bestaat er eigenlijk geen "plugin" "addon" om bv 4 pagina's in het klein naast elkaar te laden
in 1 pagina?, dat zou wel ERG stoer zijn
* Skillz slaapt wel lekker verder...
iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
[Nieuw Topic]iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700
Sorry maar wat een bullshit... Snap het wel dat deze site op de whitelist beter is voor jullie maar andere webmasters dan, die halen hun geld ook vaak uit de ads?quote:Adblock, makkelijk om ads te blocken. Zet GoT en T.net wel op de whitelist, als je dit niet doet riskeer je een ban! Bovendien is het wel zo netjes om ons mooie forum een beetje steun te geven.
Wat zijn de MB? MookBarks?quote:Calamor schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:19:
Heb ook al lopen zoeken in me profiel in welk bestand de MB zitten maar ik kan ze niet vinden.
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 18-04-2007 12:24 (29%)
Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!
Boomerang wijzigde dit bericht 28-04-2007 19:15 (12%)
Boomerang wijzigde dit bericht 01-05-2007 18:56 (24%)
Jazco2nd wijzigde dit bericht 01-05-2007 21:53 (28%)
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Dan knip je dat bolletje er toch af? Dat kan zelfs nog met paint, die ook gewoon png opslaat.quote:Jazco2nd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:46:
Ik heb dit op internet gevonden, vind ik ook erg netjes en gebruik het nu wel, maar dat groene bolletje hoeft nieteens voor mij dus ik wil gewoon de tekst versie.
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 02-05-2007 02:55 (29%)
Gisterenavond heb ik VMWare Player verwijderd. VMWare maakt virtuele netwerk devices aan, die vervolgens weer gebridged kunnen worden met de 'echte' netwerkverbinding.quote:sjaakduhuuhl schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 02:52:
@Boomerang: Sorry man, ik heb echt geen idee. Je hebt volgens mij alles wel al geprobeerd. Je zou nu alleen nog een log kunnen gaan maken van wat je doet op het moment dat het fout gaat. Eventueel met http-headers en al (bv met de extensie LiveHTTPHeaders). Maar ik kan me voorstellen dat 't erg frustrerend is!
Boomerang wijzigde dit bericht 02-05-2007 09:48 (7%)
Wau wau!
Geen idee of het een bug is, maar bij mij zijn die buttons ook niet aanwezig.quote:anandus schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:56:
Ik heb een irritant iets.
Als ik 'find as I type', dan komt er een zoekbalk, maar de 'previous' en 'next' knoppen zijn dan weg, als ik die terug wil hebben dan moet ik ctrl-F doen (dus handmatig zoeken).
Ik weet niet waar dit aan kan liggen, want ik heb nog geen plugins ofzo geïnstalleerd en het is een schone installatie van Firefox 2.0.0.3 (van ongeveer een uurtje oud)
Is dit een bugje?
Wellicht heb je daar iets aan.For some strange reason, in Firefox 2 the find Next and Previous buttons have been removed from the Quick Find bar (which is activated by /, ' or just start typing) and reserved for the Find Bar only (Ctrl + F). I find this behavior annoying but lucky me and us all dbcooper dropped this tip in a comment to a previous post to restore the buttons.
Open userChrome.css and add this line:
#FindToolbar > * {display: -moz-box; }
That's it. Happy finding!
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:Schaamteloze copy van 't vorige deel, ik ga er nog even met de opmaak en content bezem erdoorheen. Mochten mensen aanvullingen hebben, dan ben ik bereikbaar via DM
TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-05-2007 12:49 (31%)
qed
Inderdaad. Daarnaast is het ook mogelijk om met F3 verder te zoeken en Shift+F3 terug te zoeken op de pagina. Keyboard shortcuts zijn in veel gevallen toch makkelijk in Firefoxquote:BtM909 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:45:
Nou, volgens mij is Quick Find juist bedoeld om even snel te zoeken, vandaar dat ze onderscheid hebben gemaakt tussen Quick Find en de normale Find. Zal me ook niet verbazen als hij in toekomstige versies helemaal wordt vervangen door de normale Find
Jaa maar dat vind ik helemaal geen nette oplossing, een plaatje gebruiken terwijl de tekst alleen voldoende is, slaat toch nergens op. ik weet dat het kan, door een regel toe te voegen in Userchrome.css, kan het alleen nergens meer vinden..quote:sjaakduhuuhl schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 02:52:
[...]
Dan knip je dat bolletje er toch af? Dat kan zelfs nog met paint, die ook gewoon png opslaat.

maar zo:quote:Now that I've modified the about:config file to get back to the far right tab close button, it seems that the Tab Menu is in the wrong place (should be on the outside of the close button), and more importantly, it is annoying to look at and/or use. When I have an entire tab bar full of tabs (and even though I do like the tab scrolling) I don't find the Tab Menu particularly helpful, and its right-hand side abruptly cuts off just before jutting up against the close button, as if it were unfinished or broken altogether.

Jazco2nd wijzigde dit bericht 05-05-2007 10:39 (69%)
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Repeat wijzigde dit bericht 13-05-2007 19:19 (15%)
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Extended statusbar: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1433quote:RekZ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:35:
'vroeger' kon ik met m'n opera browser altijd zien met hoeveel kb/s een pagina werd geladen, en ook hoe groot die pagina was.
Weet iemand of er ook een add-on is voor Firefox die dat kan?
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Super, thanks!quote:Maverick schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:22:
[...]
Extended statusbar: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1433
FF onthoudt toch standaard ookal je openstaande tabs?quote:Wilf schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:46:
Ik gebruik FF bijna altijd (behalve voor internetbankieren waarbij IE verplicht is) met volle tevredenheid (vroeger wel veel bugs zoals download manager die CPU vrat etc.).
Het enige waar ik me bewust van moet blijven is dat als ik de plugin "Session Manager" open dat ik geen andere vensters open moet houden, want FF sluit in principe alles af en begint opnieuw met enkel de tabs en vensters die je hebt opgeslagen.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus