Ik merkte het ook bij Gmail. Het is bij mij ook sinds de nieuwe versie.quote:
God Left This Place A Long Time Ago
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
[Nieuw Topic]Ik merkte het ook bij Gmail. Het is bij mij ook sinds de nieuwe versie.quote:Yohan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:42:
[...]
Ik merk hetzelfde nu bij tvshowsondvd.com en nog wat andere sites. Niemand anders die dit probleem heeft? Het werkte voorheen altijd prima, lijkt wel of het sinds de nieuwe versie mis is.
GMail heeft het ook zie ik idd. Zeer irritantquote:Cloudje schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:52:
[...]
Ik merkte het ook bij Gmail. Het is bij mij ook sinds de nieuwe versie.
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Ik denk dat jullie te maken kregen met https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=371525quote:
http://weblogs.mozillazine.org/qa/
Hier mijn config:quote:The Triad schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:25:
Hoeveel Add-Ons hebben jullie?
Ik heb er op het moment 58, en nog steeds niet genoeg
Toch blijft me Fox snel, hij start in 15 seconden op en dat is toch redelijk voor een browser met zoveel Add-Ons
Kom eens bij Lotus Jungs kijken
Ik gebruik keyconfig, daarin zit een functie die je kan toewijzen aan een toetsencombinatie genaamd: New tab from herequote:dasdj schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:30:
Is er een manier om ipv een lege tab te openen, een bestaande tab te kopiëren. Dus een soort ctrl+n in IE (waarbij en nieuw venster wordt geopend met dezelfde website) alleen dan met tabs in FF.
Nu moet ik steeds de url kopiëren, ctrl+t duwen en url plakken.
edit: heb 't al: Duplicate Tab - https://addons.mozilla.org/firefox/28/
Ik gebruik pgup en pgdown bijna nooit, maar wat me wel opvalt dat het erg langzaam scrollt wanneer ik het muiswieltje gebruik. Soms zelfs een pauze van een paar seconde.quote:Gunner schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:18:
Is jullie ook het volgende opgevallen? Op verschillende systemen waar ik Firefox 2.02 gebruik werkt PAGE UP en PAGE DOWN op een gegeven moment niet meer. Browser stoppen en starten lost het probleem niet op, maar van het ene op het andere moment werkt het dan wel weer?
sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 21-03-2007 11:48 (23%)
Vestax VCI-100 te koop voor een leuk bedrag!
Is een bug in 2.0.0.3. Wordt opgelost in 2.0.0.1quote:sjaakduhuuhl schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:28:
Krijg nou de hik... Ik heb reeds 2.0.0.3 draaien, maar nu krijg ik net een "upgrade" naar 2.0.0.2 voor me kiezen![]()
Edit: Na een herstart van Firefox nog steeds 2.0.0.3 bij info staan.
I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]
Nu je mr tech local hebt, simpelweg naar de extensie site gaan, zoeken op Nederlands, woordenboek installeren en dan versiecontrole uitvinken. Dan doet 'ie het!quote:Antwan46 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:00:
Dan zijn ze daar zeer traag in, om dit even aan te passsen.
Dit was in januari al bekent bij hun.
Heb naar " .api "gezocht maar niets bij Mozilla/Firefox gevonden.
En die Mr tech local binnengehaald, en deze geinstalleerd.
Deze kan ik ook niet via start weer vinden.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
Die melding krijg je niet weg inderdaad, maar het gaat niet om iets dat nieuw in 2.0.0.3 zit. Althans, deze melding zit in alle browsers, al jarenquote:a3aanm schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:44:
Ik heb net de geupdate naar 2.0.0.3 maar als ik nu bijvoorbeeld in Hattrick of op een veilingsite op de terug knop druk krijg ik een melding dat de pagina die ik wil bekijken postgegevens bevat die zijn verlopen in de buffer. Indien ik de postgegevens opnieuw verzend zal de handeling die ik uitgevoerd heb( zoeken, bieden etc) herhaald worden. Hier ben ik wel van op de hoogte maar ik krijg die hoogst irritante melding niet weg.
Nee dat is het niet eigenlijk. het is hattrick. en ebay.quote:Reinier schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:39:
[...]
Die melding krijg je niet weg inderdaad, maar het gaat niet om iets dat nieuw in 2.0.0.3 zit. Althans, deze melding zit in alle browsers, al jaren
Is er niet toevallig iets gewijzigd op de sites waar je het over hebt?
Chemical Resistance
Disclaimer: het gezwets van hierboven kan als schokkend worden ervaren, lezen op eigen risico ~ Speculæs
The Deaken wijzigde dit bericht 26-03-2007 19:36 (30%)
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
San-Andreas Multiplayer !
www.sa-mp.nl
...Lees anders die TS eens, maken we die ook niet voor nietsquote:The Deaken schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:36:
Ik heb sinds gisteren 2.0 geinstalleerd, het probleem is nu alleen dat als ik een reply wil posten (alt-s) dat ik een
qed
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos