Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel VII

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
Djerique schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:49:
[...]

Hij is misschien wat klein qua beeldscherm, maar dit is wel het idee wat ik bedoel :*)

Weet jij toevallig meer over xboxen met een intern schermpje? Of losse schermpjes voor de xbox?
Ik wil namelijk XBMC runnen zonder mijn tv daarvoor aan te hebben. Zeg maar als een soort jukebox met een intern scherm :9~ [
Je bedoelt zoals de Xecuter3 Frontpanel.
Volgens mij de populairste versie..
Moet je wel een Xecuter3 chipset hebben geloof ik.

chrisism wijzigde dit bericht 08-03-2007 15:57 (4%)

ChrisIsm

Fools never move on..
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
noterog schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:24:
Ik wilde wide icons maken voor de volgende folders op de xbox:

dvd
divx
tv
xxx

Hier is mijn ontwerk voor de tv-series.. als er interesse voor is, wil ik ze allemaal wel ff in rar doen en uploaden..

http://img138.imageshack.us/my.php?image=344g4al4.jpg
Mischien mooier om ze in dezelfde stijl te houden?

Zie: http://forums.xbox-scene....owtopic=574494&st=465#

en:

Plaatje op imageshack (popups!)

Plaatje op imageshack (popups!)

jah jah

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
chrisism schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:55:
Je bedoelt zoals de Xecuter3 Frontpanel.
Volgens mij de populairste versie..
Moet je wel een Xecuter3 chipset hebben geloof ik.
Nee, dat is meer een ingebouwde OLED
http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/images/xbox/x3control.gif

quote:
Oeww.. dat is ook mooi..
ben overigens bezig met een scriptje om gelijk banners te downloaden in xbmc.
Gebruik nu nog alleen http://tvdb.zsori.com/ voor tv series..
maar ik zal m uitbreiden voor meerdere sites.

ChrisIsm

Fools never move on..

Ja, want op mediaicons.org is ook voor films veel te vinden.

Jammer dat peedjeeh deze sites nog niet heeft opgenomen in de startpost.

jah jah

Reg. datum: 08 maart 2007

Allereerst wil ik even bedanken voor dit topic, erg duidelijk en het heeft me dan ook overgehaald om een XBox te kopen. Hij is al gemod en er staat al een XBMC versie op.

Gelijk dan maar een vraagje.
- Ik heb naast de XBMC ook nog een een Avalanch Dashboard in mijn beginscherm, is die ook nodig of heb je met XBMC alles wat je nodig heb en kan ik die gewoon verwijderen van de HD?

edit: Zelf nieuwe XBMC versie erop gezet en al een beetje wegwijs geworden, vandaar dat de rest van de vragen weg zijn.

Kontwol2007 wijzigde dit bericht 09-03-2007 13:42 (58%)

Buttoned Up
Reg. datum: 31 juli 2000

Okee, mijn DVDdrive is kaput, en de XBMCversie die ik vanmiddag heb geupdate is foutgegaan, zodat ik na de opstart meteen een chinees foutmeldingscherm krijg. Ondanks de Slayer 2.7 autoinstallcd kan ik dus niets, omdat mijn dvddrive kapot is.
Gevalletje HELP!

Mijn xbox heeft XBMC al een tijd gedraaid icm een iets groter schijfje. Kan ik deze schijf nou wél of níet makkelijk in mijn PC Hangen, en zeg maar via windows XBMC weer goed installeren?
Is er een andere manier waarop ik mijn xbox weer kan aanzwengelen?

Iets met rook en dode computers...

Ya RLY!
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Fire69 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:22:
[...]
Geen idee, 'k vind die muis in Windows ook maar overbodig. :P
Al geprobeerd een muis aan te sluiten aan je Xbox, voordat je reageert ?
Ik wel. 8)

Edit: en ik kan je vertellen: Je zal geen pointer zien.

GoT wijzigde dit bericht 08-03-2007 21:16 (12%)

quote:
Reindertje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:51:
Okee, mijn DVDdrive is kaput, en de XBMCversie die ik vanmiddag heb geupdate is foutgegaan, zodat ik na de opstart meteen een chinees foutmeldingscherm krijg. Ondanks de Slayer 2.7 autoinstallcd kan ik dus niets, omdat mijn dvddrive kapot is.
Gevalletje HELP!

Mijn xbox heeft XBMC al een tijd gedraaid icm een iets groter schijfje. Kan ik deze schijf nou wél of níet makkelijk in mijn PC Hangen, en zeg maar via windows XBMC weer goed installeren?
Eventueel kan je een nieuwe dvd drive erin zetten. Let wel op dat je een goeie hebt, in de ts staan een aantal modellen. Maar wat je eerst kan proberen is om onder t standaard ip adres van je xbox te gaan ftpen. Wellicht kan je nog iets veranderen.
Iemand anders nog details?

ChrisIsm

Arwen / Kayne

quote:
Reindertje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:51:
Gevalletje HELP!

Tijdelijk andere drive aanhangen om de xbmc-update te doen?
quote:
It's possible to connect a normal PC DVD-drive to your xbox.
This is very usefull if your xbox has a bad laser. A pc DVD-drive will not only give better results for DVD-r/rw , but also for CD-r/rw.
A pc DVD-drive will play pretty much all brands and load times will be shorter then when using the official Xbox DVD-drive.

What you need ?

A pc DVD-drive
A normal PC powersplitter (4 Pin Power Connector for 5.25 Drive , like used in normal PCs)
An original xbox game (depends on dvddrive)
A modded xbox console

The Installation

Put your PC DVD-drive in slave-mode.
Open the top of your xbox.
Leave the Xbox DVD-drive in its slot. (you can NOT just replace the drive , in order to make this work you will need both drives).
Put the PC DVD-drive on top of the Xbox DVD-drive.
Disconnect the IDE cable on the Xbox DVD-drive and connect it to the PC DVD-drive.
Leave the 8wire yellow cable on the Xbox DVD-drive.
Disconnect the Xbox HDD Powercable and connect the power-splitter on it. Now connect one end of the splitter back to the Xbox HDD and the other end to the PC DVD-drive.

Your xbox is now ready to read CD-RW/R and DVD-R/RW from the PC DVD-drive.
edit:

Wat chrisism zegt dus :P
quote:
GoT schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:07:
[...]

Al geprobeerd een muis aan te sluiten aan je Xbox, voordat je reageert ?
Ik wel. 8)

Edit: en ik kan je vertellen: Je zal geen pointer zien.
Note the :P

Ja, ik heb het al geprobeerd, en ik kan je zeggen dat ik wel een pointer zag ;)
(is wel al een aantal maand geleden trouwens)

Fire69 wijzigde dit bericht 08-03-2007 22:04 (10%)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Ya RLY!
Reg. datum: 10 mei 2004

Ok, bij mij ong 2,5 jaar geleden :P
Ik zal het nog eens proberen in het weekend, ben nu op mijn werk.

Haa.. mijn serie wide banner download script is bijna af..
Zit alleen nog te klooien om een goede browse dialog te krijgen om de folder te selecteren waar de thumbnail naar toe mag.
Kan ze nu alleen naar een vast gedefinieerde source (uit sources.xml), zoals videos.
Maar wil gewoon vrij kunnen laten kiezen om de thumbnail ergens neer te zetten..
iemand een idee.

ChrisIsm

Reg. datum: 25 november 2006

you go chris :)!!
ben zeer benieuwd! ik kan je alleen niet helpen met je vraag..

Fools never move on..

quote:
chrisism schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:32:
Haa.. mijn serie wide banner download script is bijna af..
Zit alleen nog te klooien om een goede browse dialog te krijgen om de folder te selecteren waar de thumbnail naar toe mag.
Kan ze nu alleen naar een vast gedefinieerde source (uit sources.xml), zoals videos.
Maar wil gewoon vrij kunnen laten kiezen om de thumbnail ergens neer te zetten..
iemand een idee.
Waarom niet gewoon in de map "\UserData\Thumnails" ? Daar slaat XBMC de icons ook in op.

jah jah

live your life
Reg. datum: 19 juni 2002

Is het mogelijk om hieruit een script te creëeren zodat deze content ook op de XBOX is op te vragen?

Geen commentaar

Joost gaat wel de toekomst zijn, maar de software zelf is nog in een dermate beta toestand dat ik me afvraag of het haalbaar is op de XBox momenteel. Maar zou wel geweldig zijn, tenminste, als er nog is een boel dingen bij gaan komen bij Joost ;) Maar de kwaliteit is echt goed qua streaming.

quote:
SyphOn schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:30:
[...]

