Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
GrooV schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Ik hoop niet dat je dat echt geprobeerd hebt...
Zelf heb ik het nooit geprobeerd, maar het heeft geholpen bij een aantal mensen. Belangrijk is dat het niet warmer wordt dan 50 graden en dat je de batterij er vooraf eruit haalt. De oven methode is niet geheel zonder risico natuurlijk. De oven wordt misschien warmer dan de ingestelde 50 graden.

@ ikweetvanniks

Hier staan nog wat tips.
http://www.wikihow.com/Save-a-Wet-Cell-Phone

Wat een leven

Het onding gaat weer aan :) :)

bedankt voor de tips alleen dat oven gebeuren durfde ik echt niet aan.
Volgens mij zou tie gesmolten zijn. :P

Ik heb een fohn er een halve dag (non stop) op laten blazen en om de uur de tel omgedraaid , daarna heb ik het een paar dagen laten liggen . . Doe er vanochtend de batterij in en tadaaaa hij gaat aan.

Ongelooflijk ,alleen maar een paar witte stippen in het beeld eraan overgehouden maar die zijn haast niet te zien bij normaal gebruik.

Geluid, camera , enz alles werkt alsof het nooit in een emmer water is gevallen.

ikweetniks wijzigde dit bericht 24-05-2008 22:03 (38%)

testing

quote:
ikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:11:
Het onding gaat weer aan :) :)

bedankt voor de tips alleen dat oven gebeuren durfde ik echt niet aan.
Volgens mij zou tie gesmolten zijn. :P

Ik heb een fohn er een halve dag (non stop) op laten blazen en om de uur de tel omgedraaid , daarna heb ik het een paar dagen laten liggen op advies van geforce5. Ik wist gewoon niet beter. Doe er vanochtend de batterij in en tadaaaa hij gaat aan.

Ongelooflijk ,alleen maar een paar witte stippen in het beeld eraan overgehouden maar die zijn haast niet te zien bij normaal gebruik.

Geluid, camera , enz alles werkt alsof het nooit in een emmer water is gevallen.

We hebben een konijnehok binnen staan, een emmer water stond ernaast met daarboven een stopcontact ,waar de lader in zat (niet meer). De telefoon op de stopcontact gelegd om op te laden, konijn heeft de kabel van de lader gevonden en is er aan gaan knagen waardoor de telefoon naar beneden getrokken werd en zo in de emmer water ernaast is gevallen.

Situatie schets van het ongelukje.
Mooi dat het weer werkt! Welke stand en temperatuur heb je op de fohn ingesteld en wat was de afstand van de fohn t.o.v. het toestel?

Wat een leven

Hehe allerhoogste stand en de afstand was minder dan een paar centimeter bijna ertegenaan dus.

Ik sta er echt van te kijken. Toen het gebeurde droop het water er gewoon uit.
_/-\o_

Gelijk S2U2 S2V en S2P erop.

ikweetniks wijzigde dit bericht 24-05-2008 22:04 (64%)

testing

S2U2 is fijn ja! Alleen hij lockt niet altijd bij mij, moet ik nog ff uitzoeken :)
Wat een leven

een schermvullend gif of gewoon een jpg als achtergrond.?

Ik resize de gifs naar 800x480 en heb zo een schermvullend animatie als achtergrond.

ikweetniks wijzigde dit bericht 24-05-2008 22:04 (3%)

testing

quote:
ikweetniks schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:55:
Heb je ook een schermvullend gif of gewoon een jpg als achtergrond.?

Ik resize de gifs naar 800x480 en heb zo een schermvullend animatie als achtergrond.
Ik heb daar eigenlijk nog niets ingesteld, gewoon de standaard plaatjes. Ik kijk namelijk niet zo vaak op mn gelockte telefoon :P Animated wallpapers zoals op de iphone is wel cool lijkt me, vanavond ff naar kijken!
Hebben de WM6.1 gebruikers al problemen ondervonden? Ik heb een beetje moeite om mn NL firmware en daarmee de garantie op te geven, al zou een betere firmware niet verkeerd zijn.

Heb je met 6.1 ook T9 in het Nederlands?

quote:
arjandijk162 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:37:
Hebben de WM6.1 gebruikers al problemen ondervonden? Ik heb een beetje moeite om mn NL firmware en daarmee de garantie op te geven, al zou een betere firmware niet verkeerd zijn.

Heb je met 6.1 ook T9 in het Nederlands?
Ik heb nog geen problemen ondervonden, het werkt zelfs veel beter dan de normale windows mobile 6.0
quote:
ikweetniks schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:11:

Ik heb het gevoel dat de meeste tweakers deze telefoon links late ligge voor niks.
Daarom heb ik er maar eentje van iemand overgenomen voor een hele leuke prijs :D

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.

Daarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.

Dit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.

quote:
arjandijk162 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:57:
De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.
Die speaker zit onhandig maar als er niets voor zit is hij redelijk goed te horen.Batterylife vind ik wel meevallen, maar VGA schermen 'lusten"nu eenmaal iets meer ;)

Daarbij. Als jij een special ROM gebruikt kan dat ook een oorzaak zijn van het leegslurpen van je batterij. De laatste officiele is 3.07BAI.
quote:
Daarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.
Volgens mij was daar een (WVGA)fix Maar ook zonder die fix werkt het zie hier

Dit betreft dan wel TT7 Bij TT6 waarschijnlijk wel de fix gebruiken.
quote:
Dit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.
Ik wel. Hij is wel meer en zeker niet minder dan een TYTN II.Vanwege dat VGA scherm moet je natuurlijk ergens anders op beperken. Dus het is OF OF en niet EN, EN ;)

Ik heb gisteren overigens TCPMP en Flashvideo bundle gebruikt en die doet het beter op de G900 dan op welk andere device dat ik gehad heb. Niet schokkend of met gaps

Ik ben de laatste tijd een aantal winkels binnen gelopen, maar heb deze helaas nog niet gezien of uit kunnen proberen. Het toestel is qua specificaties echter wel zeer interessant voor mij. Iemand die toevallig weet welke winkels hem hebben liggen (en waar ik hem eventueel kan uitproberen)?

Verder, kun je video's hier ook echt lekker in hoge resolutie op bekijken? Dus bijvoorbeeld een HD filmpje of normale DivX omzetten naar 800*480 (even geen rekening houdend met de verhouding), en ze dan soepel bekijken? Niet super belangrijk, maar wel interessant.
Reg. datum: 13 april 2005

Offtopic: ik heb er 1 te koop staan...wel gebruikt natuurlijk, maar ziet er nog goed uit. Mail me anders even.

quote:
Noobtastic schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:40:
Ik ben de laatste tijd een aantal winkels binnen gelopen, maar heb deze helaas nog niet gezien of uit kunnen proberen. Het toestel is qua specificaties echter wel zeer interessant voor mij. Iemand die toevallig weet welke winkels hem hebben liggen (en waar ik hem eventueel kan uitproberen)?
Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-
quote:
Verder, kun je video's hier ook echt lekker in hoge resolutie op bekijken? Dus bijvoorbeeld een HD filmpje of normale DivX omzetten naar 800*480 (even geen rekening houdend met de verhouding), en ze dan soepel bekijken? Niet super belangrijk, maar wel interessant.
Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.

quote:
Dutchphoto schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:41:
[...]

Toshiba G900 hier verkrijgbaar a 349,-

[...]

Geen probleem om streaming media te bekijken in de VGA-mode en full screen TCPMP en Flashplugin gebruikt.Geen gaps, of een schokkerig beeld/geluid.
PDA shop heeft hem al maanden niet op voorraad.

Offtopic: Die van mij kan ook overgekocht worden
quote:
Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...
quote:
Noobtastic schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:25:
[...]
Hehe ok, maar ik weet zelf ook hoe ik bijvoorbeeld de Pricewatch moet gebruiken. Het gaat me nu eigenlijk om de 'normale' winkels, zoals BelCompany, PhoneHouse, T for Telecom, Mediamarkt etc etc. Ik wil hem het liefst even kunnen uitproberen. Heb helaas te weinig tijd om alle winkels hier af te gaan. BelCompany heeft hem iig niet.

Dus mocht iemand toevallig een winkel weten (omgeving Flevoland/Overijssel) waar ze hem hebben liggen om uit te proberen O-) ...
Ik heb de pricewatch niet gebruikt. Maar als je weet hoe de pricewatch werkt, weet je ook hoe google werkt :+
Als de PDASHOP hem weer op voorraad heeft kun je hem vast wel uitproberen. De shops die jij noemt daar zul je hem niet snel tegenkomen.T'ís nu eenmaal geen HTC >:)
Pdawijzer heeft hem weliswaar duurder op voorraad

quote:
tex5 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Of je neemt een externe battery derbij, werkt super goed! Denk dat alle +VGA devices snel op zijn, denk niet dat de G900 daar speciaal in is.

2200 mAh:
http://www.smartphoneshop...ng-bank-externe-accu.html

9600 mAh:
http://www.tangshop.com/u...nal-battery-powerbox.html
Of gebruik zoiets

Overigens Hier is de roadmap van Toshiba vwb de Portege Gxx series, 910,920 en 930(Q4) en de 710, 710 met GPS, de G450(USB phone?), G800 de G810 (QVGA)

http://www.ubergizmo.com/photos/2007/12/toshiba-portege-pda-roadmap.jpg

Toshiba's mobile place

Kortom. We zijn nog niet van Toshiba af! 8)

Dutchphoto wijzigde dit bericht 27-06-2008 21:46 (37%)

Ik heb nu de Mugen 3000mah battery gekocht, de telefoon wordt er wat dikker van, maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb. Ik merk nu pas hoe snel de originele batterij minder is geworden.

Ik doe echt ruim 3 keer zo lang op de batterij. 4 dagen met redelijk veel gebruik is geen uitzondering.

Het gaat om dit ding:
http://www.youtube.com/watch?v=t8Kak2j1woY

Hier te vinden of op ebay: Levertijd was bij mij 1 dag:
http://mugenpowerbatterijen.nl/

Ik heb hem inmiddels weer doorgeschoven. Hij werd me uiteindelijk toch te zwaar. En VGA op 3" is toch moeilijk leesbaar!

Reg. datum: 19 december 2006

quote:
Silvos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:00:
....

Verbindingen:
GSM: Quad-band
UMTS: Tri-band
Gprs: Ja
Edge: Ja
Hsdpa: Ja
Usb: Ja, 1.1 (helaas)
Bleutooth: Ja
Wifi: Ja, b/e
...
Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D

quote:
MrOhdie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:02:
[...]

Het is dan wel usb1.1, maaaar hij is wel bi-directioneel.. heb aan mijn apparaat regelmatig een externe usb hardeschijf hangen of mijn usb stick van 16gb en hadsikidee.. alles bij de hand wat ik wil hebben.
Graphics.. topperrr!! superresolutie voor een handheld :D
De twee-weg usb is een prachtige uitvinden. Terplekke een camera eraan hangen, foto'tje bij email voegen en (resized) versturen. 8)

Weet iemand waar myg900.com is gebleven?

Op Myg900.com lijkt de stroom aan roms nu op gang te komen, ik ga binnenkort even proberen mn originele NL rom te backuppen, of is iemand dat hier al gelukt? Ik wil wel terug kunnen met garantie ed of als een rom niet bevalt.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws