Gathering of Tweakers

Quicksearch
je n'a pas de durantintit

Jij bent wel heel snel :) Ik was dus met de knoppen aan het proberen :X

mijn zin was dus ook nog niet af

The Deaken wijzigde dit bericht 26-03-2007 19:39 (20%)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
San-Andreas Multiplayer !
www.sa-mp.nl

BMW

Ik heb alweer dat mijn downloadvenster gewoon niets weergeeft (staat wel aan in de opties). Heb firefox al eens opnieuw geinstalleerd en heb de nieuwste versie. Kent iemand dit?

Ik weet zo gauw even geen goede google zoekwoorden

Koffie?
Ja, Lekker

Ik ben nu al een tijdje over van Opera naar Firefox, met name omdat Firefox beter ondersteund lijkt te worden. Een ding in Firefox vind ik echter beduidend minder en dat is de Download Manager. Met de addon Download Manager Tweak heb ik in ieder geval het uiterlijk weten aan te passen. Weet iemand of er plannen zijn om in ieder geval een resume functie in te bouwen? Verder vind ik de Quick Download box in Opera ook erg handig, maar ik ben nog geen addon tegengekomen die dat regelt. Misschien dat iemand een tip heeft?

quote:
Catch22 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 23:44:
Ik heb alweer dat mijn downloadvenster gewoon niets weergeeft (staat wel aan in de opties). Heb firefox al eens opnieuw geinstalleerd en heb de nieuwste versie. Kent iemand dit?
Ik heb ook weer zoiets, als een dll klaar is dan verdwijnt ie meteen, dus downloaden zie je nog wel maar daarna alles foetsie. Precies dezelfde settings als op mn laptop, en daar werkt het wel op.

Who is General Failure and why is he reading my hard disk?

BMW

bij mij gebeurt er helemaal niets in dat venster...

Koffie?
Ja, Lekker

Hmm, Firefox geeft net de melding dat er een update is: 2.0.0.2, terwijl ik 2.0.0.3 draai. Hoe kan dat nou?

Novell!

Ja dat had ik op het werk ook. Donderdag is ie zelfs geupgrade naar 2.0.0.3RC1 vanaf de eerder gedowngrade versie 2.0.0.2. Hier thuis heb ik er geen last van.

Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!

quote:
sjaakduhuuhl schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:17:
Ja dat had ik op het werk ook. Donderdag is ie zelfs geupgrade naar 2.0.0.3RC1 vanaf de eerder gedowngrade versie 2.0.0.2. Hier thuis heb ik er geen last van.
De downgrade lijkt niet te zijn uitgevoerd, ik zag geen 'installing ...' venster en heb nog steeds 2.0.0.3. Gelukkig. :)

Ik heb via DEZE site mijn userChrome.css aangepast naar eigen smaak. Zo heb ik nu "greyed-out" tabs voor de tabs die niet active zijn en verschijnen de "back, forward en stop" buttons alleen als ze te gebruiken zijn :9

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

You've g0t mail :D :D

Even een vraagje over de Live bookmarks (RSS). Hoe kan ik instellen dat Firefox ze automatisch om de zoveel minuten update. Ik kan wel handmatig "Live Bladwijzer opnieuw laden" klikken, maar hoe gaat het automatish :?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Rediscover the web!

quote:
niels88 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:03:
Even een vraagje over de Live bookmarks (RSS). Hoe kan ik instellen dat Firefox ze automatisch om de zoveel minuten update. Ik kan wel handmatig "Live Bladwijzer opnieuw laden" klikken, maar hoe gaat het automatish :?
Dat gebeurd al automatisch, een keer in het half uur volgens mij.

Via browser.bookmarks.livemark_refresh_seconds
kun je dat via about:config aanpassen.

10100111001

Aangezien ik bijna niets meer in m'n statusbar had staan (enkel wat iconen die niet echt nodig waren en de urls, de laadbalken stonden al in de tabs), heb ik hem gisteren uit gezet. De iconen staan netjes in het tools menu, en één staat naast m'n bookmarks. Ik heb nu lekker twee balkjes van 18px, voor alle meuk, en een voor de tabs.

Echter, ik vind het enorm vervelend dat ik niet even snel meer links kan checken alvorens ze te openen. Ik meen hier ooit een extensie/hack gezien te hebben om de url in de adress bar te laten zien bij een hover, ik kan hem alleen niet meer vinden. Iemand die hier (of voor een geel popupje) iets heeft? Dit is niets zo, maar die statusbar is gewoon te groot :P

qed

Ik heb een probleempje met firefox dat wanneer ik het dropdown pijltje aanklik, en een eerder geopende site aanklik, dat hij er niet meteen naartoe gaat, maar ik moet of op enter drukken of op go drukken (pijltje ernaast)

Dit is met firefox 2, met 1.5 was dit geen probleem... iemand?

Dood aan de 6-bit TN panelen!!

Can bind minds with his spoon

Goed, ook ik heb een probleem met firefox. Ik gebruik firefox om .nzb files te downloaden. Soms echter komt er een raar teken in die finame voor, en weigert firefox die file überhaupt op te slaan. Willen jullie eens even kijken wat firefox bij jullie met onderstaande .nzb doet?

http://binsearch.info/ind..._sort=date&font=small

(link aanklikken, inverse klikken, en create nzb aanklikken)

Veel dank.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

quote:
Sparhawk schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:01:
Goed, ook ik heb een probleem met firefox. Ik gebruik firefox om .nzb files te downloaden. Soms echter komt er een raar teken in die finame voor, en weigert firefox die file überhaupt op te slaan. Willen jullie eens even kijken wat firefox bij jullie met onderstaande .nzb doet?

http://binsearch.info/ind..._sort=date&font=small

(link aanklikken, inverse klikken, en create nzb aanklikken)

Veel dank.
Er staat iets anders dan een spatie tussen Eric en Clapton in je zoekterm :) ik gok dat dat een c/p was, waar je op zocht; dit ligt dus niet aan Firefox.

Can bind minds with his spoon

quote:
0xDEADBEEF schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:10:
[...]

Er staat iets anders dan een spatie tussen Eric en Clapton in je zoekterm :) ik gok dat dat een c/p was, waar je op zocht; dit ligt dus niet aan Firefox.
Hmm, dat is wel geniaal dat je dat ontdekt hebt. . Aan de andere kant; ik maak een .nzb file aan (dus naar aanleiding van mijn eerdere link; inverse;en create nzb) Vervolgens klik ik op download, en dan doet firefox helemaal niks, ook geen mededeling geven dat ie de file niet kon downloaden. Dat vind ik dus erg vervelend, want elke keer als ik een nzb file aanklik, moet ik vervolgens handmatig controleren of firefox wel zin had om die file op te slaan. Als je diezelfde link in opera gooit dan krijg je een popupscherm omdat die filenaam incorrect is, en dan mag je zelf een nieuwe filenaam typen. Dan weet je tenminste dat er wat fout is gegaan. Opera wil ik echter niet gebruiken :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

ik heb het volgende probleem:

Ik kan niets maar dan ook niets meer opslaan. Ik klik rechtermuisknop opslaan als.. klik op opslaan en hij heeft vervoglens niks opgeslagen. In IE lukt het allemaal wel....Iemand bekend met die probleem?

vergeten te melden dan uninstall en opnieuw installeren ook geen zin heeft...

Mwouj wijzigde dit bericht 06-04-2007 17:43 (14%)

10100111001

quote:
Mwouj schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:32:
vergeten te melden dan uninstall en opnieuw installeren ook geen zin heeft...
Even handmatig een nieuw profiel in firefox maken wel ;)

Iemand trouwens al iets voor mijn probleem gevonden? Ik wil de url bij een hover over een link in de adresbalk of in zo'n geel ding hebben :P

@onder: Mijn dank is groooot.. :D En die woorden kon ik niet zo 123 bedenken...

TheZeroorez wijzigde dit bericht 06-04-2007 18:49 (11%)

qed

zoek eens op tooltip enhancer...
quote:
Catch22 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 06:52:
bij mij gebeurt er helemaal niets in dat venster...
Zelfde hier :(

Op de laptop werkt t wel :(

Gevalideerd

quote:
Copyman schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:59:
Sinds Java update jre1.5.0_11 zit Firefox hier telkens te ouwehoeren als ik bijvoorbeeld naar http://www.nl.map24.com/ ga. Ik kan dan wel de browser met ALT+F4 of via kruisje afsluiten, maar ik moet het proces alsnog in de taskmanager beëindigen. Met jre1.5.0_10 had ik hier geen last van voor zover ik weet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Om nog maar even terug te komen op mijzelf, hebben nog meer mensen problemen met Java update 11 en bijvoorbeeld Map24 (icm Firefox 2.0.0.3)? Als ik over wil schakelen op de interactieve map, dan komt Map 24 met de melding:
quote:
For using all Map24 functionalities you have to
install JAVA. If you want to install JAVA now,
please click on the Get JAVA (tm) Logo.
Met Firefox 2.0.0.2 en Java update 10 had ik dit probleem niet voor zover ik weet (joost mag weten welke van de 2 het veroorzaakt).

Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculæs

Moet ik een andere avatar?

Sinds kort heb ik Scribefire geinstalleerd. Dat is een blog-extensie-tool. Reuze handig, want Fx staat toch altijd open.

Maar nu zoek ik een manier om Fx op te starten, waarbij de extensie al gelijk gestart is en het liefst Fullscreen. Weet iemand hoe dat moet of een workaround?

Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 1gb ram | Laptop PIII/600 met 256mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF :)

Ey allemaal,

Mijn broertje heeft een raar probleem met Firefox 2.xxx

Wanneer hij in zijn adres-balk een adres wilt tikken, en de '/' intikt, komt automatisch die search-bar onderin tevoorschijn.

Weet iemand hoe dit kan? Hij heeft er namelijk op z'n desktop last van, maar m'n ouders hebben hetzelfde probleem op hun laptop.

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

quote:
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:37:
Hmm, nu zit ik dus wel ineens met 2.0.0.2. :(
Same here, FF vroeg zondagavond om een "update" naar 2.0.0.2 te doen, heb gecanceled, FF gaf aan bij de volgende herstart te updaten. Ik heb toen FF herstart (niet de pc, m'n mce was aan het opnemen), er gebeurde niks.
Vandaag deed ie de downgrade dus alsnog, maar handmatige update heeft dat weer verholpen. Wat me opvalt is dat als je de url http://nl.www.mozilla.com/nl/firefox/2.0.0.3/whatsnew/ verandert naar een willekeurige vorige versie, je de melding krijgt dat je de nieuwste versie hebt.
quote:
Copyman schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:54:
[...]

Om nog maar even terug te komen op mijzelf, hebben nog meer mensen problemen met Java update 11 en bijvoorbeeld Map24 (icm Firefox 2.0.0.3)? Als ik over wil schakelen op de interactieve map, dan komt Map 24 met een melding:

[...]
Ook al hetzelfde, heb java geheel verwijderd, merk dat Firefox veel sneller opstart. Ben voorlopig van plan zonder java plugin te doen, dan maar een iets minder makkelijke routeplanner

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws