Vroegâh, vroegâh, toen was ik hip. Nu ben ik gewoon VET!
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Dat zou heel fijn zijnquote:Fire69 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:31:
Ik heb het waarschijnlijk nog op mijn vorige laptop staan. Als ik het niet vergeet, zal ik het ding even vanonder het stof halen
EDIT: Ik bedenk me trouwens net dat ik vrij eenvoudig mijn "programma / plugin" voor Messenplus kan aanpassen zodat hij dit ook automagisch doet. Stom dat ik daar niet eerder aan het heb gedacht (plugin is al 6 maanden oud
J3roen wijzigde dit bericht 17-04-2007 23:05 (27%)
Hier te downloaden.
Bigfoot87 wijzigde dit bericht 18-04-2007 00:34 (3%)
Reden: URL aangepast van eigen server naar bron zelf.
Nice, werkt prima.. Waar heb je dit vandaan? Ik ben wel benieuwd naar de source..quote:Bigfoot87 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:55:
Ik gebruik hier een steengoed programma dat het nummer wat je luistert in je pm van MSN laat zien, je kunt de tekst voor de nummers aanpassen en het programma automatisch opstarten bij het starten van windows door de snelkoppeling die er bij zit in de opstartenmap te gooien.
Hier te downloaden.
Zit bijvoorbeeld een bug in dat hij geen UTF8 characters aankan. Ik ga denk ik nog steeds
even die messengerplus plugin maken ernaast
J3roen wijzigde dit bericht 18-04-2007 00:31 (11%)
Uit de officiele XBMC forums, zie nu dat er een nieuwere versie uit is.quote:CRiSiS schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:28:
[...]
Nice, werkt prima.. Waar heb je dit vandaan? Ik ben wel benieuwd naar de source..
Zit bijvoorbeeld een bug in dat hij geen UTF8 characters aankan. Ik ga denk ik nog steeds
Klik
en voor de download zelf:
Klik
Spider.007 wijzigde dit bericht 18-04-2007 09:35 (3%)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Deze bedoelde ik ook dus. Jij niet dan?quote:CRiSiS schreef op woensdag 18 april 2007 @ 00:28:
[...]
Nice, werkt prima.. Waar heb je dit vandaan? Ik ben wel benieuwd naar de source..
Sowwyquote:Spider.007 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:34:
Ik heb een aantal berichten over 2e hands XBOX-en hun prijzen verwijderd; dat heeft niets met XMBC te maken en maakt dit topic iets te gezellig offtopic over zaken die te weinig raakvlak hebben met XBMC
Fire69 wijzigde dit bericht 18-04-2007 12:51 (30%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Paar changes:
- animaties gefixed
- poging tot betere fonts
- Login screens
- paar andere kleine fixes (4x3 etc.)
http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Concept.rar
jah jah
Reg. datum: 18 april 2007
Zoals vele XBOX 360 bezitters vond ook ik het jammer dat de Online TV dienst Uitzending Gemist via de XBOX 360 als extender niet werkt.
Transcode 360 zou een oplossing zijn, maar omdat die via het "Uitzending Gemist"-menu niet geactiveerd kan worden, werkt dit ook al niet.
Daarom heb ik een programma'tje gemaakt die dit wél mogelijk maakt!
Het programma werkt tot nu toe alleen maar met Windows Vista omdat ik geen MCE2005 tot mijn beschikking heb waarop ik dit kan testen.
Je kan hem downloaden op http://www.cheelio.nl/downloads/ug360setup.msi.
Instructies:
1. Zorg dat Transcode 360 werkt.
2. Installeer de VLC360 Plugin http://transcode360.co.uk/files/folders/t360/entry114.aspx.
3. Installeer mijn programma'tje (Uitzending Gemist voor de XBOX360)
4. Pas eventueel het configuratiebestand aan. (C:\Program Files\Cheelio\Uitzending Gemist voor de XBOX 360\UitzendingGemist360Service.exe.config). Het enige dat je momenteel kan veranderen is de Temporary Internet Files-map van de XBOX360 Extender Account. Standaard is dat "C:\Users\Mcx1\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files".
5. Start de UitzendingGemist360Service. (via Services of met het commando "net start UitzendingGemist360Service" vanaf de command prompt)
6. Behalve de Windows Service heeft de setup ook een AddIn voor Vista Media Center geïnstalleerd. Deze is direct vanuit het Media Center Menu te starten (Hij heet UitzendingGemist360). Ga nu naar de XBOX 360 en start Media Center op.
7. Ga naar Online TV en naar Uitzending Gemist.
8. Zoek en start de stream die je wilt bekijken en je ziet de bekende melding "Cannot play video".
9. Druk op de Media Center-knop en kies "UitzendingGemist360".
10. De stream wordt nu gestart.
Op zich vind ik dit wel een mooie workarround. Ik ben benieuwd naar jullie reacties/problemen/vragen.
Succes.
Dit is oldschool xbox...quote:
jah jah
Reg. datum: 09 oktober 2003
XBMC is nog steeds geweldig, vooral omdat het opensource is en ik gewoon alles kan aanpassen naar mijn eigen wensen.
ChrisIsm
Geen zin om the porten naar MediaPortal toevallig ?quote:SyphOn schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:32:
Ok heb nu ook een 4x3 versie van mijn skin.
Edit: Oeps url vergeten: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Concept.rar
Voel je vrij om hem te testen. Commentaar en ideen, suggesties welkommaar graag via een DM, anders bevuilt het topic zo erg
Heb nu drie kleuren (Als Skin theme te kiezen)
Standaard (Mint)
[afbeelding]
Orange
[afbeelding]
Blue
[afbeelding]
MediaPortal is tenslotte een kind van XBMC
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
hmmz zal eens kijken of dat makkelijk te doen isquote:Bram77 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:41:
[...]
Geen zin om the porten naar MediaPortal toevallig ?Prachtige skin.
MediaPortal is tenslotte een kind van XBMC
edit: Ik ga het proberen..
Eerst even een theme voor uitzending gemist, AMT en lyrics
SyphOn wijzigde dit bericht 18-04-2007 20:52 (13%)
jah jah
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Reg. datum: 22 mei 2003
Omdat ik het hier voor de helft kon vinden en zelf ff heb lopen vogelen en zoeken op het internet is dit misschien wel nuttige info voor in de startpost (al een keer aangegeven door andere posters). Gisteren kwam mijn HD-kabel binnen (deze : http://www.consoleshop.nl...tal-optical-av-cable.html - geen reclame!!) en uiteraard 's avonds meteen lopen pielen. De kabel meteen op component gezet (kan via het schuifje) en aangesloten op m'n LCD-scherm. Niet alles lukt de eerste keer, dus na hier gelezen te hebben heb ik via m'n opstartscherm het programma PAL-NTSC voor NTSC gekozen (anderen gebruiken geloof ik Enigma). Xbox opnieuw opgestart en in de dash de opties 489 / 720 en 1080 aangevinkt. Opgestart en nu superstrak en XBMC (PMIII) stond op 1080i, games zien er ook veel mooier uit (had ik dit eerder geweten
Toen bedacht ik me dat ik de andere kabels van de HD-kabel ook kon gebruiken en de witte en rode stekker in de audio-ingangen gestopt (analoog) van de LCD en voila ik heb geluid
Bovenstaand kan dus als informatief bscohouwd worden
Handig dat die selectie terug werkt, want als je niet ziet wat er geselecteerd is, werkt het niet zo leuk
Ik heb trouwens (na de update van gisteren) nog steeds problemen met het lettertype:

In de screenshot is het lettertype rechtsboven (datum/tijd) is goed leesbaar, maar je ziet dat de iconen in de verkeerde proportie getoond worden.
Echter, op de tv is het net omgekeerd, de iconen zijn goed, maar het lettertype is te klein.
Zo ziet het er op tv uit:

MS-dash staat op Widescreen, XBMC staat op PAL 16x9.
Zoals je in de eerste screenshot kan zien, is het beeld niet echt widescreen, maar wordt het daar wel naar gestretched.
Zo zag ik ook iets raars als ik een screenshot van PMIII nam:

Waarom valt er rechts dat stuk zonder 'arcering' buiten beeld?
@ Sees: ik moet mij receiver op DVD zetten en dan Optical kiezen. Zeker dat het bij jou op DAT moet? Normaal gezien staat er boven je optical-in toch aangeduid welke source het is?
Fire69 wijzigde dit bericht 19-04-2007 10:56 (10%)
Klopt, dat is sinds kort zo. Je kan het aanpassen met de optie waarbij je het dashboard kan "zoomen"quote:Fire69 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:52:
[afbeelding]
Dank u dank u dank u, had ik idd al gepost op xbox-scene, hier stond 't niet naar mijn weten. Vraagje: wat is het verschil tussen Default en Mint Icons? En waarom zijn de iconen in 't home screen anders voor Default/Mint dan voor Blue/Orange (ik vind de Orange/Blue veel beter overigens).quote:SyphOn schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:30:
Oh en selectie textures werken ook weer bij alle scripts (uitzending gemist etc.)
AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S
En het nut is?quote:Schweino schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:
[...]
Klopt, dat is sinds kort zo. Je kan het aanpassen met de optie waarbij je het dashboard kan "zoomen"
Default = Mintquote:guillaume schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:40:
[...]
