Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel VII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 februari 2007

Oke, dan doet ie bij jou meer dan bij mij. Ik kan dus ook niet bevestigen. Ik heb geen idee wat er dan bij mij fout gaat, wel een beetje raar.

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
Harrie schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:19:
[...]

Het is momenteel alleen verdeelt in dagen, je kan dus alleen een dag kiezen en krijg dan alle uitzendingen van die dag... Maar er zitten dus nog wel wat fouten in. Ben bezig om heel veel logging in te bouwen, zodat het gemakkelijker te zien is waar het mis gaat. Momenteel speelt hij bij mij steeds wel het eerste programma wat ik selecteer, maar als ik daarna een tweede kies werkt het niet meer. Maar wellicht ligt dit aan de SVN build die ik heb, omdat ik die idle thread functie toch wel eens wilde zien. Ik moet zeggen dat die fantastisch werkt!

edit: wanneer ik de xbmc port voor de pc gebruik, zie ik dat hij wel elke keer bij klikken de stream url ophaalt en doorgeeft, beetje vreemd, misschien moet ik het eens met een stable build proberen.
Hetzelfde probleem van het hangen bij een 2e keer iets aanklikken zie ik ook in andere scripts, bijvoorbeeld het dutch radio script, iemand anders problemen met de T3CH build van 12 maart?

let op: link in vorige post bijgewerkt. probleem lijkt zich niet bij iedereen voor te doen, ik hoor van andere mensen dat ze geen problemen met deze vit script... Beetje vaag.
Klinkt alsof je er heel erg druk en goed mee bezig bent. _/-\o_ Ik kijk in ieder geval vol verwachting uit naar de verdere ontwikkelingen. Je maakt er mij in ieder geval heel blij mee!

Geen commentaar

Dell is een lief meisje
Reg. datum: 27 februari 2003

He goed bezig Harry, ook ik wacht weer met smart op een goed script dat Uitzending Gemist draaid. Het blijft jammer dat ze de bandbreedte hebben teruggeschroeft... 'vroeger' was de kwaliteit een stuk beter.

Anyway...tnx voor je inzet man!

Pat!

Pat! Dell 4550 en gelukkig...

Reg. datum: 01 februari 2001

Hoi,

ik heb nu ook de laatste ZBMC SVN versie van T3CH en het draait tot nu toe stabiel.

Alleen zie ik dat er een T3CH script in staat, maar werkt helaas niet. Is dit een update script ofzo?

Heeft iemand het T3CH download script al gebruikt?

quote:
milliondollarman schreef op maandag 19 maart 2007 @ 09:45:
Hoi,

ik heb nu ook de laatste ZBMC SVN versie van T3CH en het draait tot nu toe stabiel.

Alleen zie ik dat er een T3CH script in staat, maar werkt helaas niet. Is dit een update script ofzo?

Heeft iemand het T3CH download script al gebruikt?
Dat zou het T3CH downloadscript moeten zijn ja.. zal vanavond ook eens kijken.
Zag dat PMIII ge-update is, ben wel benieuwd...

Reg. datum: 21 juni 2002

Ik heb de laatste tijd last dat bij het kijken van DVDs het beeld soms heel even verspringt (1 seconde).. bij spellen en DivX kijken heb ik er geen last van.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?

quote:
m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:26:
Ik heb de laatste tijd last dat bij het kijken van DVDs het beeld soms heel even verspringt (1 seconde).. bij spellen en DivX kijken heb ik er geen last van.. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ja daar heb ik ook last van... het valt bijna niet op maar genoeg om je er aan te ergeren.
Misschien is het over met de nieuwe build...

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:29:
[...]

Ja daar heb ik ook last van... het valt bijna niet op maar genoeg om je er aan te ergeren.
Misschien is het over met de nieuwe build...
Dacht eerst dat het probleem lag aan de nieuwe component kabels.

quote:
m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:33:
[...]

Dacht eerst dat het probleem lag aan de nieuwe component kabels.
Nee dat lijkt me bijzonder sterk. hoewel ik wel kortgeleden een nieuwe kabel gekocht heb...

Reg. datum: 17 september 2000

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn series en films te zien krijg in bibliotheelmodus? Zogauw ik deze inschakel zie ik namelijk niets meer. Is er verder al iemand achter hoe de bestandsindeling moet zijn om voor elke episode een thumb te kunnen downloanden met de nieuwe tv show support?

http://specs.tweak.to/6635

Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
Stampre schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:35:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn series en films te zien krijg in bibliotheelmodus? Zogauw ik deze inschakel zie ik namelijk niets meer. Is er verder al iemand achter hoe de bestandsindeling moet zijn om voor elke episode een thumb te kunnen downloanden met de nieuwe tv show support?
jep en jep.

Om films in je bibliotheek te doen, dien je in de normale view je map te kiezen waar de film of films in staat. Vervolgens "witte knop" en kies je eerst voor "set content". Daarbij kies je voor IMDB voor films (eventueel een andere voor andere genres etc.). Vervolgens kies je de opties automatic scan en use directory name for lookup indien gewenst.
Eenmaal dat gedaan, gaat hij even zoeken. Daarna moet je nogmaals de witte knop indrukken en kiezen voor "film informatie". Dan gaat hij daadwerkelijk de film info ophalen.
Als het goed is wordt hij dan gewoon automatisch toegevoegd aan je bieb.

Voor series doe je in principe hetzelfde, alleen kies je hier voor TV.com i.p.v. IMDB.
De structuur voor series is gewoon alle bestanden, alle seizoenen in 1 map. Zorg ervoor dat de bestanden een van deze structuren hebben (met XX voor serie of alevering nummer):
- seXXepXX
- XX-XX
In ieder geval zowel de seizoen als de alevering.
Heb je niet alle afleveringen of seizoenen? Geen probleem, dat zoekt hij zelf uit.

Zo heb ik bijvoorbeeld van Southpark op dit moment alleen seizoen 10 op mn xbox staan. In mn bieb view zie ik gewoon netjes seizoen 10 alleen staan.
Vraag me alleen af hoe t nu gaat als je nieuwe afleveringen hebt. Heroes gaat eind april weer verder, eens kijken of hij dan automatisch de nieuwe afleveringen toevoegd.

Betreft de thumbs van de afleverigen, die zijn er alleen wanneer tv.com ze ook heeft. Bij heroes heeft bijvoorbeeld de helft een afbeelding en andere weer niet.

En even iets anders.
Ik heb t probleem met MediaIcons.org voor mn thumbnail downloader script opgelost. Nog even wat finishing touches en dan is versie 1.0 klaar en weer te vinden op xbmcscripts.

chrisism wijzigde dit bericht 19-03-2007 16:18 (4%)
Reden: over de thumbs enzo

ChrisIsm

Ok tnx. Helder. Ga ik vanavond maar eens proberen. Ik kon de witte knop al niet vinden op mijn afstandsbediening ;)

quote:
Stampre schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:20:
Ok tnx. Helder. Ga ik vanavond maar eens proberen. Ik kon de witte knop al niet vinden op mijn afstandsbediening ;)
ha, okee.. ja, ik doe t alleen met mn controller. Ik weet zo uit mn hoofd niet welke knop op je AB de witte voorstelt.

Even een voorstel voor de T.S. Kan dit niet toegevoegd worden als uitleg, want t wordt wel vaker gevraagd en zo logisch is t inderdaad niet.

chrisism wijzigde dit bericht 19-03-2007 16:38 (17%)
Reden: voorstel

ChrisIsm

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

quote:
chrisism schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:23:
[...]

ha, okee.. ja, ik doe t alleen met mn controller. Ik weet zo uit mn hoofd niet welke knop op je AB de witte voorstelt.

Even een voorstel voor de T.S. Kan dit niet toegevoegd worden als uitleg, want t wordt wel vaker gevraagd en zo logisch is t inderdaad niet.
En als iemand dan ook nog weet welke knop dit is op de AB dan is het helemaal top!

Geen commentaar

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 10:50:
[...]

Nee dat lijkt me bijzonder sterk. hoewel ik wel kortgeleden een nieuwe kabel gekocht heb...
Ik heb hem vandaag maar weer eens geupdate.. maar het probleem bestaat nog steeds. vermoed toch dat het op een of andere manier met de component kabel te maken heeft.

quote:
m3gA schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:51:
[...]

Ik heb hem vandaag maar weer eens geupdate.. maar het probleem bestaat nog steeds. vermoed toch dat het op een of andere manier met de component kabel te maken heeft.
Zijn er nog meer mensen met de zelfde problemen?

Op je AB moet je even spelen met de title en info buttons dan wil het wel. Het ophalen van content is me gelukt maar het toevoegen aan de bibliotheek gebeurt bij mij helaas niet..... Iemand nog opties?

Nog een vraag wat me niet niet is gelukt, ik heb al vinkje geprobeerd bij hoofdmap verbergen maar ook dat geeft niet het gewenste resultaat. Mijn cd's zijn allemaal geordend in de volgende volgorde

bijv: C:\Racoon\album1
\album2
enzovoort.

Met die nieuwe look en feel is het natuurlijk leuk dat je van ALLE albums de hoesjes ziet. Omdat alleen aan de echte albums hoesjes zijn toegekend zie je op hoofdniveau alleen maar iconen. Hier zou iets voor moeten zijn als maak hoofmap transparant ofzo.

BTW wat er is gebeurd weet ik niet maar mijn xbox in ruste of tijdens muziek afspelen is haast 10 graden koeler dan bij de laatste build!! _/-\o_

Stampre wijzigde dit bericht 20-03-2007 09:52 (69%)

Arwen / Kayne

Idle thread functie toegevoegd ;)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

En hij is er dan helemaal.
Mn Thumbnail Downloader script is nu helemaal gereleased.
Ik heb m weer geupdate op xbmcscripts.com. Dus even afwachten tot zij hem hebben verwerkt.

Versie 1.0 bevat de mogelijkheid om te zoeken via MediaIcons.org en tvdb.zsori.com.
Je kan gelijk de icons/banners kopieren naar een map.

EDIT:
En hij staat er op xbmcscripts:
http://www.xbmcscripts.co...bnail%20Downloader%20v1.0

chrisism wijzigde dit bericht 20-03-2007 16:06 (24%)

ChrisIsm

Reg. datum: 16 januari 2004

Ik heb een DuoX2 chipped Xbox en per ongeluk mijn C: partitie gewist.
Nou wou ik XBMC-2007-03-17-PIMPED als standaard dashboard gaan installeren maar het lukt niet.
Ik heb geprobeerd om met Auto.Installer.Deluxe.v3.10 XBMC op E: te zetten en op C: MS Dash 5960
maar dan krijg ik alleen MS Dash 5960 als standaard dash
Voorheen kon ik de eject button gebruiken voor MS Dash 5960 en de aan/uit knop voor XBMC
Zou iemand weten hoe dat te herstellen is ?

Er zijn trouwens ook opeens 3 nieuwe partities op me HD bijgekomen X: Y: en Z: iemand een idee waar dat goed voor is ?

ultralover wijzigde dit bericht 21-03-2007 12:40 (11%)

Arwen / Kayne

Ja, dat staat in de handleiding van je DuoX2-chip ;)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
Fire69 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:03:
Ja, dat staat in de handleiding van je DuoX2-chip ;)
Ik heb hem laten ombouwen en kreeg daarbij geen handleiding helaas.

Arwen / Kayne

52 30 N, 5 45 E
Reg. datum: 05 maart 2001

quote:
offtopic:
TweakersMaps heeft al een tijdje een andere url, zie mijn ondertitel.

quote:
HAHA ben ik al 2 dagen mee bezig maar kom er niet uit.
Dacht dat forums mij in dat soort situaties beter konden helpen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: