[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicReg. datum: 03 juli 2005
Mart Ini wijzigde dit bericht 11-10-2007 13:56 (88%)
amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc
Reg. datum: 03 juli 2005
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3
amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc
Ik he de bovenste geinstalleerd (Woordenboek Nederlands) en die werkt goed. Geen idee wat het verschil miet die andere twee is.quote:Mart Ini schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:56:
Ik zocht een Nederlands woordenboek, en ik vond er 3 op deze pagina. Maar welke is nu de echte? (de opentaal lijst)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3
Inderdaad, de laatste 2 staan er dubbel in. Het verschil tussen de eerste twee zit hem in de bron. De 2e is gemaakt door OpenTaal en de eerste door iemand anders.quote:https://.../16472/woordenboek_nederlands-2.0.0-fx+tb+sm.xpi
https://.../16440/opentaal_woordenlijst-1.00g-fx+tb+sm.xpi
https://.../16440/opentaal_woordenlijst-1.00g-fx+tb+sm.xpi
Wat moet de wereld beginnen zonder mij?
Als ik een link open in een nieuw venster [rechtermuisknop - 'koppeling openen in nieuw venster' dan kan ik na de eerste keer klikken niet meer de 'back' knop gebruiken.
Bij de volgende klik werkt deze wel weer prima, maar bij de eerste doet hij het gewoon niet.
Hier op GoT niet, op andere sites ook niet, nergens niet...
Dit was bij de vorige versie die ik had draaien niet zo (2.0.0.minder dan 7) en vind het ook een raar probleem.
Heb GoT afgezocht naar een oplossing en ook de forums van firefox zelf nageplozen maar niks bruikbaars kunnen vinden.
Misschien ervaren meer mensen deze storing met 2.0.0.7 en misschien weet iemand er een oplossing voor (behalve dat ik tabbed browsing moet gebruiken of niet openen in nieuw venster natuurlijk
[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX] [1Gb Ultra II] :)
Werkt bij mij gewoon in Firefox 2.0.0.7. Waarschijnlijk wordt het veroorzaakt door een add-on. Schakel die eens uit.quote:answer_man schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:43:
Wazig probleem met Firefox 2.0.0.7;
Als ik een link open in een nieuw venster [rechtermuisknop - 'koppeling openen in nieuw venster' dan kan ik na de eerste keer klikken niet meer de 'back' knop gebruiken.
Bij de volgende klik werkt deze wel weer prima, maar bij de eerste doet hij het gewoon niet.
Hier op GoT niet, op andere sites ook niet, nergens niet...
Dit was bij de vorige versie die ik had draaien niet zo (2.0.0.minder dan 7) en vind het ook een raar probleem.
Heb GoT afgezocht naar een oplossing en ook de forums van firefox zelf nageplozen maar niks bruikbaars kunnen vinden.
Misschien ervaren meer mensen deze storing met 2.0.0.7 en misschien weet iemand er een oplossing voor (behalve dat ik tabbed browsing moet gebruiken of niet openen in nieuw venster natuurlijk)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Weet iemand of dit door FF komt of door iets anders?
Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
qed
bredend wijzigde dit bericht 19-10-2007 11:12 (5%)
Let op: Al mijn reacties zijn relatief!
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Na de melding gewoon 'FireFox nu herstarten' en de update werkt probleemloos. Zelfs alle extensies werken zoals het hoort.
Wellicht is het toch een lokaal probleem (een software firewall misschien?)
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
[bt]You got to have, you really need some skin.
You got to have on the outside to keep the inside in.
Reg. datum: 11 juli 2001
Kent iemand dit probleem?
Reg. datum: 12 januari 2007
als ik aan het internetten ben, wil na een tijd geen enkele pagina, zowel verschillende tabbladen als vensters, meer verversen.
ook als ik een nieuw venster open laadt deze niet. ik moet eerst alle vensters sluiten, en daarna laden de paginas weer.
dit heb ik pas sinds enkele dagen, vanaf de update geloof ik
Meddow wijzigde dit bericht 23-10-2007 00:07 (9%)
You dream it, I live it.
Een vraag: ik had ooit een plugin in FF dit om de X minuten (instelbaar) een website opvraagt om te kijken of er een wijziging is. Als er een wijziging is geeft hij een geluidssignaal. Ik heb me suf gezocht maar ik kan de plugins niet meer vinden. Heeft iemand een idee hoe deze plugin heet en waar ik hem kan vinden? Bij voorbaat dank!
Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl
Zoek eens op ReloadEvery bij addonsquote:CanonG1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:12:
Ik vind Firefox geweldig, hoewel Opera ook echt niet verkeerd is.
Een vraag: ik had ooit een plugin in FF dit om de X minuten (instelbaar) een website opvraagt om te kijken of er een wijziging is. Als er een wijziging is geeft hij een geluidssignaal. Ik heb me suf gezocht maar ik kan de plugins niet meer vinden. Heeft iemand een idee hoe deze plugin heet en waar ik hem kan vinden? Bij voorbaat dank!
Bedankt voor de tip, maar dat is helaas niet helemaal wat ik zoek. Deze plugin/addon geeft geen (geluids)signaal als er een wijziging is.quote:
Mijn zonnepanelen en wat testritten met elektrische voertuigen: www.solarwebsite.nl
Reg. datum: 22 februari 2005
Deze dan misschien,geeft ook een geluids signaal klikquote:CanonG1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:34:
[...]
Bedankt voor de tip, maar dat is helaas niet helemaal wat ik zoek. Deze plugin/addon geeft geen (geluids)signaal als er een wijziging is.
wil je de frontpage fanatiek checken?quote:CanonG1 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:34:
[...]
Bedankt voor de tip, maar dat is helaas niet helemaal wat ik zoek. Deze plugin/addon geeft geen (geluids)signaal als er een wijziging is.
Reg. datum: 03 mei 2004
Eigenschappen van WEP pagina's:
1. minimalistisch op gebied van aantal KB's dat mijn worden gedownload
2. tekstueel en simpel ingericht. Zeer duidelijke interface.
Ik gebruik firefox om hiermee webpagina's te bekijken op mijn TV. Ik moet de tekst altijd flink inzoomen en dan kan ik een groot aantal pagina's best goed bekijken, vooral als het om de inhoud gaat.
Nu heb ik ondekt dat ik sommige webpagina's beter kan bekijken op mijn telefoon dan op mijn TV. Dus ik dacht, ik vraag de wep pagina op in firefox, maar dat lukt niet.
Als ik bijvoorbeeld wep.slashdot.org intik in firefox, geeft hij het heel anders weer als op mijn telefoon, eigenlijk op dezelfde manier als gewoon.
Met grote lettertypes schaalt hij alles van het beeld af, en kan ik niets fatsoenlijk lezen.
Hoe forceer ik firefox zo dat een site denk dat ik een mobiele telefoon een pagina opvraag?
edit: Inmiddels heb ik de "wmlbrowser plugin" voor firefox gevonden. Dus WPA.tweakers.net en WAP.tweakers.net doen het nu goed onder firefox. Maar slashdot.org krijg ik niet zo ver...
jmk wijzigde dit bericht 24-10-2007 22:31 (8%)
De nieuwe Opera Mini 4 beta 3 al geprobeerd? Is sinds gisteren/eergisteren uit. Zitten hele toffe opties in tov Opera Mini 3.quote:jmk schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:20:
Ik heb sinds een tijdje opera mini op mijn telefoon.
Naast een wml extension ook zorgen dat je de agent switcher extension hebt. Die instellen zodat het net lijkt alsof je met een telefoon browst. Wat daarvan de instellingen precies zijn verschilt per telefoon en ook hoe jij je pagina's wilt bekijken.quote:Hoe forceer ik firefox zo dat een site denk dat ik een mobiele telefoon een pagina opvraag?
edit: Inmiddels heb ik de "wmlbrowser plugin" voor firefox gevonden. Dus WPA.tweakers.net en WAP.tweakers.net doen het nu goed onder firefox. Maar slashdot.org krijg ik niet zo ver...
SE W800i powered
Je cache etc geleegd? Probeer het anders op te zoeken op het mozilla forum.quote:Meddow schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:06:
weet iemand een oplossing voor het volgende:
als ik aan het internetten ben, wil na een tijd geen enkele pagina, zowel verschillende tabbladen als vensters, meer verversen.
ook als ik een nieuw venster open laadt deze niet. ik moet eerst alle vensters sluiten, en daarna laden de paginas weer.
dit heb ik pas sinds enkele dagen, vanaf de update geloof ik
SE W800i powered
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is 'm, dank je wel!quote:Richard-- schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:01:
[...]
Deze dan misschien,geeft ook een geluids signaal klik
Nee, een aantal sites van solar teams, voor mijn website.quote:
Reg. datum: 05 november 2006
Spider.007 wijzigde dit bericht 28-10-2007 11:13 (86%)
Stylesheets zijn de helft van de tijd fubar!
Sites compleet door elkaar.
Had ik niet met vorige versie.
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.