Dank u dank u dank u, had ik idd al gepost op xbox-scene, hier stond 't niet naar mijn weten. Vraagje: wat is het verschil tussen Default en Mint Icons? En waarom zijn de iconen in 't home screen anders voor Default/Mint dan voor Blue/Orange (ik vind de Orange/Blue veel beter overigens).
Ik maak ook nog wel even vierkante mint icons
fixes:
- Audio Player Fullscreen controls.
- Custom background
http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Concept.rar
Dat komt omdat de wallpaper groter is dan je schermquote:Fire69 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:52:
[afbeelding]
SyphOn wijzigde dit bericht 19-04-2007 12:02 (41%)
jah jah
Dat de overlay dus wel netjes over de achtergrondfoto pastquote:
Reg. datum: 22 februari 2005
Mac Mini 1,83ghz 2mb (1TB ext. HD Toshiba) - Plex Media Centre - IPhone 3g 8GB - Logitech Harmony 555
Nope... dus ga je gangquote:sjobbels schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:28:
Is er al iemand bezig met een Nederlandse Scraper? Bijvoorbeeld via www.moviemeter.nl
jah jah
quote:Sayonara Mr Blackbolt.
15 April 2007
Hello everybody. Ok so here is the deal. When I started skinning a few years ago, I had loads of free time, just come out of college and was able to spend hours each day working away. When I began MC360 on December 29th 2005. yes that long ago, it seemed like a couple of months project. Obviously it turned from that into something bigger. The time I spent on MC360 caused a lot of problems for me and I made many sacrifices to spend the time and energy working on the skin and site. But in the past month, its becoming more apparent that I just can't keep doing the skinning work at the moment.
So, what I am doing today is in effect going into open retirement from skinning. I don't want to say I won't come back eventually to complete the skins I had planned to do, but I don't see myself doing them any time soon. I know that some people will be a bit miffed because I had promised to bring the eX skin and also the THREE skin to life, but I can't see a way to complete them effectively in the near future. Our current skins will still be on the The official XBMC Skinning SVN, which also houses many other new skins like Vision, xTV and Clearity.
I would like thank every single person who has helped Team Blackbolt and also the members of the team who have helped along the way. Thanks to Jezz_X for all the coding he did, which was ALOT and to Team XBMC for creating the best application EVER. Hopefully I will be back one day, maybe if XBMC ever sees light of day on the 360. Well till then, See Ya!
eX en neXus bijna hetzelfde... dus als je op eX zat te wachten kan je ook neXus gebruiken.quote:m3gA schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:18:
Ik zag gisteren dan Team Blackbolt gestopt is .. jammer want ik was er benieuwd naar de nieuwste skin.
[...]
jah jah
Reg. datum: 22 mei 2003
tja ik heb nog zo'n ouderwets 2.1 stereotorentje waar ik alleen DAT, Tuner, Tape, CD kan kiezen. Daarom vind ik het vaag dat er wel zo'n optical geval heb ...quote:Fire69 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:52:
@ Sees: ik moet mij receiver op DVD zetten en dan Optical kiezen. Zeker dat het bij jou op DAT moet? Normaal gezien staat er boven je optical-in toch aangeduid welke source het is?
Ik zal vnvd nog ff kijken
Dat vind ik nou jammerquote:
jah jah
Ik vind neXus lang niet zo mooi als eXquote:SyphOn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:22:
[...]
eX en neXus bijna hetzelfde... dus als je op eX zat te wachten kan je ook neXus gebruiken.
Hoi Bas,quote:GroteBozewolf schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:18:
[...]
Toch nog wat tijd gevonden! Op mijn website http://www.rieter.net/uitzendinggemist/ kunnen jullie versie v.2.4.0b downloaden. Deze heeft BETA ondersteuning voor www.kanalenkiezer.nl.
Als er kanalen niet werken, laat dat dan even weten in het discussie topic op de XBMC forums (zie link op mijn site). Vermeld duidelijke welk Kanaal in welke groep niet werkt.
Veel plezier ermee!
heb je enig idee waarom de stream van Pauw en Witteman het niet meer doet? Enne: super bedankt voor je script, ik gebruik het dagelijks.
Schweino wijzigde dit bericht 20-04-2007 10:07 (4%)
Ook het uitzendinggemist script is geweldig! Ik wil de maker daarvan ook enorm bedanken voor versie 2.4. Ik kan nu wel alle streams openen namelijk.
Dit script ga ik nog heel veel gebruiken.
PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81
Reg. datum: 08 november 2005
Er zit ergens een bug in het ophalen van het plaatje bij uitzendingen. Er zijn nog enkele mensen die last krijgen. Om het te achterhalen heb ik wat logfiles van XBMC nodig die zijn gemaakt met debug-logging enabled (via advancedsettings.xml). Als je die online kan zetten of kan mailen naar het adres op mijn website, dan kan ik er beter naar kijken en proberen op te lossen.quote:Schweino schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:06:
[...]
Hoi Bas,
heb je enig idee waarom de stream van Pauw en Witteman het niet meer doet? Enne: super bedankt voor je script, ik gebruik het dagelijks.
XOT-Uzg.v3: recente versie 3.2.12. Meer info via Google+:XOT-Uzg.v3 of de XOT Site.
AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S
Video indicator fixed sinds gisterochtend. (Download even de nieuwe rar filequote:guillaume schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:04:
@SyphOn: Hoe krijg ik je script skins dan? Verder krijg ik geen indicator/cursortje als ik door video heen zoek met de thumbstick en is de tijd op 't homescreen z.g.a. onleesbaar en wellicht kunnen de knopteksten in de balk onderaan ook wel iets groter? Voor de rest, echt een heerlijke, uiterst overzichtelijke skin, niets dan lof.
Fonts word druk aan gewerkt. Moet de buttons namelijk ook aanpassen
Concept Uitzendinggemist Blue
Concept XBMC Scripts Blue
Ik ben nog bezig met AMT Skin. Oranje en Mint komen er ook nog aan
SyphOn wijzigde dit bericht 20-04-2007 20:13 (4%)
jah jah
Jij hebt dus dezelfde problemen als ik.quote:guillaume schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:04:
@SyphOn: Hoe krijg ik je script skins dan? Verder krijg ik geen indicator/cursortje als ik door video heen zoek met de thumbstick en is de tijd op 't homescreen z.g.a. onleesbaar en wellicht kunnen de knopteksten in de balk onderaan ook wel iets groter? Voor de rest, echt een heerlijke, uiterst overzichtelijke skin, niets dan lof.
Blij dat je er mee bezig bentquote:SyphOn schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:13:
[...]
Video indicator fixed sinds gisterochtend. (Download even de nieuwe rar file)
Fonts word druk aan gewerkt. Moet de buttons namelijk ook aanpassen
Concept Uitzendinggemist Blue
Concept XBMC Scripts Blue
Ik ben nog bezig met AMT Skin. Oranje en Mint komen er ook nog aan
Reg. datum: 06 september 2005
Als ik bijvoorbeeld die "uitzending gemist"-zip download en uitpak, waar moet ik hem dan neerzetten
zodat ik het kan gebruiken?
ik kon het niet zo snel vinden, waarschijnlijk omdat het een te domme vraag is
bedankt!
maar hoe kan ik het uitvoeren op mn xbox? :x
sorry maar ik word er een beetje ongeduldig van, dus vraag ik het maar hier .. ipv op inet te zoeken sorry
SyphOn wijzigde dit bericht 21-04-2007 09:39 (56%)
jah jah
als ik die andere skin selecteer is het inderdaad via rechtsonder te vinden.
nogmaals bedankt!
porthofax wijzigde dit bericht 21-04-2007 00:11 (136%)
Reg. datum: 21 augustus 2003
Even een vraagje tussendoor:
Sinds tijden gebruik ik XBMC 2.1, werkt op zich perfect, maar heb er nu maar weer eens een nieuwere versie opgezet (t3ch en Pimped edition allebei getest).
Grote probleem dat ik nu heb is dat een flink aantal films niet meer wil afspelen.
De films staan op het netwerk, aantal is in .rar formaat, en met de 2.1 versie werkte dat feiloos.
Nu echter niet meer.
Heb al gezocht hierover, maar kan eigenlijk niks daarover terug vinden.
Is dit een bekend probleem ??
[edit] Toch wat info kunnen vinden. Blijkt "bekend" probleem te zijn, alleen een oplossing is er (volgens mij) dus nog niet
DeWoert wijzigde dit bericht 21-04-2007 10:56 (11%)
Heb/had ik ook last van. Een oplossing is om de bestanden op een andere share ter plaatsen. Dan doen ze het wel. Waarschijnlijk iets met de cache of zo.quote:DeWoert schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 09:51:
Hallo.
Even een vraagje tussendoor:
Sinds tijden gebruik ik XBMC 2.1, werkt op zich perfect, maar heb er nu maar weer eens een nieuwere versie opgezet (t3ch en Pimped edition allebei getest).
Grote probleem dat ik nu heb is dat een flink aantal films niet meer wil afspelen.
De films staan op het netwerk, aantal is in .rar formaat, en met de 2.1 versie werkte dat feiloos.
Nu echter niet meer.
Heb al gezocht hierover, maar kan eigenlijk niks daarover terug vinden.
Is dit een bekend probleem ??
[edit] Toch wat info kunnen vinden. Blijkt "bekend" probleem te zijn, alleen een oplossing is er (volgens mij) dus nog niet
Bjusterbaarlik lekker
Et Ken net Vermeer (psalm Galgenwaard, vers 6-4)
Wat ik nog mis zijn het zoeken in in stream naar een bepaalde lokatie, zowel voor gewone avi's als in het uitzendinggemist script. Dat enkel ter suggestie aan de makers.
Ontspan.
Reg. datum: 21 augustus 2003
Da's wel erg wazig dan. Als ik terug ga naar de 2.01 stable, dan werkt alles wel.quote:salgera schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:16:
[...]
Heb/had ik ook last van. Een oplossing is om de bestanden op een andere share ter plaatsen. Dan doen ze het wel. Waarschijnlijk iets met de cache of zo.
Helaas beschik ik maar over 1 storage-lokatie voor de film, dus ze "even" ergens anders neerzetten is niet echt een work-around.
Maar zal het in ieder geval eens testen met een film.
Bedankt voor de tip in ieder geval.
Daar hebben we het probleem wat een aantal gebruikers (waaronder ik zelf) bergen aan frustratie gekost heeft. Nu zou het over moeten zijn
Dat heeft in iedergeval niet met het script Uitzendinggemist.v2 te maken, maar met XBMC. Ik heb zelf nooit kunnen zoeken in streams. Dat heeft volgens mij met caching te maken. Als iemand weet hoe het wel moet, dan hoor ik dat graag.quote:Magnolia schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:20:
Hey, ik kan met het uitzendinggemist script v2.3.1 niet langer doorspoelen in streams, als ik vooruit druk 30sec of 10min, doet hij niks, er komt wel de tijd rechtsbovenin te staan, maar doorspoelen lukt niet. Iemand hier 'n oplossing voor? Ik gebruik de t3ch build van 15 april 07.
Wat ik nog mis zijn het zoeken in in stream naar een bepaalde lokatie, zowel voor gewone avi's als in het uitzendinggemist script. Dat enkel ter suggestie aan de makers.
Ik zal zelf eens kijken of ik het niet zo kan doen dat Uitzendinggemist.v2 de file naar de HD begint te schrijven en hem ondertussen vanaf de HD af begint te spelen. Misschien dat het dan beter werkt.
Dat zal echter nog ff duren. Ik ben nu bezig met versie v2.4 (zie mijn website http://www.rieter.net/uitzendinggemist/) te debuggen. Zit een raar probleem in met thumbnail caching. Als dat ik opgelost, dan zal ik eens kijken of ik een soort eigen cache kan schrijven. Maar ik beloof niet dat het gaat werken.
XOT-Uzg.v3: recente versie 3.2.12. Meer info via Google+:XOT-Uzg.v3 of de XOT Site.
En het werkt!!!quote:Fire69 schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:34:
Ging ik net ook posten. Ben mijn 2de box aan't modden, ga het direct testen als ik klaar ben!
Die 2de xbox daarentegen...
Reg. datum: 11 november 2003
Wil toch nog even vermelden dat ik het echt top vind dat je er zoveel moeite en tijd insteekt! Ik ben erg blij met het script!quote:
BertusG wijzigde dit bericht 22-04-2007 11:38 (4%)
jah jah
Fire69 wijzigde dit bericht 22-04-2007 20:25 (3%)
http://www.toove.com
Eerst die verdomde fonts nog fixen
jah jah
Reg. datum: 26 juni 2002
Ik heb 1 probleem met je skin.quote:SyphOn schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:40:
nog even wat textures fine tunen... hopelijk vandaag of morgen klaar
Eerst die verdomde fonts nog fixen
Als ik in het menu zit komt er bij mij linksonder niets te staan.
Dus als ik de map programa's of films of muziek selecteer staat dat niet linksonderin.
Kan ik dit ergens aan zetten?
Black Holes & Revelations
Skin options -> Kan je het aan en uit zetten.quote:certefied schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:24:
[...]
Ik heb 1 probleem met je skin.
Als ik in het menu zit komt er bij mij linksonder niets te staan.
Dus als ik de map programa's of films of muziek selecteer staat dat niet linksonderin.
Kan ik dit ergens aan zetten?
jah jah
Reg. datum: 13 november 2001
Erg mooi!! En ik persoonlijk vind het huidige theme strakker eruitzien, maar deze icons als extra theme kunnen uiteraard erg prettig zijn...
Overigens heb ik (nog) geen op- of aanmerkingen :-)
Erg mooie skin heb je gemaakt!!
Greetz MrBaaco
Alles behalve games, die kan je enkel van cd/dvd of lokale HD afspelen.quote:MuSeLive schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:18:
Ik heb een externe harde schijf op mijn pc aangesloten is het nu mogelijk om daarop films en backups van games te zetten en die af te spelen vanaf de xbox?
Muziek, video en foto's gaat perfect.
Ah ok, standaard kunnen er maar 3 oid kopieen op toch?quote:Fire69 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:46:
[...]
Alles behalve games, die kan je enkel van cd/dvd of lokale HD afspelen.
Muziek, video en foto's gaat perfect.
Black Holes & Revelations
Reg. datum: 14 februari 2005
wat bedoel je met maar 3 kopieen van ?quote:MuSeLive schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:50:
[...]
Ah ok, standaard kunnen er maar 3 oid kopieen op toch?
bedoel je met de standaard hardeschijf?
te koop Japanse saturn & japanse dreamcast ^^ voor meer info mail
Ziet er erg goed uitquote:SyphOn schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:18:
Wat vinden jullie van deze theme?
[afbeelding]
[afbeelding]
Reg. datum: 19 februari 2003
Dit ligt aan de grootte van de games en de grootte van je hd.quote:MuSeLive schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:50:
[...]
Ah ok, standaard kunnen er maar 3 oid kopieen op toch?
Maar op de standaard hd passen inderdaad niet veel.
Blijkbaar is hun manier van sorteren veranderd, niet meer album-tag & path, maar album-tag en album artist-tag.
Nu zit ik dus met 15000 mp3's waar ik die album artist-tag moet leeg maken, omdat ik met tag&rename enkel de album, artist en title-tags invul.
Persoonlijk vind ik dat ze toch wel een optie zouden hadden mogen inbouwen dat je kan kiezen welke tags er gebruikt worden...
Fire69 wijzigde dit bericht 23-04-2007 08:14 (15%)
Reg. datum: 01 december 2003
(nu ik er over nadenk.. hoe doe ik het eigenlijk...
Ik kan de compiled versie van 20-4 helaas niet op de gebruiklijke plaatsen vinden
q2no wijzigde dit bericht 23-04-2007 09:29 (17%)
Reg. datum: 11 februari 2006
Je kan beter op de homescreen geen folder icons doen, maar normale icons..quote:SyphOn schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de rest ...
Mijn cd's (ik verzamel gee losse nummers) staan op een share onder <artist> - <albumnaam>.quote:q2no schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:28:
is het niet handiger om cd's om te zetten met tracknr - songtitle - artist - album
(nu ik er over nadenk.. hoe doe ik het eigenlijk.... thuis maar eens kijken hoe ik mijn Exact Copy heb ingesteld
)
Ik kan de compiled versie van 20-4 helaas niet op de gebruiklijke plaatsen vinden
De nummer daaronder staan als <tracknr.>. <songtitel>.
De tags die ik invul zijn enkel tracknr, songtitel, artist, albumnaam en jaar. Al de rest boeit me niet.
Gaat al tijden goed zo, nu komen de devvers plots op de proppen met Album Artist.
Kunnen ze je toch op zijn minst de keuze laten, vind ik...
Ik laat niet zo vaak van me horen maar dit is echt een geweldige skin ik ga binnekort me hele XBOX opnieuw doen ivm upgrading en dergelijke. 80Gig gaat deruit 40 GB gaat derin enz. de 80 GB gebruik ik toch niet aangezien ik alles stream van me fileserver.quote:SyphOn schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand nog meer tips voor scripts ? Themes ?
Reg. datum: 08 september 2003
quote:SyphOn schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik draai hier de vorige t3ch versie 15-04 maar daar zit zo'n funcite in onder de instellingen van muziek, tab bestande en tracks weergeven als. daar kun je aangeven welke tags hij moet weergeven. volgens mij is dat wat je zoekt. bij mij werkte het namelijk uitstekendquote:Fire69 schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:12:
Gisteren die svn van 20-04 erop gezet, nu is mijn hele library overhoop gegooid.
Blijkbaar is hun manier van sorteren veranderd, niet meer album-tag & path, maar album-tag en album artist-tag.
.....
Persoonlijk vind ik dat ze toch wel een optie zouden hadden mogen inbouwen dat je kan kiezen welke tags er gebruikt worden...
Met een hamer in je hand, kom je door het hele land | XBMC media center SVN Natty Narwal
Ik bedoel dus als je in de Library de Albums kiest. Ik ben al meer dan 5u bezig geweest om al mijn artisten gelijk te krijgen (ft - ft. - feat. - ..., zo'n dingen), nu lijkt het allemaal nutteloos geweest te zijn als ze alleen naar Album Artist kijken
Vreemd, zou gewoon moeten werken.quote:Surineeslander schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:24:
Iemand ervaring met het streamen van ISO's vanaf je pc? Ik krijg namelijk alleen maar beeld en geen geluid
Al meerdere ISO bestanden geprobeerd?
Wel geluid wanneer je een DVD afspeelt?
Heb je al gecheckt of je geluid in XBMC niet rond de -60dB staat? Kan je checken door het rechterpookje op en neer te bewegen.quote:Surineeslander schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:24:
Iemand ervaring met het streamen van ISO's vanaf je pc? Ik krijg namelijk alleen maar beeld en geen geluid
Peedjeeh wijzigde dit bericht 23-04-2007 16:39 (9%)
Reden: Is wel handig als je ook even vertelt hoe je het kan checken.
Bjusterbaarlik lekker
Et Ken net Vermeer (psalm Galgenwaard, vers 6-4)
jah jah
Reg. datum: 19 november 2006
Hoe en waar kan ik dat precies doen?quote:Schweino schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:34:
[...]
Klopt, dat is sinds kort zo. Je kan het aanpassen met de optie waarbij je het dashboard kan "zoomen"
Appearance -> Skins -> Skin zoomquote:
jah jah
Die was wel erg lastig zegquote:qwyrp schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:53:
Hoe en waar kan ik dat precies doen?
Ik denk dat je het zelf eerder had gevonden in de tijd die je het heeft gekost om je bericht te tikken en op je antwoord te wachten..
Reg. datum: 19 november 2006
Bedankt, ik heb het gevondenquote:
Ik vond het wel lastig en kon het niet vinden. Maar jij was zeker ook die gozer in de klas die vooraan zat en heftig aan het schudden was als er weer een zogenaamde 'domme' vraag gesteld werdquote:Kaspers schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:02:
[...]
Die was wel erg lastig zeg.
Ik denk dat je het zelf eerder had gevonden in de tijd die je het heeft gekost om je bericht te tikken en op je antwoord te wachten..
Kan het aan de extensie liggen van een ISO misschien?
Ik gebruik trouwens de T3CH versie van XBMC met releasedate 15-04-07.
Dynamix wijzigde dit bericht 23-04-2007 22:23 (6%)
Ehm.....jah een ISO moet de extensie .iso hebben hequote:Surineeslander schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:21:
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het volume staat gewoon aan en ik heb tientallen ISO's op mijn share geprobeerd. Het rare is ook dat als ik een ISO mount met Deamon en dan mijn virtuele drive share, ik gewoon perfect de dvd kan streamen. Deze manier gebruik ik nu al enige tijd. Ik kwam toevallig van de week tot de ontdekking dat ik dus gewoon ISO's kan openen (wat een hoop trapgeloop scheelt) Maar helaas dus geen geluid...
Kan het aan de extensie liggen van een ISO misschien?
Ik gebruik trouwens de T3CH versie van XBMC met releasedate 15-04-07.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
.NRG images werken wel en .ISO werkt ook perfect (dus incl. geluid)quote:DeOS schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:49:
[...]
Ehm.....jah een ISO moet de extensie .iso hebben he. Maar nero images (.nrg) werken bijvoorbeeld niet nee. Maar alle .iso bestanden zouden moeten werken.
Surineeslander: gebruik je toevallig een optische kabel en heb je de xbox op 5.1 ingesteld?
In dat geval moet je bij AC3/DD5.1/DTS film de optie 'Output to all Speakers' aanzetten anders krijgt je TV geen geluid (maar wel je versterker, daar moet altijd geluid uit komen)
pasta wijzigde dit bericht 24-04-2007 13:18 (88%)
iMac 27 3,1ghz (2011)
pasta wijzigde dit bericht 24-04-2007 13:19 (82%)
.IMG werkt overigens ook.quote:RolfLobker schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:50:
[...]
.NRG images werken wel en .ISO werkt ook perfect (dus incl. geluid)
Ik stream al sinds het mogelijk is in XBMC en heb nog nooit problemen ondervonden. Misschien dat je een andere build kan proberen of een keer je XBMC cache kan legen?
Changelog v2.4.1b 2007-04-24
- Changed: to make things a bit more easy to maintain I changed from a single default.py to multiple files.
- Added: seperate python scripts for libraries (libs), channels and a default.py.
- Changed: each channel has it's own python file with instructions.
- Fixed: on some systems the Cache dir was not present which prevented the script from running! Checking this now on startup.
Erg snel in overgang van menu's. Het enige wat ontbrak waren de thumbnails van het programma en de kanalenkiezer werkte niet (streaming geneuzel, zelfs op mijn pc werkte het niet)
Is het eigenlijk ook mogelijk om de snelheid van de internet verbinding te kiezen (small / broadband)?
Ow.. en een "panic button"... het komt mij op een of andere manier te veel voor dat een script vast loopt in een menu... reboot (de bank af kruipen en de box aan en uit zetten) is dan het enig wat op dat moment werkt. Ter verduidelijking.. ik gebruik een Harmony afstandsbediening en de soft-reset zoals op de controler is voor mij geen optie. (zelfs mijn controler ligt nu bij mijn vriending
Ik zal zo eens die nieuwe versie installeren.. mochten er dingetjes crashen dan meld ik het hier wel.
(zelfs mijn vriendin is je dankbaar echter is "wie is de mol" al afgelopen
q2no wijzigde dit bericht 24-04-2007 20:10 (4%)
Perfect! Ik gebruik je script met veel plezier!! Geen bugs tegengekomen.quote:GroteBozewolf schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:01:
Voor de geinteresseerden: ik heb net versie v2.4.1b van Uitzendinggemist.v2 online gezet.
Dan doet 'ie het nog nietquote:q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:07:
reboot (de bank af kruipen en de box aan en uit zetten)
http://www.toove.com
Reg. datum: 03 november 2001
Ik heb hem nu ook draaien op mijn box, maar zodra ik de RTL stream wil openen blijft hij hangen bij: Opening request url: http://www.rtl.nl/system/video/menu/videomenu.xml. Echter als ik deze in mijn normale browser intyp komt hij er wel. Verder echt geweldig super script!! dank daarvoor.quote:GroteBozewolf schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:01:
Voor de geinteresseerden: ik heb net versie v2.4.1b van Uitzendinggemist.v2 online gezet. Voornamelijk wat code gerelateerde zaken (graag hoor ik bugs via het forum bij XBMC). Hier de changelog:
Changelog v2.4.1b 2007-04-24Uiteraard is hij te vinden op mijn website: http://www.rieter.net/uitzendinggemist/
- Changed: to make things a bit more easy to maintain I changed from a single default.py to multiple files.
- Added: seperate python scripts for libraries (libs), channels and a default.py.
- Changed: each channel has it's own python file with instructions.
- Fixed: on some systems the Cache dir was not present which prevented the script from running! Checking this now on startup.
Dan zou ik graag een debuglog van jou willen ontvangen zodat ik kan zien wat er mis gaat.quote:TheWarden schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:06:
[...]
Ik heb hem nu ook draaien op mijn box, maar zodra ik de RTL stream wil openen blijft hij hangen bij: Opening request url: http://www.rtl.nl/system/video/menu/videomenu.xml. Echter als ik deze in mijn normale browser intyp komt hij er wel. Verder echt geweldig super script!! dank daarvoor.
Als het goed is, zou hij altijd weer het script moeten kunnen. Mocht dat niet zo zijn, dan klopt er dus iets niet. Daarom zou ik graag een debuglog van jou willen ontvangen zodat ik kan zien wat er mis gaat.quote:q2no schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:07:
Ik heb de vorige versie van uitzending gemist 2.4b? getest en ik moet zeggen:![]()
Erg snel in overgang van menu's. Het enige wat ontbrak waren de thumbnails van het programma en de kanalenkiezer werkte niet (streaming geneuzel, zelfs op mijn pc werkte het niet)
Is het eigenlijk ook mogelijk om de snelheid van de internet verbinding te kiezen (small / broadband)?
Ow.. en een "panic button"... het komt mij op een of andere manier te veel voor dat een script vast loopt in een menu... reboot (de bank af kruipen en de box aan en uit zetten) is dan het enig wat op dat moment werkt. Ter verduidelijking.. ik gebruik een Harmony afstandsbediening en de soft-reset zoals op de controler is voor mij geen optie. (zelfs mijn controler ligt nu bij mijn vriending)
Ik zal zo eens die nieuwe versie installeren.. mochten er dingetjes crashen dan meld ik het hier wel.
(zelfs mijn vriendin is je dankbaar echter is "wie is de mol" al afgelopen)
verder gaat het goed fout hier
Maar dit zou ook nog wel eens aan de mediaplayer van XBMC kunnen liggen want een dergelijke probleem heb ik vaker.
Als een internetfeed gestart is en de connectie kan niet gemaakt worden dan keert de player terug naar het script. Echter, gebeurt dit te vaak, dan loopt het script in de soep en werkt de besturing niet meer. Stop, play, next etc. werken niet meer.. een softreset dmv de controler zou allicht kunnen helpen, maar deze heb ik niet bij de hand (vandaar die panic buton request zodat het ook werkt met een afstandsbediening).
Misschien dat het probleem ligt in de afhandeling van de mediaplayer en internetfeeds.
Als een link aan de player wordt aangeboden dan moet hij hier iets mee doen.
De afhandeling van foute feeds lijkt dus mis te gaan. Dit gebeurd overigens ook bij het youtube en het quicktime movie script.
Hoe krijg ik mijn debug script van mijn box naar de auteur?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.