quote:
arjandijk162 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:57:
De mogelijkheden blijven aanspreken en ik ben blij met het hoge resolutiescherm, maar de onhandig geplaatste speaker (ik hoor m vaak niet) de trage reactietijd en het korte batterijleven, maken het niet een superprettige telefoon in gebruik.
Die speaker zit onhandig maar als er niets voor zit is hij redelijk goed te horen.Batterylife vind ik wel meevallen, maar VGA schermen 'lusten"nu eenmaal iets meer
Daarbij. Als jij een special ROM gebruikt kan dat ook een oorzaak zijn van het leegslurpen van je batterij. De laatste officiele is 3.07BAI.
quote:
Daarnaast is TomTom niet echt normaal te gebruiken wat ik ook wel een echt nadeel vindt.
Volgens mij was daar een (WVGA)fix Maar ook zonder die fix werkt het zie
hier
Dit betreft dan wel TT7 Bij TT6 waarschijnlijk wel de fix gebruiken.
quote:
Dit toestel heeft veel van een ideale telefoon, maar ik zou m momenteel niet aan iemand aanraden.
Ik wel. Hij is wel meer en zeker niet minder dan een TYTN II.Vanwege dat VGA scherm moet je natuurlijk ergens anders op beperken. Dus het is OF OF en niet EN, EN
Ik heb gisteren overigens TCPMP en Flashvideo bundle gebruikt en die doet het beter op de G900 dan op welk andere device dat ik gehad heb. Niet schokkend of met gaps