Waarom niet gewoon in de map "\UserData\Thumnails" ? Daar slaat XBMC de icons ook in op.
Ahha dat is een goed idee.. maar hoe zorg ik er dan voor dat de thumbnail met de folder wordt geassocieerd. Doe nu zelf handmatig steeds een folder.jpg in een map.

ChrisIsm

Als ik dvds (ISO) van mijn PC afspeel met de standaard DVD speler schokt hij regelmatig, als ik echter afspeel met de MPlayer, speelt hij vlekkeloos. Hebben meer mensen de ervaring dat MPlayer beter werkt? Zo ja, dan weet iemand ook vast wel te vertellen hoe ik instel dat die standaard afspeelt voor alle films. Of wat de nadelen van MPlayer zijn.

Edit: MPlayer speelt menu's waarschijnlijk niet als ik het zo zie. Komt het schokkerige door het afspelen van iso's? Als ik dezelfde iso op de HD zet van de XBox komt hij met de DVD speler niet eens bij het menu :( Dat gaat hij automatisch terug naar de map structuur

Kontwol2007 wijzigde dit bericht 10-03-2007 10:40 (28%)

live your life

quote:
Kontwol2007 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 09:49:
Als ik dvds (ISO) van mijn PC afspeel met de standaard DVD speler schokt hij regelmatig, als ik echter afspeel met de MPlayer, speelt hij vlekkeloos. Hebben meer mensen de ervaring dat MPlayer beter werkt? Zo ja, dan weet iemand ook vast wel te vertellen hoe ik instel dat die standaard afspeelt voor alle films. Of wat de nadelen van MPlayer zijn.
Heb je al eens wat geschoven met de buffer instellingen (dus wat grotere buffer)
Hier werkt het vlekkeloos met de standaard player.

Geen commentaar

Ja, ik had de buffer gisteren allemaal op zijn max gezet, vandaag weer op standaard, maakt niet zoveel uit. Hapert nog steeds met de DVDspeler

live your life

quote:
Kontwol2007 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:42:
Ja, ik had de buffer gisteren allemaal op zijn max gezet, vandaag weer op standaard, maakt niet zoveel uit. Hapert nog steeds met de DVDspeler

robbydw wijzigde dit bericht 10-03-2007 10:45 (18%)

Geen commentaar

Reg. datum: 15 januari 2002

Van de week maar eens een 500GB HDD bestellen en die erin zetten in de plaats van mijn 200GB HDD. Kan ik eindelijk eens echt een hele zooi DIVX files erop zetten zonder wat oude troep te verwijderen. Heb ook ongeveer 50 van me originele spellen op me Xbox gezet. Als ik hem ergens mee naartoe neem ga ik niet ook nog eens al die spellen mee sjouwen. Dat wordt te gek natuurlijk haha.

Ik denk dat ik binnenkort ergens nog maar een xbox ga aanschaffen als 'back up" ze kosten toch bijna niks meer tegenwoordig

www.vuvuzelatoeters.nl

Reg. datum: 29 september 2006

'k heb binnenkort een feesie en wilde graag de visualization van de XBMC op verschillende tv's hebben. Zijn er scart splitters speciaal voor de Xbox..? Of zijn er nog andere opties..??

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Beontherapy schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:06:
'k heb binnenkort een feesie en wilde graag de visualization van de XBMC op verschillende tv's hebben. Zijn er scart splitters speciaal voor de Xbox..? Of zijn er nog andere opties..??
ze hebben er op http://www.mcsnet.nl/ winkel is vrij snel maar de eigenaar is vrij nors in zijn mails.. heb er laatst nog iets besteld.

Ejj.. ik zat even wat rond te kijken of er alweer een nieuwe release van T3CH was.
Toen las ik dat bij de laatste versie (4 maart) bezig zijn met een script om updates te installeren. Nou gebruik ik nog de versie van 27 feb., maar dit lijkt me wel heel relaxed als t net zoiets als xbmcscripts is dan. Dat je automatisch je XBMC versie kan bijwerken. Gaat dan wel alleen om de T3CH releases, maar die gebruik ik ook alleen maar.

ChrisIsm

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: