Ik heb hetzelfde als Stampre, en ook mijn vidoe's staan keurig in hun eigen mapjes. Het kan toch niet zo zijn dat je alles op 1 hoop moet flikkeren om maar je hoesjes te kunnen zien? En divx'en kun je nog in 1 map gooien, maar hoe doe je dat met dvd's en de TS_Video en audio folder? Zie ik iets over het hoofd?quote:Stampre schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:18:
Nog een vraag wat me niet niet is gelukt, ik heb al vinkje geprobeerd bij hoofdmap verbergen maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat. Mijn cd's zijn allemaal geordend in de volgende volgorde
bijv: C:\Racoon\album1
\album2
enzovoort.
Met die nieuwe look en feel is het natuurlijk leuk dat je van ALLE albums de hoesjes ziet. Omdat alleen aan de echte albums hoesjes zijn toegekend zie je op hoofdniveau alleen maar iconen. Hier zou iets voor moeten zijn als maak hoofmap transparant ofzo.
[xbox] Xbox media center - Deel VII
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 972
Reg. datum: 27 juli 2005
Om de 1 of andere reden ben ik nu van het XBE probleem af... heb al mijn cache mappen leeggemaakt, in-game-reset uitgezet in Evox en een groot aantal programma's verwijderd. Ik had dit probleem trouwens al heel erg lang, dus het lag bij mij ergens anders aan dan de vorige build. Zometeen de nieuwe build maar eens installeren 
Problemen met games starten?
e:\cache legen
e:\cache legen
jah jah
Reg. datum: 20 maart 2003
Reg. datum: 20 maart 2003
Zou je mij iets duidelijker kunnen vertellen wat je precies aan cache mappen heb leeg gemaakt en verder veranderd hebt.quote:Bigfoot87 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:27:
Om de 1 of andere reden ben ik nu van het XBE probleem af... heb al mijn cache mappen leeggemaakt, in-game-reset uitgezet in Evox en een groot aantal programma's verwijderd. Ik had dit probleem trouwens al heel erg lang, dus het lag bij mij ergens anders aan dan de vorige build. Zometeen de nieuwe build maar eens installeren
Heb net de update naar XBMC van 23-3-2007 maar daar blijft mijn probleem ook nog steeds.
CM Stacker | P5W DH Deluxe | Intel E6600 | Zalman 9500AT | 6 GB PC5300 Kingston | Gigabyte 7600GT passief | 2x Nec AD-7173A | Nec DV-5800E | Logitech Dinovo Desktop 2.0 | WD740ADFD | 2 x Hitachi Deskstar T7K250 | Iiyama Prolite E481S-B
Ik heb meerdere keren de volgende mappen leeg gemaakt:quote:breeeem schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 15:03:
[...]
Zou je mij iets duidelijker kunnen vertellen wat je precies aan cache mappen heb leeg gemaakt en verder veranderd hebt.
Heb net de update naar XBMC van 23-3-2007 maar daar blijft mijn probleem ook nog steeds.
E:\Cache
E:\TDATA\0face008
E:\UDATA\0face008
X:\
Y:\
Z:\
Maar dat hielp nooit....
Nu heb ik dat gisteren nog een keer gedaan, en heb daarnaast in de instellingen van Evox de IGR (In Game Reset) uitgezet nadat ik ergens op een forum gelezen had dat dit problemen met het starten van games kon veroorzaken.
Verder heb ik programma's als Linksboks en een bios configuratie programma verwijderd.
Daarna had ik nog altijd het zelfde probleem... maar na een paar keer opnieuw opstarten deed ie het opeens wel.
Heel vaag dus maar het werkt bij mij dus weer.
Nu jij nog... veel suc6!
Hoe kom ik aan wide icons voor games. Thumbnail script werkt bij mij niet, hij geeft een foutmelding m.b.t. tot mijn Q-schijf. (T3CH 23/3 draaien) Voorheen kon je ook thumbs downen via de white button op m'n controller, zie dat dat niet meer gaat...andere opties zijn welkom? Verder vind ik de Vision Skin wel héé'l vet!!
Reg. datum: 11 maart 2002
Reg. datum: 11 maart 2002
misschien kan iemand me ff uithelpen, kan ineens niet meer ftp'en naar de xbox
"upload not allowed" ?
"upload not allowed" ?
Reg. datum: 09 oktober 2003
Als je t over de Thumbnail downloader script hebt, moet je even kijken in de folder van de script (/scripts/thumnail downloader/ ) en moet je even kijken of er een map genaamd 'cache' bij staat.quote:Beontherapy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:27:
Hoe kom ik aan wide icons voor games. Thumbnail script werkt bij mij niet, hij geeft een foutmelding m.b.t. tot mijn Q-schijf. (T3CH 23/3 draaien) Voorheen kon je ook thumbs downen via de white button op m'n controller, zie dat dat niet meer gaat...andere opties zijn welkom? Verder vind ik de Vision Skin wel héé'l vet!!
Zo niet, dan gewoon een aanmaken, mag leeg zijn.
Ik zal wel even een update doen, volgens mij zit er namelijk een foutje ergens in de script.
Voor het ftp upload probleem, is wellicht de disk vol? Dan kapt hij namelijk je ftp upload gewoon af.
Ben overigens weer bezig met een nieuwe script. Voor subtitles downloaden. Aangezien die xbmcsub al laaaaaaaaaaaaaaang niet meer werkt.
ChrisIsm
Héél veel wide games icons.... http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=574494quote:Beontherapy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:27:
Korte uitleg:quote:Beontherapy schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:
[...]
Héél veel wide games icons.... http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=574494
How do I implement 'Wide Icons'?
If its a TV SHOW, then once you have the WideIcon.png, rename it to folder.jpg
F:\Videos\TV Shows\FamilyGuy\S01E01.avi
F:\Videos\TV Shows\FamilyGuy\S01E02.avi
F:\Videos\TV Shows\FamilyGuy\folder.jpg
If its a GAME, then once you have the WideIcon.png, rename it to default.tbn
F:\Games\Halo\titleimage.xbx
F:\Games\Halo\dashupdate.xbe
F:\Games\Halo\default.xbe
F:\Games\Halo\default.tbn
Note: After you move all your Wide Icons to your Xbox, clear your cache (Remove thumbnails cachefolder located at \UserData\Thumbnails\My Programs\ or \UserData\Thumbnails\My Videos\ and restart XBMC.[/u]
Reg. datum: 29 januari 2002
Reg. datum: 29 januari 2002
Tegenwoordig haal ik al mijn iconen hier vandaan: http://www.mediaicons.org/. Hier zijn iconen, dvd inconen en wide iconen beschikbaar. Ook staan er iconen op van verschillende spellen. Op die website is er ook een tool te downloaden waarmee je zelf wide icons kunt maken.
Het is me gelukt om te scannen naar library mode, maar wat ik jammer vind is dat ik dan niet die mooie album view kan kiezen zoals bij films. Andere vraag, mijn library barst nu van dubbele albums, welke map moet ik leegmaken om een keer overnieuw te kunnen scannen?
http://specs.tweak.to/6635
Ik vraag me het volgende af:
Is het mogelijk dat als je naar de map MOVIES ga, daar niet alleen alle films te zien krijg die ik in nn Xbox heb staan, in de map F:\MOVIES\ , maar ook films die ik nu in mn server heb in de map XBOX
Want als ik nu naar een film ga die in mn server heb staan moet ik dit dus via de verkenner doen en krijg geen mooie film icoon te zien maar gewoon de bestandsnaam
Is het mogelijk dat als je naar de map MOVIES ga, daar niet alleen alle films te zien krijg die ik in nn Xbox heb staan, in de map F:\MOVIES\ , maar ook films die ik nu in mn server heb in de map XBOX
Want als ik nu naar een film ga die in mn server heb staan moet ik dit dus via de verkenner doen en krijg geen mooie film icoon te zien maar gewoon de bestandsnaam
Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Daarvoor moet je naar de sources.xml in de userdata map. Hierin kan je alles aanpassen, en ook meteen bijv. een windows share ertussen zitten.
En oe moet je dan een share aanwijzen??
Ik heb nu dus schijf G in mn server met een map XBOX.
Moet ik dan als volg toewijzen : <path>smb://SERVER/OPSLAG (G)/XBOX/</path>
En moet ik dit dan onder mn huidige regel voor films ,namelijk:
f:\video\
zetten??
Dus zo iets:
<!-- My Videos shares !-->
<video>
<default>F:\Video</default>
<bookmark>
<name>Videos</name>
>path>smb://SERVER/OPSLAG (G)/XBOX/</path>
<path>F:\Video</path>
<path>G:\Video</path>
</bookmark>
Ik heb nu dus schijf G in mn server met een map XBOX.
Moet ik dan als volg toewijzen : <path>smb://SERVER/OPSLAG (G)/XBOX/</path>
En moet ik dit dan onder mn huidige regel voor films ,namelijk:
f:\video\
zetten??
Dus zo iets:
<!-- My Videos shares !-->
<video>
<default>F:\Video</default>
<bookmark>
<name>Videos</name>
>path>smb://SERVER/OPSLAG (G)/XBOX/</path>
<path>F:\Video</path>
<path>G:\Video</path>
</bookmark>
Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Ah gewoon in de interface ff op wit of select o.i.d. drukken en dan de share bewerken..
Hoef tegenwoordig niet meer in de xml file..
Volgens mij is het de andere slash, dus SMB:\\etc\
En die spatie gaat ook een prob worden denk ik..
Succes.
Succes.
de leven is hard
De pad erheen heb ik gewoon uit mn .xml file gehaald. Dus zou goed moeten zijn.
Zal wel eerst proberen met de witte knop op de afstandbediening.
Hopelijk blijft de huidige F:\video\ map ook werken.
Zal wel eerst proberen met de witte knop op de afstandbediening.
Hopelijk blijft de huidige F:\video\ map ook werken.
Hoeft inderdaad niet meer in de XML file. Witte knop of Title button op remote en dan locatie toevoegen" kiezen om verwijzing aan te maken naast de al aanwezige verwijzing(en)quote:Kaspers schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:26:
Ah gewoon in de interface ff op wit of select o.i.d. drukken en dan de share bewerken..
Succes.
Werkt perfect.
Spaties zijn overigens geen probleem. (hier in ieder geval niet
robbydw wijzigde dit bericht 25-03-2007 22:35 (6%)
Geen commentaar
Ik heb de locatie toegevoegt in het BESTANDBEHEER.
daar staat nu ook de map XBOX er tussen.
Maar als ik nu naar mn FILMS ga via het menu , dan zie ik de films die in de map XBOX staan er niet op.
En dat is nou juist de bedoeling.
Nou heb ik ook op TITLE gedruk in het hoofdmenu, staand op de knop FILM, maar er gebeurt niets.
Als ik dan in deze map in ga en dan er op druk zien ik geen locatie toevoegen er tussen staat.
Nou zat ik dus in de source.xml te kijken maar kom nergens tegen een voorbeeld hoe je meerdere locaties aan een map (movies , dus) kan toewijzen.
daar staat nu ook de map XBOX er tussen.
Maar als ik nu naar mn FILMS ga via het menu , dan zie ik de films die in de map XBOX staan er niet op.
En dat is nou juist de bedoeling.
Nou heb ik ook op TITLE gedruk in het hoofdmenu, staand op de knop FILM, maar er gebeurt niets.
Als ik dan in deze map in ga en dan er op druk zien ik geen locatie toevoegen er tussen staat.
Nou zat ik dus in de source.xml te kijken maar kom nergens tegen een voorbeeld hoe je meerdere locaties aan een map (movies , dus) kan toewijzen.
Dat komt omdat ie dan standaard bij jou naar 1 map toelinkt. Heb je wel de nieuwste versie van XBMC? Ik raad je zowiezo aan even een nieuwe te downloaden en de oude te wissen. Je path's zooi klinkt namelijk een beetje vreemd.
Als het goed is, en je klikt op films dan, dan kan je dan nog kiezen voor bijv.:
Films op xbox
Films op dataserver
Films in windows netwerk.
Als je het zo zou aanmaken dan uiteraard....
Als het goed is, en je klikt op films dan, dan kan je dan nog kiezen voor bijv.:
Films op xbox
Films op dataserver
Films in windows netwerk.
Als je het zo zou aanmaken dan uiteraard....
Ik heb de laatste versie er al op staan.
verder heb ik net gewoon in mn source.xml de pad toegevoegd zoals ik aangaf, en het WERKT
Ik zie nu dus in de map MOVIES, alle films in de xbox en op in mn server.
Erg handig. Hoef ik teminste niet via de bestandbeheer te zoeken naar de juiste map.
verder heb ik net gewoon in mn source.xml de pad toegevoegd zoals ik aangaf, en het WERKT
Ik zie nu dus in de map MOVIES, alle films in de xbox en op in mn server.
Erg handig. Hoef ik teminste niet via de bestandbeheer te zoeken naar de juiste map.
Ik probeer het nog een keer..., of is het zo'n domme vraag dat niemand hem beantwoordt?
Ik heb mijn mp3's in de structuur C:\artiest a\album 1\, C:\artiest a\album 2 staan, het zelfde geldt voor mijn films c:\movies\movie a\moviea.xvid, c:\movies\movie b\movieb.xvid. Hoe zorg ik er voor dat ik wel mooi mijn hoesjes te zien krijg maar niet constant hoef door te klikken naar de folder zelf?
Zie ook hier: DeFeCt in "[xbox] Xbox media center - Deel VII"
Ik heb mijn mp3's in de structuur C:\artiest a\album 1\, C:\artiest a\album 2 staan, het zelfde geldt voor mijn films c:\movies\movie a\moviea.xvid, c:\movies\movie b\movieb.xvid. Hoe zorg ik er voor dat ik wel mooi mijn hoesjes te zien krijg maar niet constant hoef door te klikken naar de folder zelf?
Nou in xbmc heb je 2 soorten views ( standaard en bibliotheek ). Standaard werkt volgens de mappen structuur en bibliotheek werkt volgens de entries die je toevoegd.quote:DeFeCt schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:08:
Ik probeer het nog een keer..., of is het zo'n domme vraag dat niemand hem beantwoordt?
Dus als je in standaard view de mappen hebt ingedeeld zoals jij zegt en je hebt ze toegevoegd aan je bibliotheek ( en hoe dat moet is al meerdere keren beantwoord in de xbmc threads ) dan zal je ze in bibliotheek modus wel gewoon als een laag zien (zonder mappen) en is jou probleem dus opgelost.
Blijf je in de standaard view zitten heb je inderdaad het probleem dat je eerst een map moet openen.
Nogmaals, voor het toevoegen van films/muziek albums aan je bibliotheek moet je gewoon even deze thread goed doorzoeken (en ik ben er nog steeds voor om de uitleg gewoon in de TS te stoppen).
ChrisIsm
Helaas is music mode niet in de mooie album view zichtbaar in bibliotheekmodus. Kan ik ook ergens de bibliotheek leeg gooien, er staan namelijk allemaal dubbele cd´s in bij mij. En hoe voeg ik een cd toe aan de bibliotheek, moet ik dan weer de hele map scannen of kan dat per cd?
http://specs.tweak.to/6635
Nou, t is wel mogelijk, maar dan moet je dus alles goed toevoegen, ik heb er zelf ook mee lopen rondklooien en gebruik voor muziek eigenlijk de bieb mode niet. (en om terug te komen op de post hiervoor, mij indeling is dan dus /music/artist X - album Y/, /music/artist X - album Z.. etc. )quote:Stampre schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:04:
Helaas is music mode niet in de mooie album view zichtbaar in bibliotheekmodus. Kan ik ook ergens de bibliotheek leeg gooien, er staan namelijk allemaal dubbele cd´s in bij mij. En hoe voeg ik een cd toe aan de bibliotheek, moet ik dan weer de hele map scannen of kan dat per cd?
Wat t belangrijkste is, is dat al je mp3tag info goed staat, want daar kijkt hij vooral naar. Zo heb ik bijvoorbeeld een album er opstaan, waarvan 1 nummer afwijkende mp3tag info heeft en dan krijgt mn folder icon niet de album hoes. Zwaaaar irritant.
Ik ga er zelf ook wel even me spelen, dan kan ik er wat meer over zeggen.
ChrisIsm
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.