Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 17 oktober 2004

Klopt, ik zie het nu ook. Het lag aan het commando dat aan de gesture was verbonden. Dit was "close document" ipv "close tab". Het werkt nu inderdaad. Dankje :)

~ Het werkt alleen als je "Always show tab bar" aan hebt staan, en dat heb ik natuurlijk in principe niet :/ Als je dat niet aan hebt staan doet hij gewoon niets - de "close current tab" werkt op dat moment gewoon niet -, blijkbaar vindt Firefox de pagina op dat moment geen tab meer ofzo (omdat er dus geen tabbar is)? Lekker geimplementeerd weer.

~~ Maarja aan de andere kant, het gaat er ook om dat ik niet per ongeluk Firefox kan afsluiten, wat nu dus niet kan. Toch klopt het qua implementatie van geen kant. Het blijft een tab die sluitbaar zou moeten zijn imho...

.dani. wijzigde dit bericht 09-06-2007 13:55 (72%)

Athlon 64 3000+ NewCastle || Asus K8V - BIOS 1007 || 2GB Corsair PC3200 || nVidia Geforce 7600GT || Samsung 930BF || D-Link DWL-G510

Ik heb af en toe het probleem dat delen van de ene site in een frame van de andere site verschijnen. Is dit een bekend issue?

Wie weet of er een add-on bestaat waarmee je het menu, de statusbalk en eventueel andere balken lekker transparant kan maken. Is dit uberhaupt mogelijk met Firefox? Ik gebruik 2.0.0.4.

10100111001

Dat zul je toch echt in je OS moeten aanpassen, vrees ik. Ik ben nog niets tegen gekomen dat heel het Firefox window transparant kan maken. Daarbij maakt het volgens mij 'gewoon' gebruik van de windows GUI in Windows, en dat valt vrij lastig aan te passen via het programma dat het enkel gebruikt.

Als het iets zou zijn als Blender, Safari, of wat dan ook, dat zijn eigen menus gebruikt, zou het denk ik wel op die manier gaan.

qed

quote:
The_Zeroorez schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:14:
Dat zul je toch echt in je OS moeten aanpassen, vrees ik. Ik ben nog niets tegen gekomen dat heel het Firefox window transparant kan maken. Daarbij maakt het volgens mij 'gewoon' gebruik van de windows GUI in Windows, en dat valt vrij lastig aan te passen via het programma dat het enkel gebruikt.

Als het iets zou zijn als Blender, Safari, of wat dan ook, dat zijn eigen menus gebruikt, zou het denk ik wel op die manier gaan.
Oke, dankje voor je duidelijke antwoord. Jammer, ik had namelijk gehoopt dat het wel zou kunnen.

Ik krijg het niet voor elkaar om FF of TB te updaten onder Vista. Ik krijg steeds een melding dat ik hier geen rechten voor heb 8)7 Ik heb dat UAC gedoe reeds uitgeschakeld maar dat helpt niks. Ook het programma als admin uitvoeren wil niet helpen.

I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !

Het zal ongetwijfeld wel te vinden zijn, maar bestaat er een mogelijkheid om gegevens die in 'forms' zijn ingegeven, en dus opgeslagen zijn, te verwijderen?
Wel geheel in 1x, maar dat wil ik weer niet. Ik heb zelf al gezocht, wel een 'history manager' maar deze werkt niet met Firefox 2.0.0.4 ;(

http://weblog.sjowhan.nl/http://specs.tweak.to/5253

Linux!

Sjowhan: Shift + Delete

@Hacku: post wel gelezen maar ik heb geen Vista, sorry.

Error -48621: Signature expired

quote:
sjaakduhuuhl schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:46:
Sjowhan: Shift + Delete

@Hacku: post wel gelezen maar ik heb geen Vista, sorry.
Dan vraag ik mij af waarin?
Er is wel een formshistory.dat (of iig in deze trend) maar die is encrypted en niet uit te lezen :{

Weet iemand toevallig wat ik kan doen als mijn download venter ineens helemaal leeg is? Hij geeft ook niks meer aan als ik iets wil downloaden. Ik weet dat de vraag eerder gesteld is, heb zelf ook gezocht (heb het probleem al ooit eerder gehad), maar ik weet niet meer wat ik precies moest doen, dacht een of andere cache leegmaken, maar weet niet meer wat/welke/waar...

Drive it like you stole it.

Linux!

quote:
Sjowhan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:05:
[...]

Dan vraag ik mij af waarin?
Er is wel een formshistory.dat (of iig in deze trend) maar die is encrypted en niet uit te lezen :{
Nee, gekkie :D Wat je doet, je wijst in firefox het item aan in de drop-down list maar zonder te klikken. En dan druk je op Shift-Delete. Dan verdwijnt alleen dat item uit die lijst.

@eX0dus: Helpt dit?

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 28-06-2007 10:52 (9%)

Wat ik vreemd vind is dat ik sinds een reinstall van windows (dus ook Fx), veel formulieren niet meer auto-aanvullen. Soms wel, vreemd hoor, oa bij abn-amro online bankieren.
krijg nu elke keer bij het openen van een torrentbestand op een website de melding dat het bestand niet geopend kan worden, omdat de geassocieerde hulptoepassing niet bestaat.

Als ik dan in de download balk het bestand nogmaals download, doet ie het wel. (hij plaats het bestand dan in de standaard download map)

Wat ik al gedaan heb:

- Heb al een clean install geprobeerd met firefox (heb zowieso mn computer net opnieuw geinstalleerd)
- Heb verschillende gebruikersprofielen geprobeerd.
- Heb een andere download manager geprobeerd, maar dit hielp ook niet.
- In windows heb ik de bestandskoppeling met torrentbestanden gecheckt.

Hebben meer mensen hier last van? Of weet iemand hier een oplossing voor

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Was blijkbaar toch een corrupt profiel, heb nu weer een clean install gedaan (dit keer geen gebruik gemaakt van Mozbackup)

Misschien dat het aan Mozbackup heeft gelegen. Het profiel was echter bij het exporteren nog oke.

Sir Baxx wijzigde dit bericht 28-06-2007 17:33 (19%)

quote:
Jep, dat is hem, thanx. :)

Drive it like you stole it.

Ik heb sinds kort het probleem, dat als ik iets download, dit niet meer in de download manager komt te staan. Een update en een compleet nieuwe installatie van Firefox hebben niets uitgehaald. De tweak in de TS maakt ook niets uit.

Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?!

quote:
Ophidian schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:54:
Ik heb sinds kort het probleem, dat als ik iets download, dit niet meer in de download manager komt te staan. Een update en een compleet nieuwe installatie van Firefox hebben niets uitgehaald. De tweak in de TS maakt ook niets uit.

Nieuw profiel geprobeerd?
quote:

Zoek naar downloads.rdf in de application data-folder, en verwijder deze.
Waarschijnlijk is 't corrupt geraakt, na verwijdering zal een nieuw bestand aangemaakt worden.

Linux!

quote:

Ophidian, kom op, hee. Vier posts boven je!
quote:
eX0duS schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:07:
Weet iemand toevallig wat ik kan doen als mijn download venter ineens helemaal leeg is? Hij geeft ook niks meer aan als ik iets wil downloaden. Ik weet dat de vraag eerder gesteld is, heb zelf ook gezocht (heb het probleem al ooit eerder gehad), maar ik weet niet meer wat ik precies moest doen, dacht een of andere cache leegmaken, maar weet niet meer wat/welke/waar...
quote:
quote:
eX0duS schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:39:
[...]

Jep, dat is hem, thanx. :)

quote:
sjaakduhuuhl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:51:
[...]

Ophidian, kom op, hee. Vier posts boven je!

[...]

[...]

[...]
Excuses, overheen gelezen. Heeft wel geholpen inderdaad!

Ik vind Firefix een erg goed programma. Ik heb er lang mee gewerkt. Maar sinds ik Windows Vista heb gebruik ik weer IE. Ik vind de nieuwe IE 7 ook niet verkeerd. Wel vind ik jammer dat IE sommige functies niet heeft die Firefox wel heeft. Dat je met een klik op de rechtmuisknop de achtergrondafbeelding kunt gebruiken vind ik erg handig, omdat ik vaak websites ontwerp. Zo kan je zien hoe de website in elkaar ziet. Ook vind ik van Firefox de laatst gesloten tabladen handig, zoms wil je wel eens perongelijk een tablad sluiten en dan kan je deze weer makkelijk tevoorschijn toveren.

Kortom, ik vind Firefox beter dan IE maar vind IE 7 toch wat beter bij Windows Vista passen, kwa uiterlijk. Dit is niet de enige reden dat ik IE gebruik, ik gebruik deze ook omdat ik problemen heb met Firefox onder Vista. De webpagina's gaan namelijk flikkeren (ze verschuiven de heletijd een paar pixel omhoog en naar beneden). Ik hoop dat dit probleem snel verholpen is met een update, zodat ik waarschijnlijk weer overstap naar Firefox.
a.k.a. Oogje

quote:
GekkeCoen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:20:
Ik vind Firefix een erg goed programma. Ik heb er lang mee gewerkt. Maar sinds ik Windows Vista heb gebruik ik weer IE. Ik vind de nieuwe IE 7 ook niet verkeerd. Wel vind ik jammer dat IE sommige functies niet heeft die Firefox wel heeft. Dat je met een klik op de rechtmuisknop de achtergrondafbeelding kunt gebruiken vind ik erg handig, omdat ik vaak websites ontwerp. Zo kan je zien hoe de website in elkaar ziet. Ook vind ik van Firefox de laatst gesloten tabladen handig, zoms wil je wel eens perongelijk een tablad sluiten en dan kan je deze weer makkelijk tevoorschijn toveren.

Kortom, ik vind Firefox beter dan IE maar vind IE 7 toch wat beter bij Windows Vista passen, kwa uiterlijk. Dit is niet de enige reden dat ik IE gebruik, ik gebruik deze ook omdat ik problemen heb met Firefox onder Vista. De webpagina's gaan namelijk flikkeren (ze verschuiven de heletijd een paar pixel omhoog en naar beneden). Ik hoop dat dit probleem snel verholpen is met een update, zodat ik waarschijnlijk weer overstap naar Firefox.
En daarom is Firefox volledig skinnable dmv de themes. Neem bijvoorbeeld de Vista-aero theme, en je ziet er net zo uit als in IE7!

Je flikker probleem (klinkt dat lullig, zeg... O-) ) zou je eens moeten proberen op te lossen door het maken van een nieuw profiel. Zet achter het doel van je snelkoppeling een (spatie) -p en maak er een aan.

AllSeeyinEye wijzigde dit bericht 12-07-2007 11:11 (7%)

Kom eens bij Lotus Jungs kijken

quote:
AllSeeyinEye schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:09:
[...]

En daarom is Firefox volledig skinnable dmv de themes. Neem bijvoorbeeld de Vista-aero theme, en je ziet er net zo uit als in IE7!

Je flikker probleem (klinkt dat lullig, zeg... O-) ) zou je eens moeten proberen op te lossen door het maken van een nieuw profiel. Zet achter het doel van je snelkoppeling een (spatie) -p en maak er een aan.
Na een update lijkt tot nu toe het flikkeren opgelost te zijn. Het Vista Aero theme ziet er ook erg goed uit. Ik ga Firefox in ieder geval weer gebruiken. :)