Hey mensen, misschien dat ik dit niet hier hoor te posten, maar om er nou een nieuw topic voor open te maken is mij een beetje overkill. Nu kreeg ik laatst een xbox in handen waar ik netjes xbox media center op had draaien. Die persoon had er linux opgezet, en daarmee een paar bestanden verpauperd. Die bestanden heb ik netjes terug gezet. (zonder dat er een tv bij nodig was.)
Als ik nu die xbox aanslinger, dan krijg ik 0,0 beeld. (bekabeling en alles zit wel goed.)
Zou dit kunnen liggen aan 1 of andere verandering ergens van. (niet in het programma zelf, want die heb ik net gefixed dus, hij zou goed moeten booten, en iig het logo moeten laten zien.)
Is er een eenvoudige oplossing om dit te verhelpen? (ik meende dat er zo'n optie in zat om hardwarematig het video output (een of ander iets) te configureren/in te stellen. Misschien daar iets mee?)
Oplossing bovenstaande probleem gevonden:
Typisch ik weer, de scart aansluiting van mijn tv werkte gewoon ineens niet meer. (gelukkig heeft deze tv er 2....)
Onderstse vraag zoek ik nog wel antwoord op:
Nog een wat meer ontopic vraag:
Hoe zit het met de ondersteuning voor DVR-ms ? Ik kreeg het wel aan de praat, maar volgens mij was er een probleem met de synchronisatie van beeld en geluid. Getest met een februari versie van XBMC. (dit jaar uiteraard..

)
edit: Bovenste probleem oplossing gevonden al...

warcow wijzigde dit bericht 22-03-2007 22:48 (11%)