in de statusbalk
- DownThemAll! 0.9.9.10 - De massa downloader voor Firefox
- Fasterfox 2.0.0 - Prestatie- en netwerktrucs voor Firefox.
- FireFoxMenuButtons 1.5.3 - Adds 41 Buttons (duplicating of Firefox menu strings) on the browser's toolbar
- Gmail Manager 0.5.3 - Beheer van Gmail-accounts met meldingen van nieuwe berichten.
- Google Browser Sync 1.3.20070523.0 - Synchronize settings between browsers
- Google Icon 1.3 - Adds favicon to google search results.
- GooglePreview 2.1.5 - Inserts web site previews in Google and Yahoo search results.
- GUtil! 2.1.9 - Google® Utilities in your Firefox Menu and Toolbar
- History Submenus 1.01 - Adds submenus to History Menu for previous days' history
- IE Tab 1.3.3.20070528 - Sites in een "IE-omgeving" in een Firefox-tab openen !!!
- Java Console 6.0.02
- Locationbar² 0.9.1 - Benadrukt de domeinnaam en decodeert URL's voor betere leesbaarheid
- MR Tech Local Install 5.3.2.5 - Local Install hulpprogramma's voor alle gebruikers. (nl-NL)
- PDF Download 0.8.1 - PDF Download laat u kiezen wat u wil doen met een PDF-bestand: het downloaden, het met een externe lezer openen of het als HTML bekijken!
- Secure Login 0.8.1.2 - Een inlogextensie zoals Wand login van Opera
- Tab Control 0.3.3 - Neem controle over je tabbladen!
- Tiny Menu 1.4.4 - Vervangt de standaard menubalk door een klein popup menu.
- United States English Dictionary 2.0.0.6 - English United States (en-US) spellchecking dictionary
- Woordenboek Nederlands 2.0.0 - Woordenboek Nederlands voor de spellingcontrole in Mozilla-producten

Uitgeschakelde extensies: [1]
- Java Console 6.0.01

Totaal aantal extensies: 26

Geïnstalleerde thema's: [2]
- Firefox (default)
- Vista-aero 2.0.0.0

Geïnstalleerde plugins: (13)
- 2007 Microsoft Office system
- Adobe Acrobat
- DivX® Web Player
- IE Tab Plug-in
- Java(TM) Platform SE 6 U2
- Microsoft® Windows Media Player Firefox Plugin
- Mozilla Default Plug-in
- QuickTime Plug-in 7.1.6
- RealPlayer Version Plugin
- RealPlayer(tm) G2 LiveConnect-Enabled Plug-In (32-bit)
- Shockwave Flash
- VLC Multimedia Plugin
- Windows Genuine Advantage

Loopt dus ook op Vista (Home Premium)

AllSeeyinEye wijzigde dit bericht 04-08-2007 10:20 (78%)

Kom eens bij Lotus Jungs kijken

Sinds de installatie van FF 2.0.0.6 is opeens mijn download manager braQueTM/
Ik heb al verschillende extensies uitgeschakeld, maar zelfs in safemode doet hij het niet meer. Sommige bestanden lijken wel gedownload te worden, anderen weer niet. Als ik een ander profiel opstart dan werkt de download manager wel normaal. Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?

SE W800i powered

quote:
jules schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 14:49:
Sinds de installatie van FF 2.0.0.6 is opeens mijn download manager braQueTM/
Ik heb al verschillende extensies uitgeschakeld, maar zelfs in safemode doet hij het niet meer. Sommige bestanden lijken wel gedownload te worden, anderen weer niet. Als ik een ander profiel opstart dan werkt de download manager wel normaal. Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?
Zoek eens in het draadje op 'downloads.rdf' ;)

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

Ja, had ook al gevonden; http://kb.mozillazine.org...sible_in_Download_Manager

Vreemd dat dat net na de FF 2.0.0.6 update plaats vond.

Tijdje geleden ook al gemerkt dat het regelmatig opschonen van de download geschiedenis het saven en starten van downloads behoorlijk versnelde als het lijstje aardig gevuld begon te raken.

SE W800i powered

Mijn vraag is kennelijk aan de aandacht ontsnapt of niemand wist het antwoord. Daarom een nieuwe poging:

Zowel op mijn PC als op mijn laptop heb ik dezelfde versie van Firefox geïnstalleerd. Maar het venster dat zich opent wanneer "Extra/Opties" aangeklikt wordt blijkt verschillend te zijn. Op de laptop zie ik nl. onder de tab "tabbladen" 5 verschillende tabs staan (koppelingen, gebruikersinterface en nog wat), op de PC krijg ik maar een blad te zien waarop enkele mogelijkheden voor de tabbladen staan.
Zo kon ik daar bijv. niet instellen dat het rode kruisje niet op elk tabblad van het venster moet staan maar geheel rechts (Overigens heb ik dit via about:config wel kunnen instellen).
Hoe krijg ik die 5 tabs hier weer terug?

Bedankt voor het meedenken

Mart

Linux!

Klinkt alsof je op de ene een extensie geïnstalleerd heb staan die niet op de ander staat... Heb je die al eens vergeleken?

Anders zou je het profiel van de ene naar de andere kunnen kopiëren om te kijken of dat iets uithaalt.

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 05-08-2007 23:06 (30%)

Error -48621: Signature expired

Is er een optie om alleen JS toe te staan van hetzelfde domein?
Dus remote JS includes (vaak voor ads) te weigeren?

Hier ook een vraag. Ik wil graag dat als ik geen geldige homepage intyp in mijn adres balk, dat deze invoer door google wordt gehaald. Dus ik type in de adresbalk "tweakers", dan wil ik graag op deze pagina uitkomen. Kan dit?

Sinds ik v2.0.0.6 erop heb verwijdert Fx willekeurig bookmarks of iets dergelijks. :S
Als ik een backup van laten we zeggen 400KB terug zet maakt Fx er 100KB van.
Bepaalde mappen zijn nog compleet, maar anderen zijn gewoon leeg. :S

Iemand een idee?
(Ondertussen probeer ik nog wat te zooien.)

Hmm...de backup die ik pakte was blijkbaar ook al niet goed meer. De backup van nog een dag ervoor lijkt wel compleet te zijn...
Toch nog raar...

Saturnus wijzigde dit bericht 08-08-2007 12:52 (20%)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

No one's neighbour!

is er ook een extensie waarmee ik de text nieuwsgroepen op news.tweakdsl.nl kan bekijken?
Ik gebruik nu TB maar om die elke keer op te starten en te kijken vind ik wat omslachtig.

En met een willekeurige news/rss feeder kan dat toch niet, of zit ik er nou naast?
quote:
sjaakduhuuhl schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:04:
Klinkt alsof je op de ene een extensie geïnstalleerd heb staan die niet op de ander staat... Heb je die al eens vergeleken?

Anders zou je het profiel van de ene naar de andere kunnen kopiëren om te kijken of dat iets uithaalt.
Hoi Sjaak
Klopte inderdaad, nog bedankt (sorry voor de late reactie)
screenspider

Mart

Hallo mede GoTters, ik heb een vraagje over Mozilla FireFox 2.0 en latere versies.
Ik heb tot nu toe steeds FireFox 1.5.0.12 gebruikt en was van plan om te gaan updaten, maar ik lees al sinds de begin van de release van 2.0 dat er veel verschillende problemen zijn. Zoals memory leaks, de problemen wat jullie hebben, etc.
Is het een verstandig idee om mijn FF 1.5.0.12 uptedaten naar de meest recente versie ??

10100111001

quote:
MegamanXZero schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:39:
maar ik lees al sinds de begin van de release van 2.0 dat er veel verschillende problemen zijn.
Dan interpreteer je dat waarschijnlijk fout; in het begin waren er misschien wat kinderziektes; nu niet meer.
quote:
Zoals memory leaks,
Nooit last van gehad, in 1.5 nog weleens.
quote:
de problemen wat jullie hebben, etc.
Zoals? In 1.5 hadden wij ook weleens wat last :P
quote:
Is het een verstandig idee om mijn FF 1.5.0.12 uptedaten naar de meest recente versie ??
Zeker wel, 1.5 is eol. Daarbij is 2.0 nieuwer qua functies en is het zeker geen achteruitgang (zoals bij sommige bloated software).
Enkel de stijl kan je tegenstaan, maar je kunt zo een '1.5 theme' installeren...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 13-08-2007 23:03 (5%)

qed

world wide anarchy

Ik had even een vraagje over firefox, bij sommige sites, zo ook hier op tweakers merk ik op dat als je een pagina terug gaat automatisch weer bovenin de pagina beland in plaats van ergens halverwege de pagina waar je zat te lezen voor je op de volgende link klikt.

BV als ik zit te kijken in de lijst met vraag en aanbod en ik zit wat te scrollen tussen de laatste 50 aangeboden dingen en ik klik op item 36 om nader te kijken, is toch niets en klik op back, dan sta ik weer boven aan. Dan weet ik niet meer zo goed waar ik was, buiten dat het extra scroll werk nodeloos is.

Weet iemand waar dit aan ligt?

...

het gezonde tegengeluid

quote:
Haranaka schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:47:
Ik had even een vraagje over firefox, bij sommige sites, zo ook hier op tweakers merk ik op dat als je een pagina terug gaat automatisch weer bovenin de pagina beland in plaats van ergens halverwege de pagina waar je zat te lezen voor je op de volgende link klikt.

BV als ik zit te kijken in de lijst met vraag en aanbod en ik zit wat te scrollen tussen de laatste 50 aangeboden dingen en ik klik op item 36 om nader te kijken, is toch niets en klik op back, dan sta ik weer boven aan. Dan weet ik niet meer zo goed waar ik was, buiten dat het extra scroll werk nodeloos is.

Weet iemand waar dit aan ligt?
Dat ligt aan bug 215405
Workaround is hier te vinden.

quote:
The_Zeroorez schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 23:02:
[...]
Dan interpreteer je dat waarschijnlijk fout; in het begin waren er misschien wat kinderziektes; nu niet meer.

[...]
Nooit last van gehad, in 1.5 nog weleens.

[...]
Zoals? In 1.5 hadden wij ook weleens wat last :P

[...]

Zeker wel, 1.5 is eol. Daarbij is 2.0 nieuwer qua functies en is het zeker geen achteruitgang (zoals bij sommige bloated software).
Enkel de stijl kan je tegenstaan, maar je kunt zo een '1.5 theme' installeren...
Ok, bedankt voor je reply. De reden dat ik de post maakte was omdat ik geen enkel probleem had met FF 1.5, maar ik hoorde allerlei problemen met 2.0. Maar ik ga hem nu updaten ;)

MegamanXZero wijzigde dit bericht 14-08-2007 15:31 (9%)

Ik probeer 2 addons voor Tb te downen, maar site lijkt het niet te doen, althans hij doet het wel, maar de DL stokt... Iemand dit ook gemerkt? :'(

@ Zeroo:

ik ben een echte Fx 1.5 junk.
2.0 vind ik wel degelijk beetje bloated, enige wat die beter doet is memoryresources (maar nog niet foutloos). Ik heb 2.0 twee mnd getest toen die uitkwam, maar ben weer teruggegaan naar 1.5, alles staat goed in 1.5, in 2.0 moet je weer gaan kloten om alles naar mijn smaak te zetten. Ik kijk wel wat ik doe als 3 uitkomt, maar ik ben niet bang om bij 1.5.0.12 te blijven, de aanvallen op 1.5 zijn toch al niet meer zo talrijk lijkt mij.

Sjah wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:23 (62%)

quote:
Sjah schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:08:
@ Zeroo:

ik ben een echte Fx 1.5 junk.
2.0 vind ik wel degelijk beetje bloated, enige wat die beter doet is memoryresources (maar nog niet foutloos). Ik heb 2.0 twee mnd getest toen die uitkwam, maar ben weer teruggegaan naar 1.5, alles staat goed in 1.5, in 2.0 moet je weer gaan kloten om alles naar mijn smaak te zetten. Ik kijk wel wat ik doe als 3 uitkomt, maar ik ben niet bang om bij 1.5.0.12 te blijven, de aanvallen op 1.5 zijn toch al niet meer zo talrijk lijkt mij.
Ik heb precies hetzelfde commentaar wat jij hebt op FF 2.0.
Ik ben na een half uur experimenteren terug gegaan naar 1.5.0.12, ik vond de posities en het gebruik
van 2.0 niet echt aantrekkelijk. Zelfs met de 1.5 Theme klopte het niet helemaal, misschien is de
performance wel iets beter met 2.0 maar dat kan mij niet zoveel boeien. Ik wil liever een fijne browser hebben die naar mijn smaak valt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws