Hoofdcategorieën
Topicacties

[Speedlinq] Ervaringen - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Nieuw Topic
http://members.home.nl/m.brand/GoT/SpeedlinqLogo.jpg
http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/layout/pixel.gif
Vorige delen:http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Wie is Speedlinq
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Diensten - ADSL
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Diensten - Bellen
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Instellingen - ADSL
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Instellingen - Bellen
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Actievoucher
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Aandachtspunten
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Conclusie
http://members.home.nl/m.brand/GoT/bullet.gif Contact

Wie is Speedlinq
Speedlinq is een in 2002 opgerichte Internet Service Provider (ISP), die zich uitsluitend richt op de verkoop van ADSL-breedband aansluitingen en daarbij passende producten en diensten. Speedlinq wil het gebruik van snel internet vooral makkelijk en leuk maken, en heeft daarop zijn producten en diensten afgestemd.

Een goed product, ook in de winkel verkrijgbaar, snel en eenvoudig te installeren en activeren en een unieke breedband startpagina. Dat is Speedlinq.
Speedlinq BV is een niet-beursgenoteerde onderneming. Het hoofdkantoor is in Den Haag gevestigd.

Diensten - ADSL
Speedlinq bied ADSL abonnementen aan via de volgende netwerken:
  • Tiscali netwerk
  • BBned netwerk
  • KPN netwerk
Voor een overzicht van de abonnementen en de kosten hiervan, ga naar de Speedlinq website

Diensten - Bellen
Speedlinq bied ook VoIP. Voor een bedrag van € 4,95 kun je onbeperkt bellen naar:
  • Speedlinq abonnees (Geen starttarief, geen kosten p/minuut)
  • Vaste telefoon nummers in Nederland (Starttarief van € 0,05, geen kosten p/minuut)
Let op! Als je een nummer belt en het is in gesprek betaal je ook € 0,05 start tarief

Voor de overige tarieven en meer info over bellen, ga naar de Speedlinq Bellen site

Instellingen - ADSL
Weet iemand alle instellingen? Zo ja, effe posten graag :)

Instellingen ADSL Tiscali Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/34

Instellingen ADSL BBned Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/35

Instellingen ADSL KPN Netwerk:
Encapsulation = LLC
VPI/VCI = 0/34

Instellingen - Bellen

Instellingen VoIP Tiscali Netwerk:
SIP Service Domain tel.telefoniedienst.nl
Registrar: sip.telefoniedienst.nl
Registrar Port: 5060
Proxy: sip.telefoniedienst.nl
Proxy Port: 5060
Expire Time: 6000

SIP URI: 310
Username: 310

Instellingen VoIP BBned Netwerk:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600

Instellingen VoIP KPN Netwerk:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600

Actievoucher
Om gebruik te maken van de anbiedingen moet je een Actie Voucher invullen.
  • Vul hier de ActieVoucher in

Aandachtspunten
  • Gratis modem, geen aansluitkosten en actiekorting op abonnement dient door de abonnee eerst te worden betaald en wordt pas terugbetaald als aan alle voorwaarden is voldaan!
  • De helpdesk kost € 0,70 per minuut en het kan even duren eer je iemand aan de telefoon krijgt!
  • De deskundigheid van de helpdesk laat soms te wensen over!
  • Communicatie is alleen mogelijk middels de formulieren op de website en de te dure helpdesk!
  • Sommige modems werken niet goed samen met sommige abonnementen!
  • Speedlinq geeft weinig informatie over instellingen van de ADSL abonnementen en het Speedlinq Bellen.

Conclusie
  • Als je de goedkoopste internetverbinding zoekt en weinig service behoeft, zit je bij Speedlinq goed
  • Voor de service kun je dus in dit topic terecht ;)

Contact
Klantenservice: (kies 2 in het menu) 0900-7733354 (€ 0,70 p/m)
Technische Helpdesk:(kies 1 in het menu) 0900-7733354 (€ 0,70 p/m)

De helpdesk is bereikbaar van:
maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur
zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur

Adresgegevens
Speedlinq BV
Saturnusstraat 60
2516AH 's-Gravenhage
Telefoon: 0703816981

Paei ligos kairos pou fainosoun alliws sta dika mou ta matia
ki i kardia mou plimmyrize apo sena ksexeilize

Reg. datum: 16 mei 2000

Mijn verbinding werkt, en nog snel ook 19Mb/s down en 1024 kb/s up :D

Nu is er wel weer een andere probleem opgetreden. Toen ik mijn verbinding aanvroeg werd er gezegd dat ik mijn nummer van Tweakdsl (VoDSL) via BBned kon porteren. Nu schets mijn verbazing dat dit niet in het rijtje van hun voor komt. Ik heb dus gebeld en gevraagd hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen. Zegt die man van de helpdesk dat het nog niet mogelijk is mijn hun systeem. Ik voel mij dus wel belazerd. :(
Heeft iemand anders het al wel voor elkaar gekregen?

steven2 wijzigde dit bericht 06-03-2007 22:31 (4%)

Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition Athlon64 X2 6000+, 2,0 GB DDR2 (Corsair TWIN2X2048-6400C4), MSI R4850-T2D5 512MB, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 2 x 750GB Hitachi Ultrastar A7K1000 in RAID 0, 2 x 400GB Western Digital WD4000KD 16MB cache in RAID 0

Reg. datum: 27 september 2006

En dan ook weer eens een goed bericht over Speedlinq:
Oude provider Planet/KPN
Nieuwe Speedlinq/Tiscali 6016 met bellen
25 januari 2007 welkomstbrief (paar dagen ervoor aangevraagd), aansluitdatum 5 maart 2007
31 januari 2007 brief dat modem later opgevelerd wordt, met excuses en dat de ingangsdatum een maand verzet wordt (ik denk nog...ohoh...daar gaan we ;) )
7 februari 2007 wordt de modem bezorgd (zyxel 2602HW)
5 maart 2007 .....het werkt...... :*)

Toch niks mis mee zou ik zeggen......nu nog het actievoucher in één keer goed en de aanvraag voor bellen ook en we zijn klaar.

Als het bellen misgaat is het niet zo'n probleem (nou ja......), heb toch belbudget van KPN zodat ik een lifeline heb (hangt centrale achter waar de VOIP dadelijk ook op komt, en nu maar hopen dat dat allemaal werkt....).
Als alles goed gegaan is met voucher en bellen zal ik nog eens posten, dan ook met cijferkes...

Reg. datum: 25 februari 2007

ik zit nog steeds met het probleem dat mijn upload "vastloopt" iedereen die mijn IP benaderd met een "upload verzoek" die blijft hangen. speedtest.nl blijft ook hangen bij de upload test. Dit is allemaal gebeurd nadat ze de routers bij speedlinq hadden gereset. Daarvoor werkte het gewoon.

Probeer maar is naar 89.220.71.119 te gaan (de router) en 89.220.71.119:1010 voor de webserver.
Graag hoor ik van iedereen of dit wel of niet werkt. En in welke regio je woont. Ik geloof dat Regio Rotterdam geen problemen heeft.

Reg. datum: 25 februari 2007

Oja, en dan heb ik ook een gameserver, en die schijn wel te werken voor iedereen?!?! test die ook even... www.fantasaar.com/share/mmorpgtest.zip (deze gaat over port 1203) allemaal TCP.

Ik kom er gewoon op:
89.220.71.119 -> Browser not authentication-capable or authentication failed.
(vanuit Almere)

(en een webserver op 1010 ? daar kan ik niet op, poort wordt hier geblokt)

highandstoned wijzigde dit bericht 07-03-2007 07:33 (25%)

Reg. datum: 04 december 2006

Vanuit regio Breda:

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\>ping 89.220.71.119

Pinging 89.220.71.119 with 32 bytes of data:

Reply from 89.220.71.119: bytes=32 time=61ms TTL=251
Reply from 89.220.71.119: bytes=32 time=23ms TTL=251
Reply from 89.220.71.119: bytes=32 time=53ms TTL=251
Reply from 89.220.71.119: bytes=32 time=66ms TTL=251

Ping statistics for 89.220.71.119:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 23ms, Maximum = 66ms, Average = 50ms

Webserver kom ik niet op ...

Reg. datum: 01 november 2006

Vanuit Maastricht :

Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]

Pingen naar 89.220.71.119 met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 89.220.71.119:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).

Windows user detected
Reg. datum: 02 oktober 2006

Vanuit Groningen:

Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]

Pingen naar 89.220.71.119 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 89.220.71.119: bytes=32 tijd=20 ms TTL=248
Antwoord van 89.220.71.119: bytes=32 tijd=62 ms TTL=248
Antwoord van 89.220.71.119: bytes=32 tijd=18 ms TTL=248
Antwoord van 89.220.71.119: bytes=32 tijd=19 ms TTL=248

Ping-statistieken voor 89.220.71.119:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 18ms, Maximum = 62ms, Gemiddelde = 29ms

Webserver niet bereikbaar: Mozilla Firefox - Time Out

You can't trust freedom when it's not in your hands.

Reg. datum: 22 oktober 2004

Heb net de SPEEDtouch helpdesk gebeld, net zo duur als die van SPEEDlinq, dus de kosten gaan met highSPEED de lucht in, maar goed dat weten we ondertussen.

Npg even navraag gedaan of je apparaten kunt aansluiten op de usb poort van een 716wl modem maar nee dus, die pport is alleen om de modem via usb op je pc aan te sluiten. jammer!! dacht dat ik zo mijn printer kon sharen over het netwerk.

Reg. datum: 22 oktober 2001

Ik ervaar problemen met streaming audio/video. Gaat nooit vloeiend. Echt irritant dus. Ik verwacht nl. wel dat een 20 Mbit verbinding dit aan moet kunnen.
Ik heb hier ook gelezen dat verbindingen vaak 'klapperen of hapert'. Weet dus niet of dit bij mij het geval is. Merk soms wel dat sites blijven hangen, moet dus ff op refresh drukken al is dit wat minder de laatste tijd.

Abbo: Comfort abbo 20 Mb, KPN
Systeem: thuis momenteel een oud systeempje (PIII Windows 2000)
Modem: Speedtouch 716v5 WL

Ik heb dus met DMT 7.31 ff ingelogd op de modem:
ADSL2+

Downstream:
Bitrate: 19413kbit/s
Attenuation: 17.5dB
SNRM: 6.5dB
Tx pwr: 19.0dBm

Upstream:
Bitrate: 1029bit/s
Attenuation: 7.0dB
SNRM: 13.5dB
Tx pwr: 12.0dBm

Afstand tot de centrale zou 245m zijn volgens pc check.

Wat kan ik doen om streaming audio video vloeiend te krijgen cq. klapperen oplossen???
-Nieuwere firmware?
Las dat er nieuwe firmware (6.2.x.x. maar dat deze tevens ook weer problemen geeft met VOIP) beschikbaar is op http://www.speedtouch.nl/drivers.html#716
-...jullie suggesties?

Iemand? DANK _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

"What, then, is time? I know well enough what it is, provided that nobody asks me; but if I am asked what it is and try to explain, I am baffled." [Saint Agustine, AD 354-430, Confessions 11.14]

Reg. datum: 29 november 2000

quote:
Titan_Chronos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:47:
...
Ik heb dus met DMT 7.31 ff ingelogd op de modem:
ADSL2+

Downstream:
Bitrate: 19413kbit/s
Attenuation: 17.5dB
SNRM: 6.5dB
Tx pwr: 19.0dBm

Upstream:
Bitrate: 1029bit/s
Attenuation: 7.0dB
SNRM: 13.5dB
Tx pwr: 12.0dBm
...
De SNRM van 6.5dB van je downstream lijn is misschien de veroorzaker van je storingen.
Kijk eerst ff of je niet onnodig lange kabels tussen je hoofdaansluitpunt en het modem hebt zitten. Bij mij zit er 2 kabeltjes (van en naar de splitter) van zo'n 10 cm. Kijk ook ff of er misschien oude (beschadigde) kabels tussen zitten.

