Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
...
Reg. datum: 30 juli 2002

Is het ook mogelijk met een extensie om tabbladen in Firefox te schikken? Dus naast elkaar te plaatsen in Firefox, dus geen twee maal Firefox openen.
Reg. datum: 20 oktober 2004

Ik vind sinds 2.0.0.8 alles een stuk slomer en trager werken, sommige dingen lopen helemaal vast.

Als ik bijv. naar www.gameloft.com ga, loopt mn hele firefox vast, vroeger kon ik hier altijd normaal heen.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
KRG schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:29:
Ik vind sinds 2.0.0.8 alles een stuk slomer en trager werken, sommige dingen lopen helemaal vast.

Als ik bijv. naar www.gameloft.com ga, loopt mn hele firefox vast, vroeger kon ik hier altijd normaal heen.
Ik heb geen problemen met die site. Het duurde inderdaad even voor hij (seconde of 5) voor hij kwam, maar volgens mij is het ook een vrij zware pagina.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
Kroontje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:18:
Is het ook mogelijk met een extensie om tabbladen in Firefox te schikken? Dus naast elkaar te plaatsen in Firefox, dus geen twee maal Firefox openen.
Ik vat je niet helemaal :), bedoel je tabbladen? Die heb je standaard al, moet je even bij de instellingen kijken om het gedrag van links aan te passen naar tabbladen.

Klik maar es met scrolletje op een link.

Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
KRG schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:29:

Bij die site heb ik geen problemen, maar sinds 2.0.0.8 heb ik ook een hoop vastlopers. Vooral bij site's met filmpjes. Heel raar allemaal...

...

quote:
KRG schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Ik vat je niet helemaal :), bedoel je tabbladen? Die heb je standaard al, moet je even bij de instellingen kijken om het gedrag van links aan te passen naar tabbladen.

Klik maar es met scrolletje op een link.
In windows heb je de mogelijkheid om vensters te schikken. Rechtermuisknop op de taakbalk wanneer je bijvoorbeeld twee vensters hebt openstaan en daar zie je de 'schik'-opties.. :)

Die optie, maar dan voor de tabbladen in Firefox, vat je hem nu beter? ;)

Ik heb net iets gevonden, Split Browser

Kroontje wijzigde dit bericht 06-11-2007 09:59 (8%)

\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

Je wilt dus meerdere pagina's bijvoorbeeld getiled (als in: tile windows horizontally/vertically) hebben? Volgens mij is er wel een extensie dit zoiets kan, iets van "browser splitter" ofzo.

...

quote:
Reinier schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:58:
Je wilt dus meerdere pagina's bijvoorbeeld getiled (als in: tile windows horizontally/vertically) hebben? Volgens mij is er wel een extensie dit zoiets kan, iets van "browser splitter" ofzo.
Ik had hem net gevonden, soms krijg je ineens een ingeving voor zoekwoorden nadat je het gepost hebt, zie edit boven.. :)

Toch bedankt! ;)
\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4287 :)

Oh well, je had hem al zie ik nu :P

Reg. datum: 28 juli 2005

Ik gebruik firefox nu zo'n 2 jaar, naar volle tevredenheid, alleen heb er sinds een week een probleempje mee (op mijn laptop wel te verstaan).
Ik kan geen "input" meer geven in firefox. Als ik bv bij het zoekveld van google iets intik en ik druk op "Google zoeken" gebeurt er niks. Hetzelfde bij het reageren op fora, ik kan een bericht intypen (hyperlinks werken wel), maar verzendknoppen werken niet!
Weet iemand wat er mis is? Ik heb Firefox al opnieuw geinstalleerd, maar het mocht niet baten.

Reg. datum: 09 juni 2005

Ik probeer mpeg- en avi-bestanden meteen te laten openen door firefox, dus tijdens het downloaden, maar dat lukt niet.
Bij wmv lukt dit wel. Ik heb de WMP plugin geïnstalleerd, Bij Opties/inhoud/Bestandstypen beheren staat bij wmv: Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library, maar bij de andere bestanden kan ik slechts de Quicktime-plugin selecteren. Hoe zit dat? :?

Hoi!

Een probleem waar ik tegenaan loop sinds ik met Fx op xubuntu werk: de letters zijn soms te klein en soms groot genoeg. Sommige sites kan ik met standaard lettergrootte (Ctrl-0 gecheckt) heel slecht lezen (zoals FP van Fok) en andere sites zijn groot genoeg (ook met Ctrl-0 gecheckt; zoals Gmail). Een duidelijk verschil in lettergrootte, zoals ik met Fx onder Windows niet heb meegemaakt :| Weet iemand wat ik hier tegen kan doen, zonder elke keer op Ctrl+ te hoeven klikken?

Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF

Reg. datum: 28 juli 2005

Niemand die mij kan helpen met mijn probleem? Zie 3 post hierboven. Ik begin de schijt te krijgen aan internet explorer :P

Stik er maar in!

Ik word helemaal schijtziek van WMP + Firefox. Krijg embedded mp3's niet meer werkend in Firefox, blijven gewoon op Gereed staan. Heb https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1879 geinstalleerd en tevens http://port25.technet.com...efox-plugin-download.aspx maar zonder geluk. In IE werkt alles perfect, maar het moet gewoon in FF werken.

WMP versie = 11, tevens al gereinstalled. Als ik de foutgegevens in FF opvraag dan staat er; "Kan het bestand niet afspelen. Kan één of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden." Ik heb al diverse codec packs geprobeerd en audio/video die ik vanaf m'n harddisk afspeel werkt gewoon perfect dus geen idee...

Iemand nog suggesties? B.v.d

TommyGun wijzigde dit bericht 07-11-2007 16:50 (29%)

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Reg. datum: 30 juli 2000

moet je quicktime plugin opdracht geven om mp3 af te handelen, ben je ook klaar.
Stik er maar in!

Hoe? Ik heb Quicktime Alternative (met plugins dus voor o.a FF) maar zie niet hoe ik die mp3's kan laten afhandelen.

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

in je configuratiescherm staat quicktime icoon,dubbeklikken > browser> mime-instellingen, daar zie je mp3 ook staan.
Reg. datum: 09 juni 2005

Ik wil gewoon dat WMP die files afspeelt terwijl ik ze download, dus meteen opent in mediaplayer (en niet Quicktime or whatever). |:(

Stik er maar in!

Ik neem aan dat Sjah het tegen mij had Frank76NL ;)

Eens kijken of 't werkt Sjah. Het is geen fix, maar tenminste een workaround. Bedankt

Edit; nog gewoon WMP11 met streaming media :/ Heb alles naar Quicktime gegooid maar niks dus... ook niet na system reboot.

TommyGun wijzigde dit bericht 07-11-2007 19:18 (44%)

Heb je adblocker? Die houdt streaming nog weleens tegen, dan moet je dus disablen voor die site. Naja, dat zal het wel niet zijn, anders weet ik het ook niet.

Sjah wijzigde dit bericht 07-11-2007 19:28 (24%)

@tom: nieuw profiel aanmaken geprobeerd?
Stik er maar in!

Nop en nop. Nieuw profiel kan ik wel 's proberen maar als laatste redmiddel...

Hoi!

Probeer evt niet automatisch met je profiel op te starten. Je moet dan een parameter toevoegen zodat je steeds aan het begin moet kiezen voor een profiel cq nieuwe aanmaken cq verwijderen. (Google: profile firefox oid).

Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF

-je
Reg. datum: 05 juli 2005

Ik heb Firefox 3 beta 1 kunnen bemachtigen. Maar volgens mij is hij nog niet officieel uit.

Link NL: http://ftp.mozilla.org/pu...b1.nl.win32.installer.exe

God Left This Place A Long Time Ago

Reg. datum: 28 september 2006

quote:
Cloudje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:08:
Ik heb Firefox 3 beta 1 kunnen bemachtigen. Maar volgens mij is hij nog niet officieel uit.

Link NL: http://ftp.mozilla.org/pu...b1.nl.win32.installer.exe
En je eerste reactie is? Werkt het een beetje fijn?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: