Reg. datum: 27 juli 2005
[xbox] Xbox media center - Deel VII
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 juli 2005
Reg. datum: 17 mei 2002
Je hebt een ICQ-message.quote:Bart_NL schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:54:
Ook werkt de T3ch-site niet meer, weet iemand waar deze naar verhuisd is ofzo?
hij heeft problemen met de domeinnaam.quote:Peedjeeh schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:03:
[...]
Als er direct gelinkt wordt naar XBMC releases lijkt het me verstandiger om dat hier niet te vermelden.
Reg. datum: 09 oktober 2003
Heb de 18-3 T3CH versie en werkt gewoon bij mij.
Ik vind hem er heel vet uitzien. Alleen toch weer eentje die niet echt gebruikersvriendelijk is. Het is inderdaad allemaal niet echt leesbaar en onduidelijk hoe wat waar.
Blijf nog wel PMIII gebruiken, maar ik ga zeker vaker met deze skin spelen.
ChrisIsm
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Ik denk dat mod chips sowieso wel kunnen booten zonder DVD drive aan de IDE controller. Ik zie niet in waarom dit noodzakelijk zou zijn? Of gaat de box daar op stuk bij het booten, ik heb zelf namelijk niet echt heel veel inzicht in het boot proces van de Xbox. Daarnaast is het denk ik een kwestie van de drivers.quote:warcow schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:07:
[...]
Tot zover nog nooit gebeurd, je zou er een speciale modchip voor nodig hebben die het accepteerd te booten zonder dvd drive aan de ide, en dan waar de dvd rom zit een harde schijf plaatsen, maar ik denk niet dat dit zou werken.
Wat ze nu dus wel doen zoals je vast wel weet is 2 harde schijven en dan een switch om tussen beide te schakelen. (ik zie zelf het nut niet zozeer.)
Ik ga meteen thuis uitproberen of ik kan booten zonder DVD drive, en inderdaad de switch kende ik. Ze schakelen dan de voedingsdraden van de HD of iets op die zin. Maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan imho.
Hymns of indigestible suppuration
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Nu alleen nog kijken wat er gebeurd als je er een HD aanhangt. Toch eens gewoon een keer proberen voor de grap.
Hymns of indigestible suppuration
Als ik het zo allemaal hoor zijn e screendumpsquote:Fire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:46:
Ik ben ook maar weer naar PMIII teruggegaan. Misschien als ik mijn nieuwe bril heb dat ik de Vision nog eens probeer
Dan laat ik het ook maar even voor wat het is. Zeker als ik eerst nog XBMC moet updaten.
Geen commentaar
Ieder zn mening... maar ik vind em wel supermooi. Letters zijn inderdaad aan de kleine kant, maar is niet onleesbaar op mijn 55 cm TVquote:robbydw schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:00:
[...]
Als ik het zo allemaal hoor zijn e screendumps![]()
maar is het op beeld meer
![]()
Dan laat ik het ook maar even voor wat het is. Zeker als ik eerst nog XBMC moet updaten.
Alle kleinere graphics (mapjes in de filemanager en zo) zijn ook heel erg hard gekarteld.
En ik vind die doorzichtige sidebar er ook raar uitzien, daarvan zou hij de opacity nog wat moeten aanpassen denk ik.
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.
Ja of je drukt op de rechterstickquote:Fire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:14:
Ik vind de letters iig veel kleiner op mijn tv dan ze op de screenshots zijn.
Alle kleinere graphics (mapjes in de filemanager en zo) zijn ook heel erg hard gekarteld.
En ik vind die doorzichtige sidebar er ook raar uitzien, daarvan zou hij de opacity nog wat moeten aanpassen denk ik.
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.![]()
En het is nog een beta natuurlijk
Met andere skins (360 bijvoorbeeld) is de caracter grootte toch aan te passen bij system-> uiterlijk. Kan dit niet in deze skin of is dit gewoon niet voldoende?quote:Fire69 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:14:
Ik vind de letters iig veel kleiner op mijn tv dan ze op de screenshots zijn.
Heb ook lang achter het shutdown-menu gezocht, tot ik door had dat je daarvoor die cirkel moet selecteren.![]()
Verder, heren script guru's, is dit misschien een leuke uitdaging? http://www.nu.nl/news/101...stevige_concurrentie.html
Geen commentaar
Ik heb het ook gezien en dacht precies het zelfdequote:robbydw schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:24:
[...]
Verder, heren script guru's, is dit misschien een leuke uitdaging? http://www.nu.nl/news/101...stevige_concurrentie.html
Duurt alleen nog even voor de website online is denk ik...
Jep maar hebben we weer wat om naar uit te kijken tochquote:Bigfoot87 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Ik heb het ook gezien en dacht precies het zelfde
Duurt alleen nog even voor de website online is denk ik...
Geen commentaar
Reg. datum: 20 maart 2003
Ik heb het geprobeerd vanaf HDD en de DVDspeler, het scherm blijf gewoon zwart.
Het vage is dat hij ook niet naar het orginele xbox dash wil booten vanuit XBMC, de optie die te vinden is bij uitschakelen.
Wanneer ik de xbox boot vanaf een dvd game doet hij het wel perfect.
Vandaag de xbox geupdate naar versie XBMC-SVN_2007-03-18_rev8233-T3CH-LTCG maar het probleem blijft.
CM Stacker | P5W DH Deluxe | Intel E6600 | Zalman 9500AT | 6 GB PC5300 Kingston | Gigabyte 7600GT passief | 2x Nec AD-7173A | Nec DV-5800E | Logitech Dinovo Desktop 2.0 | WD740ADFD | 2 x Hitachi Deskstar T7K250 | Iiyama Prolite E481S-B
Welkom bij de clubquote:breeeem schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:51:
Hebben er meer mensen last van dat alle builds na XBMC-SVN_2007-02-26_rev7937-T3CH de games vanuit XBMC niet meer opstarten.
Ik heb het geprobeerd vanaf HDD en de DVDspeler, het scherm blijf gewoon zwart.
Het vage is dat hij ook niet naar het orginele xbox dash wil booten vanuit XBMC, de optie die te vinden is bij uitschakelen.
Wanneer ik de xbox boot vanaf een dvd game doet hij het wel perfect.
Vandaag de xbox geupdate naar versie XBMC-SVN_2007-03-18_rev8233-T3CH-LTCG maar het probleem blijft.
Het vreemde is dus dat er maar een paar gebruikers last van hebben, je kunt alles doen wat je wilt maar het helpt niet. Fire69 had er ook last van maar het is nu spontaan overgegaan. Ik heb er echter nog steeds last van. Het beeld bevriest, dus krijg geen zwart scherm. Geldt dus voor alle xbe files, DVD's doen het ook hier wel goed.
Reg. datum: 05 juni 2006
kan ik met deze remote controller mijn xbox aan/uit zetten.
Alles werkt behalve deze optie?
Panasonic DMC-FZ30
Reg. datum: 20 maart 2003
Het probleem is in Rev 8264, nu alleen hopen dat T3ch hem zo snel mogelijk released.quote:Bigfoot87 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:13:
[...]
Welkom bij de club
Het vreemde is dus dat er maar een paar gebruikers last van hebben, je kunt alles doen wat je wilt maar het helpt niet. Fire69 had er ook last van maar het is nu spontaan overgegaan. Ik heb er echter nog steeds last van. Het beeld bevriest, dus krijg geen zwart scherm. Geldt dus voor alle xbe files, DVD's doen het ook hier wel goed.
Lees voer
http://www.xboxmediacenter.com/forum/showthread.php?t=25274
http://forums.xbox-scene....howtopic=592888&st=75
CM Stacker | P5W DH Deluxe | Intel E6600 | Zalman 9500AT | 6 GB PC5300 Kingston | Gigabyte 7600GT passief | 2x Nec AD-7173A | Nec DV-5800E | Logitech Dinovo Desktop 2.0 | WD740ADFD | 2 x Hitachi Deskstar T7K250 | Iiyama Prolite E481S-B
Reg. datum: 17 december 1999
Er is een nieuwe release uit. Check http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=593969
Nee, dit is trouwens al vaker gevraagd: moet je effe opzoeken in dit (of vorige) topic. Om met een afstandsbediening je XBOX aan te zetten, zul je moeten gaan solderen.quote:limboconnect schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:17:
Ben in het bezit van een harmony remote 885.
kan ik met deze remote controller mijn xbox aan/uit zetten.
Alles werkt behalve deze optie?
Reg. datum: 05 juni 2006
heb jij misschien een link voor me waar ik wat info vandaan kan halen niet dat ik te lui benquote:salgera schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:52:
[...]
Nee, dit is trouwens al vaker gevraagd: moet je effe opzoeken in dit (of vorige) topic. Om met een afstandsbediening je XBOX aan te zetten, zul je moeten gaan solderen.
maar kan hier over de aan/uit functie helaas niks vinden.
Thanx
Panasonic DMC-FZ30
Ik heb gisteravond mijn XBMC sinds een hele tijd weer eens geupdate, maar zodra ik nu Set Content kies wordt alleen mijn "Movies" map geel (geselecteerd) en verschijnt er verder niets...quote:Met de nieuwe versies van xbmc werkt t imdb gebeuren anders dan voorheen. Je dient eerst naar de map te gaan waar de films instaan. Dan witte knop en kiezen voor Set content. Dan kan je ervoor kiezen dat hij IMDB content heeft (of een van de andere opties). Eenmaal dat gedaan, kan je weer automatisch met de witte knop IMDB info ophalen.
Doe ik iets verkeerd? Heb trouwens "XBMC 2007-03-18 rev8233 T3CH" geinstalleerd.
[wow:damma @ azjol-nerub - minipets]
X3 IR mod,quote:limboconnect schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:06:
[...]
heb jij misschien een link voor me waar ik wat info vandaan kan halen niet dat ik te lui ben
maar kan hier over de aan/uit functie helaas niks vinden.
Thanx
werkt met elke modchip, geloof zelfs zonder, maar het beste natuurlijk met een Xecuter
heb er zelf 2, een voor mijn Xdoos met een oudere Aladin Aplle XV, en een voor de Xdoos met een Xecuter 3 CE (met LCED)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.