Mocht dat niet helpen kun je het volgende nog proberen:
Je kan via DMT menu special -> Misc. Options -> unlock experimental erea aanvinken. Je krijgt er nu 2 tabjes bij in het DMT hoofd menu, bij het tabje modemoptions kun je de noise margin omhoog gooien. Als je dan resynced dan traint je modem waarschijnlijk wel op een iets lagere snelheid in.

bla bla-bla blaa

quote:
19413kbit/s......kbit.....denk het niet.... ;)

Reg. datum: 04 mei 2000

Okee. Tijd voor wat getalletjes waar ik geen verstand van heb.
Als ik het goed begrijp traint mijn modem in op 15Mb, maar ik haal via speedtest.com en vele andere speedtest sites slechts ongeveer 5Mb. Ik heb het hier slechts over de download speed. Mijn upload speed is wel ongeveer 90Kb/s.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Tx Bit Rate 1145200
Rx Bit Rate 15339900

Local SNR Margin 6.0 dB
Local Line Attn 25.0 dB
Local Tx Power 12.3 dB

Remote Line Attn 12.0 dB
Remote SNR Margin 6.0 dB

Kloppen bovenstaande getalletjes een beetje met het gemiddelde? En zonee, wat zou e.e.a. moeten zijn? En wat zou ik er eventueel aan kunnen doen? (Liever 3 vragen hier stellen dan grof geld betalen voor monteurs...) :+

quote:
highandstoned schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:24:
[...]

19413kbit/s......kbit.....denk het niet.... ;)
Wat denk je niet? Van bit's naar bytes deel je door 8. Deel door 1024 om van kilo bytes naar MB's te gaan. Oftewel 19413 /8 /1024 = 2,3 MB/s.

bla bla-bla blaa

quote:
basduijn schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:27:
Okee. Tijd voor wat getalletjes waar ik geen verstand van heb.
Als ik het goed begrijp traint mijn modem in op 15Mb, maar ik haal via speedtest.com en vele andere speedtest sites slechts ongeveer 5Mb. Ik heb het hier slechts over de download speed. Mijn upload speed is wel ongeveer 90Kb/s.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Tx Bit Rate 1 145 200
Rx Bit Rate 15 339 900

Local SNR Margin 6.0 dB
Local Line Attn 25.0 dB
Local Tx Power 12.3 dB

Remote Line Attn 12.0 dB
Remote SNR Margin 6.0 dB

Kloppen bovenstaande getalletjes een beetje met het gemiddelde? En zonee, wat zou e.e.a. moeten zijn? En wat zou ik er eventueel aan kunnen doen? (Liever 3 vragen hier stellen dan grof geld betalen voor monteurs...) :+
Local & remote SNR margin zijn aan de lage kant, maar moet goed kunnen werken. SNR = Signal to noise ratio, wat de verhouding tussen het ADSL signaal en de ruis is. Hoe hoger dit getal, hoe groter het verschil tussen ruis en signaal.
Hoe lager het getal, hoe meer de ruis het signaal gaat beïnvloeden, en hoe groter de kans op storingen.
Wat kun je hier aan doen? Zorgen voor zo kort mogelijke, goede kabels vanaf het telefoon hoofdaansluitpunt naar de splitter en het van de splitter naar het modem. Gebruik als het ff kan ook een nieuwe splitter, dat wil nog wel eens helpen.

Ik zie trouwens dat je modem zelf netjes intraint op 15 Mbit, wat in de praktijk neer zou moeten komen op zo'n 1,5 mb/s. Kan je computer het wel aan? 100% cpu load? Spyware etc?

bla bla-bla blaa

Reg. datum: 04 mei 2000

quote:
SpiceWorm schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:49:
[...]

Local & remote SNR margin zijn aan de lage kant, maar moet goed kunnen werken. SNR = Signal to noise ratio, wat de verhouding tussen het ADSL signaal en de ruis is. Hoe hoger dit getal, hoe groter het verschil tussen ruis en signaal.
Hoe lager het getal, hoe meer de ruis het signaal gaat beïnvloeden, en hoe groter de kans op storingen.
Wat kun je hier aan doen? Zorgen voor zo kort mogelijke, goede kabels vanaf het telefoon hoofdaansluitpunt naar de splitter en het van de splitter naar het modem. Gebruik als het ff kan ook een nieuwe splitter, dat wil nog wel eens helpen.

Ik zie trouwens dat je modem zelf netjes intraint op 15 Mbit, wat in de praktijk neer zou moeten komen op zo'n 1,5 mb/s. Kan je computer het wel aan? 100% cpu load? Spyware etc?
Omdat ik ook speedlinq telefonie heb, heb ik geen splitter aangesloten. Ik ben vanaf het ISRA direct naar het modem gegaan. Die kabel zou ik eventueel wel eens kunnen vervangen. Dat is een 2e hands kabel. Maar ik ga wel even mijn splitter aansluiten. Verder bedankt voor dit heldere verhaal.

basduijn wijzigde dit bericht 07-03-2007 11:53 (3%)

quote:
denk dat ik deze bedoelde.... :z

Ik ben vandaag teruggebeld door iemand van Speedlinq, deze heeft gezegd dat ik als aanbieder Colt telecom kan noteren, dan moet de aanvraag goed gaan. Dat dus gedaan, kreeg netjes de melding dat mijn nummer aangevraagd wordt, alleen krijg ik nu in het servicepunt de melding: Er is een onbekend probleem opgetreden. Probeert u het later nog eens.

Is dit normaal en moet ik gewoon een 5 tal dagen wachten totdat dit geactiveerd wordt?

Asus M2N32-SLI Deluxe Wireless edition Athlon64 X2 6000+, 2,0 GB DDR2 (Corsair TWIN2X2048-6400C4), MSI R4850-T2D5 512MB, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 2 x 750GB Hitachi Ultrastar A7K1000 in RAID 0, 2 x 400GB Western Digital WD4000KD 16MB cache in RAID 0

Reg. datum: 30 december 1999

Hier ook wel redelijk goed nieuws. Na wat problemen met de levering van de modem, is deze 2 weken terug toch gewoon geleverd. 's Avonds aangesloten en vrij vlot werkend (je moet alleen niet vergeten te saven als je wat veranderd).

Enige probleem wat ik nu nog heb is een portforwarding voor ftp, krijg een foutmeldig (425 Can't open data connection.)

Verder valt me op dat de DNS servers van Speedlinq ontzettend brak zijn en ik genoodzaakt ben om dns servers elders te gebruiken (OpenDNS werkt gelukkig goed)

Verder eigenlijk vrij weinig problemen..alleen is ff kijken waar m'n gratiez wepkem blijft.
Reg. datum: 30 augustus 2001

mijn ervaringen tot nu toe:

27 jan: aanvraag voor 20Mb+telefonie via KPN (Comfort), ingangsdatum 28 feb.
kort daarna; bevestiging en geld afgeschreven.

26 feb: niks meer gehoord, daarom Helpdesk van Speedlinq gebeld; "we hebben geprobeerd u aan te sluiten, maar dit is niet gelukt omdat er nog een andere provider op de lijn zit".

Mijn huidige provider gebeld: "dit zou geen enkel probleem moeten zijn, dat is gewoon een telcon naar telcon conversie, Speedlinq kan de lijn van ons overnemen".

28 feb: Speedlinq technische helpdesk gebeld; "Nee, dit kan echt niet, de ander moet er eerst af". "Oké, zeg ik, maar hoe had ik dit moeten weten? Ik hoorde dit pas toen ik jullie zelf opbelde". "Wij hebben u daarover een e-mail gestuurd naar uw Speedlinq mailbox". "haha, daar kan ik nog niet in, want ik heb nog geen welkomsbrief gehad, er is immers nog geen verbinding". "Nee, u heeft gelijk, dat is niet zo handig. En nee, ik mag u nu niet het wachtwoord alsnog geven, dat mag alleen de helpdesk".

Tussen 28/2 en 7/3 4 keer mijn naam en nummer ingesproken bij de helpdesk om teruggebeld te worden; nooit teruggebeld :(

7 mrt: Speedlinq helpdesk aan de lijn (!); doorgegeven dat mijn lijn per 9 maart 'vrij' is. Ook bovenstaande klachten doorgegeven over die mail in mijn nog afgesloten mailbox en over het niet terugbellen. Helpdesk-mevrouw "Het klopt dat wij meer klachten krijgen over het terugbellen. Ze proberen het 1 keer, en op 1 telefoonnummer". Ik weer "als dat zo is, dan zou ik een melding krijgen van Niet-beantwoorde oproep, maar die heb ik niet gezien". "Ja, da's niet zo netjes; ik geef het nog eens door".

Dus nu maar weer afwachten!
Overigens denk ik dat het bovenstaande te maken heeft met de overgang van ADSL naar ADSL2+; dat zou niet zonder onderbreking mogelijk zijn. Iemand die daar meer over weet?

Reg. datum: 19 maart 2006

Nou, ik heb sinds 21 januari geen internet meer... KPN had ons afgesloten(vreemd verhaal, maar doet er niet toe) dus wij meteen aanmelden voor speedlinq. Kregen we 2 weken geleden eindelijk is een keer een brief met de uiterste oplever datum, 5-3-2007. Op die dag zou ook een KPN monteur langskomen om alles voor mekaar te maken, zodat de verbinding volledig goed is. Nou, t was dus maandag(7 weken na aanmelding.......) monteur is langs geweest, verbinding helemaal voor mekaar, MAAR, geen modem... Wij bellen, ja hij komt morgen, weer geen modem, wij weer bellen, ja hij komt woensdag en uiterlijk donderdag..... Kortom, een grote kutzooi, aangezien iemand bij een t for telecom winkel on zei dat het modem er vrijdag al had moeten zijn... Het is dus nu 7 weken geleden dat ik aangemeld heb, en nog steeds is dat modem der niet.... :( :( :(

Ik vervolgens geprobeerd met een Speedtouch 716v5WL modem(meerdere speedlinqers hebben deze zag ik, had ik nog van een KPN aansluiting liggen) alle configs deruit gepleurd, volledig opnieuw geconfigd met mn login gegevens van speedlinq, maar hij doet t niet...

TakkU wijzigde dit bericht 07-03-2007 15:41 (13%)

Reg. datum: 01 november 2006

quote:
Ik vervolgens geprobeerd met een Speedtouch 716v5WL modem(meerdere speedlinqers hebben deze zag ik, had ik nog van een KPN aansluiting liggen) alle configs deruit gepleurd, volledig opnieuw geconfigd met mn login gegevens van speedlinq, maar hij doet t niet...
Zou moeten werken, download de configsetupfile eens vanaf de speedtouch site

Reg. datum: 19 maart 2006

Net geprobeerd met de NL setup file, maar niks hoor.... Als ik naar het modem ga staat der bij internet connection disconnected, en als ik op connect druk dan duurt t even maar dan komt ie met dit:
Connection could not be established: Disconnected by user

Het is btw Xtra 20000 Compleet Bellen abo, en het modem is dus een Speedtouch 716v5WL met firmware 5.3.2.6.0

quote:
TakkU schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:25:
Net geprobeerd met de NL setup file, maar niks hoor.... Als ik naar het modem ga staat der bij internet connection disconnected, en als ik op connect druk dan duurt t even maar dan komt ie met dit:
Connection could not be established: Disconnected by user

Het is btw Xtra 20000 Compleet Bellen abo, en het modem is dus een Speedtouch 716v5WL met firmware 5.3.2.6.0
Wat heb je voor VPI en VCI ingesteld?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: