Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 juni 2003

Grote problemen ondervind ik bij het downloaden van plaatjes. Het downloaden van Wallpapers kost erg veel tijd. Ik krijg dan steeds die download manager van FX in beeld en kan danniks meer, moet dan echt wachten tot hij het plaatje gedownload heeft , daarna kan ik weer scrollen.

IE heeft geen problemen met het cashen van plaatjes en het dna wegschrijven van de data.

Dit is echt het meest belabberde aan FX, voor de rest heb ik weinig klachten,

Is het mogelijk keyboard shortcuts te veranderen? Ik wil left en right gebruiken in plaats van alt-left en alt-right voor de history. Ik heb wel de keyconfig extensie gevonden, maar die is niet up to date zo te zien.

Linux!
Reg. datum: 01 september 2001

cyctech op vrijdag 20 juli 2007 08:35 in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI"
Hoe gaat het dan met het downloaden van kleine tekstbestandjes enzo? Duurt elke download zo lang? En vreet Firefox dan ook 100% CPU tot de download voltooid is?

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 20-07-2007 16:28 (5%)

Error -48621: Signature expired

Powered by:
Reg. datum: 17 januari 2002

Ja alles vreet 100%

Maar dit ligt volgens mij aan je downloads tab, gooi deze eens leeg.
Waarschijnlijk heb je hier een file staan die je inmiddels al echt verwijdert hebt en Fx blijft hier naar zoeken.

Inmiddels heb ik mn tab close button zelf gefixt :)
Maar de tab minsize schijn ik niet te kunnen fixen?

browser.tabs.tabMinWidth
daarvan zou ik toch de waarde kleiner moeten maken? met als min 23 px ?
Dit heeft echter geen invloed :(

[Amd Opty 170 @ 3Ghz] [1024MB Mushkin CH5] [Ati X850XT PE] [2*maxtor 160gb s-ata raid 0] [DFI LP NF4] [h2o Cooled]

ph34r my [OGR-25] Cows

Ik draai sinds kort voor het eerst de 2.x.x reeks zeg maar en ik kan geen ALT+Q doen om naar een post te gaan op GoT : Is er iets anders in FireFox 2.x.x of is er iets op GoT veranderd :?

ALT+S werkt ook niet dan krijg ik het History gedeelte te zien ... ik denk dat ik weer eens een optie over het hoofd zie }:|

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Reg. datum: 14 mei 2002

Alt+Shift+Q|S

God Bless America | Change We Can Believe In

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Check de TS.

qed

ph34r my [OGR-25] Cows

Oops :X Erg slecht van me sorry :$

* nero355 aanpassingen heeft gedaan en erg happy is Thnx !! _O_

HELP GoT TO THE TOP

Bij het terugplaatsen van een recent gemaakte backup (nieuwe installatie door nieuwe hardware) met mozbackup kwam ik erachter dat wachtwoorden niet meegenomen waren, dus mis ik de gehele lijst :'(.
Wat is een goede manier om volgende keer ervoor te zorgen dat de wachtwoorden die ik in de lijst heb staan mee te nemen? Dmv. een kopie van het profiel oid?

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
Sjowhan schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:23:
Bij het terugplaatsen van een recent gemaakte backup (nieuwe installatie door nieuwe hardware) met mozbackup kwam ik erachter dat wachtwoorden niet meegenomen waren, dus mis ik de gehele lijst :'(.
Wat is een goede manier om volgende keer ervoor te zorgen dat de wachtwoorden die ik in de lijst heb staan mee te nemen? Dmv. een kopie van het profiel oid?
Ik weet niet wat precies de oplossing is, maar je moet altijd gewoon heel je profiel map kopieren voor backup toestanden en IMHO is dat dan ook het grote voordeel van Mozilla producten dat je de profiel map zo tussen meerdere platformen kan gebruiken/uitwisselen :)

/EDIT : Helemaal mee eens met Tweakert hieronder die alles uitgebreid uitgelegd heeft !!

nero355 wijzigde dit bericht 29-07-2007 16:44 (5%)

HELP GoT TO THE TOP

Linux!

quote:
Sjowhan schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:23:
Ik snap niet wat iedereen toch moeilijk doet met die mozbackup. Ik kopieer (inderdaad) gewoon altijd mijn profiel directory. Dat wil zeggen, de bestanden ervan. In mijn geval dus de inhoud van deze map:
code:
1
%userprofile%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\j825xlia.Default User

Om de backup te restoren (op een nieuwe PC) installeer je eerst Firefox. Die start je een keer en sluit je weer af. Daarna kopieer je de inhoud van je backup naar de nieuw aangemaakte profiel directory.

Dan heb je:
- Alle add-on's terug
- Alle bookmarks
- Alle wachtwoorden, incl master password
- Alle form history
- Alle cookies
- Alle history
- Alles dus!

Edit: Sorry, precies wat Nero zegt. Niet dat ik doe alsof ik het wiel heb uitgevonden, dus ;)

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 29-07-2007 16:16 (4%)

world wide anarchy
Reg. datum: 28 september 2000

Ik ben op zoek naar een add-on voor firefox die bestanden met een betaalde extentie plaatst in een aparte map. Ik zou het graag willen gebruiken dat als ik in firefox op een nzb bestand klik ergens op internet dat firefox dat bestand in een bepaalde map gooit. Zonder te vragen of ik heb wil opslaan of openen, en waar ik het wil zou willen opslaan.

Op mijn server draait namelijk sabnzb welke periodiek een bepaalde share bekijkt of daar een verse nzb in zit waarvan de inhoud gedownload moet worden van usenet. Firefox "moet" dus die nzb bestanden gelijk in die share deponeren.

Heeft iemand een idee of zo'n add-on bestaat?

...

Reg. datum: 18 augustus 2006

Weet iemand hoe ik in firefox een webpagina kan printen zonder dat het adres hierin staat?

Dat kan gewoon bij de pagina instellingen.

pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso

Reg. datum: 27 december 2002

Zowel op mijn PC als op mijn laptop heb ik dezelfde versie van Firefox geïnstalleerd. Maar het venster dat zich opent wanneer "Extra/Opties" aangeklikt wordt blijkt verschillend te zijn. Op de laptop zie ik nl. onder de tab "tabbladen" 5 verschillende tabs staan, op de PC krijg ik maar een blad te zien waarop enkele mogelijkheden voor de tabbladen staan.
Zo kon ik daar bijv. niet instellen dat het rode kruisje niet op elk tabblad van het venster moet staan maar geheel rechts (Overigens heb ik dit via about:config wel kunnen instellen).
Hoe krijg ik die 5 tabs hier weer terug?

Mart

weet iemand waar ik een plugin kan vinden, zodat als je text selecteerd en rechtsklik, je kan kiezen welke zoekmachine je wilt gebruiken. Er komt dus een dropdown list bij ipv de geselecteerde zoekmachine rechts boven in. (hopelijk is dit een beetje duidelijk)
ik had m eerst en ben m nu kwijt, en het is super handig.

Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
alclemenso schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:33:
weet iemand waar ik een plugin kan vinden, zodat als je text selecteerd en rechtsklik, je kan kiezen welke zoekmachine je wilt gebruiken. Er komt dus een dropdown list bij ipv de geselecteerde zoekmachine rechts boven in. (hopelijk is dit een beetje duidelijk)
ik had m eerst en ben m nu kwijt, en het is super handig.
SearchWith?

quote:
_/-\o_
het is alleen niet helemaal wat ik bedoel. de standaard optie als je text selecteerd en rechts klick dat je maar een zoekmachine ziet. er is een plugin die van die ene regel een dropdown lijstje maakt, en niet een nieuwe toevoegd zoals searchwith. Searchwith voegd ook zoekmachines toe die niet in je standaard zoekmachines staan.

Reg. datum: 27 februari 2000

quote:
alclemenso schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:50:
[...]
_/-\o_
het is alleen niet helemaal wat ik bedoel. de standaard optie als je text selecteerd en rechts klick dat je maar een zoekmachine ziet. er is een plugin die van die ene regel een dropdown lijstje maakt, en niet een nieuwe toevoegd zoals searchwith. Searchwith voegd ook zoekmachines toe die niet in je standaard zoekmachines staan.
Scroll Search Engines ?

Reg. datum: 27 december 2005

Ik draai ook Firefox 2...
Het irritante vind ik dat af en toe de melding komt na een frisse herstart (Geen crash)
dat firefox niet goed gesloten is, en dan vraagt hij wil je boel herstellen of opnieuw beginnen met een lege pagina

Is dit een bug?

WW
Reg. datum: 05 mei 2003

quote:
alclemenso schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:50:
[...]
_/-\o_
Context Search?

Reg. datum: 11 juni 2007

Heb net zitten klooien met wat plugins en eindelijk Windows media player werkend gekregen in Firefox door deze 3 plugins:

# Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library (filename: npdsplay.dll)
# Microsoft DRM (filename npdrmv2.dll)
# Microsoft Window Media Services (filename npwmsdrm.dll)

Het werkt nu wel echter als ik ga scroller wordt de weergave goed vern*ukt. Ook zie ik knoppen van player nooit. Waar ligt dit aan ?

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

U.N.C.L.E.
Reg. datum: 03 augustus 2001

Prima, gebruik Firefox al meer dan een jaar.

Tyan Tiger MPX Dual Athlon 2000+, Adaptec 29320R 2x Cheetah 15K HostRaid

Linux!

quote:
Armo schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:42:
Het werkt nu wel echter als ik ga scroller wordt de weergave goed vern*ukt. Ook zie ik knoppen van player nooit. Waar ligt dit aan ?
Heb je soms VLC player geïnstalleerd staan? Die installeert bij een standaard installatie namelijk ook een component, maar die doet het heel beroerd. Even VLC de-installeren en dan het ActiveX component niet installeren.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: